Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

051 "Економіка" - доктор філософії (Київ)

І. Профіль освітньої програми, навчальні плани

1.1.Стандарт вищої освіти за спеціальністю від 10.05.2022 р.

1.2. Професійний стандарт – у разі наявності (посилання) - відсутній

1.3. Тимчасовий(і) стандарт(и) Університету «Україна» за спеціальністю, який(і) діяв(ли) до моменту виходу Стандарту вищої освіти за спеціальністю (прикріплені файли)

Тимчасовий стандарт Університету «Україна» за спеціальністю

 

1.4. Освітньо-наукова програма

Освітньо-наукова програма 2025 року

Освітньо-наукова програма 2025 року англійською мовою

Навчальний план 2025-2026 н.р.

Наказ від 26.04.2025 №? "Про введення в дію освітніх програм і навчальних планів на 2025/2026 н.р."

Рішення Вченої ради "Про затвердження освітніх програм та навчальних планів Університету «Україна» на 2025-2026 н.р."

Протокол засідання Ради роботодавців

Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання

Рішення Вченої ради Інституту

Витяг із протоколу засідання кафедри

Громадське обговорення проєкту освітньої програми та змін до неї

 

2024 рік

Освітньо-наукова програма 2024 року

Навчальний план 2024-2025 н.р.

Наказ від 26.04.2024 №37 "Про введення в дію освітніх програм і навчальних планів на 2024/2025 н.р."

Рішення Вченої ради Університету "Україна"

Протокол засідання Ради роботодавців

Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання з управління та адміністрування

Рішення Вченої ради Інституту економіки та менеджменту

Витяг із протоколу засідання кафедри

 

2023 рік

Освітньо-наукова програма 2023 року

Навчальний план 2023-2024 н.р.

Наказ від 27.04.2023 №53 "Про введення в дію освітніх програм і навчальних планів на 2023/2024 н.р."

Рішення Вченої ради Університету "Україна"

Протокол засідання Ради роботодавців

Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання з управління та адміністрування

Рішення Вченої ради Інституту економіки та менеджменту

Витяг із протоколу засідання кафедри

 

2022 рік

Освітньо-наукова програма 2022 року

Навчальний план 2022-2023 н.р.

Наказ від 04.07.2022 №71 "Про введення в дію оновлених освітньо-наукових програм та навчальних планів на 2022-2023 н.р. для рівня освіти доктора філософії"

Наказ від 28.04.2022 №39 "Про введення в дію освітньо-наукових програм і навчальних планів на 2022/2023 н.р."

Рішення Вченої ради Університету "Україна" про зміни в ОНП і НП згідно стандартів

Рішення Вченої ради Університету "Україна" про затвердження ОНП і НП

Протокол засідання Ради роботодавців

Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання з управління та адміністрування

Рішення Вченої ради Інституту економіки та менеджменту

Витяг із протоколу засідання кафедри

 

2021 рік

Освітньо-наукова програма 2021 року

Навчальний план 2021-2022 н.р.

Наказ від 07.07.2021 р. №154 "Про введення в дію освітньо-наукових програм і навчальних планів на 2021-2022 н.р.

Рішення Вченої ради Університету "Україна"

Протокол засідання Ради роботодавців

Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання з управління та адміністрування

Рішення Вченої ради Інституту економіки та менеджменту

Витяг із протоколу засідання кафедри

 

2020 рік

Освітньо-наукова програма 2020 року

Навчальний план 2020-2021 н.р.

Наказ від 09.07.2020 р. №94 "Про затвердження навчальних планів та освітньо-наукових програм на 2020-2021 н.р."

Рішення Вченої ради Університету "Україна"

Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання з управління та адміністрування

Рішення Вченої ради Інституту економіки та менеджменту

Витяг із протоколу засідання кафедри

 

ІІ. Історія створення і розвитку освітньої програми:

2.1. Рецензії-відгуки на освітню програму

2024 рік

1. Рецензія проректора з науково-педагогічної та фінансово-економічної роботи Національної академії статистики, обліку і аудиту, д.е.н., професора Шульги С.В.

2. Рецензія д.е.н., професора, академіка НААН України, директора Інституту агроекології і природокоритування НААН України Дребот О.

3. Рецензія-відгук д.е.н., професора, професора кафедри менеджменту Національного транспортного університету Коваленко Н.

4. Рецензія д.е.н., доцента, професора кафедри геодезії та картографії Національного університету біоресурсів і природокористування України Опенька І.

5. Рецензія-відгук д.е.н., професора, завідувача кафедри менеджменту, маркетингу та економіки Вінницького національного технічного університету Карачиної Н.

6. Відгук здбувача освіти ІІ року навчання Сацука Д.

 

2023 рік

1. Рецензія Дребот О., д.е.н., професора, академіка НААН України, директора Інституту агроекології та природокористування НААН України

2. Відгук Камратова С., випускник програми "Економіка", доктор філософії

3. Рецензія-відгук Танцюри А., здобувача освітньої програми "Економіка"

4. Рецензія начальника відділу з питань ветеранського розвитку Департаменту громадянської ідентичності та ветеранського розвитку Міністерства у справах ветеранів України Коваленко Н.

5. Рецензія Сергія Працкова, начальника Центрального управління справами Міністерства оборони України

 

2022 рік

1. Рецензія Дребот О., д.е.н., професора, академіка НААН України, директора Інституту агроекології та природокористування НААН України

2. Камратов С., випускник програми "Економіка", доктор філософії

3. Рецензія начальника відділу з питань ветеранського розвитку Департаменту громадянської ідентичності та ветеранського розвитку Міністерства у справах ветеранів України Коваленко Н.

 

2021 рік

1. Рецензія Пугачова М.І., д.е.н., професора, академіка НААН, заступника директора з наукової роботи ННЦ "Інститут аграрної економіки" НААН України

2. Рецензія Шульги С.В., доцента кафедри аудиту та підприємництва Національної академії статистики, обліку та аудиту, д.е.н., доцент

3. Рецензія Чернеця Вадима, здобувача освітньої програми ІІІ року навчання

4. Рецензія-відгук Танцюри А., здобувача освітньої програми "Економіка"

 

2020 рік

1. Рецензія Лубенченко О.Є., завідувача Національного центру обліку та аудиту, професор кафедри аудиту та підприємництва Національної академії статистики, обліку та аудиту, д.е.н., професор

2. Рецензія Пугачова М.І., д.е.н., професора, академіка НААН, заступника директора з наукової роботи ННЦ "Інститут аграрної економіки" НААН України

3. Камратов С., здобувач освітньої програми "Економіка" ІІІ року навчання

 

2.2. Заяви, листи, службові записки стейкхолдерів стосовно пропозицій до внесення змін в освітню програму (під кожну зміну має бути обґрунтування)

2024 рік

1. Рекомендації щодо доповнення освітньої компоненти "Методологія наукових досліджень" додатковим модулем та перейменування її в "Методологія наукових досліджень та інтелектуальна власність" в освітньо-науковій програмі Дребот О., д.е.н., професора, академіка НААН України, директора Інституту агроекології та природокористування НААН України

2023 рік

1. Пропозиції Дребот О., д.е.н., професора, академіка НААН України, директора Інституту агроекології та природокористування НААН України (2023)

2022 рік

1. Пропозиції головного редактора фахового видання "Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку" д.е.н., професора Шморгуна Л.Г. щодо введення в ОНП дисциплін "Науковий текст та академічна доброчесність", "Економіко-математичне моделювання та статистичний аналіз", "Інвестиційно-інноваційна діяльність" (2022)

2. Рекомендації завідувача відділу ННЦ "Інститут аграрної економіки", д.е.н., професора Захарчука О.В. щодо уточнення найменування обов'язкової дисципліни "Іноземна мова для ділового і наукового спілкування" в освітньо-науковій програмі (2022)

2021 рік

1. Рекомендації головного редактора фахового видання "Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку" д.е.н., професора Шморгуна Л.Г. щодо введення обов'язкової дисципліни «Управління проєктами (в галузі економіки)» в освітньо-наукову програму (2021)

 

2.3. Звіти про самооцінювання освітньої програми

Звіт

Таблиця 1

Таблиця 2

Таблиця 3

 

2.4. ПРОГРАМА роботи експертної групи під час проведення акредитаційної експертизи за спеціальністю 051 Економіка освітньо-наукової програми «Економіка» за третім освітньо-науковим рівнем вищої освіти в закладі вищої освіти "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" 

Наказ про призначення експертної групи

Запит на додаткову інформацію

2.5. Звіт експертної групи про результати акредитаційної експертизи

Відповідь на зауваження експертної групи

2.6. Висновок ГЕР

2.7. Рішення НАЗЯВО про акредитацію

2.8. Сертифікат про акредитацію

 

ІІІ. Навчально-методичне забезпечення освітніх компонентів

3.1. Робочі програми навчальних дисциплін (посилання на сайт Інтернет-підтримки освітнього процесу)

Обов’язкові освітні компоненти

Вибіркові освітні компоненти

3.2. Силабуси (посилання на сайт Інтернет-підтримки освітнього процесу)

Обов’язкові освітні компоненти

Вибіркові освітні компоненти

3.3. Анотації дисциплін (посилання на базу на сайті для вступників)

Алфавітний покажчик навчальних дисциплін українською мовою

Закріплення дисциплін за кафедрами

 

3.4. Методичні рекомендації щодо проходження практик і робочі програми практик (прикріплені файли)

Програма асистентської педагогічної практики для здобувачів вищої освіти спеціальності 051 Економіка третього (освітньо-наукового) рівня "доктор філософії"

 

3.5. Методичні рекомендації щодо виконання дисертаційного дослідження (прикріплені файли)

 

IV. Доступ до ОНП

4.1. Сторінки університету https://www.facebook.com/UUkraine/  та Інституту https://www.facebook.com/economikamenegment/ у Facebook та інших соціальних мережах.

 

4.2. Правила прийому

Правила прийому до аспірантури у 2024 році 

Додаток 1. Перелік освітніх ступенів та спеціальностей, за якими оголошується прийом на навчання у 2024 році, ліцензовані обсяги та нормативні терміни навчання 

Додаток 2. Вимоги до дослідницької пропозиції 

Перелік спеціальностей та вступних випробувань для прийому на навчання осіб, які здобули освітній ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень) спеціаліста, магістра для здобуття третього освітньо-наукового ступеня доктора філософії

Правила прийому до аспірантури у 2023-2024 н.р.

 

4.3. Програми вступних випробувань

2024-2025 н.р.

Програми вступних випробувань у 2024 н.р.

ЄВІ з іноземної мови

Програма вступного випробовування з філософії

Програма вступного випробовування зі спеціальності

Вимоги до презентації дослідницької пропозиції

 

2023-2024 н.р. 

Програми вступних випробувань у 2023 н.р.

Програма вступного випробування до аспірантури на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 051 "Економіка"

Титулка "Іноземна мова" (в форматі .pdf)

Програма вступного випробування до аспірантури на здобуття ступеня доктора філософії з іноземної мови

Програма вступного випробування до аспірантури на здобуття ступеня доктора філософії з філософії

 

V. Кадровий склад

5.1. Витяги з наказів про затвердження гарантів

Наказ №135 від 21.10.2024 р. про затвердження гарантів

Таблиця

Наказ №130 від 07.11.2023 р. про затвердження гарантів

Наказ №117 від 04.11.2022 р. про затвердження гарантів

Наказ №213 від 01.11.2021 р. про затвердження гарантів

Наказ №189 від 16.11.2020 р. про затвердження гарантів

Наказ №142 від 25.10.2019 р. про затвердження гарантів

 

5.2. Витяги з наказів про затвердження складу робочих/проєктних груп

Наказ №190 від 16.11.2020 р. про затвердження складу проєктних груп

Наказ №143 від 28.10.2019 р. про затвердження складу проєктних груп

 

5.3. Витяги з наказів про затвердження складу груп забезпечення

Наказ №134 від 21.10.2024 р. про затвердження складу груп забезпечення

Таблиця

Наказ №129 від 07.11.2023 р. про затвердження складу груп забезпечення

Наказ №116 від 04.11.2022 р. про затвердження складу груп забезпечення

Наказ №214 від 01.11.2021 р. про затвердження складу груп забезпечення

Наказ №191 від 16.11.2020 р. про затвердження складу груп забезпечення

Наказ №144 від 28.10.2019 р. про затвердження складу груп забезпечення

 

5.4. Таблиця відповідності науково-педагогічних працівників, які забезпечують освітній процес на ОНП, освітнім компонентам, які вони викладають

 

5.4. Кадровий склад кафедри (особисті сторінки викладачів на сайті)

2023-2024 н.р.

Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2023-2024 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у 2023-2024 н.р.

 

2022-2023 н.р.

Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2022-2023 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у 2022-2023 н.р.

 

2021-2022 н.р.  

Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2021-2022 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у 2021-2022 н.р.

 

2020-2021 н.р.  

Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2020-2021 н.р.

 

5.5. Перелік наукових праць викладачів (розміщено на особистих сторінках викладачів)

 

5.6. Наукові праці викладачів (посилання на електронну бібліотеку/репозитарій або прикріплені файли)

Наукові праці науково-педагогічних працівників за 2020-2024 рр.

Наукові досягнення науково-педагогічних працівників за листопад-грудень 2024 року

 

5.7. Сертифікати про підвищення кваліфікації (розміщено на особистих сторінках викладачів)

 

5.8. Сертифікати про участь у наукових і навчально-методичних заходах (розміщено на особистих сторінках викладачів)

 

5.9. Участь у міжнародних, державних науково-дослідних проєктах, грантових/дослідницьких проєктах, результати яких регулярно публікуються та/або практично впроваджуються, в першу чергу за державними цільовими програмами і державним замовленням, закордонними грантами, на замовлення Університету (посилання на сайт проєкту)

 

5.10. Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти (розміщено на особистих сторінках викладачів)

 

5.11. Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти» по всіх компонентах освітньої програми

2024-2025 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти» у І семестрі 2024-2025 н.р.

2023-2024 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти» 2023-2024 н.р.

2022-2023 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти» 2022-2023 н.р.

2021-2022 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти» у ІІ семестрі 2021-2022 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти» у І семестрі 2021-2022 н.р.

2020-2021 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти» у ІІ семестрі 2020-2021 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти» у І семестрі 2020-2021 н.р.

 

5.12. Статті, фоторепортажі, відео занять на сайті і в соціальних мережах

Науковий колоквіум з легендою в галузі економіки та державного управління Валерієм Воротіним (

Гостьові лекції від провідних професорів Міжнародній академії прикладних наук м. Ломжа та Вармінсько-Мазурського Університету (Республіка Польща) (31/10/2024)

 

VІ. Зв'язки з ринком праці та ключовими роботодавцями і професійними асоціаціями

6.1. Історії вдалої кар’єри та/або аналітичні матеріали про професійні траєкторії випускників освітньої програми (прикріплені файли)

 

6.2. Анонси, статті, фоторепортажі, відеозвіти про проведення професійних свят (прикріплені файли) на сайті і в соціальних мережах

 

6.3. Склад Ради роботодавців спеціальності. На цій же сторінці розміщуються оголошення про проведення засідань, матеріали до обговорення тощо

2024 рік

Звіт про роботу Ради роботодавців Інституту економіки та менеджменту

Засідання НМО з фінансів, обліку та економіки за участю роботодавців від 15.02.2024

2023 рік

Звіт про роботу Ради роботодавців Інституту економіки та менеджменту

Рада роботодавців Інституту економіки та менеджменту 2023 рік

2022 рік

Звіт про роботу Ради роботодавців Інституту економіки та менеджменту

Порядок денний засідання Ради роботодавців Інституту економіки та менеджменту у травні 2022 року

2021 рік

Звіт про роботу Ради роботодавців за 2021 рік

План співпраці з роботодавцями на 2021 рік

2019 рік

Витяг із протоколу №1 зборів роботодавців та експертів галузі по спеціальності 075 "Маркетинг" Інституту економіки та менеджменту від 28.11.2019

2018 рік

Витяг із протоколу №1 зборів роботодавців та експертів галузі по спеціальності 075 "Маркетинг" Інституту економіки та менеджменту від 14.12.2018

 

6.4. Угоди про співпрацю з роботодавцями

2024-2025 н.р.

Реєстр договорів про співпрацю Інституту економіки та менеджменту за 2024-2025 н.р.

2023-2024 н.р.

Реєстр договорів про співпрацю Інституту економіки та менеджменту за 2023-2024 н.р.

Договір про співробітництво з Інститутом агроекології і природокористування Національної академії аграрних наук України

Договір про співробітництво з ДУ "Інститут економіки та прогнозування НАН України"

Договір про співробітництво з Національною академією статистики, обліку і аудиту

2022-2023 н.р.

Реєстр договорів про співпрацю Інституту економіки та менеджменту за 2022-2023 н.р.

2021-2022 н.р.

Реєстр договорів про співпрацю Інституту економіки та менеджменту за 2021-2022 н.р.

2020-2021 н.р.

Реєстр договорів про співпрацю кафедри управління та адміністрування за 2020-2021 н.р.

 

6.5. Перелік баз практики

Бази практики 2024-2025 н.р.

Бази практики 2023-2024 н.р.

Бази практики 2022-2023 н.р.

Бази практики 2021-2022 н.р.

Бази практики 2020-2021 н.р.

 

6.5.1. Накази про затвердження баз (бази) і керівників асистентської педагогічної практики

- 2024-2025 н.р.

 

6.5.2. Набуття здобувачами вищої освіти викладацької компетенції

6.5.2.1. Загальний звіт за результатами проходження аспірантами асистентської педагогічної практики (якщо такі загальні звіти є)

Витаг із засідання кафедри щодо проходження аспірантами асистентської практики у 2024-2025 н.р.

 

6.5.2.2. Відгук керівника про проходження асистентської педагогічної практики – знаходиться в особовій справі

 

6.5.2.3. Семінари, навчальні курси, пройдені аспірантами для формування педагогічної майстерності в умовах змішаного навчання та активного використання цифрових технологій (сертифікати) знаходиться в особовій справі

 

6.5.2.4. Оцінювання відкритих занять аспірантів у ролі викладачівзнаходиться в особовій справі

 

6.5.2.5. Результати опитування аспірантів щодо задоволеності виконанням ролі викладача - проводилось в усній формі, результати відображено у протоколі засідання кафедри

 

6.5.2.6. Анкетування студентів щодо задоволеності аспірантами в ролі викладачів - проводилось в усній формі, результати відображено у протоколі засідання кафедри

 

6.6. Статті, фоторепортажі, відео з проходження практики (на сайті, в соціальних мережах)

 

6.7. Гостьові лекції, семінари, тренінги 

Науковий колоквіум з легендою в галузі економіки та державного управління Валерієм Воротіним (15 листопада 2024 року)
Відкрита лекція-дискурс на тему «Нові основи економічної науки для відновлення України» (8 листопада 2024 року)
Гостьові лекції від провідних професорів Міжнародній академії прикладних наук м. Ломжа та Вармінсько-Мазурського Університету (Республіка Польща)

23.11.2022 р. гостьову лекцію на тему «Актуальні проблеми національної економіки в період повномасштабного вторгнення» для аспірантів Інституту економіки та менеджменту провів Удовиченко В.П., д.е.н, професор, голова МГО «Клуб мерів».

Особливості працевлаштування фахівців з маркетингу та підприємництва в Київському регіоні (16.02.2021)

 

6.8. Витяги з електронної бази даних стосовно співпраці з роботодавцями, практики і працевлаштування студентів, що позитивно впливають на імідж

 

6.9. Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" і "Працевлаштування очима випускників"

Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2024-2025 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2023-2024 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2022-2023 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2021-2022 н.р.

 

VІI. Академічна мобільність здобувачів освіти і професорсько-викладацького складу

7.1. Угоди з науково-дослідними установами щодо реалізації освітньо-наукової програми

Договір про співробітництво із ННЦ "Інститут аграрної економіки" Національної академії аграрарних наук України

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науковий парк Київського національного економічного університету"

ДННУ "Академія фінансового управління"

Інститут демографії та проблем якості життя НАН України

 

7.2. Угоди із закладами вищої освіти щодо реалізації освітньо-наукової програми

Договір про співробітництво з Київським національним університетом будівництва та архітектури

Договір про співробітництво з Міжнародним європейським університетом

Договір про співробітництво з Європейським університетом

Договір про співробітництво з Київським національним економічним університетом

Договір про співробітництво з Міжнародним науково-технічним університетом імені академіка Юрія Бугая

Договір про співпрацю №34У від 13.03.2025 із Волинським національним університетом імені Лесі Українки

Договір про співпрацю щодо реалізації програм академічної мобільності №35У від 13.03.2025 із Волинським національним університетом імені Лесі Українки

 

7.3. Консолідований звіт (викладений на сторінку)

 

VIІІ. Наукова робота здобувачів третього (освітньо-наукового) ступеня вищої освіти

 

8.1. Університетські видання категорії «Б», в яких аспіранти мають право безкоштовно публікуватися

Вісник Університету «Україна». Серія: Економіка, менеджмент, маркетинг

Наказ МОН України №157 від 09.02.2021 р. "Про рішення з питань присудження наукових ступенів і присвоєння вчених звань та внесення змін до наказів Міністерства освіти і науки України від 2 липня 2020 року № 886, від 26 листопада 2020 року № 1471"

https://mon.gov.ua/storage/app/media/atestatsiya-kadriv-vyshchoi-kvalifikatisii/2021/02/vid-09022021157.rar.

 

8.2. Інформація про наукові заходи Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» та інших організаторів

Програми або інформаційні листи щодо наукових конференцій, круглих столів та інших заходів, в яких брали участь здобувачі вищої освіти (посилання на відповідні сторінки сайту)

2024 рік

1. ІІ Міжвузівська науково-практична конференція аспірантів та молодих вчених "Інноваційно-інвестиційний розвиток національної економіки України (макро- та мікрорівень) в умовах війни" (21 листопада 2024 року)

Інформаційний лист

2. Науковий колоквіум з легендою в галузі економіки та державного управління Валерієм Воротіним (15 листопада 2024 року)

3. Відкрита лекція-дискурс на тему «Нові основи економічної науки для відновлення України» (8 листопада 2024 року)

4. Програма "XXIV Міжнародна науково-практична конференція "Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи, кращі практики" (26-28 листопада 2024 року, м. Київ)

5. Програма ХХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і молодих вчених "Молодь: освіта, наука, духовність"

Інформаційне повідомлення про проведення ХХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і молодих вчених "Молодь: освіта, наука, духовність" 2024 р.

 

2023 рік

1. Програма «XXIІІ Міжнародна науково-практична конференція «Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи, кращі практики» (29-30 листопада 2023 року, м. Київ)

Інформаційне повідомлення «XXIІІ Міжнародна науково-практична конференція «Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи, кращі практики» (29-30 листопада 2023 року, м. Київ)

2. Програма ХХ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і молодих вчених "Молодь: освіта, наука, духовність"

Інформаційне повідомлення про проведення ХХ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і молодих вчених «Молодь: освіта, наука, духовність» 2023 р.

3. Інформаційне повідомлення про проведення Міжвузівської науково-практичної конференції аспірантів та молодих вчених "Інноваційно-інвестиційний розвиток національної економіки України (макро- та мікрорівень) в умовах війни"

 

2022 рік

1. Інформаційне повідомлення «XXII Міжнародна науково-практична конференція «Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи, кращі практики» (30 листопада та 1 грудня 2022 року, м. Київ)

2. Iнформаційне повідомлення про проведення ХІХ Всеукраїнська наукова конференція студентів і молодих вчених «Молодь: освіта, наука, духовність» 2022 р.

 

2021 рік

1. Круглий стіл "Фінансова інклюзія як стратегічний напрям розвитку фінансового сектору", 20 травня 2021 року

2. Інформаційне повідомлення «XXI Міжнародна науково-практична конференція «Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи, кращі практики» (24-25 листопада 2021 року, м. Київ)

3. Програма ХVІІІ Всеукраїнської наукової конференції студентів і молодих вчених «Молодь: освіта, наука, духовність» 12-13 травня 2021 року

Iнформаційне повідомлення про проведення ХVІІІ Всеукраїнська наукова конференція студентів і молодих вчених «Молодь: освіта, наука, духовність» 2021 р.

 

2020 рік

1. Засідання Круглого столу «Психолого-педагогічні основи професійного становлення та самореалізації молоді в інклюзивному освітньому середовищі» в Інституті економіки та менеджменту, 19 листопада 2020 р.

Під час дискусії було запропоновано:

  • Директором Київського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів Подорожнім Сергієм Михайловичем Концепцію «Особа з інвалідністю має створювати себе сама»
  • Начальником відділу профільної та спеціалізованої освіти департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України Жуган Надією Григорівною тісну співпрацю щодо вирішення окреслених проблем з районними, міськими, обласними державними адміністраціями.
  • Директором Києво-Святошинського районного центру зайнятості Івановим Андрієм Вікторовичем впровадження Проєкту «Дія» спрямованого на працевлаштування осіб з інвалідністю.
  • Начальником відділу активної підтримки Києво-Святошинського районного центру зайнятості Васильєвим Олексієм Ігоровичем активізувати діяльність курсів підвищення кваліфікації для осіб з інвалідністю
  • Директором Інклюзивно-ресурсного центру Ірпінської міської ради Київської області Тимошенко-Ушаковою Діною Борисівною навчання і спеціальну підготовку педагогів для роботи з дітьми – інвалідами та їх батьками
  • Проєктним менеджером програми “Інклюзивне мистецтво” Українського культурного фонду Романом Гондзем розробляти та впроваджувати конкретні лоти що сприяють розвитку та самоосвіті осіб з інвалідністю та надають допомогу їх батькам в соціалізації дітей-інвалідів
  • Заступником директора Інклюзивно-ресурсного центру Фастівської міської державної адміністрації Пустовій Іринлю Василівною створення спільного з ІЕМ проєкту «Історія успіху» (на прикладі успішних студентів і випускників з інвалідністю)
  • Заступником директора Інклюзивно-ресурсного центру№10 м. Київ Курандою Тетяною Вікторівною розробити заходи з підготовки викладачів шкіл, учнів та їх батьків щодо сприйняття в колективі дітей з інвалідністю.

Не менш активними учасниками Круглого столу були батьки студентів з інвалідністю, які навчаються в Інституті. Мамою студента з інвалідністю Соколова Данила, спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», І курс (проблеми з вадами слуху) пані Оленою було акцентовано увагу на складності сприйняття навчального матеріалу під час проведення занять, коли викладач рухається в аудиторії.

;iem_uu_19112020_11iem_uu_19112020_5

iem_uu_19112020_7iem_uu_19112020_12

2. Інформація про участь у Круглому столі Малинської міської філії ЦЗ (03.12.2020 р.)

03 грудня 2020 року в Малинській міській філії Житомирського обласного центру зайнятості з нагоди відзначення Міжнародного Дня людей з інвалідністю відбувся Круглий стіл на тему «Вирішення соціального захисту, працевлаштування та професійної адаптації осіб з інвалідністю», до участі в якому були запрошені представники Інституту економіки та менеджменту Університету «Україна».Круглий стіл Малинської міської філії ЦЗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Програма ХХ МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ "ІНКЛЮЗИВНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ: ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ ТА КРАЩІ ПРАКТИКИ" (18-19 листопада 2020 року, м. Київ)

Інформаційне повідомлення: "ХХ МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІНКЛЮЗИВНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ: ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ ТА КРАЩІ ПРАКТИКИ» (18-19 листопада 2020 року, м. Київ)

4. Програма Всеукраїнської наукової конференції студентів і молодих вчених «Молодь: освіта, наука, духовність» 14-15-16 квітня 2020 року

Інформаційне повідомлення про проведення

 

8.3. Безоплатний доступ аспірантів до пошукових баз даних Scopus та Web of Science Core Collection

https://lib.uu.ua/resursy/vebliohrafichna-informatsiia/

8.4. Перелік наукових праць здобувачів вищої освіти, у т.ч. у співавторстві з викладачами (прикріплений файл)

Відомості про наукову діяльність здобувачів ОНП "Економіка" освітнього ступеня "доктор філософії" (2021-2024 рр.)

 

8.5. Наукові праці здобувачів вищої освіти, у т.ч. у співавторстві з викладачами (посилання на електронну бібліотеку/репозитарій або прикріплені файли)

ІІ Міжвузівська науково-практична конференція аспірантів та молодих вчених «Інноваційно-інвестиційний розвиток національної економіки України (макро- та мікрорівень) в умовах війни». Збірник наукових праць (Інститут економіки та менеджменту, 21 листопада 2024 року)

 

8.6. Дипломи переможців конкурсів студентських наукових робіт і самі роботи (посилання на відповідні сторінки сайту)

 

8.7. Документальне підтвердження участі у рамкових міжнародних, державних науково-дослідних проєктах, інших грантових проєктах (посилання на сайт проєкту)

 

8.8. Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти (посилання на відповідні сторінки сайту) - відсутні

 

IХ. Підготовка дисертаційного дослідження

9.1. Звітування аспірантів

9.1.1. Графік звітувань аспірантів

 

9.1.2. Виступи на засіданнях вченої ради інституту з повідомленням про результати наукового дослідження (відео, статті, пости)

 

9.1.3. Витяги Вченої ради щодо звітування аспірантів (за результатами поточного навчального року на засіданні вченої ради Інституту з повідомленням про результати наукового дослідження)

 

9.2. Перелік тем дисертаційних досліджень аспірантів (Таблиця: ПІП аспіранта, тема дослідження, науковий керівник, освіта, теми дисертацій, наукові праці керівника, його участь у фундаментальних і прикладних дослідженнях (за наявності), досвід викладання дисциплін за тематикою дисертаційного дослідження, навчально-методичні розробки, практичний досвід роботи за тематикою) – інформація з обмеженим доступом

Таблиця відповідності

 

9.3. Документальний супровід підготовки здобувачів на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти за спеціальністю

1. Звітування аспірантів (атестація) відбувається двічі на рік – після закінчення першого семестру (лютий) та після закінчення навчального року (червень).

2. Розпорядженням директора Інституту економіки та менеджменту створюється відповідна атестаційна комісія із трьох осіб.

3. Рішення комісії впродовж 10 робочих днів затверджується на засіданні кафедри фінансів та обліку.

4. Витяг із засідання кафедри фінансів та обліку обговорюється на найближчому засіданні Вченої ради Інституту економіки та менеджменту для його затвердження.

5. Витяг із засідання Вченої ради Інституту економіки та менеджменту про рекомендацію здобувачів освіти до переведення на наступний курс навчання (червень) направляється Вченому секретарю Університету для затвердження на черговому засіданні Вченої ради.

 

9.3.1. Протоколи засідань кафедри - на кафедрі

9.3.2. Рішення Вченої ради інституту

9.3.3. Рішення Вченої ради університету

9.3.4. Індивідуальні навчальні плани аспірантів – в особовій справі

9.3.5. Індивідуальні плани наукової роботи аспірантів – в особовій справі

 

9.4. Спеціалізована вчена рада

Опис і підтверджуючі документи. Висвітлення її роботи на сайті (посилання)

 

9.5. Дисертації

Дисертації

Протоколи перевірки на плагіат

 

Х. Гарантії внутрішнього забезпечення якості освіти та освітньої діяльності на освітньо-науковій програмі

10.1. Сертифікати про державну та/або громадську (у т.ч. міжнародну) та/або професійно-громадську акредитацію освітньої програми - відсутні

 

10.2. Сертифікати й експертні висновки за підсумками експертизи якості освітньої програми (у т.ч. міжнародної) - відсутні

 

10.3. Актуальні звіти про моніторинг та самообстеження освітньої програми (прикріплені файли) – якщо не містять конфіденційної інформації

 

2024-2025 н.р.

Результати опитувань здобувачів освіти "Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання" у 2024-2025 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів освіти" у 2024-2025 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2024-2025 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2024-2025 н.р.

 

2023-2024 н.р.

Результати опитувань здобувачів освіти "Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання" у 2023-2024 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів освіти" у 2023-2024 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2023-2024 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2023-2024 н.р.

 

2022-2023 н.р.

Результати опитувань здобувачів освіти "Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання" у 2022-2023 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів освіти" у 2022-2023 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2022-2023 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима викладачів" у 2022-2023 н.р.

 

2021-2022 н.р.

Результати опитувань викладачів "Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання" у 2021-2022 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів освіти" у 2021-2022 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2021-2022 н.р. 

Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2021-2022 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима викладачів" у 2021-2022 н.р.

 

10.4. Результати опитування "Якість освіти в Університеті – особиста потреба аспіранта" у 2024-2025 н.р.

Результати опитування "Якість освіти в Університеті – особиста потреба аспіранта" у 2023-2024 н.р.

 

10.5. Перелік нормативних документів, що регулюють зміст і реалізацію освітнього процесу (посилання на сторінку офіційного сайту, де розміщено реєстр нормативних документів)

 

10.6. Журнал відвідування відкритих занять

Протоколи відвідування та анкети оцінювання якості відкритих занять (прикріплені файли)

Батаєва К.В. Філософія йоги (лекційне заняття) 12.10.2023

Батаєва К.В. Філософія йоги (практичне заняття) 12.10.2023

Батаєва К.В. Філософія серньовіччя (лекційне заняття) 02.10.2024

Батаєва К.В. Філософія серньовіччя (практичне заняття) 09.10.2024

Дубас Р.Г. Види наукових публікацій (лекційне заняття) 01.10.2024

Кадлубович Т.І. Методологічні основи аналізу зовнішньої політики держав; методи, прийоми, засоби аналітичних досліджень зовнішньої політики (лекційне заняття) 21.11.2023

Новаченко Т.В. Суспільна довіра як чинник ефективного публічного управління (лекційне заняття) 06.12.2023

Сaмарай В.П. Спрощення і ускладнення моделей (лекційне заняття) 07.10.2024

Самофалова М.О. Мотивація як загальна функція менеджменту (лекційне заняття) 07.11.2024

 

10.7. Дотримання академічної доброчесності в Університеті

10.7.1. Політика та стандарти забезпечення академічної доброчесності в Університеті (посилання на сторінку офіційного сайту, де розміщено реєстр нормативних документів)

 

10.7.2. Зразки Декларації про академічну доброчесність

 

10.7.3. Декларації про академічну доброчесність, підписані здобувачами освіти, - в особовій справі

 

10.7.4. Зразок довідки про безкоштовну перевірку наукових робіт аспірантів на плагіат

 

10.7.5. Структурний підрозділ, який опікується питаннями доброчесності - Комісія з питань академічної доброчесності (див. п. 5 Кодексу академічної доброчесності)

 

10.7.6. Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату

Результати опитування «Академічна доброчесність» у 2024-2025 н.р.

Результати опитування «Академічна доброчесність» у 2023-2024 н.р.

Результати опитування «Академічна доброчесність» у 2022-2023 н.р.

Результати опитування «Академічна доброчесність» у 2021-2022 н.р.

 

10.8. Анкетування аспірантів наприкінці навчання

Підсумки навчання в аспірантурі 2024-2025 н.р.

Підсумки навчання в аспірантурі 2023-2024 н.р.

 

10.9. Моніторинг якості навчання англійської мови

Моніторинг якості навчання англійської мови у 2023-2024 н.р.

Моніторинг якості навчання англійської мови у 2022-2023 н.р.

Моніторинг якості навчання англійської мови у 2021-2022 н.р.

 

10.10. Результати анкетування аспірантів-іноземців

На програмі не навчаються іноземці.

 

ХІ. Освітнє середовище та матеріальні ресурси

 

11.1. Матеріально-технічне та інформаційне забезпечення освітньої програми

Адреса місця провадження освітньої діяльності: м. Київ, вул Львівська, 23

 

Управління наукової та міжнародної діяльності (відділ аспірантури):

Начальник управління

Омельченко Олена Валеріївна

вул. Львівська, 23, корпус 2, каб. 207

Роб. тел.: +38 063-065-56-59

 

Ел. адреса: aspi_uu@ukr.net 
2sciencev@gmail.com

 

Гарант ОНП "Економіка": д.е.н., професор Дубас Ростислав Григорович

Адреса: вул. Львівська, 23, корпус 2, каб. 401

Роб. тел.: +38 067-505-76-54

Ел. адреса: dubasr@ukr.net

 

11.2. Інформація щодо площ, договори оренди – інформація для закритого доступу, розміщена в ЄДЕБО.

 

11.3. Відомості про матеріально-технічні умови й фінансові питання реалізації освітньої програми, включаючи наявність спеціалізованих лабораторій і кабінетів, складного обладнання, віртуального середовища для проведення лабораторних робіт, можливості та особливості проживання в гуртожитку.

Спеціалізований кабінет "Маркетинг"

Спеціалізований кабінет "Економіка"

 

Спеціалізований кабінет охорони праці і безпеки життєдіяльності

 

Комп'ютерні класи

 

 

Великі лекційні аудиторії з обладнанням для здійснення дистанційного і змішаного навчання

 

Кабінет нумізматики

 

Аудіовідеостудія "Таланстудіо" для створення рекламних аудіо- і відеороликів

 

Студентська кав’ярня (корпус №2)

 

Укриття

 

 

11.3.1. Проживання в гуртожитках

 

11.4. Доступність маломобільних груп населення до будівель та споруд Університету 

Університет "Україна" має безбар'єрну інфраструктуру, побудовану на принципах універсального дизайну.

 

Приміщення для надання консультацій психологом

 

 

 

 

 

корпус №2, кабінет №100 або №106

соціальний працівник ЦІНТ Маслюк Карина Андріївна

 

 

 

 

 

 

 

Зал для занять з лікувальної фізкультури (корпус №3, кабінет №201)

Медичний пункт

Науково-практичний медико-реабілітаційний центр (корпус №3, кабінет №202)

11.5. Бібліотечно-інформаційне обслуговування здобувачів освітньої програми

Аспіранти спеціальності «Економіка» мають можливість користуватись бібліотекою з фондом 237 228 прим. док. Бібліотечний фонд постійно комплектується новими надходженнями і становить 6 920 прим. док. Бібліотека співпрацює із 34-ма видавництвами України. Розвинуто вітчизняний книгообмін. Створюється локальна електронна бібліотека, що постійно оновлюється. Повнотекстові документи завантажуються на сайті електронної бібліотеки Університету: https://ush.com.ua/kvuulib.

З метою популяризації нових надходжень практикуються традиційні книжкові та сучасні інтерактивні й віртуальні виставки для спеціальності «Економіка». Серед студентів підвищується рівень інформаційної культури. В межах діяльності факультативу «Основи бібліотечно-бібліографічних знань» проводяться інформаційні години, бібліотечні та бібліографічні уроки. Бібліотека веде власну вебсторінку https://lib.uu.ua/.

У бібліотеці Університету «Україна» оформлена підписка на журнал «Інтернаука».


Крім цього кафедра активно використовує фахові періодичні видання, що знаходяться у вільному доступі:

Agricultural and Resource Economics 

Economics. Management. Innovations

Modern Economics

Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Економіка

Глобальні та національні проблеми економіки

Економіка: реалії часу

Економіка та суспільство

Ефективна економіка

Проблеми економіки та політичної економії

Соціально-економічні проблеми і держава

 

11.6. Технічна підтримки діяльності основних учасників і організаторів освітнього процесу

Для забезпечення належної якості освітньої діяльності в інституті широко використовуються технічні засоби та комп’ютерні технології.

Для наглядної демонстрації та трансляції в режимі відеоконференцій при проведенні лабораторних робіт у навчальний процес впроваджено комплект обладнання (спеціальна вебкамера для мікроскопу, спеціалізоване програмне забезпечення і комп’ютер з 25” монітором), яке дозволяє виводити на екран монітора зображення з мікроскопу. Також заняття проводяться в комп’ютерних класах 203 та 206 ІІ корпусу, в яких встановлені 26 та 19 комп’ютерів Intel Pentium BR G4400-3,3Ghz/4Gb/HDD 500Gb Монітор LG 21.5" відповідно.

Заняття в дистанційному режимі проводяться з аудиторій 3Л1, 3Л2 і 3Л3, які оснащені мультимедійними проекторами, вебкамерами, мікрофонами, акустичними системами, мікшерними пультами і ноутбуками.

 

11.7. Інформаційна підтримка та взаємодія з аспірантами

11.7.1. Інформаційні ресурси з організації освітнього процесу і викладацької діяльності для науково-педагогічного персоналу на платформі Moodle (https://vo.uu.edu.ua/)

Інструкція для викладачів

Інструкція для викладачів: Як користуватися сервісом відеоконференцзв'язку

 

11.7.2. Нормативні документи, що регулюють зміст і реалізацію освітнього процесу (посилання на сторінку офіційного сайту, де розміщено реєстр нормативних документів)

Нормативні документи

Основні нормативні документи університету

 

11.7.3. Інформаційні ресурси для викладачів на сторінках офіційного сайту університету

Положення про підрозділи та посадові інструкції працівників

Академічна доброчесність

Заходи боротьби з корупцією

Структура університету

Корисні посилання

Внутрішня система управління якістю освіти та освітньої діяльності

Організація освітнього процесу

Навчально-методична діяльність

Бібліотека

Підвищення кваліфікації викладачів

Наскрізне навчання

Супровід навчання

Новини освіти

Конкурс на заміщення посад

Інклюзія

Наука

Міжнародний вектор

 

11.7.4. Сторінки університету https://www.facebook.com/UUkraine/  та Інституту економіки та менеджменту https://www.facebook.com/economikamenegment/  у Facebook.

 

11.7.5. Електронні бази даних наукової інформації відкритого доступу

 

11.7.6. Комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни

Кожен викладач Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» на платформі Moodle розміщує комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни:

  1. Робоча навчальна програма дисципліни – нормативний документ, який визначає місце і значення навчальної дисципліни в реалізації освітньо-професійної програми підготовки, її зміст, послідовність та організаційні форми вивчення навчальної дисципліни.
  2. Методичні матеріали до семінарських, практичних та лабораторних занять (плани семінарських занять, завдання для практичних та лабораторних занять, методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять, контрольні завдання до семінарських, практичних та лабораторних занять, збірник задач, вправ, збірник ситуаційних завдань, ділові ігри тощо).
  3. Методичне забезпечення самостійної роботи студентів (завдання для самостійного вивчення студентами окремих тем, збірник ситуаційних завдань, тестів, задач, теми рефератів та методичні вказівки до їх виконання, питання для самоконтролю).
  4. Методичні вказівки щодо самостійної роботи студентів.
  5. Модульні контрольні роботи (тестові завдання).
  6. Варіанти контрольних робіт для проведення ректорської контрольної роботи.
  7. Білети екзаменаційні (залікові, семестрові).
  8. Пакети ККЗ (для проведення ККР).
  9. Тематика курсових робіт.
  10. Конспект лекцій.
  11. Методичні вказівки та тематика контрольних робіт для заочної форми навчання.
  12. Тематика індивідуальних завдань і науково-дослідних робіт студентів.
  13. Методичне забезпечення контролю знань.
  14. Питання для самоконтролю з дисципліни, завдання для поточного контролю знань, модульного контролю.
  15. Варіанти тестів для поточного підсумкового тестування.
  16. Питання для підготовки до екзамену (заліку).
  17. Тематика і завдання щодо контрольних робіт для студентів заочної форми навчання.
  18. Методичні рекомендації щодо виконання контрольних робіт для студентів заочної форми навчання.
  19. Критерії оцінювання знань і вмінь студентів
  20. Демонстраційні матеріали (рисунки, таблиці, презентації тощо).

 

11.8. Соціальна підтримка аспірантів

Наказ від 31.08.2023 р. №98 "Про розмір відшкодування витрат за надання освітніх послуг у 2023/2024 н.р. в аспірантурі

Договір позички грошових коштів

 

12. Рада молодих вчених

Положення про Раду молодих учених Університету “Україна” https://uu.edu.ua/rada_molodih_vchenih
Склад Ради молодих вчених Університету «Україна» на 2024-2025 рр. Склад 2024-2025
План Ради молодих вчених на 2024-2025 н.р. План 2024-2025
Протоколи засідань Ради молодих вчених Протоколи 2023-2024

 

Протоколи 2024-2025

 

 

13. Інформація про здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами

13.1. Опис особливих освітніх потреб здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами - на освітній програмі не навчаються здобувачі освіти з особливими освітніми потребами

13.2. Опис видів супроводу, що надається здобувачам вищої освіти з особливими освітніми потребами - на освітній програмі не навчаються здобувачі освіти з особливими освітніми потребами

 

13.3. Індивідуальні навчальні плани здобувачів освіти з особливими освітніми потребамиінформація з обмеженим доступом, знаходиться в особовій справі

 

13.4. «Інклюзивна освіта»

На освітній програмі не навчаються здобувачі освіти з особливими освітніми потребами.

Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2022-2023 н.р. 

Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2021-2022 н.р. 

Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2020-2021 н.р.

 

14. Зв’язок навчання, викладання та наукових досліджень із інтернаціоналізацією діяльності за освітньою програмою (у відомостях самооцінювання)

 

15. Компетентності, направлені на досягнення Цілей сталого розвитку ООН до 2030 р., набуття яких забезпечує освітня програма (у відомостях самооцінювання)

 

16. Інше (результати деяких опитувань) 

Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2024-2025 н.р.

Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2023-2024 н.р.

Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2022-2023 н.р.

Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2021-2022 н.р.

 

Опитування із проблем насильства та цькування (булінгу) в освітньому середовищі 2024-2025 н.р.

 

17. Організаційні документи

Наказ про перейменування кафедри управління та адміністрування