Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
+38-067-242-71-34
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.edu.ua

Бахмет Сергій Юрійович

Бахмет Сергій Юрійович

Сергій Юрійович Бахмет – взірець викладача вищої школи

(творчий портрет)

 

Мене звати Олександр Клімов, я навчаюся у ГРІ Університету «Україна» на 3 курсі факультету права. На мою думку, на роль ідеального викладача підходить старший викладач кафедри права Бахмет Сергій Юрійович.

Якщо чесно, ідеальних людей не існує. Тому поняття «ідеальний викладач» та «ідеальний студент» – відносні. Не заважаючи на це, я вибрав саме цю людину з кількох причин. Насамперед, це особисті якості: універсальна освіченість, ерудиція, інформованість, прогресивність, здатність вести цікаві пари, давати цікаві завдання. Не останню роль відіграють і такі якості, як і зовнішня, естетична сторона сприйняття вчителя.

Важливе значення має й те, що Сергій Юрійович є висококваліфікованим спеціалістом. Він проводить дуже цікаві заняття, може заволодіти увагою студентів. Він розуміє студента, поважає його думку, вміє слухати й чути. Зацікавлює своїм предметом («Громадянське право», «Трудове право»), добре його знає. Серед його особистих якостей хотілося б виділити те, що він – доброзичливий, гуманний, творчий, винахідливий, кмітливий. Важливим є те, що Сергій Юрійович може використати свої знання психології, прийоми для вирішення складних ситуацій, уміє стримувати емоції, всебічно розвинений, розумний, уміє зацікавити викладанням матеріалу. Має почуття гумору!

Серед його позитивних якостей – уміння знайти спільну мову з будь-якою людиною, ставлення до інших людей із доброзичливістю, теплом і розумінням.

Начитаність та різнобічні знання педагогів вражають і одночасно надихають студентів на отримання більшої кількості інформації в цілому, з певного предмету зокрема. Дуже цікаво слухати викладачів, які наводять величезну кількість різноманітних прикладів, розповідають різні ситуації, які відбувалися у зв'язку з тими подіями або людьми, про яких іде мова на лекції. Це має вирішальне значення при розумінні й запам’ятовуванні. Кожен викладач має бути прекрасним оратором. Можна знову ж сказати, що красномовство – це талант, і у когось він є, а в когось ні, але давайте згадаємо Демосфена. Він хотів говорити добре і багато працював над собою, в результаті – до наших днів про нього збереглася пам’ять, як про прекрасного оратора. Особливо важливі для лектора дикція і гучний спокійний голос. Усі ці якості втілює в собі і Сергій Юрійович.

Щоб атмосфера в аудиторії під час занять була більш довірливою та невимушеною, потрібен зв'язок між студентом і викладачем, найчастіше вона досягається при невеликих паузах під час лекції, коли студент відпочиває від постійного записування, а лектор розповідає щось цікаве або смішне, таким чином ми можемо зробити висновок про почуття гумору педагога.

Усі лекції пам'ятати все життя неможливо. Необхідно навчитися не просто отримувати знання готовими, а вміти самому добувати саме потрібну інформацію і відсіювати непотрібну. Так що, можливо, не завжди важливо, що саме знає студент, а яку систему знань він має і чи може він самостійно здобувати знання та правильно їх трактувати.

Підводячи підсумки, можна сказати, що викладач повинен бути насамперед цікавою особистістю. Таким чином, головними якостями викладача є комунікабельність, ерудиція, професіоналізм у своїй справі, красномовство (вільне володіння словом, логіка, дикція, почуття гумору тощо) та постійна робота над собою. Викладач повинен бути цікавою людиною, тоді і його предмет стане цікавою наукою.

Завдяки якостям Сергія Юрійовича я вважаю, що він є гідним прикладом для студентів і своїх колег – викладачів. Я впевнений, і зі мною погодяться ще багато студентів нашого інституту, що він є взірцем викладача вищої школи.

 

КЛІМОВ Олександр,

студент 3 курсу денної форми навчання

спеціальності «Правознавство»

Горлівського регіонального інституту Університету «Україна»,

місто Вуглегірськ, Донецька область