Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

081 "Право" (доктор філософії) - Київ

І. Профіль освітньої програми, навчальні плани

1.1. Стандарт вищої освіти за спеціальністю від 31.07.2023 р.

1.2. Професійний стандарт – у разі наявності (посилання) - відсутній

1.3. Тимчасовий(і) стандарт(и) Університету «Україна» за спеціальністю, який(і) діяв(ли) до моменту виходу Стандарту вищої освіти за спеціальністю (прикріплені файли)

Тимчасовий стандарт Університету «Україна» за спеціальністю

 

1.4. Освітньо-наукова програма

2025 рік

Освітньо-наукова програма 2025 року

Освітньо-наукова програма 2025 року англійською мовою

Навчальний план 2025-2026 н.р.

Наказ від 24.04.2025 №52 "Про введення в дію освітніх програм і навчальних планів на 2025/2026 н.р."

Рішення Вченої ради "Про затвердження освітніх програм та навчальних планів Університету «Україна» на 2025-2026 н.р."

Протокол засідання Ради роботодавців

Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання

Рішення Вченої ради Інституту

Витяг із протоколу засідання кафедри

Громадське обговорення проєкту освітньої програми та змін до неї

 

2024 рік

Освітньо-наукова програма 2024 року

Навчальний план 2024-2025 н.р.

Наказ від 26.04.2024 №37 "Про введення в дію освітніх програм і навчальних планів на 2024/2025 н.р."

Рішення Вченої ради Університету "Україна"

Протокол засідання Ради роботодавців

Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання

Рішення Вченої ради Інституту

Витяг із протоколу засідання кафедри

 

2023 рік

Освітньо-наукова програма 2023 року

Навчальний план 2023-2024 н.р.

Наказ від 18.09.2023 №103 "Про введення в дію оновлених освітньо-наукової програми і навчального плану на 2023-2024 н.р. для рівня освіти доктора філософії відповідно до затвердженого стандарту"

Рішення Вченої ради від 31.08.2023 "Про затвердження освітньо-наукової програми та навчального плану на 2023/2024 н.р., які змінені у зв'язку із затвердженням стандарту вищої освіти для рівня освіти доктора філософії"

Наказ від 27.04.2023 №53 "Про введення в дію освітніх програм і навчальних планів на 2023/2024 н.р."

Рішення Вченої ради Університету "Україна"

Протокол засідання Ради роботодавців

Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання

Рішення Вченої ради Інституту

Витяг із протоколу засідання кафедри

 

2022 рік

Освітньо-наукова програма 2022 року

Навчальний план 2022-2023 н.р.

Наказ від 04.07.2022 №71 "Про введення в дію оновлених освітньо-наукових програм та навчальних планів на 2022-2023 н.р. для рівня освіти доктора філософії"

Наказ від 28.04.2022 №39 "Про введення в дію освітньо-наукових програм і навчальних планів на 2022/2023 н.р."

Рішення Вченої ради Університету "Україна" про зміни в ОНП і НП згідно стандартів

Рішення Вченої ради Університету "Україна" про затвердження ОНП і НП

Протокол засідання Ради роботодавців

Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання

Рішення Вченої ради Інституту

Витяг із протоколу засідання кафедри

 

ІІ. Історія створення і розвитку освітньої програми:

2.1. Рецензії-відгуки на освітню програму

2025 рік

1.

2.

3.

4.

5.

6.

 

2024 рік

1. Рецензія професора кафедри Університету штучного інтелекту та цифровізації, професора Інституту післядипломної освіти Київського національного університету ім. Т.Г. Шевченка, члена Центральної виборчої комісії, доктора юридичних наук, професора Олександри Камази

2. Рецензія доктора юридичних наук, професора, академіка НАПрН України, заслуженого юриста України, заступника директора з наукової роботи Інституту держави і права ім. В.М. Корецького Скрипнюк О.В.

3.

4.

5.

6.

 

2023 рік

1. Рецензія професора кафедри Університету штучного інтелекту та цифровізації, професора Інституту післядипломної освіти Київського національного університету ім. Т.Г. Шевченка, члена Центральної виборчої комісії, доктора юридичних наук, професора Олександри Кармази

2.

 

2022 рік

1.

 

2.2. Заяви, листи, службові записки стейкхолдерів стосовно пропозицій до внесення змін в освітню програму (під кожну зміну має бути обґрунтування)

2025 рік

1.

2024 рік

1.

2023 рік

1.

2022 рік

1.

 

2.3. Звіти про самооцінювання освітньої програми

Звіт

Таблиця 1

Таблиця 2

Таблиця 3

 

2.4. ПРОГРАМА роботи експертної групи під час проведення акредитаційної експертизи за спеціальністю 081 Право освітньо-наукової програми «Право» за третім освітньо-науковим рівнем вищої освіти в закладі вищої освіти "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" 

2.5. Звіт експертної групи про результати акредитаційної експертизи

2.6. Висновок ГЕР

2.7. Рішення НАЗЯВО про акредитацію

2.8. Сертифікат про акредитацію

 

ІІІ. Навчально-методичне забезпечення освітніх компонентів

3.1. Робочі програми навчальних дисциплін (посилання на сайт)

https://ab.uu.edu.ua/edu-specialty/34_pravo

 

3.2. Силабуси (посилання на сайт)

https://ab.uu.edu.ua/edu-specialty/34_pravo

 

3.3. Анотації дисциплін (посилання на базу на сайті для вступників)

Алфавітний покажчик навчальних дисциплін українською мовою

Закріплення дисциплін за кафедрами

 

3.4. Методичні рекомендації щодо проходження практик і робочі програми практик (прикріплені файли)

Методичні рекомендації щодо проходження асистентської педагогічної практики для здобувачів освітньо-наукового ступеня "доктор філософії"

Програма асистентської педагогічної практики для здобувачів вищої освіти спеціальності "Право" третього (освітньо-наукового) рівня "доктор філософії"

 

3.5. Методичні рекомендації щодо виконання дисертаційного дослідження (прикріплені файли)

 

IV. Доступ до ОНП

4.1. Сторінки університету https://www.facebook.com/UUkraine/  та Інституту права та суспільних відносин ??? у Facebook та інших соціальних мережах.

 

4.2. Правила прийому 

Правила прийому до аспірантури у 2025 році 

Додаток 1. Перелік освітніх ступенів та спеціальностей, за якими оголошується прийом на навчання у 2025 році, ліцензовані обсяги та нормативні терміни навчання 

Додаток 2. Перелік спеціальностей та вступних випробувань для прийому на навчання 

осіб на основі  НРК 7 для здобуття ступеня вищої освіти доктора філософії у 2025 році 

Вимоги до дослідницької пропозиції 

 

Правила прийому до аспірантури у 2024 році 

Додаток 1. Перелік освітніх ступенів та спеціальностей, за якими оголошується прийом на навчання у 2024 році, ліцензовані обсяги та нормативні терміни навчання 

Додаток 2. Вимоги до дослідницької пропозиції  

Перелік спеціальностей та вступних випробувань для прийому на навчання осіб, які здобули освітній ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень) спеціаліста, магістра для здобуття третього освітньо-наукового ступеня доктора філософії 

 

Правила прийому до аспірантури у 2023-2024 н.р.

 

4.3. Програми вступних випробувань

2025-2026 н.р.

Програми вступних випробувань у 2025 н.р.

ЄВІ
ЄВВ з методології наукових досліджень
Вступне випробовування зі спеціальності
Презентація дослідницької пропозиції
Мотиваційний лист

 

2024-2025 н.р.

Програми вступних випробувань у 2024 н.р.

Вступне випробовування з іноземної мови (враховується компонент ЄВІ з іноземної мови)

Вступне випробування з філософії

Вступне випробовування зі спеціальності

Презентація дослідницької пропозиції

 

2023-2024 н.р. 

Програми вступних випробувань у 2023 н.р.

Програма вступного випробування до аспірантури на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 081 Право

Програма вступного випробування до аспірантури на здобуття ступеня доктора філософії з іноземної мови

Програма додаткового вступного випробування до аспірантури на здобуття ступеня доктора філософії

 

V. Кадровий склад

5.1. Витяги з наказів про затвердження гарантів

Наказ №135 від 21.10.2024 "Про затвердження гарантів освітніх програм на рівні вищої освіти на 2024-2025 н.р."

Наказ №130 від 07.11.2023 р. про затвердження гарантів

Наказ №117 від 04.11.2022 р. про затвердження гарантів

Наказ №213 від 01.11.2021 р. про затвердження гарантів

 

5.2. Витяги з наказів про затвердження складу груп забезпечення

Наказ № від 2025 р. про затвердження складу груп забезпечення

Наказ №134 від 21.10.2024 "Про затвердження груп забезпечення спеціальностей на рівні вищої освіти на 2024/2025 н.р."

Наказ №129 від 07.11.2023 р. про затвердження складу груп забезпечення

Наказ №116 від 04.11.2022 р. про затвердження складу груп забезпечення

Наказ №214 від 01.11.2021 р. про затвердження складу груп забезпечення

 

5.3. Таблиця відповідності науково-педагогічних працівників, які забезпечують освітній процес на ОНП, освітнім компонентам, які вони викладають

 

5.4. Кадровий склад кафедри (особисті сторінки викладачів на сайті) 

2025-2026 н.р. 

Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2025-2026 н.р. 

Рейтингове оцінювання ПВС завідувачами кафедр у 2025-2026 н.р. 

Рейтингове оцінювання ПВС колегами у 2025-2026 н.р. 

Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у 2025-2026 н.р. 

 

2024-2025 н.р.

Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2024-2025 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС завідувачами кафедр у 2024-2025 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС колегами у 2024-2025 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у 2024-2025 н.р.

 

2023-2024 н.р.

Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2023-2024 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС завідувачами кафедр у 2023-2024 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС колегами у 2023-2024 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у 2023-2024 н.р.

 

2022-2023 н.р.

Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2022-2023 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС завідувачами кафедр у 2022-2023 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС колегами у 2022-2023 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у 2022-2023 н.р.

 

2021-2022 н.р.  

Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2021-2022 н.р.

 

2020-2021 н.р.  

Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2020-2021 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС завідувачами кафедр у 2020-2021 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС колегами у 2020-2021 н.р.

Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у 2020-2021 н.р.

 

5.5. Перелік наукових праць викладачів (розміщено на особистих сторінках викладачів)

 

5.6. Наукові праці викладачів (посилання на електронну бібліотеку/репозитарій або прикріплені файли)

Наукові праці науково-педагогічних працівників за 2020-2025 рр.

 

5.7. Сертифікати про підвищення кваліфікації (розміщено на особистих сторінках викладачів)

 

5.8. Сертифікати про участь у наукових і навчально-методичних заходах (розміщено на особистих сторінках викладачів)

 

5.9. Участь у міжнародних, державних науково-дослідних проєктах, грантових/дослідницьких проєктах, результати яких регулярно публікуються та/або практично впроваджуються, в першу чергу за державними цільовими програмами і державним замовленням, закордонними грантами, на замовлення Університету (посилання на сайт проєкту)

 

5.10. Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти (розміщено на особистих сторінках викладачів)

 

5.11. Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти» по всіх компонентах освітньої програми 

2025-2026 н.р. 

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти» у І семестрі 2025-2026 н.р. 

2024-2025 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти» у ІI семестрі 2024-2025 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти» у І семестрі 2024-2025 н.р.

2023-2024 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти» у ІІ семестрі 2023-2024 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти» у І семестрі 2023-2024 н.р.

2022-2023 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти» у ІІ семестрі 2022-2023 н.р.

Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти» у І семестрі 2022-2023 н.р.

 

5.12. Статті, фоторепортажі, відео занять на сайті і в соціальних мережах

 

VІ. Зв'язки з ринком праці та ключовими роботодавцями і професійними асоціаціями

6.1. Історії вдалої кар’єри та/або аналітичні матеріали про професійні траєкторії випускників освітньої програми (прикріплені файли)

 

6.2. Анонси, статті, фоторепортажі, відеозвіти про проведення професійних свят (прикріплені файли) на сайті і в соціальних мережах

 

6.3. Склад Ради роботодавців спеціальності. На цій же сторінці розміщуються оголошення про проведення засідань, матеріали до обговорення тощо 

2025 рік 

План співпраці з роботодавцями на 2025 рік 

2024 рік

План співпраці з роботодавцями на 2024 рік

Звіт про роботу Ради роботодавців за 2024 рік

2023 рік

План співпраці з роботодавцями на 2023 рік

Звіт про роботу Ради роботодавців за 2023 рік

2022 рік

План співпраці з роботодавцями на 2022 рік

Звіт про роботу Ради роботодавців за 2022 рік

 

6.4. Угоди про співпрацю з роботодавцями 

2025-2026 н.р. 

Реєстр договорів про співпрацю Інституту а 2025-2026 н.р. 

2024-2025 н.р.

Реєстр договорів про співпрацю Інституту а 2024-2025 н.р.

2023-2024 н.р.

Реєстр договорів про співпрацю Інституту за 2023-2024 н.р.

2022-2023 н.р.

Реєстр договорів про співпрацю Інституту за 2022-2023 н.р.

 

6.5. Перелік баз практики

Бази практики 2025-2026 н.р.

Бази практики 2024-2025 н.р.

Бази практики 2023-2024 н.р.

Бази практики 2022-2023 н.р.

Бази практики 2021-2022 н.р.

Бази практики 2020-2021 н.р.

 

6.5.1. Накази про затвердження баз (бази) і керівників асистентської педагогічної практики

- 2025-2026 н.р.

- 2024-2025 н.р.

- 2023-2024 н.р.

- 2022-2023 н.р.

 

6.5.2. Набуття здобувачами вищої освіти викладацької компетенції

6.5.2.1. Загальний звіт за результатами проходження аспірантами асистентської педагогічної практики (якщо такі загальні звіти є)

- 2025-2026 н.р.

- 2024-2025 н.р.

- 2023-2024 н.р.

- 2022-2023 н.р.

 

6.5.2.2. Відгук керівника про проходження асистентської педагогічної практики знаходиться в особовій справі

 

6.5.2.3. Семінари, навчальні курси, пройдені аспірантами для формування педагогічної майстерності в умовах змішаного навчання та активного використання цифрових технологій (сертифікати) знаходиться в особовій справі

 

6.5.2.4. Оцінювання відкритих занять аспірантів у ролі викладачівзнаходиться в особовій справі

 

6.5.2.5. Результати опитування аспірантів щодо задоволеності виконанням ролі викладача

 

6.5.2.6. Анкетування студентів щодо задоволеності аспірантами в ролі викладачів

 

6.6. Статті, фоторепортажі, відео з проходження практики (на сайті, в соціальних мережах)

 

6.7. Гостьові лекції, семінари, тренінги

 

6.8. Витяги з електронної бази даних стосовно співпраці з роботодавцями, практики і працевлаштування студентів, що позитивно впливають на імідж

 

6.9. Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" і "Працевлаштування очима випускників"

Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2024-2025 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2023-2024 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2022-2023 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2021-2022 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у І семестрі 2020-2021 н.р.

 

Результати опитування "Працевлаштування очима випускників" у 2024-2025 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима випускників" у 2023-2024 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима випускників" у 2022-2023 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима випускників" у 2021-2022 н.р.

Результати опитування "Працевлаштування очима випускників" у 2020-2021 н.р.

 

VІI. Академічна мобільність здобувачів освіти і професорсько-викладацького складу

7.1. Угоди з науково-дослідними установами щодо реалізації освітньо-наукової програми

 

7.2. Угоди із закладами вищої освіти щодо реалізації освітньо-наукової програми

Реєстр договорів Інституту права та супільних відносин на практику на 2025-2026 н.р. 

Національне бюро розслідувань на транспорті

Головне управління держпродспоживслужби м. Києва

Приватний післядипломний заклад освіти "Інститут професійних трансформацій"

Броварський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги

Лівобережний київський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги

Правобережний київський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги

Реєстр договорів Інституту права та супільних відносин на практику на 2024-2025 н.р.

Приватний післядипломний заклад освіти "Інститут професійних трансформацій"

Реєстр договорів Інституту права та супільних відносин на практику на 2023-2024 н.р. 

Броварський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги 

Лівобережний київський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги 

Правобережний київський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги 

Реєстр договорів Інституту права та супільних відносин на практику на 2022-2023 н.р.

 

7.3. Консолідований звіт (викладений на сторінку)

 

VIІІ. Наукова робота здобувачів третього (освітньо-наукового) ступеня вищої освіти

 

8.1. Університетські видання категорії «Б», в яких аспіранти мають право безкоштовно публікуватися

 

8.2. Інформація про наукові заходи Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» та інших організаторів

Програми або інформаційні листи щодо наукових конференцій, круглих столів та інших заходів, в яких брали участь здобувачі вищої освіти (посилання на відповідні сторінки сайту)

 

2025 рік

1. 

 

2024 рік

1.

 

2023 рік

1.

 

2022 рік

1.

 

8.3. Безоплатний доступ аспірантів до пошукових баз даних Scopus та Web of Science Core Collection

 

8.4. Перелік наукових праць здобувачів вищої освіти, у т.ч. у співавторстві з викладачами (прикріплений файл)

Відомості про наукову діяльність здобувачів ОНП освітнього ступеня "доктор філософії" у 2024-2025 н.р.

Відомості про наукову діяльність здобувачів ОНП освітнього ступеня "доктор філософії" у 2023-2024 н.р.

 

8.5. Наукові праці здобувачів вищої освіти, у т.ч. у співавторстві з викладачами (посилання на електронну бібліотеку/репозитарій або прикріплені файли)

 

8.6. Дипломи переможців конкурсів студентських наукових робіт і самі роботи (посилання на відповідні сторінки сайту)

 

8.7. Документальне підтвердження участі у рамкових міжнародних, державних науково-дослідних проєктах, інших грантових проєктах (посилання на сайт проєкту)

 

8.8. Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти (посилання на відповідні сторінки сайту) - відсутні

 

IХ. Підготовка дисертаційного дослідження

9.1. Звітування аспірантів

9.1.1. Графік звітувань аспірантів

 

9.1.2. Виступи на засіданнях вченої ради інституту з повідомленням про результати наукового дослідження (відео, статті, пости)

 

9.1.3. Витяги Вченої ради щодо звітування аспірантів (за результатами поточного навчального року на засіданні вченої ради Інституту з повідомленням про результати наукового дослідження)

 

9.2. Перелік тем дисертаційних досліджень аспірантів (Таблиця: ПІП аспіранта, тема дослідження, науковий керівник, освіта, теми дисертацій, наукові праці керівника, його участь у фундаментальних і прикладних дослідженнях (за наявності), досвід викладання дисциплін за тематикою дисертаційного дослідження, навчально-методичні розробки, практичний досвід роботи за тематикою) – інформація з обмеженим доступом

 

9.3. Документальний супровід підготовки здобувачів на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти за спеціальністю

9.3.1. Протоколи засідань кафедри

 

9.3.2. Рішення Вченої ради інституту

 

9.3.3. Рішення Вченої ради університету

 

9.3.4. Індивідуальні навчальні плани аспірантів – в особовій справі

 

9.3.5. Індивідуальні плани наукової роботи аспірантів – в особовій справі

 

9.4. Спеціалізована вчена рада

Опис і підтверджуючі документи. Висвітлення її роботи на сайті (посилання)

 

9.5. Дисертації

Дисертації

Протоколи перевірки на плагіат

Автореферати дисертацій

 

Х. Гарантії внутрішнього забезпечення якості освіти та освітньої діяльності на освітньо-науковій програмі

10.1. Сертифікати про державну та/або громадську (у т.ч. міжнародну) та/або професійно-громадську акредитацію освітньої програми - відсутні

 

10.2. Сертифікати й експертні висновки за підсумками експертизи якості освітньої програми (у т.ч. міжнародної) - відсутні

 

10.3. Актуальні звіти про моніторинг та самообстеження освітньої програми (прикріплені файли) – якщо не містять конфіденційної інформації

  

2024-2025 н.р. 

Результати опитувань здобувачів освіти "Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання" у 2024-2025 н.р. 

Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів освіти" у 2024-2025 н.р.  

Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2024-2025 н.р.  

Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2024-2025 н.р. 

Результати опитувань "Освітня програма очима викладачів" у 2024-2025 н.р.

 

2023-2024 н.р.

Результати опитувань здобувачів освіти "Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання" у 2023-2024 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів освіти" у 2023-2024 н.р. 

Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2023-2024 н.р. 

Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2023-2024 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима викладачів" у 2023-2024 н.р.

 

2022-2023 н.р.

Результати опитувань здобувачів освіти "Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання" у 2022-2023 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів освіти" у 2022-2023 н.р. 

Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2022-2023 н.р. 

Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2022-2023 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима викладачів" у 2022-2023 н.р.

 

2021-2022 н.р.

Результати опитувань викладачів "Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання" у 2021-2022 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів освіти" у 2021-2022 н.р. 

Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2021-2022 н.р. 

Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2021-2022 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима викладачів" у 2021-2022 н.р.

 

2020-2021 н.р.

Результати опитувань "Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання" у 2020-2021 н.р. 

Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів освіти" у 2020-2021 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2020-2021 н.р. 

Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2020-2021 н.р.

Результати опитувань "Освітня програма очима викладачів" у 2020-2021 н.р.

 

10.4. Результати опитування "Якість освіти в Університеті – особиста потреба аспіранта"

 

10.5. Перелік нормативних документів, що регулюють зміст і реалізацію освітнього процесу (посилання на сторінку офіційного сайту, де розміщено реєстр нормативних документів)

 

10.6. Журнал відвідування відкритих занять

Протоколи відвідування та анкети оцінювання якості відкритих занять (прикріплені файли)

 

10.7. Дотримання академічної доброчесності в Університеті

10.7.1. Політика та стандарти забезпечення академічної доброчесності в Університеті (посилання на сторінку офіційного сайту, де розміщено реєстр нормативних документів)

 

10.7.2. Зразки Декларації про академічну доброчесність

 

10.7.3. Декларації про академічну доброчесність, підписані здобувачами освіти, - в особовій справі

Приклад

 

10.7.4. Зразок довідки про безкоштовну перевірку наукових робіт аспірантів на плагіат

Зразок

 

10.7.5. Структурний підрозділ, який опікується питаннями доброчесності - Комісія з питань академічної доброчесності (див. п. 5 Кодексу академічної доброчесності)

 

10.7.6. Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату

Результати опитування «Академічна доброчесність» у 2025-2026 н.р.

Результати опитування «Академічна доброчесність» у 2024-2025 н.р.

Результати опитування «Академічна доброчесність» у 2023-2024 н.р.

Результати опитування «Академічна доброчесність» у 2022-2023 н.р.

 

10.8. Анкетування аспірантів наприкінці навчання

Підсумки навчання в аспірантурі

 

10.9. Моніторинг якості навчання англійської мови

Моніторинг якості навчання англійської мови у 2024-2025 н.р.

Моніторинг якості навчання англійської мови у 2023-2024 н.р.

Моніторинг якості навчання англійської мови у 2022-2023 н.р.

Моніторинг якості навчання англійської мови у 2021-2022 н.р.

Моніторинг якості навчання англійської мови у 2020-2021 н.р.

 

10.10. Результати анкетування аспірантів-іноземців

На програмі не навчаються іноземці.

 

ХІ. Освітнє середовище та матеріальні ресурси

 

11.1. Матеріально-технічне та інформаційне забезпечення освітньої програми

Адреса місця провадження освітньої діяльності: м. Київ, вул Львівська, 23

 

Відділ аспірантури:

Начальник відділу 

???

вул. Львівська, 23, корпус 2, каб. 207

Роб. тел.: ???

Ел. адреса: ???

 

Гарант ОНП: ???

Адреса: вул. Львівська, 23, ???

Роб. тел.: +38 ???

Ел. адреса: ???

 

11.2. Інформація щодо площ, договори оренди – інформація для закритого доступу, розміщена в ЄДЕБО.

 

11.3. Відомості про матеріально-технічні умови й фінансові питання реалізації освітньої програми, включаючи наявність спеціалізованих лабораторій і кабінетів, складного обладнання, віртуального середовища для проведення лабораторних робіт, можливості та особливості проживання в гуртожитку.

 

Комп'ютерні класи

 

 

Великі лекційні аудиторії з обладнанням для здійснення дистанційного і змішаного навчання

 

Аудіовідеостудія "Таланстудіо" для створення рекламних аудіо- і відеороликів

Студентська кав’ярня (корпус №2)

Укриття

 

 

11.3.1. Проживання в гуртожитках

 

11.4. Доступність маломобільних груп населення до будівель та споруд Університету 

Університет "Україна" має безбар'єрну інфраструктуру, побудовану на принципах універсального дизайну.

 

Приміщення для надання консультацій психологом

 

 

 

 

 

корпус №2, кабінет №100 або №106

соціальний працівник ЦІНТ Маслюк Карина Андріївна

 

 

 

 

 

 

 

Зал для занять з лікувальної фізкультури (корпус №3, кабінет №201)

Медичний пункт

Науково-практичний медико-реабілітаційний центр (корпус №3, кабінет №202)

11.5. Бібліотечно-інформаційне обслуговування здобувачів освітньої програми

Аспіранти спеціальності «???» мають можливість користуватись бібліотекою з фондом 237 228 прим. док. Бібліотечний фонд постійно комплектується новими надходженнями і становить ??? прим. док. Бібліотека співпрацює із 34-ма видавництвами України. Розвинуто вітчизняний книгообмін. Створюється локальна електронна бібліотека, що постійно оновлюється. Повнотекстові документи завантажуються на сайті електронної бібліотеки Університету: https://lib.uu.ua/.

 

З метою популяризації нових надходжень практикуються традиційні книжкові та сучасні інтерактивні й віртуальні виставки для спеціальності «???». Серед студентів підвищується рівень інформаційної культури. В межах діяльності факультативу «Основи бібліотечно-бібліографічних знань» проводяться інформаційні години, бібліотечні та бібліографічні уроки. Бібліотека веде власну вебсторінку https://lib.uu.ua/.

У бібліотеці Університету «Україна» оформлена підписка на журнал «Маркетинг в Україні».

 

Крім цього кафедра активно використовує фахові періодичні видання, що знаходяться у вільному доступі:

 

Назва журналу

Електронна версія

Маркетинг і цифрові технології

У відкритому доступі

https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/issue/archive

Маркетинг і менеджмент інновацій

У відкритому доступі

https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/

Соціологія: теорія, методи, маркетинг

У відкритому доступі

https://stmm.in.ua/archive/

 

11.6. Технічна підтримки діяльності основних учасників і організаторів освітнього процесу

Для забезпечення належної якості освітньої діяльності в інституті широко використовуються технічні засоби та комп’ютерні технології.

Для наглядної демонстрації та трансляції в режимі відеоконференцій при проведенні лабораторних робіт у навчальний процес впроваджено комплект обладнання (спеціальна вебкамера для мікроскопу, спеціалізоване програмне забезпечення і комп’ютер з 25” монітором), яке дозволяє виводити на екран монітора зображення з мікроскопу. Також заняття проводяться в комп’ютерних класах 203 та 206 ІІ корпусу, в яких встановлені 26 та 19 комп’ютерів Intel Pentium BR G4400-3,3Ghz/4Gb/HDD 500Gb Монітор LG 21.5" відповідно.

Заняття в дистанційному режимі проводяться з аудиторій 3Л1, 3Л2 і 3Л3, які оснащені мультимедійними проекторами, вебкамерами, мікрофонами, акустичними системами, мікшерними пультами і ноутбуками.

 

11.7. Інформаційна підтримка та взаємодія з аспірантами

11.7.1. Інформаційні ресурси з організації освітнього процесу і викладацької діяльності для науково-педагогічного персоналу на платформі Moodle (https://vo.uu.edu.ua/)

Інструкція для викладачів

Інструкція для викладачів: Як користуватися сервісом відеоконференцзв'язку

 

11.7.2. Нормативні документи, що регулюють зміст і реалізацію освітнього процесу (посилання на сторінку офіційного сайту, де розміщено реєстр нормативних документів)

Нормативні документи

Основні нормативні документи університету

 

11.7.3. Інформаційні ресурси для викладачів на сторінках офіційного сайту університету

Положення про підрозділи та посадові інструкції працівників

Академічна доброчесність

Заходи боротьби з корупцією

Структура університету

Корисні посилання

Внутрішня система управління якістю освіти та освітньої діяльності

Організація освітнього процесу

Навчально-методична діяльність

Бібліотека

Підвищення кваліфікації викладачів

Наскрізне навчання

Супровід навчання

Новини освіти

Конкурс на заміщення посад

Інклюзія

Наука

Міжнародний вектор

 

11.7.4. Сторінки університету https://www.facebook.com/UUkraine/  та Інституту ???  у Facebook.

 

11.7.5. Електронні бази даних наукової інформації відкритого доступу

 

11.7.6. Комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни

Кожен викладач Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» на платформі Moodle розміщує комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни:

  1. Робоча навчальна програма дисципліни – нормативний документ, який визначає місце і значення навчальної дисципліни в реалізації освітньо-професійної програми підготовки, її зміст, послідовність та організаційні форми вивчення навчальної дисципліни.
  2. Методичні матеріали до семінарських, практичних та лабораторних занять (плани семінарських занять, завдання для практичних та лабораторних занять, методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять, контрольні завдання до семінарських, практичних та лабораторних занять, збірник задач, вправ, збірник ситуаційних завдань, ділові ігри тощо).
  3. Методичне забезпечення самостійної роботи студентів (завдання для самостійного вивчення студентами окремих тем, збірник ситуаційних завдань, тестів, задач, теми рефератів та методичні вказівки до їх виконання, питання для самоконтролю).
  4. Методичні вказівки щодо самостійної роботи студентів.
  5. Модульні контрольні роботи (тестові завдання).
  6. Варіанти контрольних робіт для проведення ректорської контрольної роботи.
  7. Білети екзаменаційні (залікові, семестрові).
  8. Пакети ККЗ (для проведення ККР).
  9. Тематика курсових робіт.
  10. Конспект лекцій.
  11. Методичні вказівки та тематика контрольних робіт для заочної форми навчання.
  12. Тематика індивідуальних завдань і науково-дослідних робіт студентів.
  13. Методичне забезпечення контролю знань.
  14. Питання для самоконтролю з дисципліни, завдання для поточного контролю знань, модульного контролю.
  15. Варіанти тестів для поточного підсумкового тестування.
  16. Питання для підготовки до екзамену (заліку).
  17. Тематика і завдання щодо контрольних робіт для студентів заочної форми навчання.
  18. Методичні рекомендації щодо виконання контрольних робіт для студентів заочної форми навчання.
  19. Критерії оцінювання знань і вмінь студентів
  20. Демонстраційні матеріали (рисунки, таблиці, презентації тощо).

 

11.8. Соціальна підтримка аспірантів

Наказ від 31.08.2023 р. №98 "Про розмір відшкодування витрат за надання освітніх послуг у 2023/2024 н.р. в аспірантурі

Договір позички грошових коштів

 

12. Рада молодих вчених

Положення про Раду молодих учених Університету "Україна"

Склад Ради

План роботи

Звіти про роботу

Протоколи засідань

 

13. Інформація про здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами

13.1. Опис особливих освітніх потреб здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами - на освітній програмі не навчаються здобувачі освіти з особливими освітніми потребами

13.2. Опис видів супроводу, що надається здобувачам вищої освіти з особливими освітніми потребами - на освітній програмі не навчаються здобувачі освіти з особливими освітніми потребами

 

13.3. Індивідуальні навчальні плани здобувачів освіти з особливими освітніми потребамиінформація з обмеженим доступом, знаходиться в особовій справі

 

13.4. «Інклюзивна освіта»

На освітній програмі не навчаються здобувачі освіти з особливими освітніми потребами.

Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2022-2023 н.р. 

Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2021-2022 н.р. 

Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2020-2021 н.р.

 

14. Зв’язок навчання, викладання та наукових досліджень із інтернаціоналізацією діяльності за освітньою програмою

 

15. Компетентності, направлені на досягнення Цілей сталого розвитку ООН до 2030 р., набуття яких забезпечує освітня програма

 

16. Інше (результати деяких опитувань) 

Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2024-2025 н.р.

Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2023-2024 н.р.

Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2022-2023 н.р.

Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2021-2022 н.р.

Результати опитування споживачів освітніх послуг у 2020-2021 н.р.

 

17. Організаційні документи

Наказ про перейменування кафедри