051 "Економіка" - доктор філософії (Київ)
І. Профіль освітньої програми, навчальні плани
1.1.Стандарт вищої освіти за спеціальністю від 10.05.2022 р.
1.2. Професійний стандарт – у разі наявності (посилання) - відсутній
1.3. Тимчасовий(і) стандарт(и) Університету «Україна» за спеціальністю, який(і) діяв(ли) до моменту виходу Стандарту вищої освіти за спеціальністю (прикріплені файли)
Тимчасовий стандарт Університету «Україна» за спеціальністю
1.4. Освітньо-наукова програма
Освітньо-наукова програма 2025 року
Освітньо-наукова програма 2025 року англійською мовою
Навчальний план 2025-2026 н.р.
Наказ від 26.04.2025 №? "Про введення в дію освітніх програм і навчальних планів на 2025/2026 н.р."
Рішення Вченої ради "Про затвердження освітніх програм та навчальних планів Університету «Україна» на 2025-2026 н.р."
Протокол засідання Ради роботодавців
Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання
Рішення Вченої ради Інституту
Витяг із протоколу засідання кафедри
Громадське обговорення проєкту освітньої програми та змін до неї
2024 рік
Освітньо-наукова програма 2024 року
Навчальний план 2024-2025 н.р.
Наказ від 26.04.2024 №37 "Про введення в дію освітніх програм і навчальних планів на 2024/2025 н.р."
Рішення Вченої ради Університету "Україна"
Протокол засідання Ради роботодавців
Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання з управління та адміністрування
Рішення Вченої ради Інституту економіки та менеджменту
Витяг із протоколу засідання кафедри
2023 рік
Освітньо-наукова програма 2023 року
Навчальний план 2023-2024 н.р.
Наказ від 27.04.2023 №53 "Про введення в дію освітніх програм і навчальних планів на 2023/2024 н.р."
Рішення Вченої ради Університету "Україна"
Протокол засідання Ради роботодавців
Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання з управління та адміністрування
Рішення Вченої ради Інституту економіки та менеджменту
Витяг із протоколу засідання кафедри
2022 рік
Освітньо-наукова програма 2022 року
Навчальний план 2022-2023 н.р.
Рішення Вченої ради Університету "Україна" про зміни в ОНП і НП згідно стандартів
Рішення Вченої ради Університету "Україна" про затвердження ОНП і НП
Протокол засідання Ради роботодавців
Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання з управління та адміністрування
Рішення Вченої ради Інституту економіки та менеджменту
Витяг із протоколу засідання кафедри
2021 рік
Освітньо-наукова програма 2021 року
Навчальний план 2021-2022 н.р.
Рішення Вченої ради Університету "Україна"
Протокол засідання Ради роботодавців
Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання з управління та адміністрування
Рішення Вченої ради Інституту економіки та менеджменту
Витяг із протоколу засідання кафедри
2020 рік
Освітньо-наукова програма 2020 року
Навчальний план 2020-2021 н.р.
Рішення Вченої ради Університету "Україна"
Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання з управління та адміністрування
Рішення Вченої ради Інституту економіки та менеджменту
Витяг із протоколу засідання кафедри
ІІ. Історія створення і розвитку освітньої програми:
2.1. Рецензії-відгуки на освітню програму
2024 рік
6. Відгук здбувача освіти ІІ року навчання Сацука Д.
2023 рік
2. Відгук Камратова С., випускник програми "Економіка", доктор філософії
3. Рецензія-відгук Танцюри А., здобувача освітньої програми "Економіка"
5. Рецензія Сергія Працкова, начальника Центрального управління справами Міністерства оборони України
2022 рік
2. Камратов С., випускник програми "Економіка", доктор філософії
2021 рік
3. Рецензія Чернеця Вадима, здобувача освітньої програми ІІІ року навчання
4. Рецензія-відгук Танцюри А., здобувача освітньої програми "Економіка"
2020 рік
3. Камратов С., здобувач освітньої програми "Економіка" ІІІ року навчання
2.2. Заяви, листи, службові записки стейкхолдерів стосовно пропозицій до внесення змін в освітню програму (під кожну зміну має бути обґрунтування)
2024 рік
2023 рік
2022 рік
2021 рік
2.3. Звіти про самооцінювання освітньої програми
2.4. ПРОГРАМА роботи експертної групи під час проведення акредитаційної експертизи за спеціальністю 051 Економіка освітньо-наукової програми «Економіка» за третім освітньо-науковим рівнем вищої освіти в закладі вищої освіти "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Наказ про призначення експертної групи
Запит на додаткову інформацію
2.5. Звіт експертної групи про результати акредитаційної експертизи
Відповідь на зауваження експертної групи
2.6. Висновок ГЕР
2.7. Рішення НАЗЯВО про акредитацію
2.8. Сертифікат про акредитацію
ІІІ. Навчально-методичне забезпечення освітніх компонентів
3.1. Робочі програми навчальних дисциплін (посилання на сайт Інтернет-підтримки освітнього процесу)
Обов’язкові освітні компоненти
3.2. Силабуси (посилання на сайт Інтернет-підтримки освітнього процесу)
Обов’язкові освітні компоненти
3.3. Анотації дисциплін (посилання на базу на сайті для вступників)
Алфавітний покажчик навчальних дисциплін українською мовою
Закріплення дисциплін за кафедрами
3.4. Методичні рекомендації щодо проходження практик і робочі програми практик (прикріплені файли)
3.5. Методичні рекомендації щодо виконання дисертаційного дослідження (прикріплені файли)
IV. Доступ до ОНП
4.1. Сторінки університету https://www.facebook.com/UUkraine/ та Інституту https://www.facebook.com/economikamenegment/ у Facebook та інших соціальних мережах.
4.2. Правила прийому
Правила прийому до аспірантури у 2024 році
Додаток 2. Вимоги до дослідницької пропозиції
Правила прийому до аспірантури у 2023-2024 н.р.
4.3. Програми вступних випробувань
2024-2025 н.р.
Програми вступних випробувань у 2024 н.р.
ЄВІ з іноземної мови
Програма вступного випробовування з філософії
Програма вступного випробовування зі спеціальності
Вимоги до презентації дослідницької пропозиції
2023-2024 н.р.
Програми вступних випробувань у 2023 н.р.
Титулка "Іноземна мова" (в форматі .pdf)
Програма вступного випробування до аспірантури на здобуття ступеня доктора філософії з філософії
V. Кадровий склад
5.1. Витяги з наказів про затвердження гарантів
Наказ №135 від 21.10.2024 р. про затвердження гарантів
Наказ №130 від 07.11.2023 р. про затвердження гарантів
Наказ №117 від 04.11.2022 р. про затвердження гарантів
Наказ №213 від 01.11.2021 р. про затвердження гарантів
Наказ №189 від 16.11.2020 р. про затвердження гарантів
Наказ №142 від 25.10.2019 р. про затвердження гарантів
5.2. Витяги з наказів про затвердження складу робочих/проєктних груп
Наказ №190 від 16.11.2020 р. про затвердження складу проєктних груп
Наказ №143 від 28.10.2019 р. про затвердження складу проєктних груп
5.3. Витяги з наказів про затвердження складу груп забезпечення
Наказ №134 від 21.10.2024 р. про затвердження складу груп забезпечення
Наказ №129 від 07.11.2023 р. про затвердження складу груп забезпечення
Наказ №116 від 04.11.2022 р. про затвердження складу груп забезпечення
Наказ №214 від 01.11.2021 р. про затвердження складу груп забезпечення
Наказ №191 від 16.11.2020 р. про затвердження складу груп забезпечення
Наказ №144 від 28.10.2019 р. про затвердження складу груп забезпечення
5.4. Таблиця відповідності науково-педагогічних працівників, які забезпечують освітній процес на ОНП, освітнім компонентам, які вони викладають
5.4. Кадровий склад кафедри (особисті сторінки викладачів на сайті)
2023-2024 н.р.
Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2023-2024 н.р.
Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у 2023-2024 н.р.
2022-2023 н.р.
Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2022-2023 н.р.
Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у 2022-2023 н.р.
2021-2022 н.р.
Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2021-2022 н.р.
Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у 2021-2022 н.р.
2020-2021 н.р.
Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2020-2021 н.р.
5.5. Перелік наукових праць викладачів (розміщено на особистих сторінках викладачів)
5.6. Наукові праці викладачів (посилання на електронну бібліотеку/репозитарій або прикріплені файли)
Наукові праці науково-педагогічних працівників за 2020-2024 рр.
Наукові досягнення науково-педагогічних працівників за листопад-грудень 2024 року
5.7. Сертифікати про підвищення кваліфікації (розміщено на особистих сторінках викладачів)
5.8. Сертифікати про участь у наукових і навчально-методичних заходах (розміщено на особистих сторінках викладачів)
5.9. Участь у міжнародних, державних науково-дослідних проєктах, грантових/дослідницьких проєктах, результати яких регулярно публікуються та/або практично впроваджуються, в першу чергу за державними цільовими програмами і державним замовленням, закордонними грантами, на замовлення Університету (посилання на сайт проєкту)
5.10. Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти (розміщено на особистих сторінках викладачів)
5.11. Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти» по всіх компонентах освітньої програми
2024-2025 н.р.
2023-2024 н.р.
Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти» 2023-2024 н.р.
2022-2023 н.р.
Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти» 2022-2023 н.р.
2021-2022 н.р.
2020-2021 н.р.
5.12. Статті, фоторепортажі, відео занять на сайті і в соціальних мережах
Науковий колоквіум з легендою в галузі економіки та державного управління Валерієм Воротіним (
Гостьові лекції від провідних професорів Міжнародній академії прикладних наук м. Ломжа та Вармінсько-Мазурського Університету (Республіка Польща) (31/10/2024)
VІ. Зв'язки з ринком праці та ключовими роботодавцями і професійними асоціаціями
6.1. Історії вдалої кар’єри та/або аналітичні матеріали про професійні траєкторії випускників освітньої програми (прикріплені файли)
6.2. Анонси, статті, фоторепортажі, відеозвіти про проведення професійних свят (прикріплені файли) на сайті і в соціальних мережах
6.3. Склад Ради роботодавців спеціальності. На цій же сторінці розміщуються оголошення про проведення засідань, матеріали до обговорення тощо
2024 рік
Звіт про роботу Ради роботодавців Інституту економіки та менеджменту
Засідання НМО з фінансів, обліку та економіки за участю роботодавців від 15.02.2024
2023 рік
Звіт про роботу Ради роботодавців Інституту економіки та менеджменту
Рада роботодавців Інституту економіки та менеджменту 2023 рік
2022 рік
Звіт про роботу Ради роботодавців Інституту економіки та менеджменту
Порядок денний засідання Ради роботодавців Інституту економіки та менеджменту у травні 2022 року
2021 рік
Звіт про роботу Ради роботодавців за 2021 рік
План співпраці з роботодавцями на 2021 рік
2019 рік
2018 рік
6.4. Угоди про співпрацю з роботодавцями
2024-2025 н.р.
Реєстр договорів про співпрацю Інституту економіки та менеджменту за 2024-2025 н.р.
2023-2024 н.р.
Реєстр договорів про співпрацю Інституту економіки та менеджменту за 2023-2024 н.р.
Договір про співробітництво з ДУ "Інститут економіки та прогнозування НАН України"
Договір про співробітництво з Національною академією статистики, обліку і аудиту
2022-2023 н.р.
Реєстр договорів про співпрацю Інституту економіки та менеджменту за 2022-2023 н.р.
2021-2022 н.р.
Реєстр договорів про співпрацю Інституту економіки та менеджменту за 2021-2022 н.р.
2020-2021 н.р.
Реєстр договорів про співпрацю кафедри управління та адміністрування за 2020-2021 н.р.
6.5. Перелік баз практики
6.5.1. Накази про затвердження баз (бази) і керівників асистентської педагогічної практики 
6.5.2. Набуття здобувачами вищої освіти викладацької компетенції
6.5.2.1. Загальний звіт за результатами проходження аспірантами асистентської педагогічної практики (якщо такі загальні звіти є)
Витаг із засідання кафедри щодо проходження аспірантами асистентської практики у 2024-2025 н.р.
6.5.2.2. Відгук керівника про проходження асистентської педагогічної практики – знаходиться в особовій справі
6.5.2.3. Семінари, навчальні курси, пройдені аспірантами для формування педагогічної майстерності в умовах змішаного навчання та активного використання цифрових технологій (сертифікати) – знаходиться в особовій справі
6.5.2.4. Оцінювання відкритих занять аспірантів у ролі викладачів – знаходиться в особовій справі
6.5.2.5. Результати опитування аспірантів щодо задоволеності виконанням ролі викладача - проводилось в усній формі, результати відображено у протоколі засідання кафедри
 
6.5.2.6. Анкетування студентів щодо задоволеності аспірантами в ролі викладачів - проводилось в усній формі, результати відображено у протоколі засідання кафедри
6.6. Статті, фоторепортажі, відео з проходження практики (на сайті, в соціальних мережах)
6.7. Гостьові лекції, семінари, тренінги
23.11.2022 р. гостьову лекцію на тему «Актуальні проблеми національної економіки в період повномасштабного вторгнення» для аспірантів Інституту економіки та менеджменту провів Удовиченко В.П., д.е.н, професор, голова МГО «Клуб мерів».
Особливості працевлаштування фахівців з маркетингу та підприємництва в Київському регіоні (16.02.2021)
6.8. Витяги з електронної бази даних стосовно співпраці з роботодавцями, практики і працевлаштування студентів, що позитивно впливають на імідж
6.9. Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" і "Працевлаштування очима випускників"
Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2024-2025 н.р.
Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2023-2024 н.р.
Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2022-2023 н.р.
Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2021-2022 н.р.
VІI. Академічна мобільність здобувачів освіти і професорсько-викладацького складу
7.1. Угоди з науково-дослідними установами щодо реалізації освітньо-наукової програми
ДННУ "Академія фінансового управління"
Інститут демографії та проблем якості життя НАН України
7.2. Угоди із закладами вищої освіти щодо реалізації освітньо-наукової програми
Договір про співробітництво з Київським національним університетом будівництва та архітектури
Договір про співробітництво з Міжнародним європейським університетом
Договір про співробітництво з Європейським університетом
Договір про співробітництво з Київським національним економічним університетом
Договір про співробітництво з Міжнародним науково-технічним університетом імені академіка Юрія Бугая
7.3. Консолідований звіт (викладений на сторінку)
VIІІ. Наукова робота здобувачів третього (освітньо-наукового) ступеня вищої освіти
8.1. Університетські видання категорії «Б», в яких аспіранти мають право безкоштовно публікуватися
Вісник Університету «Україна». Серія: Економіка, менеджмент, маркетинг
Наказ МОН України №157 від 09.02.2021 р. "Про рішення з питань присудження наукових ступенів і присвоєння вчених звань та внесення змін до наказів Міністерства освіти і науки України від 2 липня 2020 року № 886, від 26 листопада 2020 року № 1471"
8.2. Інформація про наукові заходи Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» та інших організаторів
Програми або інформаційні листи щодо наукових конференцій, круглих столів та інших заходів, в яких брали участь здобувачі вищої освіти (посилання на відповідні сторінки сайту)

2024 рік
5. Програма ХХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і молодих вчених "Молодь: освіта, наука, духовність"
2023 рік
2022 рік
2021 рік
2020 рік
1. Засідання Круглого столу «Психолого-педагогічні основи професійного становлення та самореалізації молоді в інклюзивному освітньому середовищі» в Інституті економіки та менеджменту, 19 листопада 2020 р.
Під час дискусії було запропоновано:
- Директором Київського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів Подорожнім Сергієм Михайловичем Концепцію «Особа з інвалідністю має створювати себе сама»
 - Начальником відділу профільної та спеціалізованої освіти департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України Жуган Надією Григорівною тісну співпрацю щодо вирішення окреслених проблем з районними, міськими, обласними державними адміністраціями.
 - Директором Києво-Святошинського районного центру зайнятості Івановим Андрієм Вікторовичем впровадження Проєкту «Дія» спрямованого на працевлаштування осіб з інвалідністю.
 - Начальником відділу активної підтримки Києво-Святошинського районного центру зайнятості Васильєвим Олексієм Ігоровичем активізувати діяльність курсів підвищення кваліфікації для осіб з інвалідністю
 - Директором Інклюзивно-ресурсного центру Ірпінської міської ради Київської області Тимошенко-Ушаковою Діною Борисівною навчання і спеціальну підготовку педагогів для роботи з дітьми – інвалідами та їх батьками
 - Проєктним менеджером програми “Інклюзивне мистецтво” Українського культурного фонду Романом Гондзем розробляти та впроваджувати конкретні лоти що сприяють розвитку та самоосвіті осіб з інвалідністю та надають допомогу їх батькам в соціалізації дітей-інвалідів
 - Заступником директора Інклюзивно-ресурсного центру Фастівської міської державної адміністрації Пустовій Іринлю Василівною створення спільного з ІЕМ проєкту «Історія успіху» (на прикладі успішних студентів і випускників з інвалідністю)
 - Заступником директора Інклюзивно-ресурсного центру№10 м. Київ Курандою Тетяною Вікторівною розробити заходи з підготовки викладачів шкіл, учнів та їх батьків щодо сприйняття в колективі дітей з інвалідністю.
 
Не менш активними учасниками Круглого столу були батьки студентів з інвалідністю, які навчаються в Інституті. Мамою студента з інвалідністю Соколова Данила, спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», І курс (проблеми з вадами слуху) пані Оленою було акцентовано увагу на складності сприйняття навчального матеріалу під час проведення занять, коли викладач рухається в аудиторії.
;



2. Інформація про участь у Круглому столі Малинської міської філії ЦЗ (03.12.2020 р.)
03 грудня 2020 року в Малинській міській філії Житомирського обласного центру зайнятості з нагоди відзначення Міжнародного Дня людей з інвалідністю відбувся Круглий стіл на тему «Вирішення соціального захисту, працевлаштування та професійної адаптації осіб з інвалідністю», до участі в якому були запрошені представники Інституту економіки та менеджменту Університету «Україна».
Інформаційне повідомлення про проведення
8.3. Безоплатний доступ аспірантів до пошукових баз даних Scopus та Web of Science Core Collection
https://lib.uu.ua/resursy/vebliohrafichna-informatsiia/
8.4. Перелік наукових праць здобувачів вищої освіти, у т.ч. у співавторстві з викладачами (прикріплений файл)
8.5. Наукові праці здобувачів вищої освіти, у т.ч. у співавторстві з викладачами (посилання на електронну бібліотеку/репозитарій або прикріплені файли)
8.6. Дипломи переможців конкурсів студентських наукових робіт і самі роботи (посилання на відповідні сторінки сайту)
8.7. Документальне підтвердження участі у рамкових міжнародних, державних науково-дослідних проєктах, інших грантових проєктах (посилання на сайт проєкту)
8.8. Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти (посилання на відповідні сторінки сайту) - відсутні
IХ. Підготовка дисертаційного дослідження
9.1. Звітування аспірантів
9.1.1. Графік звітувань аспірантів
9.1.2. Виступи на засіданнях вченої ради інституту з повідомленням про результати наукового дослідження (відео, статті, пости)
9.1.3. Витяги Вченої ради щодо звітування аспірантів (за результатами поточного навчального року на засіданні вченої ради Інституту з повідомленням про результати наукового дослідження)
9.2. Перелік тем дисертаційних досліджень аспірантів (Таблиця: ПІП аспіранта, тема дослідження, науковий керівник, освіта, теми дисертацій, наукові праці керівника, його участь у фундаментальних і прикладних дослідженнях (за наявності), досвід викладання дисциплін за тематикою дисертаційного дослідження, навчально-методичні розробки, практичний досвід роботи за тематикою) – інформація з обмеженим доступом
9.3. Документальний супровід підготовки здобувачів на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти за спеціальністю
1. Звітування аспірантів (атестація) відбувається двічі на рік – після закінчення першого семестру (лютий) та після закінчення навчального року (червень).
2. Розпорядженням директора Інституту економіки та менеджменту створюється відповідна атестаційна комісія із трьох осіб.
3. Рішення комісії впродовж 10 робочих днів затверджується на засіданні кафедри фінансів та обліку.
4. Витяг із засідання кафедри фінансів та обліку обговорюється на найближчому засіданні Вченої ради Інституту економіки та менеджменту для його затвердження.
5. Витяг із засідання Вченої ради Інституту економіки та менеджменту про рекомендацію здобувачів освіти до переведення на наступний курс навчання (червень) направляється Вченому секретарю Університету для затвердження на черговому засіданні Вченої ради.
9.3.1. Протоколи засідань кафедри - на кафедрі
9.3.2. Рішення Вченої ради інституту
9.3.3. Рішення Вченої ради університету 
9.3.4. Індивідуальні навчальні плани аспірантів – в особовій справі 
9.3.5. Індивідуальні плани наукової роботи аспірантів – в особовій справі
9.4. Спеціалізована вчена рада
Опис і підтверджуючі документи. Висвітлення її роботи на сайті (посилання)
9.5. Дисертації
Дисертації
Протоколи перевірки на плагіат
Х. Гарантії внутрішнього забезпечення якості освіти та освітньої діяльності на освітньо-науковій програмі
10.1. Сертифікати про державну та/або громадську (у т.ч. міжнародну) та/або професійно-громадську акредитацію освітньої програми - відсутні
10.2. Сертифікати й експертні висновки за підсумками експертизи якості освітньої програми (у т.ч. міжнародної) - відсутні
10.3. Актуальні звіти про моніторинг та самообстеження освітньої програми (прикріплені файли) – якщо не містять конфіденційної інформації
2024-2025 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів освіти" у 2024-2025 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2024-2025 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2024-2025 н.р.
2023-2024 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів освіти" у 2023-2024 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2023-2024 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2023-2024 н.р.
2022-2023 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів освіти" у 2022-2023 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2022-2023 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима викладачів" у 2022-2023 н.р.
2021-2022 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів освіти" у 2021-2022 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2021-2022 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2021-2022 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима викладачів" у 2021-2022 н.р.
10.4. Результати опитування "Якість освіти в Університеті – особиста потреба аспіранта" у 2024-2025 н.р.
Результати опитування "Якість освіти в Університеті – особиста потреба аспіранта" у 2023-2024 н.р.
10.5. Перелік нормативних документів, що регулюють зміст і реалізацію освітнього процесу (посилання на сторінку офіційного сайту, де розміщено реєстр нормативних документів)
10.6. Журнал відвідування відкритих занять
Протоколи відвідування та анкети оцінювання якості відкритих занять (прикріплені файли)
Батаєва К.В. Філософія йоги (лекційне заняття) 12.10.2023
Батаєва К.В. Філософія йоги (практичне заняття) 12.10.2023
Батаєва К.В. Філософія серньовіччя (лекційне заняття) 02.10.2024
Батаєва К.В. Філософія серньовіччя (практичне заняття) 09.10.2024
Дубас Р.Г. Види наукових публікацій (лекційне заняття) 01.10.2024
Сaмарай В.П. Спрощення і ускладнення моделей (лекційне заняття) 07.10.2024
Самофалова М.О. Мотивація як загальна функція менеджменту (лекційне заняття) 07.11.2024
10.7. Дотримання академічної доброчесності в Університеті
10.7.2. Зразки Декларації про академічну доброчесність
10.7.3. Декларації про академічну доброчесність, підписані здобувачами освіти, - в особовій справі
10.7.4. Зразок довідки про безкоштовну перевірку наукових робіт аспірантів на плагіат
10.7.5. Структурний підрозділ, який опікується питаннями доброчесності - Комісія з питань академічної доброчесності (див. п. 5 Кодексу академічної доброчесності)
10.7.6. Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату
Результати опитування «Академічна доброчесність» у 2024-2025 н.р.
Результати опитування «Академічна доброчесність» у 2023-2024 н.р.
Результати опитування «Академічна доброчесність» у 2022-2023 н.р.
Результати опитування «Академічна доброчесність» у 2021-2022 н.р.
10.8. Анкетування аспірантів наприкінці навчання
Підсумки навчання в аспірантурі 2024-2025 н.р.
Підсумки навчання в аспірантурі 2023-2024 н.р.
10.9. Моніторинг якості навчання англійської мови
Моніторинг якості навчання англійської мови у 2023-2024 н.р.
Моніторинг якості навчання англійської мови у 2022-2023 н.р.
Моніторинг якості навчання англійської мови у 2021-2022 н.р.
10.10. Результати анкетування аспірантів-іноземців
На програмі не навчаються іноземці.
ХІ. Освітнє середовище та матеріальні ресурси
11.1. Матеріально-технічне та інформаційне забезпечення освітньої програми
Адреса місця провадження освітньої діяльності: м. Київ, вул Львівська, 23
Управління наукової та міжнародної діяльності (відділ аспірантури):
Начальник управління 
Омельченко Олена Валеріївна
вул. Львівська, 23, корпус 2, каб. 207
Роб. тел.: +38 063-065-56-59
Ел. адреса: aspi_uu@ukr.net 
2sciencev@gmail.com 
Гарант ОНП "Економіка": д.е.н., професор Дубас Ростислав Григорович
Адреса: вул. Львівська, 23, корпус 2, каб. 401
Роб. тел.: +38 067-505-76-54
Ел. адреса: dubasr@ukr.net
11.2. Інформація щодо площ, договори оренди – інформація для закритого доступу, розміщена в ЄДЕБО.
11.3. Відомості про матеріально-технічні умови й фінансові питання реалізації освітньої програми, включаючи наявність спеціалізованих лабораторій і кабінетів, складного обладнання, віртуального середовища для проведення лабораторних робіт, можливості та особливості проживання в гуртожитку.
Спеціалізований кабінет "Маркетинг"



Спеціалізований кабінет "Економіка"


Спеціалізований кабінет охорони праці і безпеки життєдіяльності




Комп'ютерні класи




 


Великі лекційні аудиторії з обладнанням для здійснення дистанційного і змішаного навчання



Кабінет нумізматики





Аудіовідеостудія "Таланстудіо" для створення рекламних аудіо- і відеороликів


Студентська кав’ярня (корпус №2)

Укриття
 

11.3.1. Проживання в гуртожитках
11.4. Доступність маломобільних груп населення до будівель та споруд Університету
Університет "Україна" має безбар'єрну інфраструктуру, побудовану на принципах універсального дизайну.
Приміщення для надання консультацій психологом

корпус №2, кабінет №100 або №106
соціальний працівник ЦІНТ Маслюк Карина Андріївна
Зал для занять з лікувальної фізкультури (корпус №3, кабінет №201)

Медичний пункт

Науково-практичний медико-реабілітаційний центр (корпус №3, кабінет №202)

11.5. Бібліотечно-інформаційне обслуговування здобувачів освітньої програми
Аспіранти спеціальності «Економіка» мають можливість користуватись бібліотекою з фондом 237 228 прим. док. Бібліотечний фонд постійно комплектується новими надходженнями і становить 6 920 прим. док. Бібліотека співпрацює із 34-ма видавництвами України. Розвинуто вітчизняний книгообмін. Створюється локальна електронна бібліотека, що постійно оновлюється. Повнотекстові документи завантажуються на сайті електронної бібліотеки Університету: https://ush.com.ua/kvuulib.




З метою популяризації нових надходжень практикуються традиційні книжкові та сучасні інтерактивні й віртуальні виставки для спеціальності «Економіка». Серед студентів підвищується рівень інформаційної культури. В межах діяльності факультативу «Основи бібліотечно-бібліографічних знань» проводяться інформаційні години, бібліотечні та бібліографічні уроки. Бібліотека веде власну вебсторінку https://lib.uu.ua/.
У бібліотеці Університету «Україна» оформлена підписка на журнал «Інтернаука».


Крім цього кафедра активно використовує фахові періодичні видання, що знаходяться у вільному доступі:
Agricultural and Resource Economics
Economics. Management. Innovations
Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Економіка
Глобальні та національні проблеми економіки
Проблеми економіки та політичної економії
Соціально-економічні проблеми і держава 
11.6. Технічна підтримки діяльності основних учасників і організаторів освітнього процесу
Для забезпечення належної якості освітньої діяльності в інституті широко використовуються технічні засоби та комп’ютерні технології.
Для наглядної демонстрації та трансляції в режимі відеоконференцій при проведенні лабораторних робіт у навчальний процес впроваджено комплект обладнання (спеціальна вебкамера для мікроскопу, спеціалізоване програмне забезпечення і комп’ютер з 25” монітором), яке дозволяє виводити на екран монітора зображення з мікроскопу. Також заняття проводяться в комп’ютерних класах 203 та 206 ІІ корпусу, в яких встановлені 26 та 19 комп’ютерів Intel Pentium BR G4400-3,3Ghz/4Gb/HDD 500Gb Монітор LG 21.5" відповідно.
Заняття в дистанційному режимі проводяться з аудиторій 3Л1, 3Л2 і 3Л3, які оснащені мультимедійними проекторами, вебкамерами, мікрофонами, акустичними системами, мікшерними пультами і ноутбуками.
11.7. Інформаційна підтримка та взаємодія з аспірантами 
11.7.1. Інформаційні ресурси з організації освітнього процесу і викладацької діяльності для науково-педагогічного персоналу на платформі Moodle (https://vo.uu.edu.ua/)
Інструкція для викладачів: Як користуватися сервісом відеоконференцзв'язку
11.7.2. Нормативні документи, що регулюють зміст і реалізацію освітнього процесу (посилання на сторінку офіційного сайту, де розміщено реєстр нормативних документів)
Основні нормативні документи університету
11.7.3. Інформаційні ресурси для викладачів на сторінках офіційного сайту університету
Положення про підрозділи та посадові інструкції працівників
Внутрішня система управління якістю освіти та освітньої діяльності
Організація освітнього процесу
Навчально-методична діяльність
Підвищення кваліфікації викладачів
11.7.4. Сторінки університету https://www.facebook.com/UUkraine/ та Інституту економіки та менеджменту https://www.facebook.com/economikamenegment/ у Facebook.
11.7.5. Електронні бази даних наукової інформації відкритого доступу
11.7.6. Комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни
Кожен викладач Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» на платформі Moodle розміщує комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни:
- Робоча навчальна програма дисципліни – нормативний документ, який визначає місце і значення навчальної дисципліни в реалізації освітньо-професійної програми підготовки, її зміст, послідовність та організаційні форми вивчення навчальної дисципліни.
 - Методичні матеріали до семінарських, практичних та лабораторних занять (плани семінарських занять, завдання для практичних та лабораторних занять, методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять, контрольні завдання до семінарських, практичних та лабораторних занять, збірник задач, вправ, збірник ситуаційних завдань, ділові ігри тощо).
 - Методичне забезпечення самостійної роботи студентів (завдання для самостійного вивчення студентами окремих тем, збірник ситуаційних завдань, тестів, задач, теми рефератів та методичні вказівки до їх виконання, питання для самоконтролю).
 - Методичні вказівки щодо самостійної роботи студентів.
 - Модульні контрольні роботи (тестові завдання).
 - Варіанти контрольних робіт для проведення ректорської контрольної роботи.
 - Білети екзаменаційні (залікові, семестрові).
 - Пакети ККЗ (для проведення ККР).
 - Тематика курсових робіт.
 - Конспект лекцій.
 - Методичні вказівки та тематика контрольних робіт для заочної форми навчання.
 - Тематика індивідуальних завдань і науково-дослідних робіт студентів.
 - Методичне забезпечення контролю знань.
 - Питання для самоконтролю з дисципліни, завдання для поточного контролю знань, модульного контролю.
 - Варіанти тестів для поточного підсумкового тестування.
 - Питання для підготовки до екзамену (заліку).
 - Тематика і завдання щодо контрольних робіт для студентів заочної форми навчання.
 - Методичні рекомендації щодо виконання контрольних робіт для студентів заочної форми навчання.
 - Критерії оцінювання знань і вмінь студентів
 - Демонстраційні матеріали (рисунки, таблиці, презентації тощо).
 
11.8. Соціальна підтримка аспірантів
Договір позички грошових коштів
12. Рада молодих вчених
| Положення про Раду молодих учених Університету “Україна” | https://uu.edu.ua/rada_molodih_vchenih | 
| Склад Ради молодих вчених Університету «Україна» на 2024-2025 рр. | Склад 2024-2025 | 
| План Ради молодих вчених на 2024-2025 н.р. | План 2024-2025 | 
| Протоколи засідань Ради молодих вчених | Протоколи 2023-2024
 
 
 Протоколи 2024-2025  | 
13. Інформація про здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами
13.1. Опис особливих освітніх потреб здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами - на освітній програмі не навчаються здобувачі освіти з особливими освітніми потребами
13.2. Опис видів супроводу, що надається здобувачам вищої освіти з особливими освітніми потребами - на освітній програмі не навчаються здобувачі освіти з особливими освітніми потребами
13.3. Індивідуальні навчальні плани здобувачів освіти з особливими освітніми потребами – інформація з обмеженим доступом, знаходиться в особовій справі
13.4. «Інклюзивна освіта»
На освітній програмі не навчаються здобувачі освіти з особливими освітніми потребами.
Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2022-2023 н.р.
Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2021-2022 н.р.
Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2020-2021 н.р.
14. Зв’язок навчання, викладання та наукових досліджень із інтернаціоналізацією діяльності за освітньою програмою (у відомостях самооцінювання)
15. Компетентності, направлені на досягнення Цілей сталого розвитку ООН до 2030 р., набуття яких забезпечує освітня програма (у відомостях самооцінювання)
16. Інше (результати деяких опитувань)  
Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2024-2025 н.р.
Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2023-2024 н.р.
Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2022-2023 н.р.
Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2021-2022 н.р.
Опитування із проблем насильства та цькування (булінгу) в освітньому середовищі 2024-2025 н.р.
17. Організаційні документи
Наказ про перейменування кафедри управління та адміністрування

                                
                                
                            
                                
                                
                            
                        

