Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

075 "Маркетинг" - бакалавр (Київ)

І. Навчально-методичне забезпечення освітньої програми

1.1. Професійний стандарт – у разі наявності (посилання) - відсутній

1.2.Стандарт вищої освіти за спеціальністю від 05.12.2018 р.

1.3. Тимчасовий стандарт Університету «Україна» за спеціальністю, який(і) діяв(ли) до моменту виходу Стандарту вищої освіти за спеціальністю (прикріплений файл)

Тимчасовий стандарт Університету «Україна» за спеціальністю

1.4. Концепція освітньої діяльності за спеціальністю (прикріплений файл)

 

1.5. Освітньо-професійна програма

Освітньо-професійна програма 2024 року

Освітньо-професійна програма 2024 року (англійською мовою)

Наказ від 26.04.2024 №37 "Про введення в дію освітніх програм і навчальних планів на 2024/2025 н.р."

Рішення Вченої ради Університету "Україна"

Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання з управління та адміністрування

Рішення Вченої ради Інституту економіки та менеджменту

Витяг із протоколу засідання кафедри

Громадське обговорення проєкту освітньої програми та змін до неї

 

Освітньо-професійна програма 2023 року

Наказ від 27.04.2023 №53 "Про введення в дію освітніх програм і навчальних планів на 2023/2024 н.р."

Рішення Вченої ради Університету "Україна"

Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання з управління та адміністрування

Рішення Вченої ради Інституту економіки та менеджменту

Витяг із протоколу засідання кафедри

 

Освітньо-професійна програма 2022 року

Наказ від 28.04.2022 №38 "Про введення в дію освітньо-професійних програм і навчальних планів на 2022/2023 н.р."

Рішення Вченої ради Університету "Україна"

Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання з управління та адміністрування

Рішення Вченої ради Інституту економіки та менеджменту

Витяг із протоколу засідання кафедри

 

Освітньо-професійна програма 2021 року

Наказ від 01.07.2021 р. №146 "Про введення в дію освітньо-професійних програм і навчальних планів на 2021-2022 н.р.

Рішення Вченої ради Університету "Україна"

Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання з управління та адміністрування

Рішення Вченої ради Інституту економіки та менеджменту

Витяг із протоколу засідання кафедри

 

Освітньо-професійна програма 2020 року

Наказ від 09.07.2020 р. №93 "Про затвердження уніфікованих навчальних планів та освітньо-професійних програм на 2020-2021 н.р."

Рішення Вченої ради Університету "Україна"

Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання з управління та адміністрування

Рішення Вченої ради Інституту економіки та менеджменту

Витяг із протоколу засідання кафедри

 

Освітньо-професійна програма 2019 року

Наказ від 26.04.2019 р. №44 "Про введення в дію освітньо-професійних програм, навчальних планів і робочих навчальних планів"

Рішення Вченої ради Університету "Україна" 

Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання з управління та адміністрування

Рішення Вченої ради Інституту економіки та менеджменту

Витяг із протоколу засідання кафедри

 

Освітньо-професійна програма 2018 року після стандарту

Наказ від 04.04.2018 р. №50 "Про затвердження та введення в дію освітньо-професійних програм та навчальних планів спеціальностей Університету "Україна" на 2018-2019 н.р."

Рішення Вченої ради Університету "Україна" про затвердження ОПП і НП на 2018-2019 н.р. від 30.03.2018 р.

Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання з управління та адміністрування

Рішення Вченої ради Інституту економіки та менеджменту

Витяг із протоколу засідання кафедри

 

Освітньо-професійна програма 2018 року до стандарту

Наказ від 04.04.2018 р. №50 "Про затвердження та введення в дію освітньо-професійних програм та навчальних планів спеціальностей Університету "Україна" на 2018-2019 н.р."

Рішення Вченої ради Університету "Україна" про затвердження ОПП і НП на 2018-2019 н.р. від 30.03.2018 р.

Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання з управління та адміністрування

Рішення Вченої ради Інституту економіки та менеджменту

Витяг із протоколу засідання кафедри

 

1.6. Навчальний план (прикріплений файл)

Навчальний план 2024-2025 н.р.

Навчальний план 2023-2024 н.р.

Навчальний план 2022-2023 н.р.

Навчальний план 2021-2022 н.р.

Навчальний план 2020-2021 н.р.

Навчальний план 2019-2020 н.р.

Навчальний план 2018-2019 н.р. після стандарту

Навчальний план 2018-2019 н.р. до стандарту

 

ІІ. Історія створення і розвитку освітньої програми:

2.1. Рецензії-відгуки на освітньо-професійну програму 2024 року:

1.

2.

Рецензії-відгуки на освітньо-професійну програму 2023 року:

1. Рецензія-відгук Ігора Пономаренка, завідувача кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну Київського національного університету технологій і дизайну, к.е.н., доцента

2. Рецензія-відгук директора ТОВ "ПРОФІТ ТРЕЙДС" Скурського О.І.

Рецензії-відгуки на освітньо-професійну програму 2022 року:

1. Рецензія-відгук директора ТОВ "Аграрник" Дмитрухи В.В.

2. Рецензія-відгук директора ТОВ "ПРОФІТ ТРЕЙДС" Скурського О.І.

3. Відгук здобувача освіти ІІІ курсу спеціальності "Маркетинг" Примаченка А.С.

Рецензії-відгуки на освітньо-професійну програму 2021 року:

1. Рецензія-відгук директора ТОВ "Аграрник" Дмитрухи В.В.

2. Рецензія-відгук директора ТОВ "ПРОФІТ ТРЕЙДС" Скурського О.І.

3. Відгук студента ІІІ курсу спеціальності 075 "Маркетинг" Примаченка А.С.

Рецензії-відгуки на освітньо-професійну програму 2020 року:

1. Рецензія на освітню програму "Маркетинг" освітнього ступеня "бакалавр" директора ТОВ "Кюра Фарм" Чистякової О.Ю.

2. Рецензія на освітню програму "Маркетинг" освітнього ступеня "бакалавр" голови правління Sp.z.o.o. Miedzymorze Островського А.

3. Відгук студента ІІІ курсу спеціальності 075 "Маркетинг" Мороза І.В.

Рецензії-відгуки на освітньо-професійну програму 2019 року:

1. Рецензія-відгук директора ТОВ "Аграрник" Дмитрухи В.В.

2. Рецензія-відгук директора ТОВ "ПРОФІТ ТРЕЙДС" Скурського О.І.

3. Відгук студента ІІ курсу спеціальності 075 "Маркетинг" Дишлюка Д.К.

Рецензії-відгуки на освітньо-професійну програму 2018 року:

1. Рецензія-відгук директора ТОВ "Аграрник" Дмитрухи В.В.

2. Рецензія-відгук директора ТОВ "ПРОФІТ ТРЕЙДС" Скурського О.І.

 

2.2. Заяви, листи, службові записки стейкхолдерів стосовно пропозицій до внесення змін у навчальну програму (під кожну зміну має бути обґрунтування)

1. Пропозиції головного редактора фахового видання "Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку" д.е.н., професора Шморгуна Л.Г. щодо переведення дисципліни "Охорона праці в галузі" в статус вибіркової (2022)

2. Пропозиції головного редактора фахового видання "Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку" д.е.н., професора Шморгуна Л.Г. щодо введення дисципліни "Маркетинг послуг" в освітню програму (2021)

3. Пропозиція доцента кафедри товарознавства та комерційної діяльності в будівництві КНУБА Вотченікової О. щодо введення навчальної дисципліни "Етика бізнесу" в освітню програму

4. Рекомендації головного редактора фахового видання "Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку" д.е.н., професора Шморгуна Л.Г. щодо введення окремих вибіркових дисциплін в освітню програму (2019)

5. Пропозиції директора ТОВ "Аграрник" Дмитрухи В.В. щодо введення обов'язкових дисциплін "Основи підприємництва", "Управління персоналом", "Фінанси підприємств" (2018)

 

2.3. Звіти про самооцінювання освітньої програми

Звіт (2024)

Таблиця 1 (2024)

Таблиця 2 (2024)

Таблиця 3 (2024)

Звіт (2023)

Таблиця 1 (2023)

Таблиця 2 (2023)

Таблиця 3 (2023)

Звіт (2022)

Таблиця 1 (2022)

Таблиця 2 (2022)

Таблиця 3 (2022)

 

2.4. ПРОГРАМА роботи експертної групи під час проведення акредитаційної експертизи у віддаленому (дистанційному) режимі за спеціальністю «075 Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг» за першим рівнем вищої освіти в закладі вищої освіти "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" 

2.5. Звіт експертної групи про результати акредитаційної експертизи

2.6. Висновок ГЕР

2.7. Рішення НАЗЯВО про акредитацію

Умовна акредитація (2023)

Умовна акредитація (2022)

2.8. Сертифікат про акредитацію

 

ІІІ. Навчально-методичне забезпечення освітніх компонентів

3.1. Робочі програми навчальних дисциплін (посилання на сайт Інтернет-підтримки освітнього процесу)

https://vo.uu.edu.ua/course/index.php?categoryid=6

3.2. Силабуси (посилання на сайт Інтернет-підтримки освітнього процесу)

3.3. Анотації дисциплін (посилання на базу на сайті для вступників)

Алфавітний покажчик навчальних дисциплін українською мовою

Закріплення дисциплін за кафедрами

3.4. Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт (проєктів) (прикріплені файли)

Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти освітньої програми 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання / Укл.: Т. В. Лиса. Київ: Університет «Україна», 2021. 30 с.

Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингові комунікації» для здобувачів вищої освіти освітньої програми 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання / Укл.: І.Ю. Кутліна, Київ: Університет «Україна», 2021. 42 с.

Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для здобувачів вищої освіти освітньої програми 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання / Укл.: Г.В. Адєєва. Київ: Університет «Україна», 2021. 42 с.

3.5. Методичні рекомендації щодо проходження виробничих та навчальних практик (прикріплені файли)

Робоча програма ознайомчої практики спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

Робоча програма навчальної практики спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

Робоча програма технологічної практики спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

Робоча програма виробничої практики спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

Наскрізна програма практичної підготовки бакалаврів
 

IV. Доступ до ОПП

4.1. Сторінки університету https://www.facebook.com/UUkraine/  та Інституту економіки та менеджменту https://www.facebook.com/economikamenegment/  у Facebook.

 

4.2. Правила прийому до університету

2024-2025 н.р.

Правила прийому до університету у 2023-2024 н.р.

Додаток 2. Перелік спеціальностей та вступних випробувань для прийому на навчання осіб на основі НРК5 для здобуття ступеня бакалавра у 2024 році

Додаток 3. Перелік спеціальностей та вступних випробувань для прийому на навчання осіб на основі НРК 6 та НРК 7 для здобуття ступеня бакалавра за іншою спеціальністю у 2024 році

Додаток 4. Перелік спеціальностей та вступних випробувань для прийому на навчання осіб на основі НРК 6 та НРК 7 для здобуття ступеня магістра у 2024 році

Додаток 5. Перелік спеціальностей та вступних випробувань для прийому на навчання осіб на основі повної загальної середньої освіти для здобуття ступеня бакалавра у 2024 році

Додаток 5.1.  Перелік спеціальностей та вступних випробувань для прийому на навчання осіб на основі повної загальної середньої освіти для здобуття ступеня бакалавра у 2024 році за державним або регіональним замовленням

Додаток 7. Вимоги та критерії оцінювання мотиваційного листа

 

 

4.3. Програми вступних випробувань

2024-2025 н.р. 

Програми вступних випробувань у 2024 н.р.

Що  саме?

 

4.4. Профорієнтаційна діяльність

Зустріч із майбутніми студентами, екскурсія закладом і аудиторіями Інституту

 

V. Кадровий склад

5.1. Витяги з наказів про затвердження гарантів

 

Наказ №135 від 21.10.2024 р. про затвердження гарантів

Таблиця

Наказ №130 від 07.11.2023 р. про затвердження гарантів

Наказ №117 від 04.11.2022 р. про затвердження гарантів

Наказ №213 від 01.11.2021 р. про затвердження гарантів

Наказ №189 від 16.11.2020 р. про затвердження гарантів

Наказ №142 від 25.10.2019 р. про затвердження гарантів

Наказ від 12.07.2018 р. №75 "Про затвердження гарантів освітніх програм ступенів вищої освіти на 2018-2019 н.р."

Наказ від 06.07.2017 р. №70 "Про затвердження гарантів освітніх програм ступенів вищої освіти на 2017-2018 н.р."

 

5.2. Витяги з наказів про затвердження складу проєктних груп

Наказ №190 від 16.11.2020 р. про затвердження складу проєктних груп

Наказ №143 від 28.10.2019 р. про затвердження складу проєктних груп

Наказ від 12.07.2018 р. №76 "Про затвердження проєктних груп освітніх програм ступенів вищої освіти на 2018-2019 н.р."

Наказ від 06.07.2017 р. №71 "Про затвердження проєктних груп освітніх програм ступенів вищої освіти на 2017-2018 н.р."

 

5.3. Витяги з наказів про затвердження складу груп забезпечення

 

Наказ №134 від 21.10.2024 р. про затвердження складу груп забезпечення

Таблиця

Наказ №129 від 07.11.2023 р. про затвердження складу груп забезпечення

Наказ №116 від 04.11.2022 р. про затвердження складу груп забезпечення

Наказ №214 від 01.11.2021 р. про затвердження складу груп забезпечення

Наказ №191 від 16.11.2020 р. про затвердження складу груп забезпечення

Наказ №144 від 28.10.2019 р. про затвердження складу груп забезпечення

Наказ від 12.07.2018 р. №77 "Про затвердження груп забезпечення спеціальностей ступенів вищої освіти на 2018-2019 н.р."

 

5.4. Кадровий склад кафедри (особисті сторінки викладачів на сайті)

2023-2024 н.р.

Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2023-2024 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС завідувачами кафедр у 2023-2024 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС колегами у 2023-2024 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у 2023-2024 н.р.

 

2022-2023 н.р.

Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2022-2023 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС завідувачами кафедр у 2022-2023 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС колегами у 2022-2023 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у 2022-2023 н.р.

 

2021-2022 н.р. 

Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2021-2022 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС завідувачами кафедр у 2021-2022 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС колегами у 2021-2022 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у 2021-2022 н.р.

 

2020-2021 н.р. 

Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2020-2021 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС завідувачами кафедр у 2020-2021 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС колегами у 2020-2021 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у 2020-2021 н.р.

 

2019-2020 н.р. 

Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2019-2020 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС завідувачами кафедр у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС колегами у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.

 

5.5. Перелік наукових праць викладачів (розміщено на особистих сторінках викладачів)

5.6. Наукові праці викладачів (посилання на електронну бібліотеку/репозитарій або прикріплені файли)

5.7. Сертифікати про підвищення кваліфікації (розміщено на особистих сторінках викладачів)

5.8. Сертифікати про участь у наукових і навчально-методичних заходах (розміщено на особистих сторінках викладачів)

5.9. Документальне підтвердження участі в рамкових міжнародних, державних науково-дослідних проєктах, інших грантових проєктах (посилання на сайт проєкту) - відсутнє

5.10. Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти - відсутнє

5.11. Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» по всіх компонентах освітньої програми

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» у ІІ семестрі 2023-2024 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» у І семестрі 2023-2024 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» у ІІ семестрі 2022-2023 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» у І семестрі 2022-2023 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» у ІІ семестрі 2021-2022 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» у І семестрі 2021-2022 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» у ІІ семестрі 2020-2021 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» у І семестрі 2020-2021 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» у 2019-2020 н.р.

 

5.12. Статті, фоторепортажі, відео занять на сайті і в соціальних мережах

Органолептична оцінка якості кави та чаю. Практичне заняття з дисципліни «Комерційне товарознавство» на тему: «Органолептична оцінка якості кави та чаю», яке відбувалось у кафетерії магазину «Фора», що в ЖК «Аметист» (с. Петропавлівська Борщагівка)(02.04.2019)

 

VІ. Зв'язки з ринком праці та ключовими роботодавцями і професійними асоціаціями

6.1. Історії вдалої кар’єри та/або аналітичні матеріали про професійні траєкторії випускників освітньої програми (прикріплені файли)

Результати опитування "Працевлаштування очима випускників" у 2023-2024 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима випускників" у 2022-2023 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима випускників" у 2021-2022 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима випускників" у 2020-2021 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима випускників" у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.

 

6.2. Звіти про проведення ярмарків вакансій (прикріплені файли) 

Профорієнтаційні заходи в Малині (10.06.2021) 

Ярмарок професій у Вишгородському центрі зайнятості

https://iem.uu.edu.ua/wp-content/uploads/2018/11/1110.jpg

 

6.3. Анонси, статті, фоторепортажі, відеозвіти про проведення професійних свят (прикріплені файли) на сайті і в соціальних мережах

 

День маркетолога в «Україні» – 2018

В пошуках сенсу або як Університет “Україна” святкував День маркетолога

 

Бізнес-Місто-Бренд – це всеукраїнський проект із пошуку сенсу міст, областей, країни. І дуже приємно, що такий знаковий захід проходить саме у стінах Університету «Українв».

В гостях були представники міст Київської області – Бориспіль, Ірпінь, Узин і Гребінки.

Зі студентами зустрілися спеціалісти галузі та яскраві особистості:

Ilya Novikov – спеціаліст-практик, тьютор модулю МBA. Позитивний, креативний та динамічний;

Тетяна Жданова – маркетолог, надзвичайно яскрава особистість та професіонал своєї справи;

Dmitri Pashko DP – маркетолог-практик із 15-річним досвідом, керуючий партнер INVERIA flow space;

Dmytro Dzhedzhula – маркетолог-практик із 18-річним досвідом, керуючий партнер і співзасновник компанії OSDirectBrand@OSD Group.

 

6.4. Статті, фоторепортажі, відеозвіти про роботу студентів і викладачів на профільних виставках (в електронному і паперовому вигляді)

 

6.5. Склад Ради роботодавців спеціальності. На цій же сторінці розміщуються оголошення про проведення засідань, матеріали до обговорення тощо

Рада роботодавців Інституту економіки та менеджменту

Звіт про роботу Ради роботодавців за 2024 рік

Засідання НМО з фінансів, обліку та економіки за участю роботодавців від 15.02.2024

План співпраці з роботодавцями на 2021 рік

Звіт про роботу Ради роботодавців за 2021 рік

Порядок денний засідання Ради роботодавців Інституту економіки та менеджменту у травні 2022 року

Витяг із протоколу №1 зборів роботодавців та експертів галузі по спеціальності 075 "Маркетинг" Інституту економіки та менеджменту від 28.11.2019

Витяг із протоколу №1 зборів роботодавців та експертів галузі по спеціальності 075 "Маркетинг" Інституту економіки та менеджменту від 14.12.2018

 

6.6. Угоди про співпрацю з роботодавцями

Реєстр договорів на практику Інституту економіки та менеджменту на 2024-2025 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2024-2025 н.р.

Реєстр договорів на практику Інституту економіки та менеджменту на 2023-2024 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2023-2024 н.р.

Реєстр договорів на практику Інституту економіки та менеджменту на 2022-2023 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2022-2023 н.р.

Реєстр договорів на практику Інституту економіки та менеджменту на 2021-2022 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2021-2022 н.р.

Реєстр договорів на практику кафедри управління та адміністрування на 2020-2021 н.р.

Реєстр договорів базової структури університету на практику до 2020 року

Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у І семестрі 2020-2021 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.".

 

6.7. Перелік баз практики

Зведена база даних практики і працевлаштування студентів 2023 р.

Результати опитувань "Дуальна форма здобуття освіти" у 2023-2024 н.р.

Зведена база даних практики і працевлаштування студентів 2022 р.

Результати опитувань "Дуальна форма здобуття освіти" у 2022-2023 н.р.

Зведена база даних практики і працевлаштування студентів 2021 р.

Результати опитувань "Дуальна форма здобуття освіти" у 2021-2022 н.р.

Бази практики 2020-2021 н.р.

Результати опитувань "Дуальна форма здобуття освіти" у 2020-2021 н.р.

Бази практики 2019-2020 н.р.

Результати опитувань "Дуальна форма здобуття освіти" у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.

 

6.7.1. Накази про затвердження баз (бази) і керівників практики 

2024-2025 н.р.

Наказ на закріплення баз практики

 

6.8. Статті, фоторепортажі, відео з проходження практики (на сайті, в соціальних мережах)

Практична підготовка в компанії “АЕРОХЕНДЛІНГ” Бориспіль (18.04.2019)

 

Екскурсія студентів спеціальності «Маркетинг» в магазин «Люкс Оптика» (10.02.22)

 

6.9. Гостьові лекції, семінари, тренінги 

Лекція «Сучасні вимоги до фахівців-маркетологів» (08.12.2021)

 

Лекція «Основи підприємництва» (16.09.2021)

Особливості працевлаштування фахівців з маркетингу та підприємництва в Київському регіоні (16.02.20021)

 

Дискусійна панель “СКЛАДОВІ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ. Про що повинен знати економіст, юрист та журналіст” (18.09.2018)

ЗАПРОШЕНІ ГОСТІ: Руслан Олійник – експерт з питань економічної безпеки; Віктор Романюк – депутат Верховної ради; Світлана Юлдашева – керуючий директор мережі хімчисток “UNMOMENTO”.

 

Лекція Катерини Венжик, економічного журналіста, експерта з комунікацій проєктного офісу реформ фінансового сектора при НБУ (08.09.2018)

Лекторій зі Світланою Юлдашевою, яка три вищі освіти та досвід на керівній посаді найкращої мережі хімчисток унмоменто (03.09.2018)

 

6.10. Витяги з електронної бази даних стосовно співпраці з роботодавцями, практики і працевлаштування студентів, що позитивно впливають на імідж

 

VІI. Академічна мобільність здобувачів вищої освіти

Договір про співробітництво з Київським національним університетом будівництва та архітектури

Договір про співробітництво з Міжнародним європейським університетом

Договір про співробітництво із ННЦ "Інститут аграрної економіки" Національної академії аграрарних наук України

 

7.1. Консолідований звіт (викладений на сторінку)

 

VIІІ. Наукова робота студентів

8.1. Університетські видання категорії «Б», в яких здобувачі освіти мають право безкоштовно публікуватися

 

8.2. Інформація про наукові заходи Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» та інших організаторів

Програми або інформаційні листи щодо наукових конференцій, круглих столів та інших заходів, в яких брали участь здобувачі вищої освіти (посилання на відповідні сторінки сайту)

Конференція "Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики"

Всеукраїнська наукова конференція студентів і молодих учених "Молодь: освіта, наука, духовність"

 

2024 рік

1.

2023 рік

 

2022 рік

 

2021 рік

Круглий стіл "Фінансова інклюзія як стратегічний напрям розвитку фінансового сектору", 20 травня 2021 року

 

2020 рік

Засідання Круглого столу «Психолого-педагогічні основи професійного становлення та самореалізації молоді в інклюзивному освітньому середовищі» в Інституті економіки та менеджменту, 19 листопада 2020 р.

Під час дискусії було запропоновано:

  • Директором Київського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів Подорожнім Сергієм Михайловичем Концепцію «Особа з інвалідністю має створювати себе сама»
  • Начальником відділу профільної та спеціалізованої освіти департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України Жуган Надією Григорівною тісну співпрацю щодо вирішення окреслених проблем з районними, міськими, обласними державними адміністраціями.
  • Директором Києво-Святошинського районного центру зайнятості Івановим Андрієм Вікторовичем впровадження Проєкту «Дія» спрямованого на працевлаштування осіб з інвалідністю.
  • Начальником відділу активної підтримки Києво-Святошинського районного центру зайнятості Васильєвим Олексієм Ігоровичем активізувати діяльність курсів підвищення кваліфікації для осіб з інвалідністю
  • Директором Інклюзивно-ресурсного центру Ірпінської міської ради Київської області Тимошенко-Ушаковою Діною Борисівною навчання і спеціальну підготовку педагогів для роботи з дітьми – інвалідами та їх батьками
  • Проєктним менеджером програми “Інклюзивне мистецтво” Українського культурного фонду Романом Гондзем розробляти та впроваджувати конкретні лоти що сприяють розвитку та самоосвіті осіб з інвалідністю та надають допомогу їх батькам в соціалізації дітей-інвалідів
  • Заступником директора Інклюзивно-ресурсного центру Фастівської міської державної адміністрації Пустовій Іринлю Василівною створення спільного з ІЕМ проєкту «Історія успіху» (на прикладі успішних студентів і випускників з інвалідністю)
  • Заступником директора Інклюзивно-ресурсного центру№10 м. Київ Курандою Тетяною Вікторівною розробити заходи з підготовки викладачів шкіл, учнів та їх батьків щодо сприйняття в колективі дітей з інвалідністю.

Не менш активними учасниками Круглого столу були батьки студентів з інвалідністю, які навчаються в Інституті. Мамою студента з інвалідністю Соколова Данила, спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», І курс (проблеми з вадами слуху) пані Оленою було акцентовано увагу на складності сприйняття навчального матеріалу під час проведення занять, коли викладач рухається в аудиторії.

;iem_uu_19112020_11iem_uu_19112020_5

iem_uu_19112020_7iem_uu_19112020_12

Інформація про участь у Круглому столі Малинської міської філії ЦЗ (03.12.2020 р.)

03 грудня 2020 року в Малинській міській філії Житомирського обласного центру зайнятості з нагоди відзначення Міжнародного Дня людей з інвалідністю відбувся Круглий стіл на тему «Вирішення соціального захисту, працевлаштування та професійної адаптації осіб з інвалідністю», до участі в якому були запрошені представники Інституту економіки та менеджменту Університету «Україна».Круглий стіл Малинської міської філії ЦЗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.3. Безоплатний доступ здобувачів освіти до пошукових баз даних Scopus та Web of Science Core Collection

 

8.4. Перелік наукових праць студентів, у т.ч. у співавторстві з викладачами (прикріплений файл)

 

8.5. Наукові праці студентів, у т.ч. у співавторстві з викладачами (посилання на електронну бібліотеку/репозитарій або прикріплені файли)

 

8.6. Дипломи переможців конкурсів студентських наукових робіт і самі роботи 

 

8.7. Документальне підтвердження участі у рамкових міжнародних, державних науково-дослідних проєктах, інших грантових проєктах

 

8.8. Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти (посилання на відповідні сторінки сайту) - відсутні

 

ІХ. Проміжна і підсумкова атестація

9.1. Тематика курсових робіт

Тематика курсових робіт із дисципліни «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти освітньої програми 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання

Тематика курсових робіт із дисципліни «Маркетингові комунікації» для здобувачів вищої освіти освітньої програми 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання

Тематика курсових робіт із дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для здобувачів вищої освіти освітньої програми 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання

 

9.2. Програма комплексного атестаційного екзамену

 

Х. Гарантії якості освітньої програми

10.1. Сертифікати про державну та/або громадську (у т.ч. міжнародну) та/або професійно-громадську акредитацію освітньої програми - відсутні

 

10.2. Сертифікати й експертні висновки за підсумками експертизи якості освітньої програми (у т.ч. міжнародної)

 

10.3. Актуальні звіти про моніторинг та самообстеження освітньої програми (прикріплені файли) – якщо не містять конфіденційної інформації

2023-2024 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів вищої освіти" у 2023-2024 н.р. 

Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2023-2024 н.р. 

Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2023-2024 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу" у 2023-2024 н.р.

2022-2023 н.р. 

Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів вищої освіти" у 2022-2023 н.р. 

Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2022-2023 н.р. 

Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2022-2023 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу" у 2022-2023 н.р.

2021-2022 н.р. 

Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів вищої освіти" у 2021-2022 н.р. 

Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2021-2022 н.р. 

Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2021-2022 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу" у 2021-2022 н.р.

2020-2021 н.р. 

Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів вищої освіти" у 2020-2021 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2020-2021 н.р. 

Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2020-2021 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу" у 2020-2021 н.р.

2019-2020 н.р. 

Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів вищої освіти" у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима вмпускників" у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2019-2020 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу" у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.

 

10.4. Перелік нормативних документів, що регулюють зміст і реалізацію освітнього процесу (посилання на сторінку офіційного сайту, де розміщено реєстр нормативних документів)

 

10.5. Журнал відвідування відкритих занять

Протоколи відвідування та анкети оцінювання якості відкритих занять (прикріплені файли)

1.Адеєєва Г.В. Дисципліна "Маркетинг послуг". Тема заняття: Маркетингові дослідження на ринку послуг і виявлення цільових сегментів. 19.10.2021

2. Адеєєва Г.В. Дисципліна "Маркетинг послуг". Тема заняття: Комплекс маркетингу підприємства та особливості його реалізації у сфері послуг. 09.11.2021

3. Кутліна І.Ю. Дисципліна "Комерційна діяльність". Тема заняття: Організація закупівель і реалізації продукції. 01.11.2021

4. Кутліна І.Ю. Дисципліна "Комерційна діяльність". Тема заняття: Формування попиту споживачів на продукцію та послуги. 11.10.2021

5. Сухоруков А.І. Дисципліна "Міжнародна економіка". Тема заняття: Міжнародна торгівля. 18.10.2021

6. Сухоруков А.І. Дисципліна "Міжнародна економіка". Тема заняття: Світова валютна система. 25.10.2021

 

10.6. Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату

Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату у 2023-2024 н.р.

Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату у 2022-2023 н.р.

Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату у 2021-2022 н.р.

Результати опитування студентів стосовно системи запобігання плагіату у 2020-2021 н.р.

Результати опитування викладачів стосовно системи запобігання плагіату у 2020-2021 н.р.

Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.

 

10.7. Результати опитування "Адаптація першокурсників"

Результати опитування "Адаптація першокурсників" у 2023-2024 н.р.

Результати опитування "Адаптація першокурсників" у 2022-2023 н.р.

Результати опитування "Адаптація першокурсників" у І семестрі 2021-2022 н.р.

Результати опитування "Адаптація першокурсників" у І семестрі 2020-2021 н.р.

Результати опитування "Адаптація першокурсників" у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.

 

10.8. Моніторинг якості навчання англійської мови

Моніторинг якості навчання англійської мови у 2023-2024 н.р.

Моніторинг якості навчання англійської мови у 2022-2023 н.р.

Моніторинг якості навчання англійської мови у 2021-2022 н.р.

Моніторинг якості навчання англійської мови у 2020-2021 н.р.

Моніторинг якості навчання англійської мови у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.

 

10.9. Результати анкетування студентів-іноземців

На програмі не навчаються студенти-іноземці.

 

ХІ. Інше

11.1. Характеристика умов бібліотечно-інформаційного обслуговування здобувачів вищої освіти освітньої програми

Студенти спеціальності «Маркетинг» мають можливість користуватись бібліотекою з фондом 237228 прим. док. Бібліотечний фонд постійно комплектується новими надходженнями і становить 6920 прим. док. Бібліотека співпрацює із 34-ма видавництвами України. Розвинуто вітчизняний книгообмін. Щорічно у вересні для студентів спеціальності «Маркетинг» видаються комплекти навчальної літератури. Створюється локальна електронна бібліотека, що постійно оновлюється. Повнотекстові документи завантажуються на сайті електронної бібліотеки Університету: https://ush.com.ua/kvuulib.

З метою популяризації нових надходжень практикуються традиційні книжкові та сучасні інтерактивні й віртуальні виставки для спеціальності «Маркетинг». Серед студентів підвищується рівень інформаційної культури. В межах діяльності факультативу «Основи бібліотечно-бібліографічних знань» проводяться інформаційні години, бібліотечні та бібліографічні уроки. Всі фінансові ресурси щодо придбання навчально-методичного забезпечення (тематико-типологічний план комплектування навчальної літератури, оперативний план замовлення навчально-методичної літератури, план замовлення періодичних видань) висвітлені на вебсторінці бібліотеки: https://uu.edu.ua/kompletktuvannia_fondiv.

 

У бібліотеці Університету «Україна» оформлена підписка на журнал «Маркетинг в Україні».

Крім цього кафедра активно використовує фахові періодичні видання, що знаходяться у вільному доступі:

 

Назва журналу

Електронна версія

Маркетинг і цифрові технології

У відкритому доступі

https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/issue/archive

Маркетинг і менеджмент інновацій

У відкритому доступі

https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/

Соціологія: теорія, методи, маркетинг

У відкритому доступі

https://stmm.in.ua/archive/

 
 

11.2. Характеристика умов інформаційно-комп'ютерної підтримки діяльності основних учасників і організаторів освітнього процесу

Для забезпечення належної якості освітньої діяльності в інституті широко використовуються технічні засоби та комп’ютерні технології.

Для наглядної демонстрації та трансляції в режимі відеоконференцій при проведенні лабораторних робіт у навчальний процес впроваджено комплект обладнання (спеціальна вебкамера для мікроскопу, спеціалізоване програмне забезпечення і комп’ютер з 25” монітором), яке дозволяє виводити на екран монітора зображення з мікроскопу. Також заняття проводяться в комп’ютерних класах 203 та 206 ІІ корпусу, в яких встановлені 26 та 19 комп’ютерів Intel Pentium BR G4400-3,3Ghz/4Gb/HDD 500Gb Монітор LG 21.5" відповідно.

Заняття в дистанційному режимі проводяться з аудиторій 2Л1, 2Л2 і 2Л3, які оснащені мультимедійними проекторами, вебкамерами, мікрофонами, акустичними системами, мікшерними пультами і ноутбуками.

 

11.3. Комплекс інформаційних ресурсів із організації освітнього процесу і викладацької діяльності для науково-педагогічного персоналу та здобувачів вищої освіти

Кожен викладач Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» на платформі Moodle розміщує комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни:

  1. Робоча навчальна програма дисципліни – нормативний документ, який визначає місце і значення навчальної дисципліни в реалізації освітньо-професійної програми підготовки, її зміст, послідовність та організаційні форми вивчення навчальної дисципліни.
  2. Методичні матеріали до семінарських, практичних та лабораторних занять (плани семінарських занять, завдання для практичних та лабораторних занять, методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять, контрольні завдання до семінарських, практичних та лабораторних занять, збірник задач, вправ, збірник ситуаційних завдань, ділові ігри тощо).
  3. Методичне забезпечення самостійної роботи студентів (завдання для самостійного вивчення студентами окремих тем, збірник ситуаційних завдань, тестів, задач, теми рефератів та методичні вказівки до їх виконання, питання для самоконтролю).
  4. Методичні вказівки щодо самостійної роботи студентів.
  5. Модульні контрольні роботи (тестові завдання).
  6. Варіанти контрольних робіт для проведення ректорської контрольної роботи.
  7. Білети екзаменаційні (залікові, семестрові).
  8. Пакети ККЗ (для проведення ККР).
  9. Тематика курсових робіт.
  10. Конспект лекцій.
  11. Методичні вказівки та тематика контрольних робіт для заочної форми навчання.
  12. Тематика індивідуальних завдань і науково-дослідних робіт студентів.
  13. Методичне забезпечення контролю знань.
  14. Питання для самоконтролю з дисципліни, завдання для поточного контролю знань, модульного контролю.
  15. Варіанти тестів для поточного підсумкового тестування.
  16. Питання для підготовки до екзамену (заліку).
  17. Тематика і завдання щодо контрольних робіт для студентів заочної форми навчання.
  18. Методичні рекомендації щодо виконання контрольних робіт для студентів заочної форми навчання.
  19. Критерії оцінювання знань і вмінь студентів
  20. Демонстраційні матеріали (рисунки, таблиці, презентації тощо).

Інформаційні ресурси для викладачів на сторінках офіційного сайту університету:

Нормативні документи

Основні нормативні документи університету

Положення про підрозділи та посадові інструкції працівників

Академічна доброчесність

Заходи боротьби з корупцією

Структура університету

Корисні посилання

Управління якістю освіти

Організація навчально-виховного процесу

Навчально-методична діяльність

Бібліотека

Підвищення кваліфікації викладачів

Наскрізне навчання

Супровід навчання

Новини освіти

Конкурс на заміщення посад

Інклюзія

Наука

Міжнародний вектор

Сторінки університету https://www.facebook.com/UUkraine/  та Інституту економіки та менеджменту https://www.facebook.com/economikamenegment/  у Facebook.

Інформаційні ресурси з організації освітнього процесу і викладацької діяльності для науково-педагогічного персоналу на платформі Moodle https://vo.uu.edu.ua/ :

Інструкція для викладачів

Інструкція для викладачів: Як користуватися сервісом відеоконференцзв'язку

Електронні бази даних наукової інформації відкритого доступу

 

11.4. Відомості про матеріально-технічні умови й фінансові питання реалізації освітньої програми, включаючи наявність спеціалізованих лабораторій і кабінетів, складного обладнання, віртуального середовища для проведення лабораторних робіт, можливості та особливості проживання в гуртожитку

Спеціалізований кабінет "Маркетинг"

Спеціалізований кабінет "Економіка"


Спеціалізований кабінет охорони праці і безпеки життєдіяльності

 

Комп'ютерні класи

 

 

Великі лекційні аудиторії з обладнанням для здійснення дистанційного і змішаного навчання

Кабінет нумізматики

Аудіовідеостудія "Таланстудіо" для створення рекламних аудіо- і відеороликів

Студентська кав’ярня (корпус №2)

Укриття

 

Результати опитувань "Університет очима студентів" у 2023-2024 н.р.

Результати опитувань "Університет очима студентів" у 2022-2023 н.р.

Результати опитувань "Університет очима студентів" у 2021-2022 н.р.

Результати опитувань "Університет очима студентів" у 2020-2021 н.р.

Результати опитувань "Університет очима студентів" у 2019-2020 н.р.

  

Результати опитувань здобувачів освіти "Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання" у 2023-2024 н.р.

Результати опитувань здобувачів освіти "Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання" у 2022-2023 н.р.

Результати опитувань здобувачів освіти "Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання" у 2021-2022 н.р.

Результати опитувань викладачів "Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання" у 2021-2022 н.р.

Результати опитувань "Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання" у 2020-2021 н.р.

 

11.5. Доступність маломобільних груп населення до будівель та споруд Університету 

Університет "Україна" має безбар'єрну інфраструктуру, побудовану на принципах універсального дизайну.

 

Приміщення для надання консультацій психологом

 

 

 

 

 

корпус №2, кабінет №100 або №106

соціальний працівник ЦІНТ Маслюк Карина Андріївна

 

 

 

 

 

 

 

Зал для занять з лікувальної фізкультури (корпус №3, кабінет №201)

Медичний пункт

Науково-практичний медико-реабілітаційний центр (корпус №3, кабінет №202)

Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2023-2024 н.р.

Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2022-2023 н.р.

Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2021-2022 н.р.

Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2020-2021 н.р.

Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.

 

Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2024-2025 н.р.

Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2023-2024 н.р.

Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2022-2023 н.р.

Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2021-2022 н.р.

Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2020-2021 н.р.

Результати опитування споживачів освітніх послуг у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.

 

11.6. Проживання в гуртожитках

 

11.7. Організаційні документи

Наказ про перейменування кафедри