Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

206 "Садово-паркове господарство" - магістр (Київ)

І. Профіль освітньої програми, навчальні плани

1.1. Стандарт вищої освіти за спеціальністю від 04.03.2020 (посилання)

1.2. Професійні стандарти відсутні

1.3. Тимчасовий(і) стандарт(и) Університету «Україна» за спеціальністю, який(і) діяв(ли) до моменту виходу Стандарту вищої освіти за спеціальністю (прикріплені файли) - не було потреби в розробленні, оскільки на момент започаткування освітньої програми діяв Стандарт.

 

1.4. Освітньо-професійна програма (в електронному і паперовому вигляді) – всі версії з моменту започаткування (прикріплені файли). Остання версія українською та англійською мовами

 

2025 рік

Освітньо-професійна програма 2025 року (проєкт)

Навчальний план 2025-2026 н.р. (проєкт)

 

2024 рік

Освітньо-професійна програма 2024 року

Освітньо-професійна програма 2024 англійською мовою

Навчальний план 2024-2025 н.р.

Наказ від 26.04.2024 №37 "Про введення в дію освітніх програм і навчальних планів на 2024/2025 н.р."

Рішення Вченої ради Університету "Україна"

Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання

Рішення Вченої ради Інституту біомедичних технологій

Витяг із протоколу засідання кафедри

Громадське обговорення проєкту освітньої програми та змін до неї

 

2023 рік

Освітньо-професійна програма 2023 року

Навчальний план 2023-2024 н.р.

Наказ від 27.04.2023 №53 "Про введення в дію освітніх програм і навчальних планів на 2023/2024 н.р."

Рішення Вченої ради Університету "Україна"

Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання

Рішення Вченої ради Інституту біомедичних технологій

Витяг із протоколу засідання кафедри

 

ІІ. Історія створення і розвитку освітньої програми:

2.1. Рецензії-відгуки на освітньо-професійну програму

 

2024 рік

1. Рецензія-відгук директора Національного ботанічного саду ім. М.М. Гришка Заіменко Н.В.

2. Рецензія-відгук куратора роду Таволга (Spiraea L.), провідного біолога, к.б.н., с.н.с. Ботанічного саду ім. акад. О.В. Фоміна Бонюк З.Г.

3. Відгук студентки групи ЗТС-23-1м Орлової Олени

 

2023 рік

1. Рецензія-відгук директора Державного закладу "Центр психічного здоров'я та реабілітації ветеранів "Лісова поляна" Міністерства охорони здоров'я України Возніциної К.Б.

2. Рецензія заступника директора з наукової роботи Інституту вищої освіти НАПН України, доктора педагогічних наук, доцента Скиби Ю.

3. Відгук здобувача освіти групи ЕК-22-1м-fmb спеціальності 101 Екологія (Конструктивна екологія та пермакультура) Синюка О.Д.



2.2. Заяви, листи, службові записки стейкхолдерів стосовно пропозицій до внесення змін в освітню програму

 

2024 рік

1. Пропозиції від студентів Орлова

2. Підтримка і пропозиції Рашковська

3. Підтримка і пропозиції Комолікова

4. Лист підтримки директора Національного ботанічного саду ім. М.М. Гришка НАН України д.б.н., професора Заіменко Н.В.

 

2023

1. Лист підтримки директора Державного закладу "Центр психічного здоров'я та реабілітації ветеранів "Лісова поляна" Міністерства охорони здоров'я України Возніциної К.Б.


2.3. Звіт про самооцінювання освітньої програми (2025 рік)

 

2.4. Наказ на призначення експертної групи

ПРОГРАМА роботи експертної групи під час проведення акредитаційної експертизи у Відкритому міжнародному університеті розвитку людини "Україна" за спеціальністю "Садово-паркове господарство" за другим рівнем вищої освіти

Запит на додаткові матеріали

 

2.5. Звіт експертної групи про результати акрелитаційної експертизи

Висновок ГЕР

Рішення НАЗЯВО про акредитацію

Сертифікат про акредитацію

 

ІІІ. Навчально-методичне забезпечення освітніх компонентів

3.1. Робочі програми навчальних дисциплін (посилання на сайт Інтернет-підтримки освітнього процесу)

 

3.2. Силабуси (посилання на сайт Інтернет-підтримки освітнього процесу)

3.3. Анотації дисциплін (посилання на базу на сайті для вступників)

Алфавітний покажчик навчальних дисциплін українською мовою

Закріплення дисциплін за кафедрами

 

3.4. Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт (проєктів)

Тематика курсових проєктів

 

3.5. Методичні рекомендації щодо проходження практик і робочі програми практик

Педагогічна практика

Виробнича (переддипломна) практика

 

3.6. Програми практик

Педагогічна практика

Виробнича (переддипломна) практика

 

3.7. Методичні вказівки до підготовки випускної роботи

Тематика дипломних робіт

 

IV. Доступ до ОПП

4.1. Сторінки університету https://www.facebook.com/UUkraine/  та Інституту https://www.facebook.com/groups/1685750548368627/ у Facebook та інших соціальних мережах.

 

4.2. Правила прийому до університету

2024-2025 н.р.

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ (зі змінами) до закладу вищої освіти «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» в 2024 році

Додаток 1 Перелік освітніх ступенів та спеціальностей, за якими оголошується прийом на навчання у 2024 році, ліцензовані обсяги та нормативні терміни навчання

Додаток 4 Перелік спеціальностей та вступних випробувань для прийому на навчання осіб на основі НРК 6 та НРК 7 для здобуття ступеня магістра у 2024 році

ДОДАТКОВО. Вимоги та критерії оцінювання мотиваційного листа

 

2023-2024 н.р.

Правила прийому до університету у 2023-2024 н.р.

Додаток 5. Перелік спеціальностей та вступних випробувань для прийому на навчання осіб на основі НРК 6 та НРК 7 для здобуття ступеня магістра у 2023 році

Додаток 7. Вимоги та критерії оцінювання мотиваційного листа

 

4.3. Програми вступних випробувань

2024-2025 н.р. 

Програми вступних випробувань у 2024 н.р.

На основі НРК 6:

Тест загальної навчальної компетентності ЄВІ 2023, 2024 року

Тест з іноземної мови ЄВІ 2023, 2024 року

Фаховий іспит

Мотиваційний лист

 

На основі НРК 7:

Співбесіда з іноземної мови

Фаховий іспит

Мотиваційний лист

 

2023-2024 н.р. 

Програми вступних випробувань у 2023 н.р.

На основі НРК 6 і 7:

Мотиваційний лист

 

4.3. Профорієнтаційна діяльність

Зустріч із майбутніми студентами, екскурсія закладом і лабораторіями Інституту

 

V. Кадровий склад

5.1. Витяги з наказів про затвердження гарантів 

Наказ №135 від 21.10.2024 р. про затвердження гарантів

Таблиця

Наказ №130 від 07.11.2023 р. про затвердження гарантів

Наказ №117 від 04.11.2022 р. про затвердження гарантів

 

5.2. Витяги з наказів про затвердження складу груп забезпечення 

Наказ №134 від 21.10.2024 р. про затвердження складу груп забезпечення

Таблиця

Наказ №129 від 07.11.2023 р. про затвердження складу груп забезпечення

Наказ №116 від 04.11.2022 р. про затвердження складу груп забезпечення

 

5.3. Таблиця відповідності науково-педагогічних працівників, які забезпечують освітній процес на ОПП, освітнім компонентам, які вони викладають

 

5.4. Кадровий склад кафедри (особисті сторінки викладачів на сайті)

 

2023-2024 н.р.

Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2023-2024 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС завідувачами кафедр у 2023-2024 н.р. 

Рейтингове оцінювання ПВС колегами у 2023-2024 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у 2023-2024 н.р.

 

2022-2023 н.р.

Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2022-2023 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС завідувачами кафедр у 2022-2023 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС колегами у 2022-2023 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у 2022-2023 н.р.

 

5.5. Перелік наукових праць викладачів (розміщено на особистих сторінках викладачів)

 

5.6. Наукові праці викладачів (посилання на електронну бібліотеку/репозитарій або прикріплені файли)

Наукові праці науково-педагогічних працівників за 2020-2025 рр.

Наукові праці науково-педагогічних працівників за 2022-2023 рр.

Наукові праці науково-педагогічних працівників за 2021-2022 рр.

Монографії науково-педагогічних працівників за 2017-2020 рр.

 

5.7. Сертифікати про підвищення кваліфікації (розміщені на особистих сторінках викладачів)

 

5.8. Сертифікати про участь у наукових і навчально-методичних заходах (розміщено на особистих сторінках викладачів)

Викладач Інституту біомедичних технологій, представник роботодавців д.б.н., с.н.с. Білявська Л.О. в Президії Національної академії наук України (м. Київ) виступила на ХХХІІІ читаннях «Наука – основа незалежності, міцності та обороноздатності держави», присвячених 160-річчю від дня народження академіка В.І. Вернадського, видатного вченого і першого президента Академії.

Саме розробки Інституту мікробіології і вірусології ім. Д.К. Заболотного НАН України на 100% на часі для застосування у відновленні пошкоджених війною грунтів – нашого найціннішого скарбу! Вони були представлені у доповіді «Прискорене відновлення ґрунтів, пошкоджених унаслідок воєнних дій, як імперативи та виклик сьогодення» на цьому заході та викликали шквал запитань і зацікавленість присутніх, адже це має турбувати і турбує кожного, бо це – наше сьогодення і майбутнє!..

 

2 березня Pavlo Ardanov and Iryna Kazakova представляли партнерську організацію Університету «Україна» ГС "Пермакультура в Україні" на форумі European Permaculture Community .

 

Павло розповідав про проєктування полікультур із овочами, зеленню, прянощами та ароматичними культурами. Запропонував долучитися до розробки цього інструменту і приєднатися до польових випробувань для спільної розробки та валідації систем полікультури овочів для тепличного вирощування. Більше за посиланням: https://youtu.be/nTH8GHNYgm8.

Участь Мовчан В.О. в організації і проведенні оцінювання проєктів учасників Всеукраїнського біологічного форуму учнівської і студентської молоді "Дотик природи 2022"

 

5.9. Участь у міжнародних, державних науково-дослідних проєктах, грантових/дослідницьких проєктах, результати яких регулярно публікуються та/або практично впроваджуються, в першу чергу за державними цільовими програмами і державним замовленням, закордонними грантами, на замовлення Університету (посилання на сайт проєкту)

1. Участь Мовчан В.О. в ролі лектора у Німецько-українській осінній школі з агроекології та міської агрокультури

Запис осінньої школи:

https://youtube.com/playlist?list=PLgkXFbx7nmkAQsOsJ9rQFWwhoDg97t52y

Проєктна робота від Німецько-українська осіння школа з агроекології та міського землеробства (агроекології та міського фермерства):

 

Завдяки активному розвитку міжнародної наукової співпраці було проведено міжнародну науково-практичну конференцію «Німецько-українська школа агроекології та міського фермерства» за участю українських та німецьких студентів і викладачів ЗВО, а також фермерів.

За матеріалами конференції видано перший в Україні підручник для здобувачів освіти: Агроекологія та пермакультура: продовольча безпека, повоєнне відновлення, нульове забруднення, сталий розвиток : підручн. / П. Є. Арданов, Т. В. Герасько, О. С. Дем’янюк та ін.; за ред. П. Є. Арданова. К. : Талком, 2023. 240 с. (https://uu.edu.ua/upload/Nauka/naukovi_vydannia/Agroekologiya_pidrychnik.pdf)

 

2. Проєкт "Міжнародний пермакультурний освітньо-демонстраційний центр" у Добропарку

Репортаж Олександра Ковальова із Добропарку в рамках передачі "Сніданок з 1+1", починаючи з 2.05.50 до 2.16.12

 

Назва партнерського закладу чи установи

Країна, місто, дата візиту та термін перебування

Форма участі (участь у конференціях, стажування, академічна мобільність, навчання, культурний обмін, спортивні події тощо)

П. І. Б.

НПП/ студента Посада

(для НПП)

 

Мета візиту (назва конференції, симпозіуму, тренінгового курсу, волонтерської програми тощо)

Проєкт або програма, у рамках якої відбувся візит

Результат візиту

Інститут досліджень природних ресурсів, агроекології та розвитку сільських територій (IRNAD); (CONICET–UNRN)

San Карлос де Барілоче, Аргентина, 15.10.2021-30.04.2022

Академічна мобільність

Арданов Павло

Докторант-дослідник

Грант conicet на постдокторські дослідження

Дослідницький проект з розробки сільськогосподарських полікультур

 

5.10. Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти (розміщено на особистих сторінках викладачів)

https://fbmt.uu.edu.ua/kafedri/kafedra_microbioilogii_suchasnih_biotechnologiy_ecologii_ta_imunologii/zaviduvach-kafedri-2/

https://fbmt.uu.edu.ua/informatsiya-pro-fakultet-2/vikladachi/bilyavska-lyudmila-oleksiyivna/

https://fbmt.uu.edu.ua/informatsiya-pro-fakultet-2/vikladachi/petrova-zhanna-oleksandrivna/

https://fbmt.uu.edu.ua/informatsiya-pro-fakultet-2/vikladachi/poyedinok-nataliya-leonidivna

https://fbmt.uu.edu.ua/informatsiya-pro-fakultet-2/vikladachi/chumak-anatolij-andrijovich/

https://fbmt.uu.edu.ua/informatsiya-pro-fakultet-2/vikladachi/bespalova-olena-yaroslavivna/

 

5.11. Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти» у І семестрі 2024-2025 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти» у ІІ семестрі 2023-2024 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти» у І семестрі 2023-2024 н.р.

 

5.12. Статті, фоторепортажі, відео занять на сайті і в соціальних мережах

Для навчання студентів в Університеті «Україна» створено всі умови.

 

Практичні занятття в лабораторіях інституту

Цікаво і пізнавально проходять лабораторні заняття у студентів Інституту біомедичних технологій. Крім придбання теоретичних знань майбутнім фахівцям необхідні лабораторно-практичні заняття, які є по суті невеликими науково-дослідними роботами.

Розширюємо світогляд: запрошуємо всесвітньо відомих лекторів + проєкт "Зелена школа"

 

 

VІ. Зв'язки з ринком праці та ключовими роботодавцями і професійними асоціаціями

 

6.1. Історії вдалої кар’єри та/або аналітичні матеріали про професійні траєкторії випускників освітньої програми

Фахівці ДУ «Інститут охорони ґрунтів України» з учасниками семінару «Рекультивація землі після воєнних дій» у навчально-демонстраційному центрі пермакультури «Родарія» (с. Торфяне Бородянського району Київської області) 29 квітня 2023 р.

Дослідження продовжуються і їх результати популяризуються через соціальні мережі та ЗМІ.

На фото – учасники осіннього (2023 р.) етапу досліджень по відновленню ґрунтів разом із працівниками ДУ «Інститут охорони ґрунтів».

На основі уже проведених досліджень та узагальнення опублікованих результатів досліджень інших авторів було розроблено покрокову інструкцію для відновлення ґрунтів загальнодоступними методами «Як вирву від снаряду перетворити на квітучу клумбу за один сезон: покрокова інструкція», про що розповіла у своєму коментарі для «Агробізнес сьогодні» керівник дослідження к.б.н. В.О. Мовчан (https://agro-business.com.ua/agro/ahronomiia-sohodni/item/28235-vyrvy-vid-snariadiv-treba-peretvoriuvaty-na-kompostni-iamy-ta-vysivaty-tam-syderaty-ekspertka.html).

 

6.2. Звіти про проведення ярмарків вакансій, переговорів або зустрічей із роботодавцями стосовно працевлаштування здобувачів освіти і випускників (прикріплені файли)

 

6.3. Анонси, статті, фоторепортажі, відеозвіти про проведення професійних свят (прикріплені файли) на сайті і в соціальних мережах

День знань і День здоров'я - улюблені свята студентів:

 

6.4. Статті, фоторепортажі, відеозвіти про роботу студентів і викладачів на профільних виставках (в електронному і паперовому вигляді)

З'їзд екопоселень в Університеті "Україна":

https://www.facebook.com/groups/1685750548368627/permalink/2647803305496675/ 

https://www.facebook.com/groups/1685750548368627/permalink/2523890301221310/

 

6.5. Склад Ради роботодавців спеціальності. На цій же сторінці розміщуються оголошення про проведення засідань, матеріали до обговорення тощо

2024 рік

Звіт про роботу Ради роботодавців за 2024 рік

План роботи Ради роботодавців на 2024 рік

2023 рік

Звіт про роботу Ради роботодавців за 2023 рік

План роботи Ради роботодавців на 2023 рік

 

6.6. Угоди про співпрацю з роботодавцями

Реєстр договорів інституту у 2023-2024 н.р.

Реєстр договорів інституту у 2022-2023 н.р.

 

6.7. Перелік баз практики

Навчальна, навчально-виробнича, переддипломна практики студентів є різносторонньою та пізнавальною, студенти здійснюють виїзди на базу Університету «Петрівська слобода» в Закарпатській області, де разом із керівниками практик вивчають нові ландшафти та природу України, виконують натурні флористичні дослідження, здійснюють низку навчально-пізнавальних екскурсій. Студенти працюють у науково-дослідних установах відповідно до своїх наукових уподобань.

Бази практики 2024-2025 н.р.

Бази практики 2023-2024 н.р.

Бази практики 2022-2023 н.р.

Результати опитувань "Дуальна форма здобуття освіти" у 2024-2025 н.р. (здобувачі освіти)

Результати опитувань "Дуальна форма здобуття освіти" у 2024-2025 н.р. (НПП)

Результати опитувань "Дуальна форма здобуття освіти" у 2023-2024 н.р. (НПП)

Результати опитувань "Дуальна форма здобуття освіти" у 2022-2023 н.р.

 

6.7.1. Накази про затвердження баз (бази) і керівників педагогічної та виробничої (переддипломної) практики 

2024-2025 н.р.

Наказ на закріплення баз виробничої (переддипломної) практики

 

2023-2024 н.р.

Наказ на закріплення баз педагогічної практики

 

6.8. Статті, фоторепортажі, відео з проходження практики (на сайті, в соціальних мережах)

ПРАКТИКА здобувачів ОП "Конструктивна екологія та пермакультура" у "ДОБРОПАРКУ" (12.11.2022)
 

6.9. Гостьові лекції, семінари, тренінги

Здобувачі освіти за ОП постійно беруть участь у заходах для розширення своїх можливостей, зокрема, регулярно приєднуються до вебінарів, організованих партнерстькими закладами, де діляться досвідом терапевтичного садівництва представники зарубіжних реабілітаційних центрів для ветеранів війни (https://www.youtube.com/watch?v=59hiPmTxcEo&ab_channel=%D0%9B%D1%96%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B0;

У своїй лекції для для здобувачів освіти за ОП "Терапевтичне садівництво" Рахметов Джамал Бахлул огли - член-кореспондент НАН України, доктор сільськогосподарських наук, заступник директора Національного ботанічного саду ім. М.М.Гришка, завідувач відділу культурної флори детально розповів про історію ботсаду, зокрема про відділ культурної флори, продемонстрував зразки акліматизованих та виведених сортів, змалював перспективи дальшого розвитку.

 

1. 14-15 вересня 2024 року на базі Національного ботанічного саду (НБС) імені М.М. Гришка НАН України відбувся «Фестиваль пермакультури». https://www.facebook.com/share/p/1BRc3s75vy/?mibextid=wwXIfr

https://www.facebook.com/share/p/1BRc3s75vy/?mibextid=wwXIfr

https://www.facebook.com/share/p/1FwzV4qwrq/?mibextid=wwXIfr

2. https://www.facebook.com/julia.raschkovska/posts/pfbid0uR7qFujYNEdwkXge1jVYNJFwunTZfogkY1qkM7x5izmSDttz2Qg1ZUchJGD9V8Avl?locale=uk_UA – 31 березня 2024 КНП КОР "Київський обласний центр ментального здоров’я" з Рашковською

3. https://www.facebook.com/julia.raschkovska/posts/pfbid02g7Dk8ENKDcUv91g4FdBdpPbYt1hKhZZmPfDADtxKUJRF1z8r3VxrhQxchJCrDYwbl?locale=uk_UA – 6 квітня КНП КОР"Київський обласний центр ментального здоров’я" з Рашковською

4. https://www.facebook.com/julia.raschkovska/posts/pfbid0HBNRBZrqtrtCDxcEY5oLDxjMTRTjbfKNdAKGc5hjfUHGyW6hm7ttfZGqgTbWDjSVl?locale=uk_UA – 13 квітня 2024 КНП КОР"Київський обласний центр ментального здоров’я" з Рашковською

5. https://www.facebook.com/reel/769734511783826 - 11 серпня 2024 Охматдит з Рашковською

6. https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fphoto.php%3Ffbid%3D8241598962584234%26set%3Da.1745808928829969%26type%3D3& - 28 серпня 2024 р. Пермакультура України (Цвірінько М., Газнюк М., Черкаси проєкт Urban#garden

7. https://www.facebook.com/reel/3433877560250497    - Пермакультура України (Родіонова, Газнюк) 10 листопада 2024 р. в Чудо-містечко для літніх людей в Колонщина Київська область.

 

6.10. Витяги з електронної бази даних стосовно співпраці з роботодавцями, практики і працевлаштування студентів

Лист-запрошення здобувачів освіти на практику та подальше працевлаштування від ТОВ "Жива нива"

Лист-запит на випускників від ТОВ "Забір'я"

 

6.11. Результати опитувань "Працевлаштування очима роботодавців" і "Працевлаштування очима випускників"

Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2024-2025 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2023-2024 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2022-2023 н.р.

 

Результати опитування "Працевлаштування очима випускників" у 2024-2025 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима випускників" у 2023-2024 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима випускників з інвалідністю" у 2023-2024 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима випускників" у 2022-2023 н.р.

 

VІI. Академічна мобільність здобувачів освіти і професорсько-викладацького складу

7.1. Укладено договори:

Угода про співробітництво в галузі освіти і науково-технічної діяльності між Відкритим міжнародним університетом розвитку людини "Україна" і Кельнським університетом (Німеччина)

Договір про співпрацю з Технічним університетом міста Мюнхен (Німеччина)

 

7.2. Створено філію кафедри при Інституті агроекології і природокористування НААН

Наказ від 21.07.2022 р. №11-ОД і Положення про створення філії кафедри мікробіології, сучасних біотехнологій, екології та імунології при Інституті агроекології і природокористування НААН

Договір про співробітництво (співпрацю) з ДВНЗ "Ужгородський національний університет" від 22.01.2020 р. №20\01\20

Договір про співробітництво (співпрацю) з Національним лісотехнічним університетом України від 08.09.2020 р. №08\09\20

https://www.facebook.com/groups/1685750548368627/permalink/2926974307579572/ 

 

VIІІ. Наукова робота студентів

Студенти інституту навчаються та працюють у навчально-науковій лабораторії мікробіології, імунології та біотехнологій, практичні заняття проводять на базі лабораторій провідних науково-дослідних установ у галузі аграрних наук, виконують експериментальні магістерські роботи, беруть участь у конференціях регіонального, всеукраїнського та світового рівнів.

Щорічно в інституті організовується та відбувається студентська наукова конференція «Сучасні наукові дослідження в біології, екології та фармації» за участю студентів як нашого Університету, так і інших закладів освіти України. Для впровадження інтерактивних технологій навчання активно розвивається дистанційна форма навчання, укладаються домовленості на співпрацю між провідними науковими установами Києва та регіону. Здійснюється активна співпраця студентів та викладачів Інституту з ПП «Беремицьке» для проведення актуальних досліджень у галузі мікробіології, екології, фармації та пермакультури, ведеться активна видавнича діяльність з метою забезпечення студентів високоякісними навчальними та дидактичними матеріалами.

 

8.1. Університетські видання категорії «Б», в яких здобувачі освіти мають право безкоштовно публікуватися https://uu.edu.ua/scientific_editions

  1.  Університетський вісник. Серія: економіка, менеджмент, маркетинг Офіційний сайт: https://ekonomics.com.ua/
  2. Інфокомунікаційні та комп’ютерні технології Офіційний сайт: https://visn-icct.uu.edu.ua/
  3. Modern scientific journal (Сучасний науковий журнал) Офіційний сайт: https://mosjournal.com/index.php

 

8.2. Інформація про наукові заходи Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» та інших організаторів

 

Програми або інформаційні листи щодо наукових конференцій, круглих столів та інших заходів, в яких брали участь здобувачі вищої освіти (посилання на відповідні сторінки сайту)

2024 рік

https://uu.edu.ua/conferenciya_actualni_problemi_vihovannya_i_navchannya

https://uu.edu.ua/novivi_nauki

https://uu.edu.ua/plan_of_scientific_measures

https://uu.edu.ua/international_conferences

https://uu.edu.ua/upload/Nauka/plan_naukovyh_zahodiv/Plan_nauk_zahodiv_2024.pdf

 

Електронні https://uu.edu.ua/electronics_scientific_editings

https://uu.edu.ua/actual_problems_of_education_and_upbringing_of_disabled

https://uu.edu.ua/upload/Nauka/Molod_osvita_nauka_duhovnist/2024/molod24.pdf

https://uu.edu.ua/social_wellfare_interdisciplinary_approach

 

2023 рік

1. Міжнародна науково-практична конференція "Стале відновлення сільськогосподарських ландшафтів після військових дій", 30 вересня-4 жовтня 2023 р. (https://www.permaculture.in.ua/index.php/uk/projects-and-events-ua/2023-08-11-09-20-53), де були представлені результати досліджень викладачів та здобувачів освіти. крім того В.О. Мовчан розповіла про діючу магістерську програму «Конструктивна екологія та пермакультура» та майбутню програму «Терапевтичне садівництво».

 

 

2. Програма «XXIІІ Міжнародна науково-практична конференція «Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи, кращі практики» (29-30 листопада 2023 року, м. Київ)

 

Інформаційне повідомлення «XXIІІ Міжнародна науково-практична конференція «Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи, кращі практики» (29-30 листопада 2023 року, м. Київ)

 

Мета конференції – інтеграція зусиль учених, освітян, підприємців, промисловців та громадських діячів для обговорення та розв’язання широкого кола проблем навчання та виховання людей в інклюзивному освітньому середовищі. Своїм досвідом та науковими досягненнями поділились доповідачі із зарубіжжя та усієї України, у тому числі випускники університету.

Одна із секцій конференції була присвячена надзвичайно актуальній тематиці «Медична, фізична та спортивна реабілітація людей з інвалідністю». Яскравим був виступ здобувачки освітньої програми «Конструктивна екологія та пермакультура» Юлії Рябко, де вона показала ефективність терапевтичного садівництва у відновленні здоров'я ветеранів, які постраждали під час військових дій.

 

 

 

2022 рік

1. ХІХ Всеукраїнська наукова конференція студентів і молодих вчених «Молодь: освіта, наука, духовність» 2022 р.

2. Міжнародна науково-практична конференція «ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА ТА ЗБАЛАНСОВАНЕ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ В АГРОПРОМИСЛОВОМУ ВИРОБНИЦТВІ» 2022 р.

 

8.3. Безоплатний доступ здобувачів освіти до пошукових баз даних Scopus та Web of Science Core Collection

Наявний

 

8.4. Перелік наукових праць здобувачів освіти, у т.ч. у співавторстві з викладачами за 2023-2025 pp. (прикріплений файл)

 

8.5. Наукові праці здобувачів освіти, у т.ч. у співавторстві з викладачами (посилання на електронну бібліотеку/репозитарій або прикріплені файли)

 

8.6. Дипломи переможців конкурсів студентських наукових робіт і самі роботи 

 

8.7. Документальне підтвердження участі у рамкових міжнародних, державних науково-дослідних проєктах, інших грантових проєктах

№ з/п

Назва проєкту, програми та дата подання

Грантодавець або джерело фінансування

Виконавці

Передбачувані результати, термін реалізації проєкту

Яке прийнято рішення

1

Осіння школа з агроекології та міського фермерства, 14.05.2022

Kölner Gymnasial- und Stiftungsfonds

Павло Арданов, Валентина Мовчан

5-денна спільна Осіння школа (10-14.10.2022), організована у співпраці з Мюнхенським технічним університетом

Позитивне, 6500 Євро

2

Осіння школа з агроекології та міського фермерства, 15.05.2022

Генріх Герц-Штіфтунг

Павло Арданов, Валентина Мовчан

5-денна спільна Осіння школа (10-14.10.2022), організована у співпраці з Мюнхенським технічним університетом

Позитивне, 19000 Eur

 

8.8. Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти

СПОСІБ ВИРОЩУВАННЯ РОСЛИН ЗА ВОЛОДИМИРОМ РОЗУМОМ

Патент на корисну модель. Патент опубліковано 27.07.2015, бюл. № 14/2015

 

ІХ. Підсумкова атестація

9.1. Тематика курсових і дипломних робіт (викладена на сторінку)

Тематика дипломних робіт

Тематика курсових робіт

 

9.2. Дипломні роботи

9.2.1. Наказ на затвердження тематики дипломних робіт і наукових керівників

9.2.2. Протоколи перевірки на плагіат

9.2.3. Протоколи засідання кафедри щодо передзахисту

9.2.4. Письмові відгуки керівників з характеристикою діяльності випускників під час виконання дипломного проєкту (роботи)

 КР_ЗТС-23-1_Панченко Марина.pdfДР_ЗТС-23-1_Орлова

 КР_ЗТС-23-1_Панченко Марина.pdfДР_ЗТС-23-1_Висоцька

 КР_ЗТС-23-1_Панченко Марина.pdfДР_ЗТС-23-1_Воробйова

 КР_ЗТС-23-1_Панченко Марина.pdfДР_ЗТС-23-1_Панченко

 КР_ЗТС-23-1_Панченко Марина.pdfДР_ЗТС-23-1_Філіпчук

 

9.2.5. Письмові рецензії на дипломні проєкти (роботи)

 КР_ЗТС-23-1_Панченко Марина.pdfДР_ЗТС-23-1_Орлова

 КР_ЗТС-23-1_Панченко Марина.pdfДР_ЗТС-23-1_Висоцька

 КР_ЗТС-23-1_Панченко Марина.pdfДР_ЗТС-23-1_Воробйова

 КР_ЗТС-23-1_Панченко Марина.pdfДР_ЗТС-23-1_Панченко

 КР_ЗТС-23-1_Панченко Марина.pdfДР_ЗТС-23-1_Філіпчук

 

9.2.6. Протоколи засідання ЕК

 

 КР_ЗТС-23-1_Панченко Марина.pdfДР_ЗТС-23-1_Орлова

 

 КР_ЗТС-23-1_Панченко Марина.pdfДР_ЗТС-23-1_Висоцька

 

 КР_ЗТС-23-1_Панченко Марина.pdfДР_ЗТС-23-1_Воробйова

 

 КР_ЗТС-23-1_Панченко Марина.pdfДР_ЗТС-23-1_Панченко

 

 КР_ЗТС-23-1_Панченко Марина.pdfДР_ЗТС-23-1_Філіпчук

 

 

9.2.7. Захист дипломних робіт

Захист здобувачів освіти ОП Інституту біомедичних технологій Університету "Україна"

Кваліфікаційні роботи 

 

Х. Гарантії внутрішнього забезпечення якості освіти та освітньої діяльності на освітньо-науковій програмі

10.1. Сертифікати про державну та/або громадську (у т.ч. міжнародну) та/або професійно-громадську акредитацію освітньої програми - відсутні

 

10.2. Сертифікати й експертні висновки за підсумками експертизи якості освітньої програми (у т.ч. міжнародної) - відсутні

 

10.3. Актуальні звіти про моніторинг та самообстеження освітньої програми (прикріплені файли) – якщо не містять конфіденційної інформації

 

2024-2025 н.р.

Результати опитувань здобувачів освіти "Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання" у 2024-2025 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів вищої освіти" у 2024-2025 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів вищої освіти з інвалідністю" у 2024-2025 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2024-2025 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2024-2025 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу" у 2024-2025 н.р.

 

2023-2024 н.р.

Результати опитувань здобувачів освіти "Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання" у 2023-2024 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів вищої освіти" у 2023-2024 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів вищої освіти з інвалідністю" у 2023-2024 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2023-2024 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2023-2024 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу" у 2023-2024 н.р.

 

2022-2023 н.р.

Результати опитувань щодо ефективності дистанційної форми навчання у ІІ семестрі 2022-2023 н.р.

Результати опитувань щодо ефективності дистанційної форми навчання у І семестрі 2022-2023 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів вищої освіти" у 2022-2023 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2022-2023 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2022-2023 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу" у 2022-2023 н.р.

 

10.4. Перелік нормативних документів, що регулюють зміст і реалізацію освітнього процесу (посилання на сторінку офіційного сайту, де розміщено реєстр нормативних документів)

 

10.5. Журнал відвідування відкритих занять

Протоколи відвідування та анкети оцінювання якості відкритих занять (прикріплені файли)

 

10.6. Дотримання академічної доброчесності в Університеті

10.6.1. Політика та стандарти забезпечення академічної доброчесності в Університеті (посилання на сторінку офіційного сайту, де розміщено реєстр нормативних документів)

 

10.6.2. Зразки Декларації про академічну доброчесність

10.6.3. Декларації про академічну доброчесність, підписані здобувачами освіти, - в особовій справі

Приклад 

10.6.4. Зразок довідки про безкоштовну перевірку дипломих робіт студентів на плагіат 

Зразок 

10.6.5. Структурний підрозділ, який опікується питаннями доброчесності - Комісія з питань академічної доброчесності (див. п. 5 Кодексу академічної доброчесності)

 

10.6.6. Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату

Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату у 2024-2025 н.р.

Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату у 2023-2024 н.р.

Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату у 2022-2023 н.р.

 

10.7. Моніторинг якості навчання англійської мови

Моніторинг якості навчання англійської мови у 2024-2025 н.р.

Моніторинг якості навчання англійської мови у 2023-2024 н.р.

Моніторинг якості навчання англійської мови у 2022-2023 н.р.

 

10.8. Результати анкетування студентів-іноземців

На освітній програмі не навчаються іноземці.

 

10.9. Результати опитування "Адаптація першокурсників"

Це опитування стосується ОПС "фаховий молодший бакалавр" і "бакалавр"

 

ХІ. Освітнє середовище та матеріальні ресурси

11.1. Матеріально-технічне та інформаційне забезпечення освітньої програми

 

Адреса місця провадження освітньої діяльності: м. Київ, вул Львівська, 23

 

Гарант ОПП: к.б.н. МОВЧАН Валентина Олексіївна

Адреса: вул. Львівська, 23, корпус 2, каб. 301

(044) 409-24-16

067-242-71-35

067-507-26-01

e-mail: dekanat31@meta.ua, GreenDragoness16@ukr.net

 

11.2. Інформація щодо площ, договори оренди – інформація для закритого доступу, розміщена в ЄДЕБО.

 

11.3. Відомості про матеріально-технічні умови й фінансові питання реалізації освітньої програми, включаючи наявність спеціалізованих лабораторій і кабінетів, складного обладнання, віртуального середовища для проведення лабораторних робіт, можливості та особливості проживання в гуртожитку

Обладнання Навчально-наукової лабораторії мікробіології, імунології та біотехнологій

Теплі грядки Розума в Університеті "Україна"

 

Спеціалізований кабінет "Історія української мікробіології"

 

Комп'ютерні класи

 

 

Великі лекційні аудиторії з обладнанням для здійснення дистанційного і змішаного навчання

 

Спеціалізований кабінет охорони праці і безпеки життєдіяльності

 

Студентська кав’ярня (корпус №2)

 

Укриття

 

 

11.3.1. Проживання в гуртожитках

 

11.4. Доступність маломобільних груп населення до будівель та споруд Університету 

Університет "Україна" має безбар'єрну інфраструктуру, побудовану на принципах універсального дизайну.

 

Приміщення для надання консультацій психологом

 

 

 

 

 

корпус №2, кабінет №100 або №106

соціальний працівник ЦІНТ Маслюк Карина Андріївна

 

Психолог ЦІНТ

Мацюк Ольга Леонідівна

 

 

 

 

Зал для занять з лікувальної фізкультури (корпус №3, кабінет №201)

Медичний пункт

Науково-практичний медико-реабілітаційний центр (корпус №3, кабінет №202)

 

11.5. Бібліотечно-інформаційне обслуговування здобувачів освітньої програми

Здобувачі освіти мають можливість користуватись бібліотекою з фондом 237228 прим. док. Бібліотечний фонд постійно комплектується новими надходженнями. Створюється локальна електронна бібліотека, що постійно оновлюється. Повнотекстові документи завантажуються на сайті електронної бібліотеки Університету: https://ush.com.ua/kvuulib.

В електронному читальному залі пропонують низку баз даних. Із метою їх активного використання проводяться тренінги і навчальні семінари. Наприклад, семінар «Впровадження бібліографічно-реферативної бази даних «Cambridge University Press» в освітній процес і науково-пошукову діяльність підрозділів Університету «Україна», тренінги «Основи використання платформи EBSCO-Host в Університеті «Україна», «Презентація бази даних Scopus» та ін. Для магістрантів проводяться практичні заняття «Методика бібліографування документа», «Правила складання бібліографічного списку до наукових робіт». Щорічно оформлюються віртуальні виставки «Нові надходження» для спеціальності «Екологія». Влаштовуються дні інформації та фахівця. Всі фінансові ресурси щодо придбання навчально-методичного забезпечення (тематико-типологічний план комплектування навчальної літератури, оперативний план замовлення навчально-методичної літератури, план замовлення періодичних видань), висвітлені на вебсторінці бібліотеки https://lib.uu.ua/.

 

Віртуальна виставка навчальної літератури з спеціальності «Садово-паркове господарство» 2024-2025 н.р.

Віртуальна виставка навчальної літератури з спеціальності «Садово-паркове господарство» 2023-2024 н.р.

 

Бібліографічний опис навчальної літератури Iнституту біомедичних технологій в Бібліотеці

 

Викладачі і студенти ОПП користуються журналами, що знаходяться у вільному доступі в мережі Інтернет:

1. «Агроекологічний журнал» https://journalagroeco.org.ua/about

2. «Проблеми екології та медицини» https://www.pdmu.edu.ua/magazines/prob-ecol-med

3. Науково-практичний журнал «Екологічні науки» https://ecoj.dea.kiev.ua/

4. Науковий журнал «Environmental Problems (Екологічні проблеми)» https://science.lpnu.ua/uk/ep

5. «Український гідрометеорологічний журнал» https://odeku.edu.ua/naukovi-zhurnaly-odeku/

6. Науковий журнал «Екологія та ноосферологія» https://www.dnu.dp.ua/zbirnik/fbem/20

7. Науковий журнал «Екологічне право» https://www.ecolaw.idpnan.kyiv.ua/

8. Науковий журнал «Довкілля та здоров'я» https://www.dovkil-zdorov.kiev.ua/

9. Журнал «Екологія. Право. Людина» https://epl.org.ua/lyudyna/zhurnal-ekologiya-pravo-lyudyna/

 

11.6. Технічна підтримки діяльності основних учасників і організаторів освітнього процесу

Для забезпечення належної якості освітньої діяльності в інституті широко використовуються технічні засоби та комп’ютерні технології.

Для наглядної демонстрації та трансляції в режимі відеоконференцій при проведенні лабораторних робіт у навчальний процес впроваджено комплект обладнання (спеціальна вебкамера для мікроскопу, спеціалізоване програмне забезпечення і комп’ютер з 25” монітором), яке дозволяє виводити на екран монітора зображення з мікроскопу. Також заняття проводяться в комп’ютерних класах 203 та 206 ІІ корпусу, в яких встановлені 26 та 19 комп’ютерів Intel Pentium BR G4400-3,3Ghz/4Gb/HDD 500Gb Монітор LG 21.5" відповідно.

Заняття в дистанційному режимі проводяться з аудиторій 3Л1, 3Л2 і 3Л3, які оснащені мультимедійними проекторами, вебкамерами, мікрофонами, акустичними системами, мікшерними пультами і ноутбуками.

 

11.7. Інформаційна підтримка та взаємодія зі здобувачами вищої освіти

11.7.1. Інформаційні ресурси з організації освітнього процесу і викладацької діяльності для науково-педагогічного персоналу на платформі Moodle (https://vo.uu.edu.ua/)

Інструкція для викладачів

Інструкція для викладачів: Як користуватися сервісом відеоконференцзв'язку

 

11.7.2. Нормативні документи, що регулюють зміст і реалізацію освітнього процесу (посилання на сторінку офіційного сайту, де розміщено реєстр нормативних документів)

Нормативні документи

Основні нормативні документи університету

 

11.7.3. Інформаційні ресурси для викладачів на сторінках офіційного сайту університету

Положення про підрозділи та посадові інструкції працівників

Академічна доброчесність

Заходи боротьби з корупцією

Структура університету

Корисні посилання

Внутрішня система управління якістю освіти та освітньої діяльності

Організація освітнього процесу

Навчально-методична діяльність

Бібліотека

Підвищення кваліфікації викладачів

Наскрізне навчання

Супровід навчання

Новини освіти

Конкурс на заміщення посад

Інклюзія

Наука

Міжнародний вектор

 

11.7.4. Сторінки університету https://www.facebook.com/UUkraine/  та Інституту біомедичних технологій https://www.facebook.com/groups/1685750548368627/ у Facebook.

 

11.7.5. Електронні бази даних наукової інформації відкритого доступу

 

11.7.6. Комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни

Кожен викладач Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» на платформі Moodle розміщує комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни:

  1. Робоча навчальна програма дисципліни – нормативний документ, який визначає місце і значення навчальної дисципліни в реалізації освітньо-професійної програми підготовки, її зміст, послідовність та організаційні форми вивчення навчальної дисципліни.
  2. Методичні матеріали до семінарських, практичних та лабораторних занять (плани семінарських занять, завдання для практичних та лабораторних занять, методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять, контрольні завдання до семінарських, практичних та лабораторних занять, збірник задач, вправ, збірник ситуаційних завдань, ділові ігри тощо).
  3. Методичне забезпечення самостійної роботи студентів (завдання для самостійного вивчення студентами окремих тем, збірник ситуаційних завдань, тестів, задач, теми рефератів та методичні вказівки до їх виконання, питання для самоконтролю).
  4. Методичні вказівки щодо самостійної роботи студентів.
  5. Модульні контрольні роботи (тестові завдання).
  6. Варіанти контрольних робіт для проведення ректорської контрольної роботи.
  7. Білети екзаменаційні (залікові, семестрові).
  8. Пакети ККЗ (для проведення ККР).
  9. Тематика курсових робіт.
  10. Конспект лекцій.
  11. Методичні вказівки та тематика контрольних робіт для заочної форми навчання.
  12. Тематика індивідуальних завдань і науково-дослідних робіт студентів.
  13. Методичне забезпечення контролю знань.
  14. Питання для самоконтролю з дисципліни, завдання для поточного контролю знань, модульного контролю.
  15. Варіанти тестів для поточного підсумкового тестування.
  16. Питання для підготовки до екзамену (заліку).
  17. Тематика і завдання щодо контрольних робіт для студентів заочної форми навчання.
  18. Методичні рекомендації щодо виконання контрольних робіт для студентів заочної форми навчання.
  19. Критерії оцінювання знань і вмінь студентів
  20. Демонстраційні матеріали (рисунки, таблиці, презентації тощо).

 

11.8. Соціальна підтримка здобувачів освіти

Положення про встановлення спеціальних цін для окремих категорій здобувачів освіти

 

12. Інформація про здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами

12.1. Опис особливих освітніх потреб здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами - на освітній програмі не навчаються здобувачі освіти з особливими освітніми потребами

 

12.2. Опис видів супроводу, що надається здобувачам вищої освіти з особливими освітніми потребами - на освітній програмі не навчаються здобувачі освіти з особливими освітніми потребами

 

12.3. Індивідуальні навчальні плани здобувачів освіти з особливими освітніми потребамиінформація з обмеженим доступом, знаходиться в особовій справі

 

12.4. Інклюзивна освіта

На освітній програмі не навчаються здобувачі освіти з особливими освітніми потребами.

Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2024-2025 н.р.

Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2023-2024 н.р.

Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2022-2023 н.р.

 

13. Зв’язок навчання, викладання та наукових досліджень із інтернаціоналізацією діяльності за освітньою програмою

 

14. Компетентності, направлені на досягнення Цілей сталого розвитку ООН до 2030 р., набуття яких забезпечує освітня програма

 

Цілі сталого розвитку ООН до 2030 р.

Компетентності

1

Подолання бідності

ФК 13. Здатність оптимізувати та/або відновлювати екосистеми пермакультурними методами.

ФК 14. Здатність конструювати екосистеми різного масштабу з пермакультурною складовою

2

Подолання голоду, розвиток сільського господарства

ФК 13. Здатність оптимізувати та/або відновлювати екосистеми пермакультурними методами.

ФК 14. Здатність конструювати екосистеми різного масштабу з пермакультурною складовою.

ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури.

3

Ціль 3. Міцне здоров'я і благополуччя

ФК 13. Здатність оптимізувати та/або відновлювати екосистеми пермакультурними методами.

ФК 15. Здатність конструювати та/або оптимізувати екосистеми з терапевтичною складовою пермакультурними методами.

ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури.

4

Ціль 4. Якісна освіта

Здатність розв'язувати складні задачі і проблеми у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування при здійсненні професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій, та характеризується комплексністю і невизначеністю умов та вимог

ЗК 1. Здатність вчитися й оволодівати сучасними знаннями.

ЗК 3. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

ЗК 5. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ФК 1. Обізнаність на рівні новітніх досягнень, необхідних для дослідницької та/або інноваційної діяльності у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування.

ФК 2. Здатність застосовувати міждисциплінарні підходи при критичному осмисленні екологічних проблем.

ФК 3. Здатність до використання принципів, методів та організаційних процедур дослідницької та/або інноваційної діяльності.

ФК 4. Здатність застосовувати нові підходи до аналізу та прогнозування складних явищ, критичного осмислення проблем у професійній діяльності.

ФК 5. Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців.

ФК 8. Здатність до самоосвіти та підвищення кваліфікації на основі інноваційних підходів у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування.

ФК 11. Здатність оцінювати стан і ризики екосистем. ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури.

5

Ґендерна рівність

ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури

6

Чиста вода та належні санітарні умови

ФК 2. Здатність застосовувати міждисциплінарні підходи при критичному осмисленні екологічних проблем.

ФК 10. Здатність оцінювати рівень негативного впливу природних та антропогенних факторів екологічної небезпеки на довкілля та людину.

ФК 13. Здатність оптимізувати та/або відновлювати екосистеми пермакультурними методами.

ФК 15. Здатність конструювати та/або оптимізувати екосистеми з терапевтичною складовою пермакультурними методами.

ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури.

7

Доступна та чиста енергія

ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури

ФК 3. Здатність до використання принципів, методів та організаційних процедур дослідницької та/або інноваційної діяльності.

ФК 9. Здатність самостійно розробляти екологічні проекти шляхом творчого застосування існуючих та генерування нових ідей.

ФК 14. Здатність конструювати екосистеми різного масштабу з пермакультурною складовою.

ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури

8

Гідна праця та економічне зростання

ФК 8. Здатність до самоосвіти та підвищення кваліфікації на основі інноваційних підходів у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування.

ФК 13. Здатність оптимізувати та/або відновлювати екосистеми пермакультурними методами.

ФК 14. Здатність конструювати екосистеми різного масштабу з пермакультурною складовою.

ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури.

9

Промисловість, інновації та інфраструктура

Здатність розв'язувати складні задачі і проблеми у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування при здійсненні професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій, та характеризується комплексністю і невизначеністю умов та вимог

ЗК 3. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

ФК 1. Обізнаність на рівні новітніх досягнень, необхідних для дослідницької та/або інноваційної діяльності у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування.

ФК 3. Здатність до використання принципів, методів та організаційних процедур дослідницької та/або інноваційної діяльності.

ФК 8. Здатність до самоосвіти та підвищення кваліфікації на основі інноваційних підходів у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування.

ФК 10. Здатність оцінювати рівень негативного впливу природних та антропогенних факторів екологічної небезпеки на довкілля та людину.

ФК 14. Здатність конструювати екосистеми різного масштабу з пермакультурною складовою

10

Скорочення нерівності

ЗК 1. Здатність вчитися й оволодівати сучасними знаннями.

ЗК 7. Здатність мотивувати людей та рухатись до спільної мети.

ФК 5. Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців.

ФК 8. Здатність до самоосвіти та підвищення кваліфікації на основі інноваційних підходів у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування.

ФК 12. Здатність ініціювати застосування правових механізмів охорони довкілля та збалансованого природокористування.

ФК 13. Здатність оптимізувати та/або відновлювати екосистеми пермакультурними методами

ФК 14. Здатність конструювати екосистеми різного масштабу з пермакультурною складовою

ФК 15. Здатність конструювати та/або оптимізувати екосистеми з терапевтичною складовою пермакультурними методами.

ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури

11

Сталий розвиток міст і громад

ЗК 7. Здатність мотивувати людей та рухатись до спільної мети.

ФК 2. Здатність застосовувати міждисциплінарні підходи при критичному осмисленні екологічних проблем.

ФК 5. Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців

ФК 7. Здатність до організації робіт, пов'язаних із оцінкою екологічного стану, захистом довкілля та оптимізацією природокористування, в умовах неповної інформації та суперечливих вимог

ФК 9. Здатність самостійно розробляти екологічні проекти шляхом творчого застосування існуючих та генерування нових ідей.

ФК 10. Здатність оцінювати рівень негативного впливу природних та антропогенних факторів екологічної небезпеки на довкілля та людину.

ФК 11. Здатність оцінювати стан і ризики екосистем

ФК 13. Здатність оптимізувати та/або відновлювати екосистеми пермакультурними методами

ФК 14. Здатність конструювати екосистеми різного масштабу з пермакультурною складовою

ФК 15. Здатність конструювати та/або оптимізувати екосистеми з терапевтичною складовою пермакультурними методами.

ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури

12

Відповідальне споживання та виробництво

ЗК 2. Здатність приймати обґрунтовані рішення.

ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел

ФК 2. Здатність застосовувати міждисциплінарні підходи при критичному осмисленні екологічних проблем

ФК 8. Здатність до самоосвіти та підвищення кваліфікації на основі інноваційних підходів у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування.

ФК 10. Здатність оцінювати рівень негативного впливу природних та антропогенних факторів екологічної небезпеки на довкілля та людину.

ФК 14. Здатність конструювати екосистеми різного масштабу з пермакультурною складовою.

ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури

13

Пом'якшення наслідків зміни клімату

ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК 7. Здатність мотивувати людей та рухатись до спільної мети.

ФК 1. Обізнаність на рівні новітніх досягнень, необхідних для дослідницької та/або інноваційної діяльності у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування.

ФК 2. Здатність застосовувати міждисциплінарні підходи при критичному осмисленні екологічних проблем.

ФК 4. Здатність застосовувати нові підходи до аналізу та прогнозування складних явищ, критичного осмислення проблем у професійній діяльності.

ФК 5. Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців.

ФК 7. Здатність до організації робіт, пов'язаних із оцінкою екологічного стану, захистом довкілля та оптимізацією природокористування, в умовах неповної інформації та суперечливих вимог.

ФК 9. Здатність самостійно розробляти екологічні проекти шляхом творчого застосування існуючих та генерування нових ідей

ФК 13. Здатність оптимізувати та/або відновлювати екосистеми пермакультурними методами.

ФК 14. Здатність конструювати екосистеми різного масштабу з пермакультурною складовою.

ФК 15. Здатність конструювати та/або оптимізувати екосистеми з терапевтичною складовою пермакультурними методами.

ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури

14

Збереження морських ресурсів

Здатність розв'язувати складні задачі і проблеми у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування при здійсненні професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій, та характеризується комплексністю і невизначеністю умов та вимог

ФК 1. Обізнаність на рівні новітніх досягнень, необхідних для дослідницької та/або інноваційної діяльності у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування.

ФК 2. Здатність застосовувати міждисциплінарні підходи при критичному осмисленні екологічних проблем.

ФК 7. Здатність до організації робіт, пов'язаних із оцінкою екологічного стану, захистом довкілля та оптимізацією природокористування, в умовах неповної інформації та суперечливих вимог.

ФК 10. Здатність оцінювати рівень негативного впливу природних та антропогенних факторів екологічної небезпеки на довкілля та людину.

ФК 11. Здатність оцінювати стан і ризики екосистем

ФК 12. Здатність ініціювати застосування правових механізмів охорони довкілля та збалансованого природокористування.

ФК 13. Здатність оптимізувати та/або відновлювати екосистеми пермакультурними методами

15

Захист та відновлення екосистем суші

Здатність розв'язувати складні задачі і проблеми у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування при здійсненні професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій, та характеризується комплексністю і невизначеністю умов та вимог

ФК 1. Обізнаність на рівні новітніх досягнень, необхідних для дослідницької та/або інноваційної діяльності у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування.

ФК 2. Здатність застосовувати міждисциплінарні підходи при критичному осмисленні екологічних проблем.

ФК 7. Здатність до організації робіт, пов'язаних із оцінкою екологічного стану, захистом довкілля та оптимізацією природокористування, в умовах неповної інформації та суперечливих вимог.

ФК 10. Здатність оцінювати рівень негативного впливу природних та антропогенних факторів екологічної небезпеки на довкілля та людину.

ФК 11. Здатність оцінювати стан і ризики екосистем

ФК 12. Здатність ініціювати застосування правових механізмів охорони довкілля та збалансованого природокористування.

ФК 13. Здатність оптимізувати та/або відновлювати екосистеми пермакультурними методами

16

Мир, справедливість та сильні інститути

ЗК 7. Здатність мотивувати людей та рухатись до спільної мети.

ФК 12. Здатність ініціювати застосування правових механізмів охорони довкілля та збалансованого природокористування.

ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури

17

Партнерство заради сталого розвитку

ЗК 2. Здатність приймати обґрунтовані рішення.

ЗК 5. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

ФК 5. Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців. Ціль 4. Якісна освіта

ФК 6. Здатність управляти стратегічним розвитком команди в процесі здійснення професійної діяльності у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування.

ФК 7. Здатність до організації робіт, пов'язаних із оцінкою екологічного стану, захистом довкілля та оптимізацією природокористування, в умовах неповної інформації та суперечливих вимог.

ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури

 

15. Концепція освітньої діяльності за спеціальністю

Рішення Вченої ради про затвердження

Наказ президента університету про введення в дію

 

16. Опитування

Опитування із проблем насильства та цькування (булінгу) в освітньому середовищі (НПП) 2024-2025 н.р.

Університет очима здобувачів освіти 2024-2025 н.р.

Університет очима здобувачів освіти 2023-2024 н.р.