Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
+38-067-242-71-34
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" - молодший бакалавр (Київ)

І. Навчально-методичне забезпечення освітньої програми

1.1. Професійний стандарт – у разі наявності (посилання) - відсутній

1.2. Стандарт вищої освіти за спеціальністю - відсутній

1.3. Тимчасовий стандарт Університету «Україна» за спеціальністю, який діє до моменту виходу Стандарту вищої освіти за спеціальністю

Тимчасовий стандарт Університету «Україна» за спеціальністю 2019 року

1.4.Концепція освітньої діяльності за спеціальністю (прикріплений файл)

1.5. Освітньо-професійна (освітньо-наукова) програма (в електронному і паперовому вигляді) – всі версії з моменту започаткування

Освітньо-професійна програма 2022 року

Наказ від 28.04.2022 №38 "Про введення в дію освітньо-професійних програм і навчальних планів на 2022/2023 н.р."

Рішення Вченої ради Університету "Україна"

Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання з управління та адміністрування

Рішення Вченої ради Інституту економіки та менеджменту

Витяг із протоколу засідання кафедри

Громадське обговорення проєкту освітньої програми та змін до неї

 

Освітньо-професійна програма 2021 року

Наказ від 01.07.2021 р. №146 "Про введення в дію освітньо-професійних програм і навчальних планів на 2021-2022 н.р.

Рішення Вченої ради Університету "Україна"

Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання з управління та адміністрування

Рішення Вченої ради Інституту економіки та менеджменту

Витяг із протоколу засідання кафедри

Громадське обговорення проєкту освітньої програми та змін до неї

 

Освітньо-професійна програма 2020 року

Наказ від 09.07.2020 р. №93 "Про затвердження уніфікованих навчальних планів та освітньо-професійних програм на 2020-2021 н.р."

Рішення Вченої ради Університету "Україна"

Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання з управління та адміністрування

Рішення Вченої ради Інституту економіки та менеджменту

Витяг із протоколу засідання кафедри

Громадське обговорення проєкту освітньої програми та змін до неї

 

1.6. Навчальний план (прикріплений файл)

Навчальний план 2022-2023 н.р.

Навчальний план 2021-2022 н.р.

Навчальний план 2020-2021 н.р.

 

ІІ. Історія створення і розвитку освітньої програми:

2.1.

Рецензії-відгуки на освітньо-професійну програму 2022 року:

1. Рецензія-відгук директора ТОВ "А Проджект" Казакова В.Г.

2. Рецензія-відгук заступника керуючого магазином №3 ТОВ "Сільпо-ФУД" Крижановської М.В.

3.

 

Рецензії-відгуки на освітньо-професійну програму 2021 року:

1. Рецензія-відгук директора ТОВ "А Проджект" Казакова В.Г.

2. Рецензія-відгук заступника керуючого магазином №3 ТОВ "Сільпо-ФУД" Крижановської М.В.

3. Відгук здобувача освіти ІІ курсу Соколова Д.В.

 

Рецензії-відгуки на освітньо-професійну програму 2020 року:

1. Рецензія заступника директора ПТ "Ломбард Берман і компанія" Шенгелії Т.Є.

2. Рецензія директора ТОВ "Продукти" Каткова Д.Д.

3.Рецензія-відгук директора ТОВ "А Проджект" Казакова В.Г.

4.Рецензія-відгук заступника керуючого магазином №3 ТОВ "Сільпо-ФУД" Крижановської М.В.

 

2.2. Заяви, листи, службові записки стейкхолдерів стосовно пропозицій до внесення змін у навчальну програму (під кожну зміну має бути обґрунтування)

1. Рекомендації директора ТОВ "А Проджект" Казакова В.Г. про необхідність введення дисциплін "Економіка підприємства", "Економічна теорія: мікро- та макроекономіка"

2. Рекомендації заступника керуючого магазином №3 ТОВ "Сільпо-ФУД" Крижановської М.В. про необхідність введення дисциплін "Вступ до спеціальності", "Комерційна діяльність", "Основи підприємництва", "Біржова діяльність", "Товарознавство", "Стандартизація та сертифікація продукції та послуг"

3. Пропозиції доцента кафедри товарознавства та комерційної діяльності в будівництві КНУБА, к.е.н. Вотченікової О. щодо введення обов'язкової навчальної дисципліни "Торговельне підприємництво" в освітню програму

4. Рекомендації головного тредактора фахового видання "Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку" Шморгун Л.Г., д.е.н., професора щодо введення окремих вибіркових дисциплін в освітню програму

 

2.3. Звіти про самооцінювання освітньої програми

Звіт про самооцінювання освітньої програми 2023 рік

Звіт 

Таблиця 1

Таблиця 2

Таблиця 3

 

2.4. ПРОГРАМА роботи експертної групи під час проведення акредитаційної експертизи у віддаленому (дистанційному) режимі за спеціальністю «076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» освітньо-професійної програми «Маркетинг» за освітнім ступенем молодшого бакалавра у Відкритому міжнародному університеті розвитку людини "Україна" 

 

2.5. Звіт експертної групи про результати акредитаційної експертизи

 

2.6. Висновок ГЕР

 

2.7. Рішення НАЗЯВО про акредитацію

Умовна акредитація

 

2.8. Сертифікат про акредитацію

 

ІІІ. Навчально-методичне забезпечення освітніх компонентів

3.1. Робочі програми навчальних дисциплін (посилання на сайт Інтернет-підтримки освітнього процесу)

https://vo.uu.edu.ua/course/index.php?categoryid=6

3.2.Силабуси (посилання на сайт Інтернет-підтримки освітнього процесу)

3.3. Анотації дисциплін (посилання на базу на сайті для вступників)

Алфавітний покажчик навчальних дисциплін українською мовою

Закріплення дисциплін за кафедрами

3.4. Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт (проєктів) (прикріплені файли)

Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Комерційна діяльність» для здобувачів вищої освіти освітньої програми 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» початкового рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання / Укл.: І.Ю. Кутліна. Київ: Університет «Україна», 2021. 42 с.

 

3.5. Методичні рекомендації щодо проходження виробничих та навчальних практик (прикріплені файли)

Робоча програма ознайомчої практики спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» початкового рівня вищої освіти (короткий цикл)

Робоча програма навчально-технологічної практики спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» початкового рівня вищої освіти (короткий цикл)

Наскрізна програма практичної підготовки молодших бакалаврів

 

ІV. Кадровий склад

4.1. Витяги з наказів про затвердження гарантів

Наказ №213 від 01.11.2021 р. про затвердження гарантів

Наказ №189 від 16.11.2020 р. про затвердження гарантів

 

4.2.Витяги з наказів про затвердження складу проєктних груп

Наказ №190 від 16.11.2020 р. про затвердження складу проєктних груп

 

4.3. Витяги з наказів про затвердження складу груп забезпечення

Наказ №214 від 01.11.2021 р. про затвердження складу груп забезпечення

Наказ №191 від 16.11.2020 р. про затвердження складу груп забезпечення

 

4.4.Кадровий склад кафедри (особисті сторінки викладачів на сайті)

Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2020-2021 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС завідувачами кафедр у 2020-2021 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС колегами у 2020-2021 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у 2020-2021 н.р.

 

4.5. Перелік наукових праць викладачів (розміщено на особистих сторінках викладачів)

 

4.6. Наукові праці викладачів (посилання на електронну бібліотеку/репозитарій або прикріплені файли)

 

4.7. Сертифікати про підвищення кваліфікації (розміщено на особистих сторінках викладачів)

 

4.8. Сертифікати про участь у наукових і навчально-методичних заходах (розміщено на особистих сторінках викладачів)

 

4.9. Документальне підтвердження участі в рамкових міжнародних, державних науково-дослідних проєктах, інших грантових проєктах (посилання на сайт проєкту) - відсутнє

 

4.10. Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти - відсутнє

 

4.11.Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» по всіх компонентах освітньої програми

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» у 2021-2022 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» у 2020-2021 н.р.

 

4.12. Статті, фоторепортажі, відео занять на сайті і в соціальних мережах

Органолептична оцінка якості кави та чаю. Практичне заняття з дисципліни «Комерційне товарознавство» на тему: «Органолептична оцінка якості кави та чаю», яке відбувалось у кафетерії магазину «Фора», що в ЖК «Аметист» (с. Петропавлівська Борщагівка)

 

V. Зв'язки з ринком праці та ключовими роботодавцями і професійними асоціаціями

5.1. Історії вдалої кар’єри та/або аналітичні матеріали про професійні траєкторії випускників освітньої програми (прикріплені файли)

Випускників програми на момент проходження акредитації ще не було.

 

5.2. Звіти про проведення ярмарків вакансій (прикріплені файли)

Ярмарок професій у Вишгородському центрі зайнятості

https://iem.uu.edu.ua/wp-content/uploads/2018/11/1110.jpg

 

5.3. Анонси, статті, фоторепортажі, відеозвіти про проведення професійних свят (прикріплені файли) на сайті і в соціальних мережах

 

5.4. Статті, фоторепортажі, відеозвіти про роботу студентів і викладачів на профільних виставках (в електронному і паперовому вигляді)

 

5.5. Склад Ради роботодавців спеціальності. На цій же сторінці розміщуються оголошення про проведення засідань, матеріали до обговорення тощо

Рада роботодавців Інституту економіки та менеджменту

План спвпраці з роботодавцями на 2021 рік

Звіт про роботу Ради роботодавців за 2021 рік

Порядок денний засідання Ради роботодавців Інституту економіки та менеджменту у травні 2022 року

 

5.6. Угоди про співпрацю з роботодавцями

Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2021-2022 н.р.

 

Реєстр договорів на практику кафедри управління та адміністрування на 2020-2021 н.р.

Реєстр договорів базової структури університету на практику до 2020 року

 

5.7. Перелік баз практики

Результати опитувань "Дуальна форма здобуття освіти" у 2021-2022 н.р.

 

Бази практики 2020-2021 н.р.

Результати опитувань "Дуальна форма здобуття освіти" у 2020-2021 н.р.

 

5.8. Статті, фоторепортажі, відео з проходження практики (на сайті, в соціальних мережах)

 

5.9. Витяги з електронної бази даних стосовно співпраці з роботодавцями, практики і працевлаштування студентів, що позитивно впливають на імідж

 

VI. Академічна мобільність здобувачів вищої освіти

Договір про співробітництво з Київським національним університетом будівництва та архітектури

Договір про співробітництво з Міжнародним європейським університетом

Договір про співробітництво із ННЦ "Інститут аграрної економіки" Національної академії аграрарних наук України

 

6.1. Консолідований звіт (викладений на сторінку)

 

VIІ. Наукова робота студентів

7.1. Перелік наукових праць студентів, у т.ч. у співавторстві з викладачами (прикріплений файл)

 

7.2. Наукові праці студентів, у т.ч. у співавторстві з викладачами (посилання на електронну бібліотеку/репозитарій або прикріплені файли)

 

7.3. Програми наукових і навчально-методичних заходів, в яких брали участь студенти (посилання на відповідні сторінки сайту)

Конференція "Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики"

Всеукраїнська наукова конференція студентів і молодих учених "Молодь: освіта, наука, духовність"

Круглий стіл "Фінансова інклюзія як стратегічний напрям розвитку фінансового сектору", 20 травня 2021 року

Засідання Круглого столу «Психолого-педагогічні основи професійного становлення та самореалізації молоді в інклюзивному освітньому середовищі» в Інституті економіки та менеджменту, 19 листопада 2020 р.

Під час дискусії було запропоновано:

  • Директором Київського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів Подорожнім Сергієм Михайловичем Концепцію «Особа з інвалідністю має створювати себе сама»
  • Начальником відділу профільної та спеціалізованої освіти департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України Жуган Надією Григорівною тісну співпрацю щодо вирішення окреслених проблем з районними, міськими, обласними державними адміністраціями.
  • Директором Києво-Святошинського районного центру зайнятості Івановим Андрієм Вікторовичем впровадження Проєкту «Дія» спрямованого на працевлаштування осіб з інвалідністю.
  • Начальником відділу активної підтримки Києво-Святошинського районного центру зайнятості Васильєвим Олексієм Ігоровичем активізувати діяльність курсів підвищення кваліфікації для осіб з інвалідністю
  • Директором Інклюзивно-ресурсного центру Ірпінської міської ради Київської області Тимошенко-Ушаковою Діною Борисівною навчання і спеціальну підготовку педагогів для роботи з дітьми – інвалідами та їх батьками
  • Проєктним менеджером програми “Інклюзивне мистецтво” Українського культурного фонду Романом Гондзем розробляти та впроваджувати конкретні лоти що сприяють розвитку та самоосвіті осіб з інвалідністю та надають допомогу їх батькам в соціалізації дітей-інвалідів
  • Заступником директора Інклюзивно-ресурсного центру Фастівської міської державної адміністрації Пустовій Іринлю Василівною створення спільного з ІЕМ проєкту «Історія успіху» (на прикладі успішних студентів і випускників з інвалідністю)
  • Заступником директора Інклюзивно-ресурсного центру№10 м. Київ Курандою Тетяною Вікторівною розробити заходи з підготовки викладачів шкіл, учнів та їх батьків щодо сприйняття в колективі дітей з інвалідністю.

Не менш активними учасниками Круглого столу були батьки студентів з інвалідністю, які навчаються в Інституті. Мамою студента з інвалідністю Соколова Данила, спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», І курс (проблеми з вадами слуху) пані Оленою було акцентовано увагу на складності сприйняття навчального матеріалу під час проведення занять, коли викладач рухається в аудиторії.

 iem_uu_19112020_11iem_uu_19112020_5

iem_uu_19112020_7iem_uu_19112020_12

Інформація про участь у Круглому столі Малинської міської філії ЦЗ (03.12.2020 р.)

03 грудня 2020 року в Малинській міській філії Житомирського обласного центру зайнятості з нагоди відзначення Міжнародного Дня людей з інвалідністю відбувся Круглий стіл на тему «Вирішення соціального захисту, працевлаштування та професійної адаптації осіб з інвалідністю», до участі в якому були запрошені представники Інституту економіки та менеджменту Університету «Україна».Круглий стіл Малинської міської філії ЦЗ

 

7.4. Дипломи переможців конкурсів студентських наукових робіт і самі роботи (посилання на відповідні сторінки сайту)

 

7.5. Документальне підтвердження участі у рамкових міжнародних, державних науково-дослідних проєктах, інших грантових проєктах (посилання на сайт проєкту) - відсутні

 

7.6. Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти (посилання на відповідні сторінки сайту) - відсутні

 

VIІІ. Проміжна і підсумкова атестація

8.1. Тематика курсових робіт

Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Комерційна діяльність» для здобувачів вищої освіти освітньої програми 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» початкового рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання / Укл.: І.Ю. Кутліна. Київ: Університет «Україна», 2021. 42 с.

8.2. Програма комплексного кваліфікаційного іспиту

 

ІХ. Гарантії якості освітньої програми

9.1. Сертифікати про державну та/або громадську (у т.ч. міжнародну) та/або професійно-громадську акредитацію освітньої програми - відсутні

 

9.2. Сертифікати й експертні висновки за підсумками експертизи якості освітньої програми (у т.ч. міжнародної) - відсутні

 

9.3. Актуальні звіти про моніторинг та самообстеження освітньої програми (прикріплені файли) – якщо не містять конфіденційної інформації

Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів вищої освіти" у 2021-2022 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу" у 2021-2022 н.р.

 

Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів вищої освіти" у 2020-2021 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу" у 2020-2021 н.р.

 

9.4.Перелік нормативних документів, що регулюють зміст і реалізацію освітнього процесу (посилання на сторінку офіційного сайту, де розміщено реєстр нормативних документів)

 

9.5. Журнал відвідування відкритих занять

Протоколи відвідування та анкети оцінювання якості відкритих занять (прикріплені файли)

1.Адеєєва Г.В. Дисципліна "Маркетинг послуг". Тема заняття: Маркетингові дослідження на ринку послуг і виявлення цільових сегментів. 19.10.2021

2. Адеєєва Г.В. Дисципліна "Маркетинг послуг". Тема заняття: Комплекс маркетингу підприємства та особливості його реалізації у сфері послуг. 09.11.2021

3. Кутліна І.Ю. Дисципліна "Комерційна діяльність". Тема заняття: Організація закупівель і реалізації продукції. 01.11.2021

4. Кутліна І.Ю. Дисципліна "Комерційна діяльність". Тема заняття: Формування попиту споживачів на продукцію та послуги. 11.10.2021

5. Сухоруков А.І. Дисципліна "Міжнародна економіка". Тема заняття: Міжнародна торгівля. 18.10.2021

6. Сухоруков А.І. Дисципліна "Міжнародна економіка". Тема заняття: Світова валютна система. 25.10.2021

 

9.6.Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату

Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату у 2021-2022 н.р.

 

Результати опитування викладачів стосовно системи запобігання плагіату у 2020-2021 н.р.

Результати опитування студентів стосовно системи запобігання плагіату у 2020-2021 н.р.

 

9.7. Результати опитування "Адаптація першокурсників"

Результати опитування "Адаптація першокурсників" у І семестрі 2021-2022 н.р.

Результати опитування "Адаптація першокурсників" у І семестрі 2020-2021 н.р.

 

9.8. Моніторинг якості навчання англійської мови

Моніторинг якості навчання англійської мови у 2021-2022 н.р.

 

9.9.Результати анкетування студентів-іноземців

На програмі студенти-іноземці відсутні

 

Х. Інше

10.1. Характеристика умов бібліотечно-інформаційного обслуговування здобувачів вищої освіти освітньої програми

Студенти спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» мають можливість користуватись бібліотекою з фондом 237228 прим. док. Бібліотечний фонд постійно комплектується новими надходженнями і становить 6920 прим. док. Бібліотека співпрацює із 34-ма видавництвами України. Розвинуто вітчизняний книгообмін. Щорічно у вересні для студентів спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» видаються комплекти навчальної літератури. Створюється локальна електронна бібліотека, що постійно оновлюється. Повнотекстові документи завантажуються на сайті електронної бібліотеки Університету: https://ush.com.ua/kvuulib.

З метою популяризації нових надходжень практикуються традиційні книжкові та сучасні інтерактивні й віртуальні виставки для спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Серед студентів підвищується рівень інформаційної культури. В межах діяльності факультативу «Основи бібліотечно-бібліографічних знань» проводяться інформаційні години, бібліотечні та бібліографічні уроки. Всі фінансові ресурси щодо придбання навчально-методичного забезпечення (тематико-типологічний план комплектування навчальної літератури, оперативний план замовлення навчально-методичної літератури, план замовлення періодичних видань) висвітлені на вебсторінці бібліотеки: https://uu.edu.ua/kompletktuvannia_fondiv.

У бібліотеці Університету «Україна» оформлена підписка на журнал «Підприємництво, господарство і право».

Крім цього кафедра активно використовує фахові періодичні видання, що знаходяться у відкриому доступі:

Назва журналу

Електронна версія

Підприємництво і торгівля

У відкритому доступію

https://journals-lute.lviv.ua/index.php/pidpr-torgi/issue/archive

Підприємництво та інновації

У відкритому доступі

https://www.ei-journal.in.ua/index.php/journal/issue/archive

 

10.2. Характеристика умов інформаційно-комп'ютерної підтримки діяльності основних учасників і організаторів освітнього процесу

Для забезпечення належної якості освітньої діяльності в інституті широко використовуються технічні засоби та комп’ютерні технології.

Для наглядної демонстрації та трансляції в режимі відеоконференцій при проведенні лабораторних робіт у навчальний процес впроваджено комплект обладнання (спеціальна вебкамера для мікроскопу, спеціалізоване програмне забезпечення і комп’ютер з 25” монітором), яке дозволяє виводити на екран монітора зображення з мікроскопу. Також заняття проводяться в комп’ютерних класах 203 та 206 ІІ корпусу, в яких встановлені 26 та 19 комп’ютерів Intel Pentium BR G4400-3,3Ghz/4Gb/HDD 500Gb Монітор LG 21.5" відповідно.

Заняття в дистанційному режимі проводяться з аудиторій 2Л1, 2Л2 і 2Л3, які оснащені мультимедійними проекторами, вебкамерами, мікрофонами, акустичними системами, мікшерними пультами і ноутбуками.

 

10.3. Комплекс інформаційних ресурсів із організації освітнього процесу і викладацької діяльності для науково-педагогічного персоналу та здобувачів вищої освіти

Кожен викладач Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» на платформі Moodle https://vo.uu.edu.ua/ розміщує комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни:

  1. Робоча навчальна програма дисципліни – нормативний документ, який визначає місце і значення навчальної дисципліни в реалізації освітньо-професійної програми підготовки, її зміст, послідовність та організаційні форми вивчення навчальної дисципліни.
  2. Методичні матеріали до семінарських, практичних та лабораторних занять (плани семінарських занять, завдання для практичних та лабораторних занять, методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять, контрольні завдання до семінарських, практичних та лабораторних занять, збірник задач, вправ, збірник ситуаційних завдань, ділові ігри тощо).
  3. Методичне забезпечення самостійної роботи студентів (завдання для самостійного вивчення студентами окремих тем, збірник ситуаційних завдань, тестів, задач, теми рефератів та методичні вказівки до їх виконання, питання для самоконтролю).
  4. Методичні вказівки щодо самостійної роботи студентів.
  5. Модульні контрольні роботи (тестові завдання).
  6. Варіанти контрольних робіт для проведення ректорської контрольної роботи.
  7. Білети екзаменаційні (залікові, семестрові).
  8. Пакети ККЗ (для проведення ККР).
  9. Тематика курсових робіт.
  10. Конспект лекцій.
  11. Методичні вказівки та тематика контрольних робіт для заочної форми навчання.
  12. Тематика індивідуальних завдань і науково-дослідних робіт студентів.
  13. Методичне забезпечення контролю знань.
  14. Питання для самоконтролю з дисципліни, завдання для поточного контролю знань, модульного контролю.
  15. Варіанти тестів для поточного підсумкового тестування.
  16. Питання для підготовки до екзамену (заліку).
  17. Тематика і завдання щодо контрольних робіт для студентів заочної форми навчання.
  18. Методичні рекомендації щодо виконання контрольних робіт для студентів заочної форми навчання.
  19. Критерії оцінювання знань і вмінь студентів
  20. Демонстраційні матеріали (рисунки, таблиці, презентації тощо).

Інформаційні ресурси для викладачів на сторінках офіційного сайту університету:

Нормативні документи

Основні нормативні документи університету

Положення про підрозділи та посадові інструкції працівників

Академічна доброчесність

Заходи боротьби з корупцією

Структура університету

Корисні посилання

Управління якістю освіти

Організація навчально-виховного процесу

Навчально-методична діяльність

Бібліотека

Підвищення кваліфікації викладачів

Наскрізне навчання

Супровід навчання

Новини освіти

Конкурс на заміщення посад

Інклюзія

Наука

Міжнародний вектор

Сторінки університету https://www.facebook.com/UUkraine/  та Інституту економіки та менеджменту https://www.facebook.com/economikamenegment/  у Facebook.

Інформаційні ресурси з організації освітнього процесу і викладацької діяльності для науково-педагогічного персоналу на платформі Moodle https://vo.uu.edu.ua/ :

Інструкція для викладачів

Інструкція для викладачів: Як користуватися сервісом відеоконференцзв'язку

Електронні бази даних наукової інформації відкритого доступу

 

10.4. Відомості про матеріально-технічні умови й фінансові питання реалізації освітньої програми, включаючи наявність спеціалізованих лабораторій і кабінетів, складного обладнання, віртуального середовища для проведення лабораторних робіт, можливості та особливості проживання в гуртожитку

Спеціалізований кабінет "Маркетинг"

Спеціалізований кабінет "Менеджмент"

Спеціалізований кабінет охорони праці і безпеки життєдіяльності

Комп'ютерні класи

Великі лекційні аудиторії з обладнанням для здійснення дистанційного і змішаного навчання

Кабінет нумізматики

Аудіовідеостудія "Таланстудіо" для створення рекламних аудіо- і відеороликів

 

Результати опитувань "Університет очима студентів" у 2021-2022 н.р.

Результати опитувань "Університет очима студентів" у 2020-2021 н.р.

 

Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2021-2022 н.р.

Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2020-2021 н.р.

 

Результати опитувань "Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання" у 2021-2022 н.р.

Результати опитувань "Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання" у 2020-2021 н.р.

 

Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2021-2022 н.р.

Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2020-2021 н.р.

 

Проживання в гуртожитках

 

10.5. Організаційні документи

Наказ про перейменування кафедри