Пузіков Дмитро Олегович
Пузіков Дмитро Олегович –
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної роботи та педагогіки Інституту соціальних технологій
Пузіков Дмитро Олегович народився у 1979 році.
У 2005 році закінчив Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», магістр соціальної роботи, диплом КВ 27561197.
Кандидат педагогічних наук з 25.01.2013 року.
Дисертацію захистив «12» вересня 2012 р. у спеціалізованій вченій раді К 26.452.03 Інституту педагогіки НАПН України (за спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (історія та суспільствознавчі дисципліни), диплом ДК 010699.
Стаж педагогічної роботи у вищих закладах освіти ІІІ–ІV рівня акредитації – 8 років та 10 місяців, у т.ч. у даному навчальному закладі – 8 років та 10 місяців.
Основні етапи педагогічної діяльності у вищих закладах освіти Ш–ІV рівня акредитації:
– 01.09.2005 р. – 31.08.2006 р. – асистент кафедри соціальної роботи Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна»;
– 01.09.2006 р. – 30.06.2011 р. – старший викладач кафедри соціальної роботи Університету «Україна»;
– 01.09.2011 р. – 29.06.2012 р. – старший викладач кафедри педагогіки Університету «Україна»;
– 03.09.2012 р. – 27.06.2013 р. – старший викладач кафедри соціальної роботи та педагогіки Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна»;
– 02.09.2013 р. по теперішній час – доцент кафедри соціальної роботи та педагогіки Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна».
Веде основні навчальні курси:
«Педагогіка», «Педагогіка у вищій школі».
З основних навчальних курсів, з метою забезпечення навчального процесу, опубліковано:
1. Педагогіка. Навчальний посібник для студентів / Д. О. Пузіков. – К. : Педагогічна думка, 2014. – 208 с.
2. Педагогіка. Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни / Д. О. Пузіков. – К. : Педагогічна думка, 2013. – 40 с.
3. Педагогіка вищої школи. Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни / Д. О. Пузіков. – К. : Педагогічна думка, 2015. – 32 с.
Має 116 публікацій, із них 107 наукового та 9 навчально-методичного характеру, у т.ч. у фахових виданнях 20. Співавтор 1 монографії, 2 методичних посібників з грифом МОН України.
Після захисту дисертації опубліковано 28 праць, з них 25 наукового та 3 навчального-методичного характеру в т. ч. у фахових виданнях 6.
Основні праці:
1. Дидактичні засади розроблення електронного посібника з оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу/ Д.О. Пузіков // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць. – К. : Пед. думка, 2014. – С. 588 – 596 (фахове видання).
2. Готовність загальноосвітнього навчального закладу до оцінювання інноваційного розвитку: критерії та рівні / Д.О. Пузіков // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : зб. наук. праць. – К. : Університет «Україна», 2014. – С. 102 – 112 (фахове видання).
- Кваліметрична факторно-критеріальна модель оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Д.О. Пузіков // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. – 2014. – №4 (25). – С. 226 – 234 (фахове видання).
 - Модель оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу: структура та функції / Д.О. Пузіков // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. праць Уманського держ. пед. ун-ту ім. Павла Тичини. – 2013. – Вип. 46. – С. 281 – 286 (фахове видання).
 - Принципи оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Д.О. Пузіков // Рідна школа. – 2014. – № 10 (1018). – С. 32 – 36 (фахове видання).
 
Під час роботи на посаді доцента опубліковано 23 друковані праці, з них у фахових видання – 6.
Брав участь у 8 конференціях, у тому числі:
- Міжнародній науково-практичній конференції «Інноваційний вимір розвитку сучасного загальноосвітнього навчального закладу», м. Чернігів, 2014 р.;
- ХIV Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі у світлі реалізації Конвенції ООН про права інвалідів», м. Київ, 2014 р.;
- Всеукраїнській науково-практичній конференції «Моделювання інноваційних систем навчання обдарованих дітей: теорія і практика», м. Харків, 2015 р.
За результатами конференцій опубліковані: 1 стаття та 6 тез доповідей.
СПИСОК
наукових та навчально-методичних праць
| 
 № з/п  | 
 Назва  | 
 Характер роботи  | 
 Вихідні дані  | 
 Обсяг сторінок  | 
 Співавтори  | 
| 
 І. До захисту кандидатської дисертації  | 
|||||
| 
 Життєва компетентність особистості як головне завдання соціальної роботи з інвалідами  | 
 Тези  | 
 Міжнародна наукова студентська конференція „Соціально-правові, економічні та духовні аспекти розбудови громадянського суспільства у країнах Співдружності Незалежних Держав” : збірник тез. – К. : АПСВ, 2003. – С. 62-63.  | 
 2  | 
 
  | 
|
| 
 Розвиток життєвої компетентності на всіх етапах розвитку особистості  | 
 Тези  | 
 Крок за кроком до життєвої компетентності та успіху : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16 – 17 травня 2003 року. – К., 2003. – С. 133 – 134.  | 
 2/1  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Технології життєтворчості особистості в педагогічному процесі зі студентами з інвалідністю  | 
 Тези  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : тези доповідей. – К. : Університет «Україна», 2003. – С. 24 – 25.  | 
 2  | 
 
  | 
|
| 
 Мій життєвий проект  | 
 Стаття  | 
 Метод проектів: традиції, перспективи, життєві результати : практико зорієнтований зб. / Кер. авт. колективу – С.М. Шевцова. Наук. кер. і ред. – к. істор. наук І.Г. Єрмаков. – К. : Департамент, 2003. – С. 285 – 298.  | 
 14  | 
 
  | 
|
| 
 Життєтворчій підхід до соціальної роботи  | 
 Стаття  | 
 Соціальна робота в Україні: теорія і практика. – № 3. – 2003. – С. 13 – 19. Фахове видання.  | 
 6/3  | 
 Тюптя Л.Т.  | 
|
| 
 П’ята річниця підготовки університетом «Україна» фахівців з соціальної роботи: погляд студента-п’ятикурсника  | 
 Стаття  | 
 Вісник університету «Україна». – № 3. – 2003. – С. 175 – 176.  | 
 2  | 
 
  | 
|
| 
 Культурно-цивілізаційні проблеми людства: погляд у майбутнє  | 
 Стаття  | 
 Україна – країни Сходу в ХХІ ст.: діалог мов, культур, цивілізацій / Від. ред. Г.П. Балабанова. – К., 2004. – С. 6 – 12.  | 
 6/4  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Групова робота як метод реалізації життєтворчої моделі соціальної роботи з молоддю //  | 
 Тези  | 
 Молодь: освіта, наука, духовність : тези доповідей. – К. : Університет «Україна», 2004. – С. 435-436.  | 
 2  | 
 
  | 
|
| 
 Групова соціальна робота як метод практичної діяльності  | 
 Тези  | 
 Молодь в умовах нової соціальної перспективи : матеріали VI міжнародної науково-практичної конференції. Житомир, 13 – 14 травня 2004 року / відп. Ред. А. В. Іваненко. – Ж., 2004. – С. 205 – 206.  | 
 2  | 
 
  | 
|
| 
 Вища освіта людей з особливими потребами: реалії та перспективи  | 
 Стаття  | 
 Соціальна робота в Україні: теорія і практика. – № 3. – 2004. – С. 165 – 173. Фахове видання.  | 
 9/4  | 
 Тюптя Л.Т.  | 
|
| 
 Компетентність у технології життєздійснення  | 
 Стаття  | 
 Нива знань. – № 5. – 2003/2004 навч. рік. – С. 6 – 8.  | 
 3/2  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Формування оптимальної моделі життя особистості в контексті навчання студентів з особливими потребами  | 
 Тези  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : тези доповідей. – К.: Університет «Україна», 2004. – С. 254 – 255.  | 
 2  | 
 
  | 
|
| 
 Технологізація надання соціальних послуг в системі служб соціальної роботи  | 
 Тези  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : тези доповідей. – К.: Університет «Україна», 2004. – С. 276 – 277.  | 
 2/1  | 
 Тюптя Л.Т.  | 
|
| 
 Менеджмент соціальної служби на підприємстві  | 
 Стаття  | 
 Соціальна служба в Україні: соціально-психологічні засади формування й ефективного функціонування : матер. наук.-практ. конф. 12 травня 2005 р., м. Черкаси / Ред. кол.: В.В. Москаленко та ін. – К. : Фенікс, 2005. – С. 127 – 132.  | 
 6  | 
 
  | 
|
| 
 Проектне бачення компетентнісно спрямованої 12-річної середньої школи  | 
 Практико зорієнтова-ний посібник.  | 
 Запоріжжя : Центріон, 2005. – 112с.  | 
 112/72  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Моделі життя особистості в контексті теорії життєтворчості  | 
 Стаття  | 
 Вертикаль (додаток до часопису „Обрій”). – 2005. – №1. – С. 33-47. Фахове видання.  | 
 15/8  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Життєва компетентність особистості у контексті цивілізаційних ризиків  | 
 Стаття  | 
 Імідж сучасного педагога. – 2005. – № 9 – 10. – С. 3 – 6. Фахове видання.  | 
 4/2  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Життєва компетентність особистості: від теорії до практики  | 
 Науково-методичний посібник  | 
 Запоріжжя: Центріон, 2005. – С. 61-77 (у співавторстві з І.Г. Єрмаковим); 322-335; 498-534 (у співавторстві з І.Г. Єрмаковим).  | 
 68/41  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Проектування в соціальній роботі  | 
 Стаття  | 
 Наукові записки Національного університету «Києво-Могилянська академія». Випуск: Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. Том 47. – К. : Видавничий дім „КМ академія”, 2005. – С. 84-87. Фахове видання  | 
 4/2  | 
 Тюптя Л.Т.  | 
|
| 
 Формування життєвої компетентності старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах  | 
 Тези  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : тези доповідей. – К.: Університет «Україна», 2005. – С. 250 – 252.  | 
 3  | 
 
  | 
|
| 
 Проблемний підхід до процесу соціальної роботи  | 
 Тези  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : тези доповідей. – К.: Видавництво Університет «Україна», 2005. – С. 266 – 268.  | 
 3/2  | 
 Тюптя Л.Т.  | 
|
| 
 Проектні обриси становлення життєстійкої і життєздатної людини  | 
 Практико зорієнтова-ний посібник.  | 
 Запоріжжя : Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2006. – 152 с.  | 
 152/97  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Життєтворчість особистості: концепція, досвід, проблеми  | 
 Науково-методичний збірник  | 
 Запоріжжя : Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2006. – С. 192 – 212; 376 – 384; 464 – 492  | 
 59/32  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Соціальна практика розвитку життєвої компетентності учня  | 
 Стаття  | 
 Соціальна і життєва практика учнів 12-річної школи : практико-зорієнтований збірник / За ред. І.Г. Єрмакова, Г.Г. Ковганич. – Запоріжжя : Хортицький навчальний багатопрофільний центр, 2006. – С. 11 – 33.  | 
 23/10  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Життєва практика розвитку життєвої компетентності учня  | 
 Стаття  | 
 Соціальна і життєва практика учнів 12-річної школи : практико-зорієнтований збірник / За ред. І.Г Єрмакова, Г.Г. Ковганич. – Запоріжжя : Хортицький навчальний багатопрофільний центр, 2006. – С. 34 – 49.  | 
 16/6  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Проектне бачення компетентнісно спрямованої 12-річної школи  | 
 Стаття  | 
 Проектне бачення компетентнісно спрямованої 12-річної школи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Компетентнісно орієнтована освіта в умовах сьогодення». – Полтава, 2006. – С. 118 – 204.  | 
 87/35  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Особливості формування життєвої компетентності старшокласників у загальноосвітньому навчальному закладі  | 
 Тези  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : тези доповідей. – К. : Видавництво Університет «Україна», 2006. – С. 81 – 83.  | 
 3  | 
 
  | 
|
| 
 Системний підхід до вивчення технологій соціальної роботи  | 
 Тези  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : тези доповідей. – К. : Видавництво Університет «Україна», 2006. – С. 294 – 296.  | 
 3/1  | 
 Тюптя Л.Т.  | 
|
| 
 Консультування студентів з особливими потребами  | 
 Тези  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : тези доповідей. – К. : Видавництво Університет «Україна», 2006. – С. 337 – 338.  | 
 2/1  | 
 Ковальчук О.П.  | 
|
| 
 Життєвий проект особистості: від теорії до практики  | 
 Практико зорієнтова-ний посібник  | 
 К. : Освіта України, 2007. – 212 с.  | 
 212/104  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Життєтворче моделювання та моделі компетентного випускника 12-річної школи  | 
 Тези  | 
 Моделі компетентного випускника 12-річної школи: сутність, пріоритети, пошуки відповідей на виклики ХХІ століття : матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції. – Донецьк, 2007. – Т.1. – С. 11 – 29.  | 
 19/12  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Життєтворчі компетенції особистості  | 
 Стаття  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : зб. наукових праць. - № 3 (5). – К. : Університет «Україна», 2007. – С. 44 – 53. Фахове видання  | 
 10/4  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Освітня технологія розвитку життєвого проекту учня  | 
 Стаття  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : зб. наукових праць. – № 3 (5). – К. : Університет «Україна», 2007. – С. 235 – 246. Фахове видання  | 
 12  | 
 
  | 
|
| 
 Врегулювання проблемних питань працевлаштування та захисту прав інвалідів у сфері праці  | 
 Практичний посібник  | 
 К. : Університет «Україна», Всеукраїнський центр професійної реабілітації інвалідів, 2007. – С. 87 – 112.  | 
 26/12  | 
 Лукашевич М.П.  | 
|
| 
 Освітня технологія супроводу життєвого проекту учня: структура, алгоритм, інструментарій  | 
 Стаття  | 
 Педагогічні науки та освіта : збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. – Вип. І. – Запоріжжя : ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2007. – С. 218 – 227. Фахове видання  | 
 10  | 
 
  | 
|
| 
 Модель життєтворчих компетенцій особистості  | 
 Стаття  | 
 Нива знань. – 2006/2007 н.р. – № 8. – С. 2 – 10.  | 
 9/4  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Життєтворчі компетенції особистості  | 
 Практико зорієнт-ваний посібник  | 
 Донецьк: Каштан, 2007. – 242 с.  | 
 242/136  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Супервізія волонтерської діяльності  | 
 Тези  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : тези доповідей. – К.: Університет „Україна”, 2007. – С. 246 – 248.  | 
 3/1  | 
 Самар О.М.  | 
|
| 
 Модель компетентного випускника 12 річної школи: структура та функції  | 
 Тези  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : тези доповідей. – К. : Університет «Україна», 2007. – С. 291 – 294.  | 
 4  | 
 
  | 
|
| 
 Проектна діяльність у ліцеї: компетентнісний потенціал, теорія і практика  | 
 Науково-методичний посібник  | 
 К. : Департамент, 2008. – С. 119 – 187; 195 – 201; 210 – 221; 341 – 514.  | 
 262/120  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Життєве проектування: психолого-педагогічний аспект  | 
 Практико зорієн-тваний посібник  | 
 Запоріжжя : Хортицький навчально-реабілітаційний багато профільний центр, 2008. – 220 с.  | 
 220/132  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Концептуальні засади розробки прогностичної моделі школи життєтворчості особистості  | 
 Стаття  | 
 Компетентнісно орієнтована освіта: досвід, проблеми, перспективи : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції у м. Донецьку, 5-6 листопада 2008 року. – У 4-х томах. – Том 4. – Донецьк : Каштан, 2008. – С. 6 – 63.  | 
 58/36  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Життєтворчі компетенції у системі компетентнісно спрямованої освіти  | 
 Практико зорієн-тований посібник.  | 
 Запоріжжя : Хортицький навчально-реабілітаційний багато профільний центр, 2008. – 272 с.  | 
 272/147  | 
 Єрмаков І.Г., Нечипоренко В.В.  | 
|
| 
 Критерії ефективності працевлаштування інвалідів  | 
 Стаття  | 
 Ринок праці та зайнятість населення : науково-практичний журнал. – 2008. – № 1 (15). – С. 23 – 27. Фахове видання  | 
 5/2  | 
 Лукашевич М.П.  | 
|
| 
 Життєвий проект учня і його професійне самовизначення та самоздійснення (кар’єра)  | 
 Тези  | 
 Науково-методичні засади формування ключових компетенцій учня гімназії : матеріали доповідей і повідомлень Всеукраїнської науково-практичної конференції (до 70-річчя навчального закладу та 10-річчя гімназії «Консул»). – К., 2008. – С. 43 – 49.  | 
 7  | 
 
  | 
|
| 
 Життєтворчий, компетентнісний підхід до моделювання випускника 12-річної загальноосвітньої школи  | 
 Стаття  | 
 Нива знань. – 2007/2008 н.р. – № 9. – С. 2 – 8.  | 
 7/3  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Соціальна і життєва практика учнів 12-річної школи  | 
 Стаття  | 
 Соціальна і життєва практика учнів 12-річної школи / За ред. І.Г. Єрмакова, Г.Г. Ковганич. – Х. : Вид. група «Основи», 2008. – С. 4 – 38.  | 
 35/21  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Теорія життєтворчості – концептуальна основа розробки прогностичної моделі школи майбутнього  | 
 Стаття  | 
 Компетентнісно орієнтована освіта: досвід, проблеми, перспективи : матеріали міжнародної науково-практичної конференції у м. Донецьку, 5-6 листопаду 2008 року. – у 3-х томах. – Том 1. – Донецьк : Каштан, 2008. – С. 29 – 53.  | 
 25/18  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Компетентнісно спрямована освіта: пошук ефективних моделей 12-річної школи  | 
 Стаття  | 
 Теорія і практика розвитку ключових компетенцій учнів 12-річної школи : матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у гімназії № 178 м. Києва 27 березня 2008 року / За загальною науковою редакцією І.Г. Єрмакова. – Частина І. – К., - Запоріжжя : Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – С. 8 – 44.  | 
 37/12  | 
 Єрмаков І.Г., Нечипоренко В.В.  | 
|
| 
 Моделювання школи життєтворчості: теоретичні основи  | 
 Стаття  | 
 Теорія і практика розвитку ключових компетенцій учнів 12-річної школи : матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у гімназії № 178 м. Києва 27 березня 2008 року / За загальною науковою редакцією І.Г. Єрмакова. – Частина І. – К., – Запоріжжя : Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – С. 44 – 61.  | 
 18/6  | 
 Єрмаков І.Г., Нечипоренко В.В.  | 
|
| 
 Компетентність у технології життєздійснення  | 
 Стаття  | 
 Теорія і практика розвитку ключових компетенцій учнів 12-річної школи: Матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у гімназії № 178 м. Києва 27 березня 2008 року / За загальною науковою редакцією І.Г. Єрмакова. – Частина ІІ. – К., - Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – С. 373 – 380.  | 
 8/3  | 
 Єрмаков І.Г., Москалик О.С.  | 
|
| 
 Самоорганізація особистості в процесі соціальної роботи  | 
 Тези  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі : тези доповідей. – К. : Університет «Україна», 2008. – С. 234 – 236.  | 
 3/1  | 
 Тюптя Л.Т.  | 
|
| 
 Модель формування життєвої компетентності старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу  | 
 Тези  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі : тези доповідей. – К. : Університет «Україна», 2008. – С. 243 – 244.  | 
 2  | 
 
  | 
|
| 
 Професійне вигорання фахівців соціальної роботи: фактори, зміст, шляхи запобігання «вигорання»  | 
 Тези  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі : тези доповідей. – К. : Університет «Україна», 2008. – С. 306 – 308.  | 
 3/1  | 
 Ільєнко М.М.  | 
|
| 
 Життєстійкість у динамічній системі життєвої компетентності  | 
 Стаття  | 
 Теорія і практика розвитку ключових компетенцій учнів 12-річної школи : матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у гімназії № 178 м. Києва 27 березня 2008 року / За загальною науковою редакцією І.Г. Єрмакова. – Частина ІІ. – К., - Запоріжжя : Хортицький навч.-реабіліт. багатопрофільн. центр, 2008. – С. 438 – 452.  | 
 15/8  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Життєздатність особистості  | 
 Стаття  | 
 Теорія і практика розвитку ключових компетенцій учнів 12-річної школи : матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у гімназії № 178 м. Києва 27 березня 2008 року / За загальною науковою редакцією І.Г. Єрмакова. – Частина ІІ. – К., - Запоріжжя : Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – С. 452 – 466.  | 
 15/6  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Динаміка розвитку життєстійкості та життєздатності  | 
 Стаття  | 
 Теорія і практика розвитку ключових компетенцій учнів 12-річної школи : матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у гімназії № 178 м. Києва 27 березня 2008 року / За загальною науковою редакцією І.Г. Єрмакова. – Частина ІІ. – К., - Запоріжжя : Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – С. 467 – 474.  | 
 8/3  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Розвиток життєстійкості та життєздатності у 12-річній школі  | 
 Стаття  | 
 Теорія і практика розвитку ключових компетенцій учнів 12-річної школи : матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у гімназії № 178 м. Києва 27 березня 2008 року / За загальною науковою редакцією І.Г. Єрмакова. – Частина ІІ. – К., - Запоріжжя : Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. С. 475 – 486.  | 
 12/10  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Технологія життєтворчого супроводу розвитку життєстійкості та життєздатності учнів  | 
 Стаття  | 
 Теорія і практика розвитку ключових компетенцій учнів 12-річної школи : матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у гімназії № 178 м. Києва 27 березня 2008 року / За загальною науковою редакцією І.Г. Єрмакова. – Частина ІІ. – К., - Запоріжжя : Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – С. 486 – 493.  | 
 8/3  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Теорія життєтворчості – модель школи майбутнього  | 
 Стаття  | 
 Директор школи Україна. – 2009. – № 7-8. – С. 33 – 45.  | 
 13/7  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Моделювання школи життєтворчості особистості. Концептуальні засади  | 
 Стаття  | 
 Нива знань. – 2008/2009 н.р. – № 10. – С. 2 – 12.  | 
 11/3  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Вивчення феноменів життєстійкості та життєздатності особистості в системі життєзнавства  | 
 Стаття  | 
 Розвиток інноваційного потенціалу сільської школи. Завдання, реалії, перспективи : матеріали міжнародної науково-практичної конференції. 3 листопада 2009 р. – Донецьк : Витоки, 2009. – С. 35-62.  | 
 28/11  | 
 Єрмаков І.Г.  | 
|
| 
 Функції «школи майбутнього»  | 
 Тези  | 
 Молодь: освіта, наука, духовність : тези доповідей : в 2-х ч.; ч. 1. – К.: Університет «Україна», 2009. – С. 377 – 379.  | 
 3  | 
 
  | 
|
| 
 Соціальна служба школи майбутнього  | 
 Тези  | 
 Молодь: освіта, наука, духовність: тези доповідей: в 2-х ч.; ч. 1. – К.: Університет «Україна», 2009. – С. 379 – 381.  | 
 3/2  | 
 Шарамко М.П.  | 
|
| 
 Структурно-функціональний підхід до моделювання школи майбутнього  | 
 Тези  | 
 Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2008 рік : інформаційне видання. – К. : Педагогічна думка, 2009. – С. 30 – 33.  | 
 4  | 
 
  | 
|
| 
 Формування життєвої компетентності старшокласників засобами навчально-методичного комплекту з історії  | 
 Стаття  | 
 Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць. – К. : Пед. думка, 2009. – Вип. 9. – С. 611 – 619. Фахове видання  | 
 9  | 
 
  | 
|
| 
 Електронний методичний посібник в контексті організаційно-методичного забезпечення інноваційного розвитку ЗНЗ  | 
 Стаття  | 
 Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць. – К. : Пед. думка, 2010. – С. 151 – 158. Фахове видання  | 
 8  | 
 
  | 
|
| 
 Модель готовності учителів історії та суспільствознавства до формування життєвої компетентності старшокласників «Школи майбутнього»  | 
 Стаття  | 
 Моделі інноваційного розвитку школи : матеріали міжнародної науково-практичної конференції. – К. : Арт Економі, 2010. – С. 226 – 230.  | 
 5  | 
 
  | 
|
| 
 Моделювання інноваційного розвитку школи майбутнього: структурний аспект  | 
 Тези  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі : тези доповідей : в 2-х ч.; ч. І. – К. : Університет «Україна», 2010. – С. 161 – 163.  | 
 3  | 
 
  | 
|
| 
 Критерії інноваційного розвитку 12-річної школи  | 
 Тези  | 
 Анотовані результати НДР Інституту педагогіки за 2009 р. – К. : Педагогічна думка, 2010. – С. 21 – 22.  | 
 2  | 
 
  | 
|
| 
 Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів історії та суспільствознавства до формування життєвої компетентності учнів  | 
 Тези  | 
 Молодь: освіта, наука, духовність : тези доповідей: Ч. ІІ. – К. : Університет «Україна», 2010. – С. 48 – 49.  | 
 2  | 
 
  | 
|
| 
 Підготовка майбутніх учителів до формування життєвої компетентності старшокласників: дидактичні та методичні аспекти  | 
 Тези  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі : тези доповідей: в 2-х ч.; ч. І. – К. : Університет «Україна», 2010. – С. 163 – 164.  | 
 2  | 
 
  | 
|
| 
 Концепція інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу. Проект  | 
 Концепція  | 
 Рідна школа. – 2011. – № 6. – С. 28 – 38. Фахове видання  | 
 11/2  | 
 Щекату-нова А.Д., Цимбалару А.Д., Красота О.І., Гораш К.В.  | 
|
| 
 Життєва компетентність особистості: поняття, структура, функції  | 
 Стаття  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : зб. наук. праць. – К. : Ун-т «Україна», 2011. – № 8(10). – С. 42 – 50. Фахове видання  | 
 9  | 
 
  | 
|
| 
 Потенціал курсів історії України старшої для формування життєвої компетентності старшокласників  | 
 Стаття  | 
 Наук. скарбниця освіти Донеччини. – 2011. – № 2(9). – С. 36 – 40. Фахове видання  | 
 5  | 
 
  | 
|
| 
 Структурна модель формування життєвої компетентності старшокласників у процесі навчання історії України  | 
 Тези  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі: тези доп. – К. : Ун-т «Україна», 2011. – С. 218 – 219.  | 
 2  | 
 
  | 
|
| 
 Формування життєвої компетентності старшокласників у процесі навчання історії  | 
 Тези  | 
 Молодь: освіта, наука, духовність: тези доповідей : в 3-х ч. – К. : Ун-т «Україна», 2011. – Ч. 3. – С. 179 – 181.  | 
 3  | 
 
  | 
|
| 
 Вікові особливості формування життєвої компетентності старшокласників у загальноосвітньому навчальному закладі  | 
 Стаття  | 
 Компетентнісно спрямована освіта: перший досвід, порівняльні підходи, перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф., 28 квітня 2011 року / ІІТЗО МОНМС України. – К.: Ін-т сучасного підруч., 2011. – С. 543 – 547.  | 
 5  | 
 
  | 
|
| 
 Методика формування життєвої компетентності старшокласників у процесі навчання історії України  | 
 Стаття  | 
 Історія в шк. – 2012. – № 3. – С. 29 – 33.  | 
 5  | 
 
  | 
|
| 
 Критерії, показники та рівні сформованості життєвої компетентності старшокласників у процесі навчання історії України  | 
 Стаття  | 
 Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. праць Уманського держ. пед. ун-ту ім. Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н. С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2012. – Вип. 40. – С. 129 – 135. Фахове видання  | 
 7  | 
 
  | 
|
| 
 Аналіз сучасного стану формування життєвої компетентності старшокласників у процесі навчання історії України  | 
 Тези  | 
 Анотовані результати наук.-досл. роботи Ін-ту педагогіки НАПН України за 2011 рік : інформ. вид. – К. : Ін-т педагогіки, 2012. – С. 220 – 221.  | 
 2  | 
 
  | 
|
| 
 Методичні основи формування життєвої компетентності старшокласників у процесі навчання історії України  | 
 Тези  | 
 Молодь: освіта, наука, духовність: тези доповідей : в 3-х ч. – К. : Ун-т «Україна», 2012. – Ч. 2. – С. 465 – 466.  | 
 2  | 
 
  | 
|
| 
 ІІ. Після захисту кандидатської дисертації  | 
|||||
| 
 Організаційно-методичне забезпечення інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу  | 
 Тези  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі : тези доповідей. – К. : Університет «Україна», 2012. – С. 215 – 216.  | 
 2  | 
 
  | 
|
| 
 Критерії оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу  | 
 Тези  | 
 Молодь: освіта, наука, духовність : тези доп. – ч. 2. – К. : Університет «Україна», 2013. – С. 458 – 460.  | 
 3  | 
 
  | 
|
| 
 Електронні навчальні посібники з актуальних проблем соціального захисту як інноваційний засіб інформування та соціальної освіти громадян з особливими потребами  | 
 Тези  | 
 Молодь: освіта, наука, духовність : тези доп. – ч. 2. – К. : Університет «Україна», 2013. – С. 460 – 462.  | 
 3  | 
 
  | 
|
| 
 Оцінювання перспектив інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу  | 
 Тези  | 
 Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2012 рік :наук. видання. – К. : Ін-т педагогіки, 2013. – С. 25 – 26.  | 
 2  | 
 
  | 
|
| 
 Моніторинг інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу  | 
 Тези  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі у світлі реалізації Конвенції ООН про права інвалідів : тези доп. – К. : Університет «Україна», 2013. – С. 55 – 56.  | 
 2  | 
 
  | 
|
| 
 Модель оцінювання інноваційного розвитку ЗНЗ: структура та функції  | 
 Стаття  | 
 Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. праць Уманського держ. пед. ун-ту ім. Павла Тичини. – Умань, 2013. – Вип. 46. – С. 281 – 286. Фахове видання  | 
 6  | 
 
  | 
|
| 
 Критерії оцінювання інноваційного розвитку ЗНЗ  | 
 Тези  | 
 Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2013 рік. – К. : Інститут педагогіки, 2013. – С. 10 – 11.  | 
 2  | 
 
  | 
|
| 
 Організаційно-педагогічні засади інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу  | 
 Монографія  | 
 Київ : Педагогічна думка, 2013. – 264с.  | 
 264/27  | 
 Щекату-нова Г.Д., Тесленко В.В., Цимбалару А.Д., Гораш К.В. та ін.  | 
|
| 
 Готовність загальноосвітнього навчального закладу до оцінювання інноваційного розвитку: критерії та рівні  | 
 Стаття  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : зб. наук. праць. – К. : Університет «Україна», 2014. – С. 102 – 112. Фахове видання  | 
 11  | 
 
  | 
|
| 
 Оцінювання освітнього простору інноваційної школи життєтворчості особистості: якісні показники  | 
 Стаття  | 
 Українська наукова школа психології і педагогіки життєтворчості: досягнення і орієнтири для ХХІ століття; наук.-метод. збірник. – Запоріжжя: ХНРБЦ, 2013. – С. 110 – 116.  | 
 7  | 
 
  | 
|
| 
 Дидактичні засади розроблення електронного посібника з оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу.  | 
 Стаття  | 
 Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць / [ред. кол.; голов. ред. – О.М. Топузов]. – К. : Пед. думка, 2014. – С. 588 – 596. Фахове видання  | 
 9  | 
 
  | 
|
| 
 Оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу: якісні показники.  | 
 Тези  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі у світлі Конвенції ООН про права інвалідів: тези доп. – К. : Університет «Україна», 2014. – С. 63 – 64.  | 
 2  | 
 
  | 
|
| 
 Електронні навчальні посібники для студентів з особливими потребами: структура і функції  | 
 Тези  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі у світлі реалізації Конвенції ООН про права інвалідів : тези доп. – К. : Університет «Україна», 2014. – С. 61 – 62.  | 
 2  | 
 
  | 
|
| 
 Оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу: факторно-критеріальна модель.  | 
 Тези  | 
 Молодь: освіта, наука, духовність: тези доповідей ХІ Всеукр. наук. конф., м. Київ, 9-10 квітня 2014 р. у 3 ч., ч 3. – К.: Університет Україна», 2014. – С. 194 – 196.  | 
 3  | 
 
  | 
|
| 
 97  | 
 Факторно-критеріальна модель оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу.  | 
 Тези  | 
 Збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Управління інноваційним розвитком загальної середньої освіти в умовах соціально-економічної реформ» / За наук. ред. Л.М. Ващенко. – Чернівці : Наші книги, 2014. – С. 19 – 20.  | 
 2  | 
 
  | 
| 
 Тенденції та імперативи інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів  | 
 Стаття  | 
 Філософія інноваційної діяльності: практико орієнтований збірник. – Х., 2014. – С. 147 – 153.  | 
 7  | 
 
  | 
|
| 
 Принципи оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу.  | 
 Стаття  | 
 Рідна школа. – 2014. – № 10. – С. 32 – 36. Фахове видання  | 
 5  | 
 
  | 
|
| 
 Кваліметрична факторно-критеріальна модель оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу  | 
 Стаття  | 
 Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. – 2014. – №4 (25). – С. 226 – 234. Фахове видання  | 
 9  | 
 
  | 
|
| 
 Методичні засади комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу  | 
 Тези  | 
 Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2014 рік – К.: Інститут педагогіки, 2014. – С. 32 – 33.  | 
 2  | 
 
  | 
|
| 
 Організація навчально-дослідницької роботи учнів як показник інноваційного розвитку загальноосвітньої школи  | 
 Стаття  | 
 Наукові записки Малої академії наук України: зб. наук. праць. Серія: пед. науки. – вип. 6. К., 2014. – С. 202 – 209.  | 
 8/2  | 
 К.В. Гораш  | 
|
| 
 Оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу: особливості та умови організації  | 
 Стаття  | 
 Рідна школа. – 2015. – № 1-2. – С. 7 – 12. Фахове видання  | 
 6/4  | 
 К.В. Гораш  | 
|
| 
 Прогнозування інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу  | 
 Тези  | 
 Молодь: освіта, наука, духовність: тези доповідей ХІІ Всеукр. наук. конф., м. Київ, 21–22 квітня 2015 р. У ІІ част., ч. ІІ. – К. : Університет «Україна», 2015. – С. 157 – 159.  | 
 3  | 
 
  | 
|
| 
 Теоретико-методичні засади діяльності учнівської соціальної служби гімназії  | 
 Тези  | 
 Молодь: освіта, наука, духовність: тези доповідей ХІІ Всеукр. наук. конф., м. Київ, 21–22 квітня 2015 р. У ІІ част., ч. ІІ. – К. : Університет «Україна», 2015. – С. 161 – 162.  | 
 2/1  | 
 Т.В. Русецька  | 
|
| 
 Технологізація соціальної роботи з дітьми з особливими потребами  | 
 Тези  | 
 Молодь: освіта, наука, духовність: тези доповідей ХІІ Всеукр. наук. конф., м. Київ, 21–22 квітня 2015 р. У ІІ част., ч. ІІ. – К. : Університет «Україна», 2015. – С. 173 – 175.  | 
 3/1  | 
 Є.В. Фокіна  | 
|
| 
 Модель прогнозування інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу для обдарованих дітей  | 
 Тези  | 
 Моделювання інноваційних систем навчання й виховання обдарованих дітей : матер. Всеукр. наук.-практ. конференції. – Х. : Оперативна поліграфія, 2015. – С. 186 – 188.  | 
 3  | 
 
  | 
|
| 
 ІІІ. Навчально-методичні праці  | 
|||||
| 
 Технологія обслуговування в службах соціального захисту населення  | 
 Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни  | 
 К. : Університет «Україна», 2006. – 60 с.  | 
 56  | 
 
  | 
|
| 
 Педагогіка  | 
 Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни  | 
 К. : Університет «Україна», 2007. – 36 с.  | 
 60/20  | 
 Тюптя Л.Т., Сатановська Л.А.  | 
|
| 
 Вступ до спеціальності (соціальна робота)  | 
 Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни  | 
 К. : Університет «Україна», 2007. – 40 с.  | 
 40  | 
 
  | 
|
| 
 Самоорганізація особистості  | 
 Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни  | 
 К. : Університет «Україна», 2008. – 52 с.  | 
 52  | 
 
  | 
|
| 
 Школа майбутнього як інноваційний заклад освіти  | 
 Методичний посібник  | 
 К., 2010. – 144 с. З грифом МОН (наказ № 1021 від 28.10.2010 р.)  | 
 144/26  | 
 Мадзігон В.М., Даниленко Л.І. та ін.  | 
|
| 
 Теорія і практика життєвого проектування саморозвитку особистості  | 
 Посібник  | 
 Запоріжжя : Вид-во Хортицького реабілітаційного багатопрофільного центру, 2011. – 436 с. З грифом МОН (лист № 1/11-8776 від 21.09.2010 р.)  | 
 486/181  | 
 Єрмаков І.Г., Нечипоренко В.В.  | 
|
| 
 Педагогіка  | 
 Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни  | 
 К. : Педагогічна думка, 2013. – 40 с.  | 
 40  | 
 
  | 
|
| 
 Педагогіка  | 
 Навчальний посібник для студентів  | 
 К. : Педагогічна думка, 2014. – 208 с.  | 
 208  | 
 
  | 
|
| 
 Педагогіка вищої школи  | 
 Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни  | 
 К. : Педагогічна думка, 2015. – 32 с.  | 
 32  | 
 
  | 
|
