242 "Туризм і рекреація" - бакалавр (Київ)
І. Навчально-методичне забезпечення освітньої програми
1.1. Професійний стандарт – у разі наявності (посилання) - відсутній
1.2. Стандарт вищої освіти за спеціальністю від 04.10.2018 (посилання)
Остання редакція стандарту від 21.01.2022
1.3. Концепція освітньої діяльності за спеціальністю (прикріплений файл)
1.4. Освітньо-професійна (освітньо-наукова) програма (в електронному і паперовому вигляді) – всі версії з моменту започаткування (прикріплені файли). Остання версія українською та англійською мовами
Освітньо-професійна програма 2024 року
Наказ від 26.04.2024 №37 "Про введення в дію освітніх програм і навчальних планів на 2024/2025 н.р."
Рішення Вченої ради Університету "Україна"
Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання зі сфери обслуговування
Рішення Вченої ради Інституту філології та масових комунікацій
Витяг із протоколу засідання кафедри
Громадське обговорення проєкту освітньої програми та змін до неї
Освітньо-професійна програма 2023 року
Рішення Вченої ради Університету "Україна"
Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання зі сфери обслуговування
Рішення Вченої ради Інституту філології та масових комунікацій
Витяг із протоколу засідання кафедри
Освітньо-професійна програма 2022 року
Рішення Вченої ради Університету "Україна"
Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання зі сфери обслуговування
Рішення Вченої ради Інституту філології та масових комунікацій
Витяг із протоколу засідання кафедри
Освітньо-професійна програма 2021 року
Рішення Вченої ради Університету "Україна" від 01.07.2021 р.
Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання зі сфери обслуговування
Рішення Вченої ради Інституту філології та масових комунікацій
Витяг із протоколу засідання кафедри
Освітньо-професійна програма 2020 року
Рішення Вченої ради Університету "Україна"
Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання зі сфери обслуговування
Рішення Вченої ради Інституту філології та масових комунікацій
Витяг із протоколу засідання кафедри
Освітньо-професійна програма 2019 року
Рішення Вченої ради Університету "Україна"
Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання зі сфери обслуговування
Рішення Вченої ради Інституту філології та масових комунікацій
Витяг із протоколу засідання кафедри
Освітньо-професійна програма 2018 року після виходу стандарту
Рішення Вченої ради Університету "Україна"
Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання зі сфери обслуговування
Рішення Вченої ради Інституту філології та масових комунікацій
Витяг із протоколу засідання кафедри
Освітньо-професійна програма 2018 року
Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання зі сфери обслуговування
Рішення Вченої ради Інституту філології та масових комунікацій
Витяг із протоколу засідання кафедри
1.6. Навчальний план (прикріплений файл)
Навчальний план 2024-2025 н.р.
Навчальний план 2023-2024 н.р.
Навчальний план 2022-2023 н.р.
Навчальний план 2021-2022 н.р.
Навчальний план 2020-2021 н.р.
Навчальний план 2019-2020 н.р.
Навчальний план 2018-2019 н.р. після виходу стандарту
Навчальний план 2018-2019 н.р.
ІІ. Історія створення і розвитку освітньої програми:
2.1. Рецензії-відгуки на освітньо-професійну програму 2024 року:
1. Рецензія голови правління ГО "Асоціація готельних об'єднань та готелів міст України" Ю. Опанащук
3. Рецензія заступника директора Департамнту культури та туризму КОДА Є.В.Самойленка
4. Рецензія директора Центру міжнародних відносин Леоніда Волинця
5. Рецензія завідувача кафедри регіоналістики і туризму КНЕУ Богдана Данилишина
6. Відгук студента ІІІ курсу групи ТУ-21-1 Владислава Ковриженка 
Рецензії-відгуки на освітньо-професійну програму 2023 року:
1. Рецензія директора туристичної агенції "Дія-тур" М.М. Кривенка
2. Рецензія завідувачки кафедри туризму та готельно-ресторанного бізнесу Київського національного університету технологій та дизайну, докторки культурології, професорки Олени Степанової
3. Рецензія директора Центру міжнародних відносин Леоніда Волинця
5. Відгук студентки групи ТУ-20-1 Вероніки Гасій
6. Відгук студентки групи ЗТУ-20-1 Валерії Маліцької
Рецензії-відгуки на освітньо-професійну програму 2022 року:
1. Рецензія Жолнер Інни, ТОВ "Німфа Тревел Груп"
2. Рецензія Клименка Є.В., директора ТОВ "Сітіс Тревел"
3. Рецензія Войтех Т.М., директора ТОВ ТК "Селена Тур"
4. Відгук представниці студентського самоврядування, студентки 4 курсу групи ТУ-18-1 Ольги Наріжної
Рецензії-відгуки на освітньо-професійну програму 2021 року:
1. Рецензія начальника управління туризму Київської обласної державної адміністрації Куценко А.С.
3. Рецензія завідувача кафедри міжнародного туризму Київсьеого університету культури В.С. Антоненка
4. Відгук представниці студентського самоврядування, студентки групи ТУ-17-1 Тетяни Погорілець
2.2. Заяви, листи, службові записки стейкхолдерів стосовно пропозицій до внесення змін в освітню програму
2.3. Звіти про самооцінювання освітньої програми
Звіт про самооцінювання освітньої програми (2025)
Звіт про самооцінювання освітньої програми (2024)
Звіт про самооцінювання освітньої програми (2023)
Звіт про самооцінювання освітньої програми (2022)
2.4. ПРОГРАМА роботи експертної групи
Наказ про призначення експертної групи
Програма візиту експертної групи
2.5. Звіт експертної групи про результати акредитаційної експертизи
2.6. Висновок ГЕР
2.7. Рішення НАЗЯВО про акредитацію
2023 р. 
Протокол засідання НАЗЯВО від 27.09.2022 р. №16 (21) про умовну (відкладену) акредитацію
2.8. Сертифікат про акредитацію
ІІІ. Навчально-методичне забезпечення освітніх компонентів
3.1. Робочі програми навчальних дисциплін (посилання на сайт Інтернет-підтримки освітнього процесу)
https://vo.uu.edu.ua/course/index.php?categoryid=1244
3.2. Силабуси (посилання на сайт Інтернет-підтримки освітнього процесу)
 https://vo.uu.edu.ua/course/index.php?categoryid=1244
3.3. Анотації дисциплін (посилання на базу на сайті для вступників)
Алфавітний покажчик навчальних дисциплін українською мовою
Закріплення дисциплін за кафедрами
3.4. Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт (проєктів)
3.5. Програми практик
3.6. Методичні рекомендації щодо підготовки кваліфікаційної роботи
3.7. Програма комплексного атестаційного екзамену
IV. Доступ до ОПП
4.1. Сторінки університету https://www.facebook.com/UUkraine/  та Інституту філології та масових комунікацій https://www.facebook.com/groups/1089870604404075 у Facebook.
4.2. Правила прийому до університету
2024-2025 н.р.
Додаток 1 Перелік освітніх ступенів та спеціальностей, за якими оголошується прийом на навчання у 2024 році, ліцензовані обсяги та нормативні терміни навчання
Додаток 2 Перелік спеціальностей та вступних випробувань для прийому на навчання осіб на основі НРК5 для здобуття ступеня бакалавра у 2024 році
Додаток 3 Перелік спеціальностей та вступних випробувань для прийому на навчання осіб на основі НРК 6 та НРК 7 для здобуття ступеня бакалавра за іншою спеціальністю у 2024 році
Додаток 4 Перелік спеціальностей та вступних випробувань для прийому на навчання осіб на основі НРК 6 та НРК 7 для здобуття ступеня магістра у 2024 році
Додаток 5 Перелік спеціальностей та вступних випробувань для прийому на навчання осіб на основі повної загальної середньої освіти для здобуття ступеня бакалавра у 2024 році
ДОДАТКОВО. Вимоги та критерії оцінювання мотиваційного листа
| Заклад вищої освіти «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», м.Київ | Додаток 1. | Додаток 2. | Додаток 3. | Додаток 4. | Додаток 5. | 
4.3. Програми вступних випробувань
2024-2025 н.р.
На основі повної загальної середньої освіти і НРК5
| ЗНО 2021 або НМТ 2022-2024 | 
| основний блок | 
| українська мова | 
| математика | 
| історія України | 
| додатковий блок | 
| іноземна мова | 
| біологія | 
| фізика | 
| хімія | 
| українська література | 
| географія | 
| мотиваційний лист | 
На основі НРК 6 та НРК 7
для здобуття ступеня бакалавра за іншою спеціальністю
  | 
||
| мотиваційний лист | 
4.4. Профорієнтаційна діяльність
Зустріч із майбутніми студентами, екскурсія закладом і аудиторіями Інституту
V. Кадровий склад
5.1. Витяги з наказів про затвердження гарантів
Наказ №135 від 21.10.2024 р. про затвердження гарантів
Наказ №130 від 07.11.2023 р. про затвердження гарантів
Наказ №117 від 04.11.2022 р. про затвердження гарантів
Наказ №213 від 01.11.2021 р. про затвердження гарантів
Наказ №189 від 16.11.2020 р. про затвердження гарантів
Наказ №142 від 25.10.2019 р. про затвердження гарантів
5.2. Витяги з наказів про затвердження складу проєктних груп
Наказ №190 від 16.11.2020 р. про затвердження складу проєктних груп
Наказ №143 від 28.10.2019 р. про затвердження складу проєктних груп
5.3. Витяги з наказів про затвердження складу груп забезпечення
Наказ №134 від 21.10.2024 р. про затвердження складу груп забезпечення
Наказ №129 від 07.11.2023 р. про затвердження складу груп забезпечення
Наказ №116 від 04.11.2022 р. про затвердження складу груп забезпечення
Наказ №214 від 01.11.2021 р. про затвердження складу груп забезпечення
Наказ №191 від 16.11.2020 р. про затвердження складу груп забезпечення
Наказ №144 від 28.10.2019 р. про затвердження складу груп забезпечення
5.4. Кадровий склад кафедри (особисті сторінки викладачів на сайті)
Таблиця відповідності науково-педагогічних працівників, які забезпечують освітній процес на ОПП, освітнім компонентам, які вони викладають - у відомостях про самооцінювання
2023-2024 н.р.
Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2023-2024 н.р.
Рейтингове оцінювання ПВС завідувачами кафедр у 2023-2024 н.р.
Рейтингове оцінювання ПВС колегами у 2023-2024 н.р.
Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у 2023-2024 н.р.
2022-2023 н.р.
Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2022-2023 н.р.
Рейтингове оцінювання ПВС завідувачами кафедр у 2022-2023 н.р.
Рейтингове оцінювання ПВС колегами у 2022-2023 н.р.
Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у 2022-2023 н.р.
2021-2022 н.р.
Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2021-2022 н.р.
Рейтингове оцінювання ПВС завідувачами кафедр у 2021-2022 н.р.
Рейтингове оцінювання ПВС колегами у 2021-2022 н.р.
Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у 2021-2022 н.р.
2020-2021 н.р. 
Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2020-2021 н.р.
Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2019-2020 н.р.
Рейтингове оцінювання ПВС завідувачами кафедр у IІ семестрі 2019-2020 н.р.
Рейтингове оцінювання ПВС колегами у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
5.5. Перелік наукових праць викладачів (розміщено на особистих сторінках викладачів) оновити
5.6. Наукові праці викладачів (посилання на електронну бібліотеку/репозитарій або прикріплені файли)
5.7. Сертифікати про підвищення кваліфікації (розміщені на особистих сторінках викладачів) оновити
5.8. Сертифікати про участь у наукових і навчально-методичних заходах (розміщено на особистих сторінках викладачів) оновити
5.9. Документальне підтвердження участі в рамкових міжнародних, державних науково-дослідних проєктах, інших грантових проєктах (посилання на сайт проєкту)
5.10. Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти (розміщено на особистих сторінках викладачів), наприклад
https://ifmc.uu.edu.ua/informatsiya-pro-zaklad/vykladachi/olshanska-oleksandra-volodymyrivna/
5.11. Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» по всіх компонентах освітньої програми
Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» у І семестрі 2024-2025 н.р.
Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» у ІІ семестрі 2023-2024 н.р.
Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» у І семестрі 2023-2024 н.р.
Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» у ІІ семестрі 2022-2023 н.р.
Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» у І семестрі 2022-2023 н.р.
Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» у 2021-2022 н.р.
Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
5.12. Статті, фоторепортажі, відео занять на сайті і в соціальних мережах
Офіс туризму



Практичні заняття з дисципліни "Основи туризму та орієнтування"
Практичне заняття у форматі open-air classroom «Індивідуальна техніка пішохідного та гірського туризму»
20 вересня 2024 року відбулось заняття у форматі open-air classroom для здобувачів освіти Інституту філології та масових комунікацій Університету «Україна» та Фахового коледжу «Освіта» на тему: «Індивідуальна техніка пішохідного та гірського туризму». Доцент кафедри туризму, документних і міжкультурних комунікацій, кандидат у майстри спорту та інструктор зі спортивного туризму Сергій Володимирович Палієнко ознайомив учасників з основними видами особистого спорядження, яке використовується для подолання гірських перешкод, та правилами його використання.
Здобувачі освіти пройшли інструктаж з техніки безпеки та відпрацювали на практиці основні технічні прийоми використання спеціального туристського спорядження. Вони дізналися основні правила організації особистої та командної страховки на етапах з перепадом висот, вимоги до організації супроводу та страховки на водних етапах, навчилися користуватися спусковими пристроями типу «вісімка» та жумарами.
У другій частині заняття учасники долучилися до подолання мотузкової «смуги перешкод», закріпивши таким чином на практиці отримані знання та навички. Тепла осіння погода та гарний настрій сприяли проведенню заходу, а всі студенти отримали від нього гарні враження та задоволення!
VІ. Зв'язки з ринком праці та ключовими роботодавцями і професійними асоціаціями
6.1. Історії вдалої кар’єри та/або аналітичні матеріали про професійні траєкторії випускників освітньої програми
Результати опитування "Працевлаштування очима випускників" у 2024-2025 н.р.
Результати опитування "Працевлаштування очима випускників" у 2023-2024 н.р.
Результати опитування "Працевлаштування очима випускників" у 2022-2023 н.р.
Результати опитування "Працевлаштування очима випускників" у 2021-2022 н.р.
6.2. Звіти про проведення ярмарків вакансій, переговорів або зустрічей із роботодавцями стосовно працевлаштування студентів і випускників (прикріплені файли)
6.3. Анонси, статті, фоторепортажі, відеозвіти про проведення професійних свят (прикріплені файли) на сайті і в соціальних мережах
Інформаційний тур у рамках соціального проєкту «Київщина. Місця пам'яті» (25.09.2024)
Звіт туристичного клубу «Уушник» за 2024 рік
Січень 2024 року
- Заняття з гірськолижної підготовки.
 - Заняття з техніки безпеки під час гірськолижних спусків.
 
Лютий 2024 року
- Організація та проведення відпочинку на гірськолижному курорті.
 
Березень 2024 року
- Спелеотуризм.
 - Заняття з підготовки до екскурсії у печеру Атлантида.
 
Квітень 2024 року
- Організація та проведення екскурсії в м. Кам’янець-Подільський та печеру Атлантида.
 
Травень 2024 року
- Вміння куховарити.
 - День борщу – заняття на природі.
 
Червень 2024 року
- Техніка водного туризму.
 - Водний похід річкою Тетерів.
 
Вересень 2024 року
- Підготовка до сходження на г. Говерла.
 - Участь в організації та проведенні «Дня здоров’я».
 
Жовтень 2024 року
- Організація та проведення подорожі.
 - Оформлення документів (наказ, журнал з техніки безпеки, інші списки):
 
- купівля квитків;
 - замовлення проживання;
 - замовлення транспорту;
 - замовлення екскурсій.
 
- Проведення інструктажів із техніки безпеки.
 - Організація домедичної допомоги.
 - Сходження на г. Говерла.
 - Повернення групи в Київ.
 
   
6.4. Статті, фоторепортажі, відеозвіти про роботу студентів і викладачів на профільних виставках (в електронному і паперовому вигляді)
6.5. Склад Ради роботодавців спеціальності.
Рада роботодавців Інституту філології та масових комунікацій
Звіт про роботу Ради роботодавців за 2024 рік
План спвпраці з роботодавцями на 2024 рік
Звіт про роботу Ради роботодавців за 2023 рік
План спвпраці з роботодавцями на 2023 рік
Звіт про роботу Ради роботодавців за 2022 рік
План спвпраці з роботодавцями на 2022 рік
Звіт про роботу Ради роботодавців за 2021 рік
План спвпраці з роботодавцями на 2021 рік
6.6. Угоди про співпрацю з роботодавцями
Реєстр договорів Інституту філології та масових комунікацій на практику на 2024-2025 н.р.
| 
 1  | 
 
  | 
 2024  | 
 Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАВ КЛУБ»  | 
 Діє до 2029 р. з можливим продовженням  | 
 
  | 
|
| 
 2  | 
 
  | 
 2024  | 
 Громадська організація «Міжнародна академія інформатики»  | 
 Діє до 2029 р. з можливим продовженням  | 
 
  | 
|
| 
 3  | 
 
  | 
 2024  | 
 «Асоціації готельних об’єднань та готелів міст України»  | 
 Діє до 2029 р. з можливим продовженням  | 
 
  | 
|
| 
 4  | 
 
  | 
 2024  | 
 Товариство з обмеженою відповідальністю «Туристична компанія «Менестіс»  | 
 Діє до 2029 р. з можливим продовженням  | 
 
  | 
Реєстр договорів Інституту філології та масових комунікацій на практику на 2023-2024 н.р.
| 
 1  | 
 Договір про проведення практики студентів вищих навчальних закладів  | 
 
  | 
 20.11.2023  | 
 Київські державні курси іноземних мов  | 
 Діє до 10.01.2025 р.  | 
| 
 2  | 
 Договір про проведення практики студентів вищих навчальних закладів  | 
 
  | 
 20.11.2023  | 
 Перші Київські державні курси іноземних мов  | 
 Діє до 10.01.2025 р.  | 
| 
 3  | 
 11.04.2024  | 
 Управління туризму та промоцій КМДА, Київський центр розвитку туризму  | 
 Діє до 31.12.2024 р.  | 
||
| 
 4  | 
 143/24  | 
 08.02.2024  | 
 Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв  | 
 Діє до 31.12.2028 р.  | 
Реєстр договорів Інституту філології та масових комунікацій на практику на 2022-2023 н.р.
| 
 1  | 
 
  | 
 2022  | 
 ТОВ «Весь світ»  | 
 до 31.12.2027 р.  | 
|
| 
 2  | 
 
  | 
 2022  | 
 ФОП «Максюк Л.В.»  | 
 до 31.12.2027 р.  | 
|
| 
 3  | 
 
  | 
 2022  | 
 ПП «Туризмо»  | 
 до 31.12.2027 р.  | 
|
| 
 4  | 
 
  | 
 27.01.2022  | 
 ФОП «Тріобчук С.І.»  | 
 до 31.12.2027 р.  | 
|
| 
 5  | 
 Договір про співпрацю щодо організації практики/стажування студентів  | 
 
  | 
 01.07.2022  | 
 КЕРКО Болгарія ЕООД  | 
 до 01.07.2025 р.  | 
Реєстр договорів Інституту філології та масових комунікацій на практику на 2021-2022 н.р.
Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2023-2024 н.р.
Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2022-2023 н.р.
Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2021-2022 н.р.
Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2020-2021 н.р.
Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
6.7. Перелік баз практики
Зведена база даних практики і працевлаштування студентів 2024 р.
Зведена база даних практики і працевлаштування студентів 2023 р.
Результати опитувань "Дуальна форма здобуття освіти" у 2023-2024 н.р.
Зведена база даних практики і працевлаштування студентів 2022 р.
Результати опитувань "Дуальна форма здобуття освіти" у 2022-2023 н.р.
Результати опитувань "Дуальна форма здобуття освіти" у 2021-2022 н.р.
Зведена база даних практики і працевлаштування студентів 2021 р.
Результати опитувань "Дуальна форма здобуття освіти" у 2020-2021 н.р.
Результати опитувань "Дуальна форма здобуття освіти" у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
6.7.1. Накази про затвердження баз (бази) і керівників практики
2024-2025 н.р.
Наказ на закріплення бази ознайомчої практики
Наказ на закріплення бази навчальної практики
Наказ на закріплення бази виробничої практики
Наказ на закріплення бази переддипломної практики
6.8. Гостьові лекції, семінари, тренінги  
17 жовтня 2024 року у Відкритому міжнародному університеті розвитку людини «Україна» в рамках підписаної угоди про співпрацю відбулась гостьова лекція доктора економічних наук, професора Міжнародної академії прикладних наук в Ломжі та Вармінсько-Мазурського Університету (Республіка Польща), пана Пьотра Буравського на тему: «Теорія економічної інтеграції та освіта» для здобувачів спеціальностей 242 Туризм і рекреація та 034 Культурологія Інституту філології та масових комунікацій, для здобувачів третього освітнього рівня (доктор філософії) спеціальності 051 Економіка Інституту економіки та менеджменту, а також для здобувачів бакалаврського рівня освіти спеціальності 073 Менеджмент Житомирського економіко-гуманітарного інституту Університету «Україна». Лекція відбувалась англійською мовою та була присвячена актуальним питанням розвитку інтеграційних процесів в європейському економічному та освітньому просторі на прикладі Польщі, можливостям використання її досвіду для України як на сучасному етапі, так і в період післявоєнного відновлення та інтеграції її економіки в Європейський Союз.



 31 жовтня 2024 року відбулась лекція доктора економічних наук, професора, пані Анети Белдицької-Буравської, професора Вармінсько-Мазурського університету та Міжнародної академії прикладних наук у Ломжі на тему: «Фінансові аспекти розвитку економіки Польщі в аспекті європейської інтеграції та пандемії COVID-19». Лекція відбувалась англійською мовою та була присвячена актуальним проблемам становлення, розвитку та інтеграції фінансової системи Польщі в європейський економічний простір та можливості використання її досвіду для України.



Під час гостьових лекцій від польських професорів студенти Університету «Україна» з великим інтересом та зацікавленістю взяли участь в обговоренні їхньої проблематики, активно спілкувались та ставили запитання, а також взяли участь в опитуванні від польських викладачів.
6.9. Статті, фоторепортажі, відео з проходження практики (на сайті, в соціальних мережах)
Практика студентів у Болгарії
Програма міжнародного стажування, реалізована ІФМК на базі туристично-готельного комплексу “SOL NESSEBR”, Болгарія (Договір №1/06 від 01.05.2022 року)
Вже сьомий рік інститут завдяки співпраці з міжнародним комітетом з прав людини при Міністерстві культури та інформаційної політики України та Міжнародним благодійним фондом «Творчість» (віце-президент Лариса Самарська) реалізовує програми стажування студентів університету в Болгарії. За ці роки 146 наших студентів мали змогу використати цю програму. Цього року для нас такою базою практики студентів став туристичний комплекс «SOL» (генеральний директор Любо ЛИПЧЕВ), що об'єднує 4,5* готелі у місті Несебр, Слінчев бряг у Болгарії. 29 травня, 12 червня та 30 червня три групи наших студентів, сформовані зі студентів інститутів філології та масових комунікацій, біомедичних технологій базової структури (м. Київ) та Житомирського економіко-гуманітарного інституту Університету «Україна», виїхали до готелів «SOL NESSEBR Palas» та Sol NESSEBR Bey та Mare». Всього на стажуванні знаходилася 42 студенти, переважно це студенти спеціальностей «Туризм», «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», «Журналістика», «Біологія» (серед них потрібно відзначити Юлію Долгову, Христину Черниш, Марію Несин, Руслану Ткаченко, отель також відзначив студентів з інвалідністю Ольгу Гріцай, Софію Горовенко, Меланію Федорук, Кирила Циганкова, Артема Совецкова, Вікторію Омельченко, Данила Ковальчука.
12 та 29 червня, враховуючи якісну підготовку молоді, було сформовано другу та третю групу за програмою стажування на запрошення адміністрації комплексу. Наші студенти працювали на посадах транспортного гіда (4), адміністратора на ресепшн (6), аніматора (2), бармена-офіціанта (20), помічника кухаря (10). Адміністрація комплексу наголошує на гарному рівні іноземних мов, комунікативних навичок, міжкультурних комунікацій саме у наших студентів. Керівником програми стажування від університету була директор Інституту філології та масових комунікацій Наталія БАРНА, нею було опрацьовано та погоджено договір про проведення програми стажування з керівництвом комплексу та президентом університету Петром ТАЛАНЧУКОМ. Ми дякуємо за професійне та дружнє ставлення Васеліну Божедарову ДАНЕВУ, Любо ЛИПЧЕВУ, Станимирі ГЕОРГІЄВІЙ.
Студенти з інвалідністю, які брали участь у програмі
| 
 Циганков Кирил  | 
 ІФМК  | 
 Журналістика  | 
 2022  | 
 ІІ група, аутизм  | 
 Навчається на бакалавраті ДФН  | 
 Офіціант ресторану 5* готелю  | 
| 
 Совецков Артем  | 
 ІФМК  | 
 Інформаційна, бібліотечна та архивна справа  | 
 2022  | 
 ІІ група, аутизм  | 
 Навчається на бакалавраті ДФН  | 
 Офіціант ресторану 5*готелю  | 
| 
 Федорук Меланія  | 
 ІФМК  | 
 Туризм  | 
 2022  | 
 ІІ група, загальні захворювання  | 
 Навчається на бакалавраті ДФН  | 
 Адміністратор на ресепшн  | 
| 
 Грицай Ольга  | 
 ІБМТ  | 
 Біологія  | 
 2022  | 
 ІІ група, загальні захворювання  | 
 Навчається на бакалавраті ДФН  | 
 Помічник кухаря 5* готелю  | 
| 
 Горовенко Софія  | 
 ІБМТ  | 
 Біологія  | 
 2022  | 
 ІІ група, слабочуючі  | 
 Навчається на бакалавраті ДФН  | 
 Помічник кухаря 5*готелю  | 
| 
 Данило Ковальчук  | 
 ІФМК  | 
 Туризм, Журналістика  | 
 2022  | 
 ІІ група, опорно-руховий апарат  | 
 Навчається на бакалавраті ДФН та ЗФН  | 
 Бармен ресторану 5*готелю  | 
| 
 Вікторія Омельченко  | 
 ІФМК  | 
 Туризм  | 
 2022  | 
 ІІ група, загальні захворювання  | 
 Навчається на бакалавраті ДФН та ЗФН  | 
 Адміністратор на ресепшн  | 
| 
 Бандулко Тетяна  | 
 ІФМК  | 
 Туризм  | 
 2022  | 
 ІІІ група, загальні захворювання  | 
 Навчається на бакалавраті ДФН та ЗФН  | 
 Транспортний гід  | 




 

Рекламний буклет "SOL NESSEBAR RESORT"
Співпраця з Національним заповідником архітектури і побуту України
1. Зустріч щодо укладання угоди про співпрацю з НЗАПУ

2. Відвідини майстер-класів зі студентами
6.10. Витяги з електронної бази даних стосовно співпраці з роботодавцями, практики і працевлаштування студентів, що позитивно впливають на імідж
VIІ. Академічна мобільність здобувачів вищої освіти і професорсько-викладацького складу
Приклади, статистика, договори на національну і міжнародну академічну мобільність студентів і викладачів
Зустріч із потськими колегами-стейкххолдерами "Polski Hoteli Nezalezhni", президент Elzhbeta Lendo(м. Острода)
7.1. Консолідований звіт (викладений на сторінку)
VІIІ. Наукова робота студентів
8.1. Університетські видання категорії «Б», в яких аспіранти мають право безкоштовно публікуватися
Вісник Університету «Україна». Серія: Економіка, менеджмент, маркетинг
Наказ МОН України №157 від 09.02.2021 р. "Про рішення з питань присудження наукових ступенів і присвоєння вчених звань та внесення змін до наказів Міністерства освіти і науки України від 2 липня 2020 року № 886, від 26 листопада 2020 року № 1471"
8.2. Інформація про наукові заходи Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» та інших організаторів
Програми або інформаційні листи щодо наукових конференцій, круглих столів та інших заходів, в яких брали участь здобувачі вищої освіти (посилання на відповідні сторінки сайту)
2024
ЗВІТ. ХХІV Міжнародна науково-практична конференція «Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи, кращі практики»
2023
 
Мета конференції – інтеграція зусиль учених, освітян, підприємців, промисловців та громадських діячів для обговорення та розв’язання широкого кола проблем навчання та виховання людей в інклюзивному освітньому середовищі. Своїм досвідом та науковими досягненнями поділились доповідачі із зарубіжжя та усієї України, у тому числі випускники університету.
2022
8.3. Безоплатний доступ здобувачів освіти до пошукових баз даних Scopus та Web of Science Core Collection
Вагомою підтримкою для наукової спільноти України є розробка фахівцями компаній Clarivate та Elsevier інструкцій зі створення та наповнення інформацією профілів дослідників на платформах Web of Science та Scopus
Інструкція до керування ПРОФІЛЕМ ДОСЛІДНИКА у Web of Science
Інструкція до керування профілем автора у Scopus
На офіційних вебсайтах Clarivate та Elsevier створено спеціальні сторінки для користувачів з України, що містять актуальну інформацію про можливості ресурсів і програмних інструментів, постійно оновлюється інформація про навчальні матеріали, заплановані вебінари українською мовою тощо (сторінка Ukraine Academic Support на офіційному порталі Elsevier та розділ #StandWithUkraine на порталі Clarivate).
Українська наукова спільнота в межах проєкту Research4Life продовжує отримувати безоплатний доступ до важливих світових електронних ресурсів. З березня 2022 року, завдяки підтримці видавців-партнерів, українські науковці можуть вільно користуватися колекціями журналів, книг, базами даних та довідковими матеріалами.
Доступ до пробної версії Scopus та Web of Science у правому верхньому куті сторінки бібліотеки університету https://lib.uu.ua/resursy/.
8.4. Перелік наукових праць студентів, у т.ч. у співавторстві з викладачами (прикріплений файл)
8.5. Наукові праці студентів, у т.ч. у співавторстві з викладачами (посилання на електронну бібліотеку/репозитарій або прикріплені файли)
8.8. Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти (посилання на відповідні сторінки сайту)
https://ifmc.uu.edu.ua/informatsiya-pro-zaklad/kerivnyk/
ІХ. Проміжна і підсумкова атестація
9.1. Методичні рекомендації до виконання курсових робіт
Тематика курсових робіт із дисципліни "Організація туристичної діяльності"
Тематика курсових робіт із дисципліни "Ринок туристичних послуг"
9.2. Програма комплексного атестаційного екзамену
9.3. Методичні вказівки до виконання кваліфікаційної роботи
9.4. Тематика кваліфікаційних робіт
Х. Гарантії якості освітньої програми
10.1. Сертифікати про державну та/або громадську (у т.ч. міжнародну) та/або професійно-громадську акредитацію освітньої програми – відсутні
10.2. Сертифікати й експертні висновки за підсумками експертизи якості освітньої програми (у т.ч. міжнародної) (див. п. 2.5 і п. 2.6)
10.3. Актуальні звіти про моніторинг та самообстеження освітньої програми (прикріплені файли) (див. п. 2.3) 
2024-2025 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів вищої освіти" у 2024-2025 н.р.
2023-2024 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів вищої освіти" у 2023-2024 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2023-2024 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2023-2024 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу" у 2023-2024 н.р.
2022-2023 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів вищої освіти" у 2022-2023 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2022-2023 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2022-2023 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу" у 2022-2023 н.р.
2021-2022 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів вищої освіти" у 2021-2022 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2021-2022 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2021-2022 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу" у 2021-2022 н.р.
2020-2021 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів вищої освіти" у 2020-2021 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2020-2021 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2020-2021 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу" у 2020-2021 н.р.
2019-2020 н.р. 
Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів вищої освіти" у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
10.4. Перелік нормативних документів, що регулюють зміст і реалізацію освітнього процесу (посилання на сторінку офіційного сайту, де розміщено реєстр нормативних документів)
10.5. Журнал відвідування відкритих занять
10.6. Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату
Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату у 2024-2025 н.р.
Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату у 2023-2024 н.р.
Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату у 2022-2023 н.р.
Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату у 2021-2022 н.р.
10.7. Результати опитування "Адаптація першокурсників"
Результати опитування "Адаптація першокурсників" у 1 семестрі 2024-2025 н.р.
Результати опитування "Адаптація першокурсників" у 1 семестрі 2023-2024 н.р.
Результати опитування "Адаптація першокурсників" у 1 семестрі 2022-2023 н.р.
Результати опитування "Адаптація першокурсників" у 1 семестрі 2021-2022 н.р.
Результати опитування "Адаптація першокурсників" у 1 семестрі 2020-2021 н.р.
Результати опитування "Адаптація першокурсників" у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
10.8. Моніторинг якості навчання англійської мови
Моніторинг якості навчання англійської мови у 2024-2025 н.р.
Моніторинг якості навчання англійської мови у 2023-2024 н.р.
Моніторинг якості навчання англійської мови у 2022-2023 н.р.
Моніторинг якості навчання англійської мови у 2021-2022 н.р.
ХІ. Інше
11.1. Характеристика умов бібліотечно-інформаційного обслуговування здобувачів вищої освіти освітньої програми
Студенти спеціальності «Туризм і рекреація» мають можливість користуватись бібліотекою з фондом 237 228 прим. док. Бібліотечний фонд кафедри постійно комплектується новими надходженнями і становить 13 294 прим. док. Бібліотека співпрацює із 34-ма видавництвами України. Розвинуто вітчизняний книгообмін. Щорічно у вересні студентам спеціальності «Туризм і рекреація» видаються комплекти навчальної літератури. Створено локальну електронну бібліотеку, що постійно оновлюється. Повнотекстові документи завантажуються на сайті електронної бібліотеки Університету: https://ush.com.ua/kvuulib.
З метою популяризації нових надходжень практикуються традиційні книжкові та сучасні інтерактивні й віртуальні виставки для спеціальності «Туризм і рекреація». Серед студентів підвищується рівень інформаційної культури. В межах діяльності факультативу «Основи бібліотечно-бібліографічних знань» проводяться інформаційні години, бібліотечні та бібліографічні уроки. Всі фінансові ресурси щодо придбання навчально-методичного забезпечення (тематико-типологічний план комплектування навчальної літератури, оперативний план замовлення навчально-методичної літератури, план замовлення періодики) висвітлені на вебсторінці бібліотеки: https://lib.uu.ua/.





Віртуальна виставка літератури по спеціальності 242 Туризм і рекреація (2020- 2025 рр.)
У бібліотеці Університету «Україна» оформлена підписка на журнал «Інтернаука».


Крім цього кафедра активно використовує фахові періодичні видання, що знаходяться у вільному доступі:
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні
відносини, економіка, країнознавство, туризм
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Туризм
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Музеєзнавство і
пам’яткознавство
Розвиток методів управління та господарювання на транспорті
а також
Національна система туристичної статистики
Фахові періодичні видання України з підготовки здобувачів вищої освіти Спеціальність 242 Туризм і рекреація Галузь знань 24 Сфера обслуговування
11.2. Характеристика умов інформаційно-комп'ютерної підтримки діяльності основних учасників і організаторів освітнього процесу
Для забезпечення належної якості освітньої діяльності в інституті широко використовуються технічні засоби та комп’ютерні технології.
Для наглядної демонстрації та трансляції в режимі відеоконференцій при проведенні лабораторних робіт у навчальний процес впроваджено комплект обладнання (спеціальна вебкамера для мікроскопу, спеціалізоване програмне забезпечення і комп’ютер з 25” монітором), яке дозволяє виводити на екран монітора зображення з мікроскопу. Також заняття проводяться в комп’ютерних класах 203 та 206 ІІ корпусу, в яких встановлені 26 та 19 комп’ютерів Intel Pentium BR G4400-3,3Ghz/4Gb/HDD 500Gb Монітор LG 21.5" відповідно.
Заняття в дистанційному режимі проводяться з аудиторій 2Л1, 2Л2 і 2Л3, які оснащені мультимедійними проекторами, вебкамерами, мікрофонами, акустичними системами, мікшерними пультами і ноутбуками.
11.3. Комплекс інформаційних ресурсів із організації освітнього процесу і викладацької діяльності для науково-педагогічного персоналу та здобувачів вищої освіти
Кожен викладач Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» на платформі Moodle розміщує комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни:
- Робоча навчальна програма дисципліни – нормативний документ, який визначає місце і значення навчальної дисципліни в реалізації освітньо-професійної програми підготовки, її зміст, послідовність та організаційні форми вивчення навчальної дисципліни.
 - Методичні матеріали до семінарських, практичних та лабораторних занять (плани семінарських занять, завдання для практичних та лабораторних занять, методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять, контрольні завдання до семінарських, практичних та лабораторних занять, збірник задач, вправ, збірник ситуаційних завдань, ділові ігри тощо).
 - Методичне забезпечення самостійної роботи студентів (завдання для самостійного вивчення студентами окремих тем, збірник ситуаційних завдань, тестів, задач, теми рефератів та методичні вказівки до їх виконання, питання для самоконтролю).
 - Методичні вказівки щодо самостійної роботи студентів.
 - Модульні контрольні роботи (тестові завдання).
 - Варіанти контрольних робіт для проведення ректорської контрольної роботи.
 - Білети екзаменаційні (залікові, семестрові).
 - Пакети ККЗ (для проведення ККР).
 - Тематика курсових робіт.
 - Конспект лекцій.
 - Методичні вказівки та тематика контрольних робіт для заочної форми навчання.
 - Тематика індивідуальних завдань і науково-дослідних робіт студентів.
 - Методичне забезпечення контролю знань.
 - Питання для самоконтролю з дисципліни, завдання для поточного контролю знань, модульного контролю.
 - Варіанти тестів для поточного підсумкового тестування.
 - Питання для підготовки до екзамену (заліку).
 - Тематика і завдання щодо контрольних робіт для студентів заочної форми навчання.
 - Методичні рекомендації щодо виконання контрольних робіт для студентів заочної форми навчання.
 - Критерії оцінювання знань і вмінь студентів
 - Демонстраційні матеріали (рисунки, таблиці, презентації тощо).
 
Інформаційні ресурси для викладачів на сторінках офіційного сайту університету:
Основні нормативні документи університету
Положення про підрозділи та посадові інструкції працівників
Організація навчально-виховного процесу
Навчально-методична діяльність
Підвищення кваліфікації викладачів
Сторінки університету https://www.facebook.com/UUkraine/ та Інституту філології та масових комунікацій https://www.facebook.com/groups/1089870604404075 у Facebook.
Інформаційні ресурси з організації освітнього процесу і викладацької діяльності для науково-педагогічного персоналу на платформі Moodle https://vo.uu.edu.ua/ :
Інструкція для викладачів: Як користуватися сервісом відеоконференцзв'язку
Електронні бази даних наукової інформації відкритого доступу
10.4. Відомості про матеріально-технічні умови й фінансові питання реалізації освітньої програми, включаючи наявність спеціалізованих лабораторій і кабінетів, складного обладнання, віртуального середовища для проведення лабораторних робіт, можливості та особливості проживання в гуртожитку

Спеціалізований кабінет охорони праці і безпеки життєдіяльності




Комп'ютерні класи




 


Великі лекційні аудиторії з обладнанням для здійснення дистанційного і змішаного навчання



Кабінет нумізматики





Аудіовідеостудія "Таланстудіо" для створення рекламних аудіо- і відеороликів


Студентська кав’ярня (корпус №2)

Укриття
 

Результати опитувань "Університет очима студентів" у 2023-2024 н.р.
Результати опитувань "Університет очима студентів" у 2022-2023 н.р.
Результати опитувань "Університет очима студентів" у 2021-2022 н.р.
Результати опитувань "Університет очима студентів" у 2020-2021 н.р.
Результати опитувань "Університет очима студентів" у 2019-2020 н.р.
Результати опитувань "Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання" у 2020-2021 н.р.
11.5. Доступність маломобільних груп населення до будівель та споруд Університету
Університет "Україна" має безбар'єрну інфраструктуру, побудовану на принципах універсального дизайну.
Марія Катаєва. У столиці обговорили безбар’єрність та доступність у туризмі. Київ : Газета «Вечірній Київ», 29 березня 2024 року https://vechirniy.kyiv.ua/news/96655/
Інтерв’ю Наталії БАРНА в передачі «Актуальне та гуманітарне»
Приміщення для надання консультацій психологом

корпус №2, кабінет №100 або №106
соціальний працівник ЦІНТ Маслюк Карина Андріївна
Зал для занять з лікувальної фізкультури (корпус №3, кабінет №201)

Медичний пункт

Науково-практичний медико-реабілітаційний центр (корпус №3, кабінет №202)

Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2023-2024 н.р.
Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2022-2023 н.р.
Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2021-2022 н.р.
Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2020-2021 н.р.
Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2024-2025 н.р.
Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2023-2024 н.р.
Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2022-2023 н.р.
Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2021-2022 н.р.
Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2020-2021 н.р.
Результати опитування споживачів освітніх послуг у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
11.6. Проживання в гуртожитках
11.7. Організаційні документи
Наказ про перейменування кафедри

                                
                                
                            
                                
                                
                            
                        

















