Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Вакансії в Університеті

     

    Заступник директора бібліотеки

    Вимоги:
    Вища освіта за спеціальністю 029ІБАС, англійська мова на рівні В2

    Бажані якості :
    Доброзичливий, комунікабельний, вміє працювати в команді, має аналітичні здібності, вміє працювати зі здобувачами з інвалідністю, дотримується академічної доброчесності, досконало володіє англійською мовою

    Посадовий функціонал:
    - Організація роботи бібліотеки, організація просвітницьких проєктів.
    - Бере участь у масових заходах, що проводить університет.
    - Проводить організацію практики для студентів спеціальності 029 ІБАС.
    - Проводить семінари-тренінги з поширення інформаційно-бібліографічних знань для магістрантів, аспірантів та молодих науковців Університету.
    - Проводить бібліотечне обслуговування читачів.
    - Веде контроль розміщення фонду по УДК;
    - Підготовка звітів, застосовує сучасні цифрові технології.
    - Здійснює публічні виступи.
    - Працює з картотекою читацьких формулярів, проводить оформлення і облік обхідних листів.
    - Ознайомлює із «Правилами користування бібліотекою», структурою бібліотеки, із користуванням фондів.
    - Індивідуально консультує щодо використання інформаційних баз даних бібліотеки.
    - З метою аналізу обслуговування читачів веде статистичний облік основних показників бібліотечної роботи: кількість користувачів у бібліотеці, кількість відвідувань, кількість книговидач, кількість індивідуальних консультацій тощо (щоденно, за місяць, за рік).
    - Готує та видає комплекти навчальної літератури за спеціальностями для всіх курсів ;
    - Допомагає читачам у доборі додаткової фахової літератури за допомогою реклами й усної рекомендації навчальних і методичних видань.
    - Вивчає запити читачів і користувачів, вживає заходи до їх максимального задоволення;
    - Оформлює виставки нових надходжень за спеціальностями.
    - Для редагування картотек читацьких формулярів звіряє в ЄДЕБО наявних читачів і тих, що вибули. Звертається до відділу по роботі з персоналом для ідентифікації працюючих викладачів та співробітників Університету.
    - Замовляє та веде бронювання літератури за спеціальностями.
    - Бере участь в організації розлогих виставок-переглядів до університетських заходів, допомагає з виставкою літератури та оформленням, виступає з оглядом літератури.
    - Надає допомогу у визначенні індексів УДК за обраною темою здобувачам освіти, викладачам, співробітникам.
    - Здійснює опис до Акту «Списання загублених книг читачами та отриманих від читачів замість загублених».
    - Вилучає з бібліотечних фондів документи, що втратили актуальність, наукову та виробничу цінність, зношені, дефектні примірники.
    - Аналізує свою роботу за місяць, півріччя, рік.

    Умови роботи:
    Понеділок - п'ятниця з 9 до 18 , субота, неділя вихідні , випробувальний термін 3 місяці

    Керівник підрозділу та відповідальна особа:
    Веденєєва Ольга Анатоліївна 067-504-99-56   


    Провідний фахівець відділу ліцензування, акредитації та моніторингу якості освіти

    Вимоги:

    Вища освіта, спеціаліст, магістр

    Бажані якості :

    Дотримується академічної доброчесності, відповідально ставиться до виконання поставлених завдань, вміє виконувати декілька завдань одночасно, командний гравець, працює на результат, а не на процес. Проявляє ініціативу, генерує нові ідеї, може реалізувати проєкт. Дотримується етичних норм спілкування з іншими співробітниками,

    Посадовий фукціонал:

    Аналіз кадрового складу, який забезпечує ОПП, аналіз кадрового складу, який забезпечує освітній процес, робота з базою ЄДЕБО, супроводження підвищення кваліфікації викладачів та ведення обліку, підготовка звітності тощо. Участь у підготовці до ліцензування спеціальностей та акредитації освітніх програм.

    Умови роботи:

    Понеділок - п'ятниця з 9 до 18, субота, неділя - вихідні, випробувальний термін - 3 місяці