Малхазов Олександр Ромуальдович
Малхазов Олександр Ромуальдович -
професор кафедри психології Інституту соціальних технологій Університету «Україна»
Малхазов Олександр Ромуальдович народився у 1948 році.
У 1971 році закінчив Вінницький державний педагогічний інститут ім. М. Островського за спеціальністю «Фізичне виховання» (диплом із відзнакою У №881600).
Кандидат педагогічних наук із 1981 р. Дисертацію захистив у 1980 році у спеціалізованій вченій раді К 046.02.01 Київського державного інституту фізичної культури (диплом ПД № 003878).
Вчене звання доцента присвоєно у 1991 році (атестат ДЦ № 036241).
Доктор психологічних наук з 2004 року. Дисертацію захистив у 2004 року в спеціалізованій вченій раді Д 26.453.01 Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України (диплом ДД № 003548).
Стаж педагогічної роботи у вищих закладах освіти ІІІ-ІУ рівня акредитації – 30 років 10 місяців, у т.ч. в Університеті «Україна» – 4 роки 10 місяців (за сумісництвом).
Основні етапи педагогічної та науково-педагогічної діяльності:
- 05.09.1972 – 27.10.1976 рр. – викладач кафедри спорту і спортивних ігор Вінницького державного педагогічного інституту (ВДПІ);
- 01.12.1979 – 24.03.1982 рр. – ст. викладач, доц. кафедри спорту та спортивних ігор ВДПІ;
- 01.09.1982 – 23.02.1983 рр. – доц. кафедри психології ВДПІ;
- 29.03.1984 – 02.10.1987 рр. – зав. кафедрою спортивних ігор ВДПІ;
- 30.06.1988 – 01.09.1994 рр. – доц. кафедри психології ВДПІ;
- 17.02.1997 – 16.04.1998 рр. – доц. кафедри психології Київського інституту внутрішніх справ МВС України (КІВС);
- 16.04.1998 – 29.08.2003 рр. – заступник начальника кафедри юридичної психології Київського юридичного інституту МВС України (КЮІ);
- 29.08.2003 – 01.09.2005 рр. – професор кафедри психологічних та педагогічних основ роботи з персоналом ОВС України КЮІ;
- 01.09.2005 – 06.07.2009 рр. – професор кафедри психології Гуманітарного інституту Національного авіаційного університету (ГМІ НАУ);
- 03.08.2009 – по теперішній час − головний науковий співробітник лабораторії вікової психофізіології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України (основне місце роботи).
Веде основні навчальні курси: «Диференціальна психологія», «Експериментальна психологія».
З метою навчально-методичного забезпечення навчального процесу опубліковано:
- Навчальний посібник: Психологія праці із грифом МОН;
- Навчальний посібник для проведення занять із загальної, експериментальної та диференціальної психології;
- Методичний посібник.
Всього 33 видання методичного і навчально-методичного характеру, зокрема, 2 навчальних посібника, один − методичний посібник, 10 методичних рекомендацій та розробок, 5 робочих навчальних програм та 14 навчальних програм.
Є головою державних екзаменаційних комісій.
Є членом спеціалізованої вченої ради Д 26.453.01 Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, членом спеціалізованої вченої ради Академії збройних сил України за спеціальністю 19.00.09 – психологія діяльності в особливих умовах.
Є членом редакційної колегії журналу «Вісник національної оборони України» Академії збройних сил України.
Має 127 публікацій, із них 67 − у фахових виданнях, у тому числі 2 − у зарубіжних, та одне авторське свідоцтво. Після захисту докторської дисертації опубліковано 56 праць наукового та навчально-методичного характеру, у тому числі 1 навчальний посібник із Грифом МОН, розділи у 2-х монографіях та 28 статей у фахових виданнях.
Основні праці:
1. Матрична, багаторівнева, двокільцева, циклічна система як основа формування інформаційної готовності управління поведінкою. – Актуальні проблеми психології. − Том. Y: Психофізіологія. Медична психологія. Генетична психологія. − Випуск 5 / За ред. Максименка С. Д. – К.: ІВЦ Держкомстату України, 2006. – С. 133-148. (фахове видання).
2. Теппінг-тест як показник психофізіологічної готовності індивіда до професійної діяльності. – Актуальні проблеми психології. − Том. Y: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. − Випуск 7 / За ред. Максименка С. Д. – К.: ДП ”Інформаційно-аналітичне агентство”, 2007. – С. 185-202. (фахове видання).
3. Порівняльний аналіз розвитку нейродинамічних, індивідуально-типологічних та особистісних характеристик школярів 11-х класів, студентів І-ІІ курсів та представників студентської молоді (1976 – 2000 рр.) // Актуальні проблеми психології. − Том. Y: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. − Випуск 6. / За ред. Максименка С. Д. – К.: ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2008. – С. 128-142. (фахове видання).
4. Сенсомоторне поле як метод діагностики міокінетичних здібностей індивіда //Актуальні проблеми психології. − Том. Y: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. − Випуск 9 / За ред. Максименка С. Д. – К.: ІВЦ Держкомстату України, 2009. – С. 226-240. (фахове видання).
5. До проблеми діагностики нейродинамічних, індивідуально-типологічних та особистісних характеристик учнів випускних класів та студентів І-ІІ курсів ВНЗ // Наука і освіта. Науково-практичний. Педагогіка і психологія. – Південноукраїнський національний педагогічний ун-тет ім. К.Д. Ушинського. - №8, 2009. – С.140-146. (фахове видання).
6. Складні зорово-моторні реакції: сучасні погляди. – Матеріали ІІ Всеукраїнського психологічного конгресу, присвяченого 110 річниці від дня народження Г.С. Костюка (19-20 квітня 2010 року). − Т.І. – К.: ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2010. – С. 178-183. (фахове видання).
7. Метод обрахування ступеню сформованості сенсомоторного поля як показника міокінетичного потенціалу індивіда // Актуальні проблеми психології. − Том. Y: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. − Випуск 10 / За ред. Максименка С. Д. − К.: ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2010. – С.159-168. (фахове видання).
8. Часові показники зорово-моторних реакцій як індикатори надійності людського чинника. Проблеми екстремальної та кризової психології : Збірник наукових праць. − Вип. 7. − Харків: УЦЗУ, 2010. − С. 350-361. (фахове видання).
9. Про можливість діагностування типологічних особливостей прояву властивостей нервової системи за допомогою теппінг-тесту // Актуальні проблеми психології. – Т.Y: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. – 2010. − Вип. 11. − С. 110-121. (фахове видання).
10. New solutions to the problem of the psychological support of an operator’s safety / Proceedings of the Second World Congress «Aviation in the XXI-st century» «Safety in aviation and space technology». Vol.2. – Kyiv, Ukrаinе, NAU. – 2008. − P. 6.28-6.32. (фахове видання).
Брав участь у вісімнадцяти конференціях, зокрема:
1. Актуальні питання запобігання і протидії торгівлі людьми: міжнарод. наук.-практ. конф. (30 квітня. Київ-Харків. 2010 р.);
2. Наука і освіта: міжнарод. наук-практ. конф. Педагогіка і психологія. – Південноукраїнський національний педагогічний ун-тет ім. К.Д. Ушинського. (22 вересня 2009 року, Одеса);
3. Proceedings of the Second World Congress “Aviation in the XXI-st century” “Safety in aviation and space technology”. Vol.2. – Kyiv, Ukrаinе, NAU. – 2008.
За результатами конференцій опубліковно 14 статей і 4 тези доповідей.
СПИСОК
наукових та навчально-методичних праць
| 
 №  | 
 Назва  | 
 Хар-р праці  | 
 Вихідні дані  | 
 Обсяг, стор.  | 
 Співавтори  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 Розділ 1. Публікації до захисту кандидатської дисертації  | 
 
  | 
||||||||||||||||||
| 
 1  | 
 Исследование средств и методов развития ориентировки волейболиста  | 
 Метод. разраб.  | 
 Метод. разраб. молодых ученых КГИФК. – К., 1977. – С. 24-26. (фахове видання)  | 
 3  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 2  | 
 О методе оценки качества реализации биомеханических характеристик сложных двигательних действий верхних конечностей  | 
 Тези  | 
 Сб. труд. Всесоюзн. симпоз. по биомеханическим проблемам управления спортивными движениями человека. – Тбилиси, 1978. – С. 106-108. (фахове видання)  | 
 3  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 3  | 
 О некоторых особенностях взаимосвязи квалификации волейболистов со степенью развития их психофизиологических функций  | 
 Тези  | 
 Основы и методы спортивной организации и отбора в отдельных видах спорта. – Тез. докл. Всесоюзного симпоз. – Ч.1. – М., 1978. – С. 47-48. (фахове видання)  | 
 2  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 4  | 
 Исследование ориентировки волейболистов различной квалификации  | 
 Тези  | 
 Тез. докл. и сообщений межвузовской научной конф. молод. учен. – Винница. – 1978. – С. 42. (фахове видання)  | 
 1  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 5  | 
 Характеристика эффективности приемов, применяемых при организации атаки в игре в волейбол  | 
 Тези  | 
 Тез. докл. научн. конф. – К., 1978. – С. 86-88. (фахове видання)  | 
 3  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 Розділ 2. Публікації до захисту докторської дисертації  | 
 
  | 
||||||||||||||||||
| 
 6  | 
 Программированное обучение волейболистов  | 
 Тези  | 
 Тез. докл. Винницкой обл. спортивно-метод. конф. – Винница, 1980. – С. 33-34.  | 
 2/1  | 
 Горбачева И.А.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 7  | 
 К вопросу о диагностике уровня развития общественно-социальной активности студентов  | 
 Тези  | 
 Тез. докл. обл. научно-метод. конф. «Развитие общественно-социальной активности студентов в процессе общественно-политической практики». – Винница, 1983. – С. 46-47.  | 
 2/1  | 
 Жадан И.В., Жадан А.М.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 8  | 
 Диагностика уровня развития социальной активности студентов на примере подготовки учителей физической культуры  | 
 Тези  | 
 Развитие общественно- социальной активности студентов в процессе общественно-политической практики. – Тез. докл. обл. научно-метод. конф. – Винница, 1983. – С. 66-67.  | 
 2/1  | 
 Жадан И.В., Жадан А.М. и др.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 9  | 
 К вопросу об особенностях планирования и построения учебно-тренировочного процесса волейбольных команд в вузе  | 
 Тези  | 
 Формы и методы подготовки спортсменов к соревнованиям. – Винница, 1983. – С. 12-13.  | 
 2/1  | 
 Горбачева И.А.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 10  | 
 Построение учебно- тренировочного процесса футболистов в вузе  | 
 Тези  | 
 Формы и методы подготовки спортсменов к соревнованиям. – Винница, 1983. – С. 14-15.  | 
 2/1  | 
 Костюкевич В.М.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 11  | 
 Особенности применения моделирования в учебно-тренировочном процессе волейболистов различной квалификации  | 
 Тези  | 
 Формы и методы подготовки спортсменов к соревнованиям. – Винница,1983. – С. 16-17.  | 
 2/1  | 
 Горбачева И.А., Скорич В.И.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 12  | 
 Обучение как интериоризация диалога  | 
 Тези  | 
 Формы и методы подготовки спортсменов к соревнованиям. – Винница, 1983. – С. 42-43.  | 
 2/1  | 
 Грузман М.З.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 13  | 
 Оценка игровой деятельности футбольных команд различной квалификации  | 
 Тези  | 
 Формы и методы подготовки спортсменов к соревнованиям. – Винница, 1983. – С. 45-46.  | 
 2/1  | 
 Костюкевич В.М., Шидловский А.Н.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 14  | 
 Методика регистрации игровой деятельности футболистов  | 
 Тези  | 
 Формы и методы подготовки спортсменов к соревнованиям. – Винница, 1983. – С. 46-47.  | 
 2/1  | 
 Костюкевич В.М. Грузман З.М. и др..  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 15  | 
 Особенности формирования первичной пространственно-временной ориентировочной деятельности у копьеметателей  | 
 Тези  | 
 Формы и методы подготовки спортсменов к соревнованиям. – Винница, 1983. – С. 46-47.  | 
 2/1  | 
 Скляров А.В., Орещук С.А.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 16  | 
 Методические рекомендации по психологической подготовке спортсменов техникума в игровых видах  | 
 Метод. реком.  | 
 Методические рекомендации по психологической подготовке спортсменов техникума в игровых видах: Мин.пищ. пром. УССР. – Одесса, 1984. – 20 с.  | 
 20/18  | 
 Кучук П.Е.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 17  | 
 К вопросу о диагностике мотивов спортивной деятельности  | 
 Тези  | 
 Психологические проблемы мотивации учебной и трудовой деятельности. – Новосибирск, 1985. – С. 175-176.  | 
 2/1  | 
 Жадан И.В.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 18  | 
 Формирование познавательной активности слушателей политучебы  | 
 Метод. реком.  | 
 Творческий подход к учебно-воспитательному процессу − основа перестройки системы политической учебы молодежи. Метод. рек. комсомольским пропагандистам. – Ч.1. – Винница, 1987. – С. 16-17.  | 
 2/1  | 
 Жадан И.В.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 19  | 
 Некоторые методические рекомендации по формированию коммунистического мировоззрения в системе политической учебы молодежи  | 
 Метод. реком.  | 
 Творческий подход к учебно-воспитательному процессу − основа перестройки системы политической учебы молодежи. Метод. рек. комсомольским пропагандистам. – Ч.1. – Винница, 1987. – С. 25-27.  | 
 3/1  | 
 Жадан И.В.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 20  | 
 Воспитание стремления к самообразованию слушателей подготовительного отделения  | 
 Саття  | 
 Учебний процесс и социологические исследования. – Киев, 1989. – С.159-165. (фахове видання)  | 
 7/6  | 
 Мазыло И.В., Мельников Д.А.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 21  | 
 Рецензия на книгу Поспелова Н.Н., Поспелова И.Н. Формирование мыслительных операций у старшеклассников. – М.:Просвещение, 1989. –96 с.  | 
 Стаття  | 
 Советская педагогика. –1990. - №9. – С. 157-158. (фахове видання)  | 
 2  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 22  | 
 Психологические факторы повышения эффективности управления коллективом  | 
 Тези  | 
 Новые формы организации и обеспечения науки. − Тез. докл. семинара. – Винница, 1990. – С. 10-12.  | 
 3/2  | 
 Жадан И.В.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 23  | 
 Моделирование и программирование как средство гуманизации обучения действиям  | 
 Тези  | 
 Проблемы гуманизации и гуманитаризации учебно-воспитательного процесса в вузе. – Тез. докл. обл. межвузовской конф. – Винница: ВПИ, 1990. – С. 1-2.  | 
 2/1  | 
 Скляров А.В.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 24  | 
 Про діагностику мотивів навчальної діяльності студентів педагогічного інституту  | 
 Стаття  | 
 Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів. – Ч.1. – Вінниця, 1992. – С. 126-127. (фахове видання)  | 
 2/1  | 
 Жадан І.В.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 25  | 
 Врахування рівня сформованості сенсомоторних процесів у студентів  | 
 Стаття  | 
 Міжнар. нук. конф. «Фізична культура, спорт та здоров'я нації». – Ч.1 – Вінниця, 1994. – С. 157-158. (фахове видання)  | 
 2  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 26  | 
 До питання про взаємозв'язок психофізіологічних показників і успішності навчальної діяльності  | 
 Стаття  | 
 Сучасні педагогічні технології у вищій школі. Наук. метод. збірн. – Вінниця – Київ, 1995. – С. 127-129. (фахове видання)  | 
 3  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 27  | 
 До питання про психофізіологічні механізми формування чуттєвого образу в онтогенезі  | 
 Тези  | 
 Мат. сімпоз. «Особливості формування та становлення психофізіологічних функцій в онтогенезі». – Черкаси, 1995. – С. 56.  | 
 1  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 28  | 
 Про взаємозв’язок психофізіологічних показників і успішності учбової діяльності  | 
 Тези  | 
 Тез. доп. звітної наук. конф. виклад. і студ. за 1994 р. – Вінниця, 1995. – С.43-44.  | 
 2  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 29  | 
 Використання багатоканального хронометричного пристрою при дослідженні процесу навчання  | 
 Стаття  | 
 Радянська школа. – 1995. - №1. – С. 35-38. (фахове видання)  | 
 4/2  | 
 Жадан І.В., Грищенко Е.В.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 30  | 
 Про взаємозв’язок рівнів управління руховою діяльністю та основних показників – норм психічного розвитку дітей  | 
 Стаття  | 
 Актуальні проблеми формування творчої особистості вчителя початкових класів. – Збірн. мат. регіон. наук.-практ. конф. – Вінниця, 1996. – С.72-78. (фахове видання)  | 
 7/5  | 
 Жадан І.В.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 31  | 
 Порівняльний аналіз психофізіологічних особистісних показників студентів 1976-1978 р.р. і 1992-1994 р.р.  | 
 Стаття  | 
 Фізична культура, спорт та здоров'я нації. – II Міжнар. наук-практ. конф. – Ч. II. – Вінниця, 1966. – С.56-57. (фахове видання)  | 
 2/1  | 
 Жадан І.В.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 32  | 
 Про врахування біомеханічних та психофізіологічних констант при побудові навчально-тренувального процесу  | 
 Стаття  | 
 Фізична культура, спорт та здоров'я нації. – II Міжнар. наук.-практ. конф. – Ч. 1. – Вінниця, 1966. – С.173-176. (фахове видання)  | 
 4  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 33  | 
 Порівняльний аналіз рівня сформованості інтересів студентів закритих та відкритих ВУЗів  | 
 Стаття  | 
 Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянської Української держави. – Мат. II Всеукраїнської наук. конф. 13-14 листопада 1997 р. – Київ, 1997. – С. 175-180. (фахове видання)  | 
 6/4  | 
 Шовкопляс Н.І.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 34  | 
 Координаційна структура як основа розуміння психологічних механізмів управління локомоторними актами  | 
 Стаття  | 
 Мат. II мижвуз. наук. конф. виклад. і студ. з проблем фіз. вих. – Укр. Акад. Наук. Нац. Прогресу. – Вінниця, 1996. – С. 140-145. (фахове видання)  | 
 6  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 35  | 
 Психофізіологічні аспекти проблеми конфліктів  | 
 Стаття  | 
 Конфліктологічна експертиза: теорія і методика. – К., 1997. – С. 173-178. (фахове видання)  | 
 6/5  | 
 Радов Г.О.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 36  | 
 Образ держави у свідомості пересічного громадянина  | 
 Стаття  | 
 Політична культура демократичного суспільства. – К., 1998. – С.147-151. (фахове видання)  | 
 5  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 37  | 
 Деякі особливості прогнозування намірів громадян України щодо Парламентських виборів 1998 р.  | 
 Стаття  | 
 Партийное строительство в Украине. – Одесса, 1998. – С.21-24. (фахове видання)  | 
 4  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 38  | 
 Деякі методологічні підходи до розв’язання проблеми політичної освіти молоді  | 
 Стаття  | 
 Психолого-педагогічна наука і суспільна ідеологія : Матеріали методологічного семінару Академії педагогічних наук України. – К.: Гнозіс, 1998. – С. 504-510. (фахове видання)  | 
 7  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 39  | 
 Загальна схема функціонування психологічних механізмів управління руховою діяльністю  | 
 Стаття  | 
 Психологія на перетині тисячоліть : Зб. наук. пр. – К.: Гнозіс, 1998. – Т.II. – С. 408-416. (фахове видання)  | 
 9  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 40  | 
 Навчальна програма з «Психологічного практикуму»  | 
 Навч. прогр.  | 
 МВС України. – КІВС, 1998. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 41  | 
 Методичні рекомендації з дисципліни “Психологічний практикум”  | 
 Метод. реком.  | 
 МВС України. – КІВС, 1998. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 42  | 
 Складові психічного образу рухової діяльності  | 
 Стаття  | 
 Вісник Харківського державного ун. – 1999. - № 439. – Ч. 1, 2. – С.77-80. (фахове видання)  | 
 4  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 43  | 
 Емоції та їх роль в управлінні руховою діяльністю  | 
 Стаття  | 
 Наука і освіта. – Одеса, 1999, №№ 1,2. – С. 111 – 113. (фахове видання)  | 
 3  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 44  | 
 Специфічний сенсорний комплекс як одиниця аналізу психічного стану  | 
 Тези  | 
 Актуальні проблеми юридичної психології : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. – К.: КІВС, 1999. – С. 80.  | 
 1  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 45  | 
 Специфічний сенсорний комплекс як одиниця аналізу психічного стану  | 
 Стаття  | 
 Соціальна робота: теорія, досвід, перспективи : Матеріали доповідей та повідомлень міжнародної науково-практичної конференції. – Ужгород.: Ужгородський держ. ун-тет, 1999. – С. 42-45.  | 
 4  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 46  | 
 Про моделювання та прогнозування електоральної поведінки громадян України напередодні президентських виборів 1999 р.  | 
 Стаття  | 
 Українські варіанти. – 1999. - № 3-4 (9-10). – С.82-84. (фахове видання)  | 
 3/2  | 
 Жадан І.В.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 47  | 
 Психофізіологічні механізми регуляції дій і діяльності особистості  | 
 Стаття  | 
 Психологія суїцидальної поведінки: діагностика, корекція, профілактика : Зб. наук. праць. – К.: КІВС, 2000. – С. 88-95. (фахове видання)  | 
 8  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 48  | 
 Навчальна програма з “Експериментальної психології”  | 
 Навч. прогр.  | 
 МВС України. – КІВС, 1999. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 49  | 
 Методичні рекомендації з дисципліни “Експериментальна психологія”  | 
 Метод. реком.  | 
 МВС України. – КІВС, 1999. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 50  | 
 Навчальна програма з “Диференціальної психології”  | 
 Навч. прогр.  | 
 МВС України. – КІВС, 1999. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 51  | 
 Методичні рекомендації з дисципліни “Диференціальна психологія”  | 
 Метод. реком.  | 
 МВС України. – КІВС, 1999. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 52  | 
 Навчальна програма з “Психології управління”  | 
 Навч. прогр.  | 
 МВС України. – КІВС, 2000. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 53  | 
 Методичні рекомендації з дисципліни “Психологія управління”  | 
 Метод. реком.  | 
 МВС України. – КІВС, 2000. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 54  | 
 Механізми становлення та проблема вимірювання рівня сформованості образу виконання рухової діяльності  | 
 Стаття  | 
 Проблеми пенітенціарної теорії і практики, 2000. – С.187-190. (фахове видання)  | 
 4  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 55  | 
 Технологія і досвід статистичного прогнозування динаміки електоральної поведінки  | 
 Стаття  | 
 Наукові студії із соціальної та політичної психології. – Зб. статей. – К., 2000. – Вип. 3 (6). – С. 163-181. (фахове видання)  | 
 19  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 56  | 
 Соціально-психологічні аспекти розв’язання проблеми політичної освіти та виховання молоді.  | 
 Стаття  | 
 Наукові студії із соціальної та політичної психології : Зб. наук. пр. – Вип. 2 (5). – К: Інформ.-видавн. центр Тов.”Знання”, 2000. – С. 149-156. (фахове видання)  | 
 8  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 57  | 
 Психологічні основи реабілітації осіб, що перенесли інсульт  | 
 Стаття  | 
 Наукові студії із соціальної та політичної психології. – Зб. статей. – К., 2000. – Вип. 4 (7). – С. 232-239. (фахове видання)  | 
 8  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 58  | 
 Навчальна програма з “Психології спорту”  | 
 Навч. прогр.  | 
 МВС України. – КІВС, 2000. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 59  | 
 Методичні рекомендації з дисципліни “Психологія спорту”  | 
 Метод. реком.  | 
 МВС України. – КІВС, 2000. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 60  | 
 Навчальна програма з “Психодіагностики”  | 
 Навч. прогр.  | 
 МВС України. – КІВС, 2001. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 61  | 
 Методичні рекомендації з “Психодіагностики”  | 
 Метод. реком.  | 
 МВС України. – КІВС, 2001. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 62  | 
 Психофізіологічні механізми регуляції дій і діяльності особистості  | 
 Стаття  | 
 Проблеми пенітенціарної теорії і практики. – К.: МП Леся, 2001. – С. 303-309. (фахове видання)  | 
 7  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 63  | 
 Проблеми використання приладів для реєстрації емоційної напруги у профвідборі та профорієнтації  | 
 Стаття  | 
 Технічні аспекти профвідбору : Зб. наук. статей. – К.: Видавництво Європейського ун-тету, 2001. – С. 89-95.  | 
 7  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 64  | 
 Психофізіологічні чинники психічного розвитку особистості  | 
 Стаття  | 
 Актуальні проблеми генези особистості в контексті навчання і виховання. - Зб. наук. пр. Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. – К.: Нора-Прінт, 2001. – С. 122-126. (фахове видання)  | 
 5  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 65  | 
 До питання про одиницю аналізу психічного стану  | 
 Стаття  | 
 Психологічні перспективи. – Вип. 2. – Луцьк.: Вежа, 2002. – С. 37-45. (фахове видання)  | 
 9  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 66  | 
 Навчальна програма з “Основ проведення поліграфічних досліджень при профвідборі в діяльності ОВС”  | 
 Навч. прогр.  | 
 МВС України. – КІВС, 2002. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 67  | 
 Психологічні аспекти рухової діяльності  | 
 Стаття  | 
 Теоретико-методологічні проблеми генетичної психології. – Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України. – Т. 3. – К.: Міленіум, 2002. – С. 287-290. (фахове видання)  | 
 4  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 68  | 
 Біомеханічні та психофізіологічні константи в управлінні руховою діяльністю  | 
 Стаття  | 
 Проблеми пенітенціарної теорії і практики. – К.: МП Леся, 2002. – С. 314-321. (фахове видання)  | 
 8  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 69  | 
 Динаміка індивідуально-типологічних та психофізіологічних характеристик студентської молоді (1976–2000 рр.)  | 
 Стаття  | 
 Актуальні проблеми сучасної української психології. – Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України. – К.: Нора-прінт, 2002. – Вип. 22. – С. 173-181. (фахове видання)  | 
 9  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 70  | 
 Психофізіологічні та психологічні особливості формування образу виконання рухової діяльності (ОВРД) екстравертами та інтровертами  | 
 Стаття  | 
 Актуальні проблеми суїцидології. – Зб. наук. пр. спец. випуск Бюлетеня Київського інституту внутрішніх справ “Проблеми пенітенціарної теорії і практики” за мат. IІІ Міжнарод. наук-практ. конф. – К., 2002. – Ч. 2. – С.102-108. (фахове видання)  | 
 7  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 71  | 
 Психологія та психофізіологія управління руховою діяльністю  | 
 Моногр.  | 
 К.: Євролінія, 2002. – 320 с.  | 
 320  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 72  | 
 Концептуальні підходи до вирішення проблеми використання приладів реєстрації емоційної напруги при профвідборі працівників ОВС України  | 
 Стаття  | 
 Зб. наук. пр. – К.:КІВС, 2002. – С. 132-139. (фахове видання)  | 
 8  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 73  | 
 Координаційна структура та її роль в управлінні руховою діяльністю  | 
 Стаття  | 
 Вісник «Військово-спеціальні науки» Київського ун-ту ім. Т. Шевченка. – К., 2002. – Вип. 5. – С. 54-59. (фахове видання)  | 
 6  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 74  | 
 Загальні психолого-педагогічні принципи побудови навчального процесу удосконалення рухової діяльності  | 
 
  | 
 Проблеми пенітенціарної теорії і практики. – К.: МП Леся, 2003. – C. 295-300. (фахове видання)  | 
 6  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 Розділ 3. Публікації після захисту докторської дисертації  | 
 
  | 
||||||||||||||||||
| 
 75  | 
 Психологічні та психофізіологічні чинники успішності управління руховою діяльністю.  | 
 Стаття  | 
 Актуальні проблеми психології. – Том Y: Психофізіологія. Медична психологія. Генетична психологія. – Випуск 3 / За ред. Максименка С. Д. – К.: Міленіум, 2004. – С. 128-135. (фахове видання)  | 
 8  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 76  | 
 Про взаємозв’язок індивідуально-типологічних та особистісних відмінностей особистості з рівнем сформованості мотивації до навчання у студентської молоді  | 
 Стаття  | 
 Актуальні проблеми психології. – Том Y: Психофізіологія. Медична психологія. Генетична психологія. – Випуск 3 / За ред. Максименка С. Д. – К.: Міленіум, 2004. – С. 135-143. (фахове видання)  | 
 9/8  | 
 Жадан О.М.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 77  | 
 Про психофізіологічні механізми функціонування уваги.  | 
 Стаття  | 
 Актуальні проблеми психології. – Том Y.: Психофізіологія. Медична психологія. Генетична психологія. – Випуск 4 / За ред. Максименка С. Д. – К.: Міленіум, 2005. – С. 133-141. (фахове видання)  | 
 9  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 78  | 
 Професійний відбір та впровадження новітніх технічних засобів у роботі з персоналом  | 
 Стаття  | 
 Соціальна психологія. – 2005. - №4 (12). – С. 84-90. (фахове видання)  | 
 7/6  | 
 Кокун О.М.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 79  | 
 Фізичне виховання як засіб формування психофізіологічної готовності студентів до професійної діяльності  | 
 Стаття  | 
 Актуальні проблеми психології. – Том Y: Психофізіологія. Медична психологія. Генетична психологія. – Випуск 4 /За ред. Максименка С. Д. – К.: Міленіум, 2005. – С. 85-90. (фахове видання)  | 
 6/5  | 
 Кокун О.М.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 80  | 
 Шляхи підвищення ефективності діяльності психологічної служби в системі МВС України  | 
 Стаття  | 
 Проблеми пенітенціарної теорії і практики. – К.: КЮІ КНУВС, 2005. – С. 592 – 598. (фахове видання)  | 
 7/6  | 
 Шадрін Е.В.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 81  | 
 Порівняльний аналіз психологічних та психофізіологічних характеристик кікбоксерів різної кваліфікації з представниками інших видів спорту  | 
 Стаття  | 
 Актуальні проблеми психології. – Том Y.: Психофізіологія. Медична психологія. Генетична психологія. – Випуск 4 / За ред. Максименка С. Д. – К.: Міленіум, 2005. – С. 161-169. (фахове видання)  | 
 9/8  | 
 Пісний О.В.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 82  | 
 Комп’ютерна програма “Блок вивчення психофізіологічних показників” (“БІФ”)  | 
 Автор. свід.  | 
 Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 12656. – Україна, Міністерство освіти і науки України Державний департамент інтелектуальної власності, 06.04. 2005. (фахове видання)  | 
 1/0,5  | 
 Прудников В.С., Голодний М.І.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 83  | 
 The realization specialties of computer technologies in psychophysiological researches in aviation  | 
 Стаття  | 
 Proceedings of the Second World Congress “Aviation in the XX-st century” “Safety in aviation”. – Kyiv, NAU. – 2005. – P. 6.43-6.47. (фахове видання)  | 
 5/4  | 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 84  | 
 Навчальна програма з “Психології праці”  | 
 Навч. прогр.  | 
 Гуманітарний інститут НАУ, 2005. – 16 с.  | 
 16/14  | 
 Помиткіна Л.В.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 85  | 
 Навчальна програма з дисципліни “Психофізіологічні механізми управління руховою активністю”  | 
 Навч. прогр.  | 
 Гуманітарний інститут НАУ, 2005. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 86  | 
 Навчальна програма з “Експериментальної психології”  | 
 Навч. прогр.  | 
 Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна”, 2005. – 6 с.  | 
 6  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 87  | 
 Робоча навчальна програма з “Експериментальної психології”  | 
 Роб. навч. нрогр.  | 
 Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна”, 2005. – 19 с.  | 
 19  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 87  | 
 Програма з навчальної дисципліни “Експериментальна психологія”  | 
 Нвч. прогр.  | 
 РВВ Київського юридичного інституту МВС України, 2005. – 26 с.  | 
 26  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 88  | 
 Методичні рекомендації для підготовки курсантів психологічного факультету до семінарських та практичних занять з дисципліни “Експериментальна психологія”  | 
 Метод. реком.  | 
 РВВ Київського юридичного інституту МВС України, 2005. – 18 с.  | 
 18  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 89  | 
 Робоча навчальна програма з “Психодіагностики”  | 
 Роб. навч. прогр.  | 
 Гуманітарний інститут НАУ, 2005. – 39с.  | 
 39  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 90  | 
 Навчальна програма з “Психодіагностики”  | 
 Навч. прогр.  | 
 Гуманітарний інститут НАУ, 2005. – 12 с.  | 
 12  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 91  | 
 Морфогенез рухової системи людини  | 
 Розділ моногр.  | 
 Психічний і фізіологічний розвиток учня та норми навантаження (Монографія) / За заг. ред. Клименка В.В. – К.: Главник, 2005. – 224 с., С. 193-209.  | 
 17  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 92  | 
 Структурні відмінності факторної та кластерної моделі психологічних та психофізіологічних характеристик кікбоксерів різної кваліфікації  | 
 Стаття  | 
 Актуальні проблеми соціології, психології та педагогіки : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції “Тенденції розвитку психології в Україні: історія та сучасність”. – К.: Либідь, 2006. – С. 401-406. (фахове видання)  | 
 6/5  | 
 Пісний О.В.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 93  | 
 До питання підвищення ефективності психологічного супроводу в авіації  | 
 Стаття  | 
 МОН України, НАН України, МПП України, НКА України, НАУ: Матеріали YII Міжнародної науково-технічної конференції “АВІА – 2006 р.: у 2 тт. – Т 2. – К.: НАУ, 2006. – С. 7.5-7.8. (фахове видання)  | 
 4  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 94  | 
 Шляхи розвитку особистості, здатної ефективно виконувати службові обов’язки практичного психолога в системі Органів внутрішніх справ  | 
 Стаття  | 
 Вісник Національної академії оборони України. Зб. наук. пр. – К.: Міленіум, 1/2006. – С. 88- 91. (фахове видання)  | 
 4/3  | 
 Бархаленко Є.В.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 95  | 
 Психофізіологічні складові латентного часу  | 
 Тези  | 
 Особливості формування та становлення психофізіологічних функцій в онтогенезі: Матеріали Всеукраїнського наукового симпозіуму / За ред. Макаренка М.В. – Київ; Черкаси: Вид. від. ЧНУ імені Богдана Хмельницького, 2006. – С. 70.  | 
 1  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 96  | 
 Матрична багаторівнева двокільцева циклічна система як основа формування інформаційної готовності управління поведінкою  | 
 Стаття  | 
 Актуальні проблеми психології. – Том. Y: Психофізіологія. Медична психологія. Генетична психологія. – Випуск 5 / За ред. Максименка С.Д. – К.: ІВЦ Держкомстату України, 2006. – С. 133-148. (фахове видання)  | 
 16  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 97  | 
 Навчальна програма з “Психології спорту”  | 
 Навч. прогр.  | 
 Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна”, 2006. – 7 с.  | 
 7  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 98  | 
 Робоча навчальна програма з “Психології спорту”  | 
 Роб. навч. прогр.  | 
 Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна”, 2006. – 14 с.  | 
 14  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 99  | 
 Навчальна програма з “Методики та організації наукових досліджень”  | 
 Навч. прогр.  | 
 Гуманітарний інститут НАУ, 2006. – 5 с.  | 
 5  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 100  | 
 Робоча навчальна програма з “Методики та організації наукових досліджень”  | 
 Роб. навч. прогр.  | 
 Гуманітарний інститут НАУ, 2006. – 15 с.  | 
 15  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 101  | 
 Багатоканальний нейродинамічний комп’ютерний комплекс (БКНКК)  | 
 Метод. реком.  | 
 РВВ Академії управління МВС України, 2006. – 28 с.  | 
 28/24  | 
 Котляр В.Ю., Антонов О.В., Козлов І.Д.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 102  | 
 К вопросу организации медицинского обеспечения авиадиспетчеров в государственном предприятии обслуживания воздушного пространства Украины  | 
 Тези  | 
 Материалы 5-го Межд. научн.-практ. конгресса «Человек в экстремальных условиях: здоровье, надежность и реабилитация». – М., 2006. – С. 18-19.  | 
 2/1  | 
 Канискин А.П., Харченко В.П.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 103  | 
 Хронорефлексометрія як метод діагностики надійності приймання та переробки інформації людиною  | 
 Стаття  | 
 Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : Зб. наукових праць. - № 3 (5). – К.: Університет “Україна”, 2007. – С. 26-36. (фахове видання)  | 
 11  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 104  | 
 Впровадження спеціальних психофізіологічних технологій у систему профвідбору фахівців для авіаційної галузі України  | 
 Стаття  | 
 Наука та інновації. – 2007. – Т 3. - № 5. – С.36-52. (фахове видання)  | 
 17/15  | 
 Бабак В.П., Харченко В.П.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 105  | 
 Багатоканальний комп’ютерний комплекс для проведення спеціальних психофізіологічних досліджень : навчальний посібник для проведення занять із загальної, експериментальної та диференціальної психології  | 
 Навч. посібн.  | 
 К.: Леся, НАУ, МОН України, Академія управління МВС України, 2007. – 172 с.  | 
 172/ 142  | 
 Котляр В.Ю., Антонов О.В., Козлов І.Д. / За заг. ред. Малхазова О.Р.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 106  | 
 Теппінг-тест як показник психофізіологічної готовності індивіда до професійної діяльності  | 
 Стаття  | 
 Актуальні проблеми психології. Том. Y: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. – Випуск 7. / За ред. Максименка С. Д. – К.: ДП ”Інформаційно-аналітичне агентство”, 2007. – С. 185-202. (фахове видання)  | 
 18  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 107  | 
 До проблеми використання новітніх психофізіологічних технологій у системі профвідбору  | 
 Тези  | 
 Актуальні проблеми психології діяльності в особливих умовах // Матеріали ІІІ Всеукраїнської конференції / За заг. ред. О.В. Петренка, О.М. Ічанської. – К.: НАУ, 2008. – С. 75-76.  | 
 2  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 108  | 
 Професійний відбір кадрів у системі ОВС України: використання діагностичного дослідницького комплексу  | 
 Стаття  | 
 Актуальні проблеми управління та службово-оперативної діяльності органів внутрішніх справ у сучасний період розвитку державності України // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. – К.: ”МП Леся”, 2008. – С. 19-21.  | 
 3  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 109  | 
 Реформуємо систему профвідбору  | 
 Стаття  | 
 Міліція України. – 2008. - № 03(129). – С. 18-19.  | 
 2/1  | 
 Котляр В.Ю.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 110  | 
 Диагностический исследовательский комплекс для поведения профессионального отбора кадров ДИК 01.0.  | 
 Стаття  | 
 Винахідник і раціоналізатор. – 2008. - №5 (78). – С. 6-11. (фахове видання)  | 
 6/5  | 
 Харченко В.П.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 111  | 
 Порівняльний аналіз розвитку нейродинамічних, індивідуально-типологічних та особистісних характеристик школярів 11-х класів, студентів І-ІІ курсів та представників студентської молоді (1976 – 2000 рр.)  | 
 Стаття  | 
 Актуальні проблеми психології. – Том. Y: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. – Випуск 6 / За ред. Максименка С.Д. – К.: ДП ”Інформаційно-аналітичне агентство”, 2008. – С. 128-142. (фахове видання)  | 
 15  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 112  | 
 New solutions to the problem of the psychological support of an operator’s safety  | 
 Стаття  | 
 Proceedings of the Second World Congress “Aviation in the XXI-st century” “Safety in aviation and space technology”. – Vol.2. – Kyiv, Ukrаinе, NAU. – 2008. – P. 6.28-6.32. (фахове видання)  | 
 5  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 113  | 
 Внутрішньоритмова структура як показник рівня сформованості сенсомоторного поля індивіда  | 
 Стаття  | 
 Психолого-педагогічні засади розвитку особистості в освітньому просторі : Мат. методологічного семінару АПН України 19 березня 2008 р. – К., 2008. – С. 352-359. (фахове видання)  | 
 8  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 114  | 
 Робоча навчальна програма з дисципліни “Психофізіологічні механізми управління руховою активністю”  | 
 Роб. навч. прогр.  | 
 Гуманітарний інститут НАУ, 2008. – 18 с.  | 
 18  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 115  | 
 Інформаційна готовність  | 
 Розділ моногр.  | 
 Психофізіологічне забезпечення готовності студентів до педагогічної діяльності : Монографія / За заг. ред. О.М. Кокуна. – К.: Педагогічна думка, 2008. – Розд. 1.5.9. – С. 59-75.  | 
 17  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 116  | 
 Методологические и прикладные аспекты использования современных психофизиологических технологий в организации и проведении психологического обеспечения деятельности работников ОВД  | 
 Стаття  | 
 Управлінські, правові та психологічні аспекти запобігання масовим порушенням громадського порядку і проявам тероризму : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (26-28 червня 2008 р., м. Київ). – К.: УВПД ГШ МВС України, 2009. – С. 50-57). (фахове видання)  | 
 8/6  | 
 Сладкий А.М., Котляр В.Ю., Антонов О.В.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 117  | 
 Сенсомоторне поле як показник надійності „людського фактора”  | 
 Стаття  | 
 Актуальні проблеми психології діяльності в особливих умовах : Матеріали ІY Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 14-15 квітня 2009 р.). – К.: Вид-во Нац. авіац. ун-ту „НАУ-друк”, 2009. – С. 58-61. (фахове видання)  | 
 4  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 118  | 
 Психологія праці  | 
 Навч. посібн.  | 
 К.: Центр учбової літератури, 2010. – 208 с. (з грифом МОН, лист № 1/11-6049 від 24.07.2009).  | 
 208  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 119  | 
 Нові підходи в психологічному забезпеченні службової діяльності працівників ОВС України  | 
 Стаття  | 
 Вісник Академії управління МВС – Науковий журнал. – 2010. - №1 (13). – С. 180-194. (фахове видання)  | 
 15  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 120  | 
 До питання про застосування терміну „успішний-неуспішний” фахівець для оцінки результативності його професійної діяльності  | 
 Тези  | 
 Актуальні проблеми становлення особистості професіонала в ризиконебезпечних професіях // Матеріали міжрегіонального наукового семінару (Київ, 25 березня 2010 р.) / Мін-во оборони України / Національний університет оборони України. – К.: НУОУ, 2010. – С. 204-207.  | 
 4  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 121  | 
 Складні зорово-моторні реакції: сучасні погляди  | 
 Стаття  | 
 Матеріали ІІ Всеукраїнського психологічного конгресу, присвяченого 110 річниці від дня народження Г.С. Костюка (19-20 квітня 2010 року). – Т.І. – К.: ДП ”Інформаційно-аналітичне агентство”, 2010. – С. 178-183. (фахове видання)  | 
 6  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 122  | 
 Метод обрахування ступеню сформованості сенсомоторного поля як показника міокіне тичного потенціалу індивіда  | 
 Стаття  | 
 Актуальні проблеми психології. – Том. Y: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. – Випуск 10 / За ред. Максименка С. Д. − К.: ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2010. – С.159-168. (фахове видання)  | 
 10  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 123  | 
 Часові показники зорово-моторних реакцій як індикатори надійності людського чинника  | 
 Стаття  | 
 Проблеми екстремальної та кризової психології : Збірник наукових праць. – Вип. 7. − Харків: УЦЗУ, 2010. – С. 350-361. (фахове видання)  | 
 12  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 124  | 
 Новые подходы в психологическом обеспечении служебной деятельности сотрудников ОВД Украины с использованием психодиагностического комплекса  | 
 Стаття  | 
 Сучасна спеціальна техніка. − 2010. - № 1 (20). − С. 50-59. (фахове видання)  | 
 10/8  | 
 Сладкий А.М., Антонов А.В., Котляр В.Ю.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 125  | 
 Збірник методик для діагностики психологічної готовності військовослужбовців військової служби за контрактом до діяльності у складі миротворчих підрозділів  | 
 Метод. посібник  | 
 К.:НДЦ ГП ЗСУ, 2011. − 281 с.  | 
 281/88  | 
 Кокун О.М., Пішко І.О., Лозінська Р.С., Копаниця О.В.  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 126  | 
 Про можливість діагностування типологічних особливостей прояву властивостей нервової системи за допомогою теппінг-тесту  | 
 Стаття  | 
 Актуальні проблеми психології. – Т.Y: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія, 2011. − Вип. 11. – С. 110-121. (фахове видання).  | 
 12  | 
 
  | 
 
  | 
|||||||||||||
| 
 127  | 
 Сучасні підходи до діагностики фахівців, які проходять службу в особливих умовах діяльності  | 
 Стаття  | 
 Проблема психологічної готовності військовослужбовців до миротворчої діяльності : Матер. міжвідомчого науково-практичного семінару // Мін-во оборони України. Науково-дослідницький центр гуманітарних проблем Збройних сил України. − К., 2011. − С. 35-40.  | 
 6  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 Розділ 4. Навчально-методичні праці  | 
|||||||||||||||||||
| 
 1  | 
 Психологія праці  | 
 Навч. посібн.  | 
 К.: Центр учбової літератури, 2010. – 208 с. (ыз грифом МОН, лист № 1/11-6049 від 24.07.2009).  | 
 208  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 2  | 
 Збірник методик для діагностики психологічної готовності військовослужбовців військової служби за контрактом до діяльності у складі миротворчих підрозділів  | 
 Метод. посібник  | 
 К.: НДЦ ГП ЗСУ, 2011. − 281 с.  | 
 281/88  | 
 Кокун О.М., Пішко І.О., Лозінська Р.С., Копаниця О.В.  | 
||||||||||||||
| 
 3  | 
 Багатоканальний комп’ютерний комплекс для проведення спеціальних психофізіологічних досліджень : Навчальний посібник для проведення занять із загальної, експериментальної та диференціальної психології  | 
 Навч. посібн.  | 
 К.: Леся, НАУ, МОН України, Академія управління МВС України, 2007. – 172 с.  | 
 172/ 142  | 
 Котляр В.Ю., Антонов О.В., Козлов І.Д. / За заг. ред. Малхазова О.Р.  | 
||||||||||||||
| 
 4  | 
 Багатоканальний нейродинамічний комп’ютерний комплекс (БКНКК)  | 
 Метод. реком.  | 
 РВВ Академії управління МВС України, 2006. – 28 с.  | 
 28/24  | 
 Котляр В.Ю., Антонов О.В., Козлов І.Д.  | 
||||||||||||||
| 
 5  | 
 Методичні рекомендації для підготовки курсантів психологічного факультету до семінарських та практичних занять з дисципліни “Експериментальна психологія”  | 
 Метод. реком.  | 
 РВВ Київського юридичного інституту МВС України, 2005. – 18 с.  | 
 18  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 6  | 
 Методичні рекомендації з “Психодіагностики”  | 
 Метод. реком.  | 
 МВС України. – КІВС, 2001. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 7  | 
 Методичні рекомендації з дисципліни “Психологія спорту”  | 
 Метод. реком.  | 
 МВС України. – КІВС, 2000. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 8  | 
 Методичні рекомендації з дисципліни “Психологія управління”  | 
 Метод. реком.  | 
 МВС України. – КІВС, 2000. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 9  | 
 Методичні рекомендації з дисципліни “Диференціальна психологія”  | 
 Метод. реком.  | 
 МВС України. – КІВС, 1999. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 10  | 
 Методичні рекомендації з дисципліни “Експериментальна психологія”  | 
 Метод. реком.  | 
 МВС України. – КІВС, 1999. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 11  | 
 Методичні рекомендації з дисципліни “Психологічний практикум”  | 
 Метод. реком.  | 
 МВС України. – КІВС, 1998. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 12  | 
 Некоторые методические рекомендации по формированию коммунистического мировоззрения в системе политической учебы молодежи  | 
 Метод. реком.  | 
 Творческий подход к учебно-воспитательному процессу − основа перестройки системы политической учебы молодежи. Метод. рек. комсомольским пропагандистам. – Ч. 1. – Винница, 1987. – С. 25-27.  | 
 3/1  | 
 Жадан И.В.  | 
||||||||||||||
| 
 13  | 
 Формирование познавательной активности слушателей политучебы  | 
 Метод. реком.  | 
 Творческий подход к учебно-воспитательному процессу − основа перестройки системы политической учебы молодежи. Метод. рек. комсомольским пропагандистам. – Ч.1. – Винница, 1987. – С. 16-17.  | 
 2/1  | 
 Жадан И.В.  | 
||||||||||||||
| 
 15  | 
 Робоча навчальна програма з дисципліни “Психофізіологічні механізми управління руховою активністю”  | 
 Роб. навч. прогр.  | 
 Гуманітарний інститут НАУ, 2008. – 18 с.  | 
 18  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 16  | 
 Робоча навчальна програма з “Методики та організації наукових досліджень”  | 
 Роб. навч. прогр.  | 
 Гуманітарний інститут НАУ, 2006. – 15 с.  | 
 15  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 17  | 
 Робоча навчальна програма з “Психології спорту”  | 
 Роб. навч. прогр.  | 
 Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна”, 2006. – 14 с.  | 
 14  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 18  | 
 Робоча навчальна програма з “Психодіагностики”  | 
 Роб. навч. прогр.  | 
 Гуманітарний інститут НАУ, 2005. – 39 с.  | 
 39  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 19  | 
 Робоча навчальна програма з “Експериментальної психології”  | 
 Роб. навч. нрогр.  | 
 Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна”, 2005. – 19 с.  | 
 19  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 20  | 
 Навчальна програма з “Методики та організації наукових досліджень”  | 
 Навч. прогр.  | 
 Гуманітарний інститут НАУ, 2006. – 5 с.  | 
 5  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 21  | 
 Навчальна програма з “Психології спорту”  | 
 Навч. прогр.  | 
 Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна”, 2006. – 7 с.  | 
 7  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 22  | 
 Навчальна програма з “Психодіагностики”  | 
 Навч. прогр.  | 
 Гуманітарний інститут НАУ, 2005. – 12 с.  | 
 12  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 23  | 
 Програма з навчальної дисципліни “Експериментальна психологія”  | 
 Нвч. прогр.  | 
 РВВ Київського юридичного інституту МВС України, 2005. – 26 с.  | 
 26  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 24  | 
 Навчальна програма з “Експериментальної психології”  | 
 Навч. прогр.  | 
 Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна”, 2005. – 6 с.  | 
 6  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 25  | 
 Навчальна програма з дисципліни “Психофізіологічні механізми управління руховою активністю”  | 
 Навч. прогр.  | 
 Гуманітарний інститут НАУ, 2005. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 26  | 
 Навчальна програма з “Психології праці”  | 
 Навч. прогр.  | 
 Гуманітарний інститут НАУ, 2005. – 16 с.  | 
 16/14  | 
 Помиткіна Л.В.  | 
||||||||||||||
| 
 27  | 
 Навчальна програма з “Основ проведення поліграфічних досліджень при профвідборі в діяльності ОВС”  | 
 Навч. прогр.  | 
 МВС України. – КІВС, 2002. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 28  | 
 Навчальна програма з “Психодіагностики”  | 
 Навч. прогр.  | 
 МВС України. – КІВС, 2001. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 29  | 
 Навчальна програма з “Психології спорту”  | 
 Навч. прогр.  | 
 МВС України. – КІВС, 2000. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 30  | 
 Навчальна програма з “Психології управління”  | 
 Навч. прогр.  | 
 МВС України. – КІВС, 2000. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 31  | 
 Навчальна програма з “Диференціальної психології”  | 
 Навч. прогр.  | 
 МВС України. – КІВС, 1999. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 32  | 
 Навчальна програма з “Експериментальної психології”  | 
 Навч. прогр.  | 
 МВС України. – КІВС, 1999. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
||||||||||||||
| 
 33  | 
 Навчальна програма з «Психологічного практикуму»  | 
 Навч. прогр.  | 
 МВС України. – КІВС, 1998. – 16 с.  | 
 16  | 
 
  | 
||||||||||||||
