Підвищення кваліфікації викладачів
Тематичний план навчальних курсів для розроблення програм підвищення кваліфікації науково-педагогічних і педагогічних працівників на 2020-2025 н.р.
№ з/п |
Назва курсу |
Викладач |
Посада, науковий ступінь, вчене звання |
Кафедра |
Форма навчання |
Обсяг, год |
Документ за результатами курсу |
Посилання на програму курсу |
Посилання на форму для запису |
Час проведення |
|
І. Педагогічна майстерність |
|||||||||||
|
Педагогічна майстерність викладача вищої школи |
|
|
Кафедра соціальної роботи і педагогіки |
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Самооцінка професіоналізму педагога: сучасні вимоги |
|
|
Кафедра соціальної роботи і педагогіки |
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Розвиток і саморозвиток професійної креативності викладача |
|
|
Кафедра соціальної роботи і педагогіки |
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Коучингові технології в освіті |
|
|
Кафедра психології |
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
ІІ. Інноваційні технології викладання |
|||||||||||
|
Структурування мислення: розробка карт знань |
|
|
|
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Проєктні технології навчання |
|
|
|
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Особливості застосування методу кейс-технологій при викладанні дисциплін професійного циклу для студентів спеціальностей «Менеджмент» і «Маркетинг» |
|
|
|
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Сторітелінг – технологія неформального навчання |
|
|
|
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Використання інтерактивних схем для формування навичок мислення |
|
|
|
Очно-дистанційна |
18 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Використання цифрових карт в освітньому процесі |
|
|
|
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Вивчення економічної термінології за методом асоціацій |
|
|
|
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Створення та застосування інтерактивних робочих аркушів |
|
|
|
Очно-дистанційна |
18 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Особливості використання флеш карток для вивчення економічної термінології |
|
|
|
Очно-дистанційна |
12 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
ІІІ. ІТ-технології в освітньому процесі |
|||||||||||
|
Путівник по цифрових інструментах для проведення освітнього процесу |
|
|
|
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі |
|
|
|
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Застосування можливостей інтерактивної дошки в навчальному процесі |
|
|
|
Очно-дистанційна |
12 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Використання Google Classroom для організації високотехнологічного навчання |
|
|
|
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Впровадження веб-квестів в освітній процес |
|
|
|
Очно-дистанційна |
12 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Створення інфографіки для викладання дисциплін професійного циклу студентам |
|
|
|
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Інфографіка як засіб активізації пізнавальної активності студентів |
|
|
|
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Інтернет-ресурси для опитування і тестування |
|
|
|
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Google-сервіси в роботі викладача |
|
|
Кафедра інформаційних технологій і програмування |
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Excel на допомогу викладачу |
|
|
Кафедра інформаційних технологій і програмування |
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Використання електронних презентацій для проведення лекційних занять |
|
|
Кафедра інформаційних технологій і програмування |
Очно-дистанційна |
18 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Використання мобільних застосунків на заняттях |
|
|
Кафедра інформаційних технологій і програмування |
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
IV. Дистанційне навчання |
|||||||||||
|
Застосування технологій дистанційного навчання з використанням платформи Moodle при викладанні майбутнім маркетологам |
Щербина О.А. |
Адміністратор сайту Інтернет-підтримки навчального процесу |
|
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Роль викладача-тьютора дистанційного навчання |
Майборода О.В. |
к.пед.н., доцент |
|
Очно-дистанційна |
18 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Технологія розроблення електронного навчального курсу |
Майборода О.В. |
к.пед.н., доцент |
|
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Технологія розроблення тестових завдань |
Майборода О.В. |
к.пед.н., доцент |
|
Очно-дистанційна |
18 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Створення освітнього відеопроекту |
|
|
|
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
V. Методична компетентність викладача |
|||||||||||
|
Розроблення робочих програм навчальних дисциплін на 2020-2021 н.р. |
|
Баула В.М. |
начальник відділу методичної роботи |
Очно-дистанційна |
12 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Як створити відеоролик у техніці скрайбінгу |
|
|
|
Очно-дистанційна |
18 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Технологія проведення бінарних занять |
|
|
|
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
VІ. Інклюзивні технології навчання |
|||||||||||
|
Особливі студенти: характеристика нозологій, педагогічні підходи |
|
|
Кафедра соціальної роботи і педагогіки |
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу студента з особливими освітніми потребами |
|
|
Кафедра соціальної роботи і педагогіки |
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Плакат думок як педагогічна технологія для роботи в інклюзивних групах, де є студенти з ураженням слуху |
|
|
|
Очно-дистанційна |
12 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
VІI. Комунікативна і мовна компетенція викладача |
|||||||||||
|
Ефективні комунікації (soft skills) у системі викладач-студент |
|
|
|
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Мовленнєва майстерність викладача. Вербальний і невербальний імідж |
|
|
Кафедра української мови та літератури, іноземних мов і перекладу |
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Технологія побудови навчальних занять для українських студентів англійською мовою |
|
|
Кафедра української мови та літератури, іноземних мов і перекладу |
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Англійська мова для економістів |
|
|
Кафедра української мови та літератури, іноземних мов і перекладу |
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Суржик і русизми в українській мові: методи боротьби |
|
|
Кафедра української мови та літератури, іноземних мов і перекладу |
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
VІІI. Академічна доброчесність |
|||||||||||
|
Мистецтво академічного письма українською мовою |
|
|
Кафедра української мови та літератури, іноземних мов і перекладу |
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Мистецтво академічного письма англійською мовою |
|
|
Кафедра української мови та літератури, іноземних мов і перекладу |
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Методи створення індивідуальних навчальних завдань, що унеможливлюють плагіат |
|
|
|
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Як ненав’язливо виховувати у студентів непримиримість до плагіату |
|
|
|
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
ІХ. Розвиток особистості |
|||||||||||
|
Емоційний інтелект |
|
|
Кафедра психології |
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Лідерство у викладацькій діяльності |
|
|
Кафедра психології |
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Тайм-менеджмент |
|
|
Кафедра менеджменту |
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Селф-коучинг як технологія професійного розвитку викладача |
|
|
Кафедра психології |
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Технологія самонавчання |
|
|
|
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Управління освітніми проектами |
|
|
|
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
|
Новітні методи проведення наукових досліджень у галузі |
|
|
|
Очно-дистанційна |
30 |
Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна» |
|
|
|
|
План підвищення кваліфікації на 2018-2021 рр. і звіт за 2014-2017 рр.