206 "Садово-паркове господарство" - магістр (Київ)
І. Профіль освітньої програми, навчальні плани
1.1. Стандарт вищої освіти за спеціальністю від 04.03.2020 (посилання)
1.2. Професійні стандарти відсутні
1.3. Тимчасовий(і) стандарт(и) Університету «Україна» за спеціальністю, який(і) діяв(ли) до моменту виходу Стандарту вищої освіти за спеціальністю (прикріплені файли) - не було потреби в розробленні, оскільки на момент започаткування освітньої програми діяв Стандарт.
1.4. Освітньо-професійна програма (в електронному і паперовому вигляді) – всі версії з моменту започаткування (прикріплені файли). Остання версія українською та англійською мовами
2025 рік
Освітньо-професійна програма 2025 року (проєкт)
Навчальний план 2025-2026 н.р. (проєкт)
2024 рік
Освітньо-професійна програма 2024 року
Освітньо-професійна програма 2024 англійською мовою
Навчальний план 2024-2025 н.р.
Наказ від 26.04.2024 №37 "Про введення в дію освітніх програм і навчальних планів на 2024/2025 н.р."
Рішення Вченої ради Університету "Україна"
Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання
Рішення Вченої ради Інституту біомедичних технологій
Витяг із протоколу засідання кафедри
Громадське обговорення проєкту освітньої програми та змін до неї
2023 рік
Освітньо-професійна програма 2023 року
Навчальний план 2023-2024 н.р.
Наказ від 27.04.2023 №53 "Про введення в дію освітніх програм і навчальних планів на 2023/2024 н.р."
Рішення Вченої ради Університету "Україна"
Витяг із протоколу Науково-методичного об'єднання
Рішення Вченої ради Інституту біомедичних технологій
Витяг із протоколу засідання кафедри
ІІ. Історія створення і розвитку освітньої програми:
2.1. Рецензії-відгуки на освітньо-професійну програму
2024 рік
1. Рецензія-відгук директора Національного ботанічного саду ім. М.М. Гришка Заіменко Н.В.
3. Відгук студентки групи ЗТС-23-1м Орлової Олени
2023 рік
2.2. Заяви, листи, службові записки стейкхолдерів стосовно пропозицій до внесення змін в освітню програму
2024 рік
1. Пропозиції від студентів Орлова
2. Підтримка і пропозиції Рашковська
3. Підтримка і пропозиції Комолікова
2023
 
2.3. Звіт про самооцінювання освітньої програми (2025 рік)
2.4. Наказ на призначення експертної групи
2.5. Звіт експертної групи про результати акрелитаційної експертизи
Рішення НАЗЯВО про акредитацію
ІІІ. Навчально-методичне забезпечення освітніх компонентів
3.1. Робочі програми навчальних дисциплін (посилання на сайт Інтернет-підтримки освітнього процесу)
3.2. Силабуси (посилання на сайт Інтернет-підтримки освітнього процесу)
3.3. Анотації дисциплін (посилання на базу на сайті для вступників)
Алфавітний покажчик навчальних дисциплін українською мовою
Закріплення дисциплін за кафедрами
3.4. Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт (проєктів) 
3.5. Методичні рекомендації щодо проходження практик і робочі програми практик
Виробнича (переддипломна) практика
3.6. Програми практик
Виробнича (переддипломна) практика
3.7. Методичні вказівки до підготовки випускної роботи
IV. Доступ до ОПП
4.1. Сторінки університету https://www.facebook.com/UUkraine/ та Інституту https://www.facebook.com/groups/1685750548368627/ у Facebook та інших соціальних мережах.
4.2. Правила прийому до університету
2024-2025 н.р.
ДОДАТКОВО. Вимоги та критерії оцінювання мотиваційного листа
2023-2024 н.р.
Правила прийому до університету у 2023-2024 н.р.
Додаток 7. Вимоги та критерії оцінювання мотиваційного листа
4.3. Програми вступних випробувань
2024-2025 н.р.
Програми вступних випробувань у 2024 н.р.
На основі НРК 6:
Тест загальної навчальної компетентності ЄВІ 2023, 2024 року
Тест з іноземної мови ЄВІ 2023, 2024 року
На основі НРК 7:
2023-2024 н.р.
Програми вступних випробувань у 2023 н.р.
На основі НРК 6 і 7:
4.3. Профорієнтаційна діяльність
Зустріч із майбутніми студентами, екскурсія закладом і лабораторіями Інституту

 
V. Кадровий склад
5.1. Витяги з наказів про затвердження гарантів
Наказ №135 від 21.10.2024 р. про затвердження гарантів
Наказ №130 від 07.11.2023 р. про затвердження гарантів
Наказ №117 від 04.11.2022 р. про затвердження гарантів
5.2. Витяги з наказів про затвердження складу груп забезпечення
Наказ №134 від 21.10.2024 р. про затвердження складу груп забезпечення
Наказ №129 від 07.11.2023 р. про затвердження складу груп забезпечення
Наказ №116 від 04.11.2022 р. про затвердження складу груп забезпечення
5.3. Таблиця відповідності науково-педагогічних працівників, які забезпечують освітній процес на ОПП, освітнім компонентам, які вони викладають
5.4. Кадровий склад кафедри (особисті сторінки викладачів на сайті) 
2023-2024 н.р.
Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2023-2024 н.р.
Рейтингове оцінювання ПВС завідувачами кафедр у 2023-2024 н.р.
Рейтингове оцінювання ПВС колегами у 2023-2024 н.р. 
Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у 2023-2024 н.р.
2022-2023 н.р.
Зведений рейтинг науково-педагогічних працівників Університету "Україна" за 2022-2023 н.р. 
Рейтингове оцінювання ПВС завідувачами кафедр у 2022-2023 н.р. 
Рейтингове оцінювання ПВС колегами у 2022-2023 н.р. 
Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти у 2022-2023 н.р. 
5.5. Перелік наукових праць викладачів (розміщено на особистих сторінках викладачів)
5.6. Наукові праці викладачів (посилання на електронну бібліотеку/репозитарій або прикріплені файли)
Наукові праці науково-педагогічних працівників за 2020-2025 рр.
Наукові праці науково-педагогічних працівників за 2022-2023 рр.
Наукові праці науково-педагогічних працівників за 2021-2022 рр.
Монографії науково-педагогічних працівників за 2017-2020 рр.
5.7. Сертифікати про підвищення кваліфікації (розміщені на особистих сторінках викладачів)
5.8. Сертифікати про участь у наукових і навчально-методичних заходах (розміщено на особистих сторінках викладачів)
Викладач Інституту біомедичних технологій, представник роботодавців д.б.н., с.н.с. Білявська Л.О. в Президії Національної академії наук України (м. Київ) виступила на ХХХІІІ читаннях «Наука – основа незалежності, міцності та обороноздатності держави», присвячених 160-річчю від дня народження академіка В.І. Вернадського, видатного вченого і першого президента Академії.


Саме розробки Інституту мікробіології і вірусології ім. Д.К. Заболотного НАН України на 100% на часі для застосування у відновленні пошкоджених війною грунтів – нашого найціннішого скарбу! Вони були представлені у доповіді «Прискорене відновлення ґрунтів, пошкоджених унаслідок воєнних дій, як імперативи та виклик сьогодення» на цьому заході та викликали шквал запитань і зацікавленість присутніх, адже це має турбувати і турбує кожного, бо це – наше сьогодення і майбутнє!..






2 березня Pavlo Ardanov and Iryna Kazakova представляли партнерську організацію Університету «Україна» ГС "Пермакультура в Україні" на форумі European Permaculture Community .
Павло розповідав про проєктування полікультур із овочами, зеленню, прянощами та ароматичними культурами. Запропонував долучитися до розробки цього інструменту і приєднатися до польових випробувань для спільної розробки та валідації систем полікультури овочів для тепличного вирощування. Більше за посиланням: https://youtu.be/nTH8GHNYgm8.

5.9. Участь у міжнародних, державних науково-дослідних проєктах, грантових/дослідницьких проєктах, результати яких регулярно публікуються та/або практично впроваджуються, в першу чергу за державними цільовими програмами і державним замовленням, закордонними грантами, на замовлення Університету (посилання на сайт проєкту)
Запис осінньої школи:
https://youtube.com/
Проєктна робота від Німецько-українська осіння школа з агроекології та міського землеробства (агроекології та міського фермерства):




Завдяки активному розвитку міжнародної наукової співпраці було проведено міжнародну науково-практичну конференцію «Німецько-українська школа агроекології та міського фермерства» за участю українських та німецьких студентів і викладачів ЗВО, а також фермерів. 
За матеріалами конференції видано перший в Україні підручник для здобувачів освіти: Агроекологія та пермакультура: продовольча безпека, повоєнне відновлення, нульове забруднення, сталий розвиток : підручн. / П. Є. Арданов, Т. В. Герасько, О. С. Дем’янюк та ін.; за ред. П. Є. Арданова. К. : Талком, 2023. 240 с. (https://uu.edu.ua/upload/Nauka/naukovi_vydannia/Agroekologiya_pidrychnik.pdf)
2. Проєкт "Міжнародний пермакультурний освітньо-демонстраційний центр" у Добропарку
 
| 
 Назва партнерського закладу чи установи  | 
 Країна, місто, дата візиту та термін перебування  | 
 Форма участі (участь у конференціях, стажування, академічна мобільність, навчання, культурний обмін, спортивні події тощо)  | 
 П. І. Б. НПП/ студента Посада (для НПП) 
  | 
 Мета візиту (назва конференції, симпозіуму, тренінгового курсу, волонтерської програми тощо)  | 
 Проєкт або програма, у рамках якої відбувся візит  | 
 Результат візиту  | 
| 
 Інститут досліджень природних ресурсів, агроекології та розвитку сільських територій (IRNAD); (CONICET–UNRN)  | 
 San Карлос де Барілоче, Аргентина, 15.10.2021-30.04.2022  | 
 Академічна мобільність  | 
 Арданов Павло  | 
 Докторант-дослідник  | 
 Грант conicet на постдокторські дослідження  | 
 Дослідницький проект з розробки сільськогосподарських полікультур  | 
5.10. Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти (розміщено на особистих сторінках викладачів)
https://fbmt.uu.edu.ua/informatsiya-pro-fakultet-2/vikladachi/bilyavska-lyudmila-oleksiyivna/
https://fbmt.uu.edu.ua/informatsiya-pro-fakultet-2/vikladachi/petrova-zhanna-oleksandrivna/
https://fbmt.uu.edu.ua/informatsiya-pro-fakultet-2/vikladachi/poyedinok-nataliya-leonidivna
https://fbmt.uu.edu.ua/informatsiya-pro-fakultet-2/vikladachi/chumak-anatolij-andrijovich/
https://fbmt.uu.edu.ua/informatsiya-pro-fakultet-2/vikladachi/bespalova-olena-yaroslavivna/
5.12. Статті, фоторепортажі, відео занять на сайті і в соціальних мережах
Для навчання студентів в Університеті «Україна» створено всі умови.
Практичні занятття в лабораторіях інституту
Цікаво і пізнавально проходять лабораторні заняття у студентів Інституту біомедичних технологій. Крім придбання теоретичних знань майбутнім фахівцям необхідні лабораторно-практичні заняття, які є по суті невеликими науково-дослідними роботами.

Геодезія та картографія. Лекторій навчальної дисципліни (05 жовтня 2022 р.).
Розширюємо світогляд: запрошуємо всесвітньо відомих лекторів + проєкт "Зелена школа"


VІ. Зв'язки з ринком праці та ключовими роботодавцями і професійними асоціаціями
6.1. Історії вдалої кар’єри та/або аналітичні матеріали про професійні траєкторії випускників освітньої програми

Фахівці ДУ «Інститут охорони ґрунтів України» з учасниками семінару «Рекультивація землі після воєнних дій» у навчально-демонстраційному центрі пермакультури «Родарія» (с. Торфяне Бородянського району Київської області) 29 квітня 2023 р.
Дослідження продовжуються і їх результати популяризуються через соціальні мережі та ЗМІ.

На фото – учасники осіннього (2023 р.) етапу досліджень по відновленню ґрунтів разом із працівниками ДУ «Інститут охорони ґрунтів».

На основі уже проведених досліджень та узагальнення опублікованих результатів досліджень інших авторів було розроблено покрокову інструкцію для відновлення ґрунтів загальнодоступними методами «Як вирву від снаряду перетворити на квітучу клумбу за один сезон: покрокова інструкція», про що розповіла у своєму коментарі для «Агробізнес сьогодні» керівник дослідження к.б.н. В.О. Мовчан (https://agro-business.com.ua/agro/ahronomiia-sohodni/item/28235-vyrvy-vid-snariadiv-treba-peretvoriuvaty-na-kompostni-iamy-ta-vysivaty-tam-syderaty-ekspertka.html).
6.2. Звіти про проведення ярмарків вакансій, переговорів або зустрічей із роботодавцями стосовно працевлаштування здобувачів освіти і випускників (прикріплені файли)
6.3. Анонси, статті, фоторепортажі, відеозвіти про проведення професійних свят (прикріплені файли) на сайті і в соціальних мережах
День знань і День здоров'я - улюблені свята студентів:


 

6.4. Статті, фоторепортажі, відеозвіти про роботу студентів і викладачів на профільних виставках (в електронному і паперовому вигляді)
З'їзд екопоселень в Університеті "Україна":


https://www.facebook.com/groups/1685750548368627/permalink/2647803305496675/
https://www.facebook.com/groups/1685750548368627/permalink/2523890301221310/
6.5. Склад Ради роботодавців спеціальності. На цій же сторінці розміщуються оголошення про проведення засідань, матеріали до обговорення тощо
2024 рік
Звіт про роботу Ради роботодавців за 2024 рік
План роботи Ради роботодавців на 2024 рік
2023 рік
Звіт про роботу Ради роботодавців за 2023 рік
План роботи Ради роботодавців на 2023 рік
6.6. Угоди про співпрацю з роботодавцями
Реєстр договорів інституту у 2023-2024 н.р.
Реєстр договорів інституту у 2022-2023 н.р.
6.7. Перелік баз практики
Навчальна, навчально-виробнича, переддипломна практики студентів є різносторонньою та пізнавальною, студенти здійснюють виїзди на базу Університету «Петрівська слобода» в Закарпатській області, де разом із керівниками практик вивчають нові ландшафти та природу України, виконують натурні флористичні дослідження, здійснюють низку навчально-пізнавальних екскурсій. Студенти працюють у науково-дослідних установах відповідно до своїх наукових уподобань.
Результати опитувань "Дуальна форма здобуття освіти" у 2024-2025 н.р. (здобувачі освіти)
Результати опитувань "Дуальна форма здобуття освіти" у 2024-2025 н.р. (НПП)
Результати опитувань "Дуальна форма здобуття освіти" у 2023-2024 н.р. (НПП)
Результати опитувань "Дуальна форма здобуття освіти" у 2022-2023 н.р.
6.7.1. Накази про затвердження баз (бази) і керівників педагогічної та виробничої (переддипломної) практики
2024-2025 н.р.
Наказ на закріплення баз виробничої (переддипломної) практики
2023-2024 н.р.
Наказ на закріплення баз педагогічної практики
6.8. Статті, фоторепортажі, відео з проходження практики (на сайті, в соціальних мережах)



ПРАКТИКА здобувачів ОП "Конструктивна екологія та пермакультура" у "ДОБРОПАРКУ" (12.11.2022)
 
6.9. Гостьові лекції, семінари, тренінги
Здобувачі освіти за ОП постійно беруть участь у заходах для розширення своїх можливостей, зокрема, регулярно приєднуються до вебінарів, організованих партнерстькими закладами, де діляться досвідом терапевтичного садівництва представники зарубіжних реабілітаційних центрів для ветеранів війни (https://www.youtube.com/watch?v=59hiPmTxcEo&ab_channel=%D0%9B%D1%96%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B0;

У своїй лекції для для здобувачів освіти за ОП "Терапевтичне садівництво" Рахметов Джамал Бахлул огли - член-кореспондент НАН України, доктор сільськогосподарських наук, заступник директора Національного ботанічного саду ім. М.М.Гришка, завідувач відділу культурної флори детально розповів про історію ботсаду, зокрема про відділ культурної флори, продемонстрував зразки акліматизованих та виведених сортів, змалював перспективи дальшого розвитку.
 

1. 14-15 вересня 2024 року на базі Національного ботанічного саду (НБС) імені М.М. Гришка НАН України відбувся «Фестиваль пермакультури». https://www.facebook.com/share/p/1BRc3s75vy/?mibextid=wwXIfr
https://www.facebook.com/share/p/1BRc3s75vy/?mibextid=wwXIfr
https://www.facebook.com/share/p/1FwzV4qwrq/?mibextid=wwXIfr




2. https://www.facebook.com/julia.raschkovska/posts/pfbid0uR7qFujYNEdwkXge1jVYNJFwunTZfogkY1qkM7x5izmSDttz2Qg1ZUchJGD9V8Avl?locale=uk_UA – 31 березня 2024 КНП КОР "Київський обласний центр ментального здоров’я" з Рашковською
3. https://www.facebook.com/julia.raschkovska/posts/pfbid02g7Dk8ENKDcUv91g4FdBdpPbYt1hKhZZmPfDADtxKUJRF1z8r3VxrhQxchJCrDYwbl?locale=uk_UA – 6 квітня КНП КОР"Київський обласний центр ментального здоров’я" з Рашковською
4. https://www.facebook.com/julia.raschkovska/posts/pfbid0HBNRBZrqtrtCDxcEY5oLDxjMTRTjbfKNdAKGc5hjfUHGyW6hm7ttfZGqgTbWDjSVl?locale=uk_UA – 13 квітня 2024 КНП КОР"Київський обласний центр ментального здоров’я" з Рашковською
5. https://www.facebook.com/reel/769734511783826 - 11 серпня 2024 Охматдит з Рашковською
6. https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fphoto.php%3Ffbid%3D8241598962584234%26set%3Da.1745808928829969%26type%3D3& - 28 серпня 2024 р. Пермакультура України (Цвірінько М., Газнюк М., Черкаси проєкт Urban#garden
7. https://www.facebook.com/reel/3433877560250497 - Пермакультура України (Родіонова, Газнюк) 10 листопада 2024 р. в Чудо-містечко для літніх людей в Колонщина Київська область.
6.10. Витяги з електронної бази даних стосовно співпраці з роботодавцями, практики і працевлаштування студентів
Лист-запрошення здобувачів освіти на практику та подальше працевлаштування від ТОВ "Жива нива"
Лист-запит на випускників від ТОВ "Забір'я"
6.11. Результати опитувань "Працевлаштування очима роботодавців" і "Працевлаштування очима випускників"
Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2024-2025 н.р.
Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2023-2024 н.р.
Результати опитування "Працевлаштування очима роботодавців" у 2022-2023 н.р.
Результати опитування "Працевлаштування очима випускників" у 2024-2025 н.р.
Результати опитування "Працевлаштування очима випускників" у 2023-2024 н.р.
Результати опитування "Працевлаштування очима випускників з інвалідністю" у 2023-2024 н.р.
Результати опитування "Працевлаштування очима випускників" у 2022-2023 н.р.
VІI. Академічна мобільність здобувачів освіти і професорсько-викладацького складу
7.1. Укладено договори:
Договір про співпрацю з Технічним університетом міста Мюнхен (Німеччина)
7.2. Створено філію кафедри при Інституті агроекології і природокористування НААН




https://www.facebook.com/groups/1685750548368627/permalink/2926974307579572/
VIІІ. Наукова робота студентів
Студенти інституту навчаються та працюють у навчально-науковій лабораторії мікробіології, імунології та біотехнологій, практичні заняття проводять на базі лабораторій провідних науково-дослідних установ у галузі аграрних наук, виконують експериментальні магістерські роботи, беруть участь у конференціях регіонального, всеукраїнського та світового рівнів.
Щорічно в інституті організовується та відбувається студентська наукова конференція «Сучасні наукові дослідження в біології, екології та фармації» за участю студентів як нашого Університету, так і інших закладів освіти України. Для впровадження інтерактивних технологій навчання активно розвивається дистанційна форма навчання, укладаються домовленості на співпрацю між провідними науковими установами Києва та регіону. Здійснюється активна співпраця студентів та викладачів Інституту з ПП «Беремицьке» для проведення актуальних досліджень у галузі мікробіології, екології, фармації та пермакультури, ведеться активна видавнича діяльність з метою забезпечення студентів високоякісними навчальними та дидактичними матеріалами.
8.1. Університетські видання категорії «Б», в яких здобувачі освіти мають право безкоштовно публікуватися https://uu.edu.ua/scientific_editions
- Університетський вісник. Серія: економіка, менеджмент, маркетинг Офіційний сайт: https://ekonomics.com.ua/
 - Інфокомунікаційні та комп’ютерні технології Офіційний сайт: https://visn-icct.uu.edu.ua/
 - Modern scientific journal (Сучасний науковий журнал) Офіційний сайт: https://mosjournal.com/index.php
 
8.2. Інформація про наукові заходи Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» та інших організаторів
Програми або інформаційні листи щодо наукових конференцій, круглих столів та інших заходів, в яких брали участь здобувачі вищої освіти (посилання на відповідні сторінки сайту)
2024 рік
https://uu.edu.ua/conferenciya_actualni_problemi_vihovannya_i_navchannya
https://uu.edu.ua/novivi_nauki
https://uu.edu.ua/plan_of_scientific_measures
https://uu.edu.ua/international_conferences
https://uu.edu.ua/upload/Nauka/plan_naukovyh_zahodiv/Plan_nauk_zahodiv_2024.pdf
Електронні https://uu.edu.ua/electronics_scientific_editings
https://uu.edu.ua/actual_problems_of_education_and_upbringing_of_disabled
https://uu.edu.ua/upload/Nauka/Molod_osvita_nauka_duhovnist/2024/molod24.pdf
https://uu.edu.ua/social_wellfare_interdisciplinary_approach
2023 рік
1. Міжнародна науково-практична конференція "Стале відновлення сільськогосподарських ландшафтів після військових дій", 30 вересня-4 жовтня 2023 р. (https://www.permaculture.in.ua/index.php/uk/projects-and-events-ua/2023-08-11-09-20-53), де були представлені результати досліджень викладачів та здобувачів освіти. крім того В.О. Мовчан розповіла про діючу магістерську програму «Конструктивна екологія та пермакультура» та майбутню програму «Терапевтичне садівництво».

Мета конференції – інтеграція зусиль учених, освітян, підприємців, промисловців та громадських діячів для обговорення та розв’язання широкого кола проблем навчання та виховання людей в інклюзивному освітньому середовищі. Своїм досвідом та науковими досягненнями поділились доповідачі із зарубіжжя та усієї України, у тому числі випускники університету.
Одна із секцій конференції була присвячена надзвичайно актуальній тематиці «Медична, фізична та спортивна реабілітація людей з інвалідністю». Яскравим був виступ здобувачки освітньої програми «Конструктивна екологія та пермакультура» Юлії Рябко, де вона показала ефективність терапевтичного садівництва у відновленні здоров'я ветеранів, які постраждали під час військових дій.



2022 рік
8.3. Безоплатний доступ здобувачів освіти до пошукових баз даних Scopus та Web of Science Core Collection
Наявний
8.4. Перелік наукових праць здобувачів освіти, у т.ч. у співавторстві з викладачами за 2023-2025 pp. (прикріплений файл)
8.5. Наукові праці здобувачів освіти, у т.ч. у співавторстві з викладачами (посилання на електронну бібліотеку/репозитарій або прикріплені файли)
8.6. Дипломи переможців конкурсів студентських наукових робіт і самі роботи  
8.7. Документальне підтвердження участі у рамкових міжнародних, державних науково-дослідних проєктах, інших грантових проєктах
| 
 № з/п  | 
 Назва проєкту, програми та дата подання  | 
 Грантодавець або джерело фінансування  | 
 Виконавці  | 
 Передбачувані результати, термін реалізації проєкту  | 
 Яке прийнято рішення  | 
| 
 1  | 
 Осіння школа з агроекології та міського фермерства, 14.05.2022  | 
 Kölner Gymnasial- und Stiftungsfonds  | 
 Павло Арданов, Валентина Мовчан  | 
 5-денна спільна Осіння школа (10-14.10.2022), організована у співпраці з Мюнхенським технічним університетом  | 
 Позитивне, 6500 Євро  | 
| 
 2  | 
 Осіння школа з агроекології та міського фермерства, 15.05.2022  | 
 Генріх Герц-Штіфтунг  | 
 Павло Арданов, Валентина Мовчан  | 
 5-денна спільна Осіння школа (10-14.10.2022), організована у співпраці з Мюнхенським технічним університетом  | 
 Позитивне, 19000 Eur  | 
8.8. Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти
СПОСІБ ВИРОЩУВАННЯ РОСЛИН ЗА ВОЛОДИМИРОМ РОЗУМОМ
Патент на корисну модель. Патент опубліковано 27.07.2015, бюл. № 14/2015
ІХ. Підсумкова атестація
9.1. Тематика курсових і дипломних робіт (викладена на сторінку)
9.2. Дипломні роботи
9.2.1. Наказ на затвердження тематики дипломних робіт і наукових керівників
9.2.2. Протоколи перевірки на плагіат
9.2.3. Протоколи засідання кафедри щодо передзахисту
9.2.4. Письмові відгуки керівників з характеристикою діяльності випускників під час виконання дипломного проєкту (роботи)
9.2.5. Письмові рецензії на дипломні проєкти (роботи)
9.2.6. Протоколи засідання ЕК
9.2.7. Захист дипломних робіт
Захист здобувачів освіти ОП Інституту біомедичних технологій Університету "Україна"

  
Х. Гарантії внутрішнього забезпечення якості освіти та освітньої діяльності на освітньо-науковій програмі
10.1. Сертифікати про державну та/або громадську (у т.ч. міжнародну) та/або професійно-громадську акредитацію освітньої програми - відсутні
10.2. Сертифікати й експертні висновки за підсумками експертизи якості освітньої програми (у т.ч. міжнародної) - відсутні
10.3. Актуальні звіти про моніторинг та самообстеження освітньої програми (прикріплені файли) – якщо не містять конфіденційної інформації
2024-2025 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів вищої освіти" у 2024-2025 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2024-2025 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2024-2025 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу" у 2024-2025 н.р.
2023-2024 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів вищої освіти" у 2023-2024 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2023-2024 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2023-2024 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу" у 2023-2024 н.р.
2022-2023 н.р.
Результати опитувань щодо ефективності дистанційної форми навчання у ІІ семестрі 2022-2023 н.р.
Результати опитувань щодо ефективності дистанційної форми навчання у І семестрі 2022-2023 н.р. 
Результати опитувань "Освітня програма очима здобувачів вищої освіти" у 2022-2023 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима випускників" у 2022-2023 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима роботодавців" у 2022-2023 н.р.
Результати опитувань "Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу" у 2022-2023 н.р.
10.4. Перелік нормативних документів, що регулюють зміст і реалізацію освітнього процесу (посилання на сторінку офіційного сайту, де розміщено реєстр нормативних документів)
10.5. Журнал відвідування відкритих занять
Протоколи відвідування та анкети оцінювання якості відкритих занять (прикріплені файли)
10.6. Дотримання академічної доброчесності в Університеті
10.6.2. Зразки Декларації про академічну доброчесність
10.6.3. Декларації про академічну доброчесність, підписані здобувачами освіти, - в особовій справі 
10.6.4. Зразок довідки про безкоштовну перевірку дипломих робіт студентів на плагіат
10.6.5. Структурний підрозділ, який опікується питаннями доброчесності - Комісія з питань академічної доброчесності (див. п. 5 Кодексу академічної доброчесності)
10.6.6. Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату
Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату у 2024-2025 н.р.
Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату у 2023-2024 н.р.
Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату у 2022-2023 н.р.
10.7. Моніторинг якості навчання англійської мови
Моніторинг якості навчання англійської мови у 2024-2025 н.р.
Моніторинг якості навчання англійської мови у 2023-2024 н.р.
Моніторинг якості навчання англійської мови у 2022-2023 н.р.
10.8. Результати анкетування студентів-іноземців
На освітній програмі не навчаються іноземці.
10.9. Результати опитування "Адаптація першокурсників"
Це опитування стосується ОПС "фаховий молодший бакалавр" і "бакалавр"
ХІ. Освітнє середовище та матеріальні ресурси
11.1. Матеріально-технічне та інформаційне забезпечення освітньої програми
Адреса місця провадження освітньої діяльності: м. Київ, вул Львівська, 23
Гарант ОПП: к.б.н. МОВЧАН Валентина Олексіївна
Адреса: вул. Львівська, 23, корпус 2, каб. 301
(044) 409-24-16
067-242-71-35
067-507-26-01
e-mail: dekanat31@meta.ua, GreenDragoness16@ukr.net
11.2. Інформація щодо площ, договори оренди – інформація для закритого доступу, розміщена в ЄДЕБО.
11.3. Відомості про матеріально-технічні умови й фінансові питання реалізації освітньої програми, включаючи наявність спеціалізованих лабораторій і кабінетів, складного обладнання, віртуального середовища для проведення лабораторних робіт, можливості та особливості проживання в гуртожитку
Обладнання Навчально-наукової лабораторії мікробіології, імунології та біотехнологій
Теплі грядки Розума в Університеті "Україна"
Спеціалізований кабінет "Історія української мікробіології"


Комп'ютерні класи




 

Великі лекційні аудиторії з обладнанням для здійснення дистанційного і змішаного навчання



Спеціалізований кабінет охорони праці і безпеки життєдіяльності




Студентська кав’ярня (корпус №2)

Укриття
 

11.3.1. Проживання в гуртожитках
11.4. Доступність маломобільних груп населення до будівель та споруд Університету
Університет "Україна" має безбар'єрну інфраструктуру, побудовану на принципах універсального дизайну.
Приміщення для надання консультацій психологом

корпус №2, кабінет №100 або №106
соціальний працівник ЦІНТ Маслюк Карина Андріївна
Психолог ЦІНТ
Мацюк Ольга Леонідівна
Зал для занять з лікувальної фізкультури (корпус №3, кабінет №201)

Медичний пункт

Науково-практичний медико-реабілітаційний центр (корпус №3, кабінет №202)

11.5. Бібліотечно-інформаційне обслуговування здобувачів освітньої програми
Здобувачі освіти мають можливість користуватись бібліотекою з фондом 237228 прим. док. Бібліотечний фонд постійно комплектується новими надходженнями. Створюється локальна електронна бібліотека, що постійно оновлюється. Повнотекстові документи завантажуються на сайті електронної бібліотеки Університету: https://ush.com.ua/kvuulib.

В електронному читальному залі пропонують низку баз даних. Із метою їх активного використання проводяться тренінги і навчальні семінари. Наприклад, семінар «Впровадження бібліографічно-реферативної бази даних «Cambridge University Press» в освітній процес і науково-пошукову діяльність підрозділів Університету «Україна», тренінги «Основи використання платформи EBSCO-Host в Університеті «Україна», «Презентація бази даних Scopus» та ін. Для магістрантів проводяться практичні заняття «Методика бібліографування документа», «Правила складання бібліографічного списку до наукових робіт». Щорічно оформлюються віртуальні виставки «Нові надходження» для спеціальності «Екологія». Влаштовуються дні інформації та фахівця. Всі фінансові ресурси щодо придбання навчально-методичного забезпечення (тематико-типологічний план комплектування навчальної літератури, оперативний план замовлення навчально-методичної літератури, план замовлення періодичних видань), висвітлені на вебсторінці бібліотеки https://lib.uu.ua/.

 


Бібліографічний опис навчальної літератури Iнституту біомедичних технологій в Бібліотеці
Викладачі і студенти ОПП користуються журналами, що знаходяться у вільному доступі в мережі Інтернет:
1. «Агроекологічний журнал» https://journalagroeco.org.ua/about
2. «Проблеми екології та медицини» https://www.pdmu.edu.ua/magazines/prob-ecol-med
3. Науково-практичний журнал «Екологічні науки» https://ecoj.dea.kiev.ua/
4. Науковий журнал «Environmental Problems (Екологічні проблеми)» https://science.lpnu.ua/uk/ep
5. «Український гідрометеорологічний журнал» https://odeku.edu.ua/naukovi-zhurnaly-odeku/
6. Науковий журнал «Екологія та ноосферологія» https://www.dnu.dp.ua/zbirnik/fbem/20
7. Науковий журнал «Екологічне право» https://www.ecolaw.idpnan.kyiv.ua/
8. Науковий журнал «Довкілля та здоров'я» https://www.dovkil-zdorov.kiev.ua/
9. Журнал «Екологія. Право. Людина» https://epl.org.ua/lyudyna/zhurnal-ekologiya-pravo-lyudyna/
11.6. Технічна підтримки діяльності основних учасників і організаторів освітнього процесу
Для забезпечення належної якості освітньої діяльності в інституті широко використовуються технічні засоби та комп’ютерні технології.
Для наглядної демонстрації та трансляції в режимі відеоконференцій при проведенні лабораторних робіт у навчальний процес впроваджено комплект обладнання (спеціальна вебкамера для мікроскопу, спеціалізоване програмне забезпечення і комп’ютер з 25” монітором), яке дозволяє виводити на екран монітора зображення з мікроскопу. Також заняття проводяться в комп’ютерних класах 203 та 206 ІІ корпусу, в яких встановлені 26 та 19 комп’ютерів Intel Pentium BR G4400-3,3Ghz/4Gb/HDD 500Gb Монітор LG 21.5" відповідно.
Заняття в дистанційному режимі проводяться з аудиторій 3Л1, 3Л2 і 3Л3, які оснащені мультимедійними проекторами, вебкамерами, мікрофонами, акустичними системами, мікшерними пультами і ноутбуками.
11.7. Інформаційна підтримка та взаємодія зі здобувачами вищої освіти 
11.7.1. Інформаційні ресурси з організації освітнього процесу і викладацької діяльності для науково-педагогічного персоналу на платформі Moodle (https://vo.uu.edu.ua/)
Інструкція для викладачів: Як користуватися сервісом відеоконференцзв'язку
11.7.2. Нормативні документи, що регулюють зміст і реалізацію освітнього процесу (посилання на сторінку офіційного сайту, де розміщено реєстр нормативних документів)
Основні нормативні документи університету
11.7.3. Інформаційні ресурси для викладачів на сторінках офіційного сайту університету
Положення про підрозділи та посадові інструкції працівників
Внутрішня система управління якістю освіти та освітньої діяльності
Організація освітнього процесу
Навчально-методична діяльність
Підвищення кваліфікації викладачів
11.7.4. Сторінки університету https://www.facebook.com/UUkraine/ та Інституту біомедичних технологій https://www.facebook.com/groups/1685750548368627/ у Facebook.
11.7.5. Електронні бази даних наукової інформації відкритого доступу
11.7.6. Комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни
Кожен викладач Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» на платформі Moodle розміщує комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни:
- Робоча навчальна програма дисципліни – нормативний документ, який визначає місце і значення навчальної дисципліни в реалізації освітньо-професійної програми підготовки, її зміст, послідовність та організаційні форми вивчення навчальної дисципліни.
 - Методичні матеріали до семінарських, практичних та лабораторних занять (плани семінарських занять, завдання для практичних та лабораторних занять, методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять, контрольні завдання до семінарських, практичних та лабораторних занять, збірник задач, вправ, збірник ситуаційних завдань, ділові ігри тощо).
 - Методичне забезпечення самостійної роботи студентів (завдання для самостійного вивчення студентами окремих тем, збірник ситуаційних завдань, тестів, задач, теми рефератів та методичні вказівки до їх виконання, питання для самоконтролю).
 - Методичні вказівки щодо самостійної роботи студентів.
 - Модульні контрольні роботи (тестові завдання).
 - Варіанти контрольних робіт для проведення ректорської контрольної роботи.
 - Білети екзаменаційні (залікові, семестрові).
 - Пакети ККЗ (для проведення ККР).
 - Тематика курсових робіт.
 - Конспект лекцій.
 - Методичні вказівки та тематика контрольних робіт для заочної форми навчання.
 - Тематика індивідуальних завдань і науково-дослідних робіт студентів.
 - Методичне забезпечення контролю знань.
 - Питання для самоконтролю з дисципліни, завдання для поточного контролю знань, модульного контролю.
 - Варіанти тестів для поточного підсумкового тестування.
 - Питання для підготовки до екзамену (заліку).
 - Тематика і завдання щодо контрольних робіт для студентів заочної форми навчання.
 - Методичні рекомендації щодо виконання контрольних робіт для студентів заочної форми навчання.
 - Критерії оцінювання знань і вмінь студентів
 - Демонстраційні матеріали (рисунки, таблиці, презентації тощо).
 
11.8. Соціальна підтримка здобувачів освіти
Положення про встановлення спеціальних цін для окремих категорій здобувачів освіти
12. Інформація про здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами
12.1. Опис особливих освітніх потреб здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами - на освітній програмі не навчаються здобувачі освіти з особливими освітніми потребами
12.2. Опис видів супроводу, що надається здобувачам вищої освіти з особливими освітніми потребами - на освітній програмі не навчаються здобувачі освіти з особливими освітніми потребами
12.3. Індивідуальні навчальні плани здобувачів освіти з особливими освітніми потребами – інформація з обмеженим доступом, знаходиться в особовій справі
12.4. Інклюзивна освіта
На освітній програмі не навчаються здобувачі освіти з особливими освітніми потребами.
Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2024-2025 н.р.
Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2023-2024 н.р.
Результати опитувань "Інклюзивна освіта" у 2022-2023 н.р.
14. Компетентності, направлені на досягнення Цілей сталого розвитку ООН до 2030 р., набуття яких забезпечує освітня програма
| 
 №  | 
 Цілі сталого розвитку ООН до 2030 р.  | 
 Компетентності  | 
| 
 1  | 
Подолання бідності | 
 ФК 13. Здатність оптимізувати та/або відновлювати екосистеми пермакультурними методами. ФК 14. Здатність конструювати екосистеми різного масштабу з пермакультурною складовою  | 
| 
 2  | 
Подолання голоду, розвиток сільського господарства | 
 ФК 13. Здатність оптимізувати та/або відновлювати екосистеми пермакультурними методами. ФК 14. Здатність конструювати екосистеми різного масштабу з пермакультурною складовою. ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури.  | 
| 
 3  | 
Ціль 3. Міцне здоров'я і благополуччя | 
 ФК 13. Здатність оптимізувати та/або відновлювати екосистеми пермакультурними методами. ФК 15. Здатність конструювати та/або оптимізувати екосистеми з терапевтичною складовою пермакультурними методами. ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури.  | 
| 
 4  | 
Ціль 4. Якісна освіта | 
 Здатність розв'язувати складні задачі і проблеми у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування при здійсненні професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій, та характеризується комплексністю і невизначеністю умов та вимог ЗК 1. Здатність вчитися й оволодівати сучасними знаннями. ЗК 3. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ЗК 5. Здатність спілкуватися іноземною мовою. ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ФК 1. Обізнаність на рівні новітніх досягнень, необхідних для дослідницької та/або інноваційної діяльності у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування. ФК 2. Здатність застосовувати міждисциплінарні підходи при критичному осмисленні екологічних проблем. ФК 3. Здатність до використання принципів, методів та організаційних процедур дослідницької та/або інноваційної діяльності. ФК 4. Здатність застосовувати нові підходи до аналізу та прогнозування складних явищ, критичного осмислення проблем у професійній діяльності. ФК 5. Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців. ФК 8. Здатність до самоосвіти та підвищення кваліфікації на основі інноваційних підходів у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування. ФК 11. Здатність оцінювати стан і ризики екосистем. ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури.  | 
| 
 5  | 
Ґендерна рівність | 
 ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури  | 
| 
 6  | 
Чиста вода та належні санітарні умови | 
 ФК 2. Здатність застосовувати міждисциплінарні підходи при критичному осмисленні екологічних проблем. ФК 10. Здатність оцінювати рівень негативного впливу природних та антропогенних факторів екологічної небезпеки на довкілля та людину. ФК 13. Здатність оптимізувати та/або відновлювати екосистеми пермакультурними методами. ФК 15. Здатність конструювати та/або оптимізувати екосистеми з терапевтичною складовою пермакультурними методами. ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури.  | 
| 
 7  | 
Доступна та чиста енергія | 
 ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури ФК 3. Здатність до використання принципів, методів та організаційних процедур дослідницької та/або інноваційної діяльності. ФК 9. Здатність самостійно розробляти екологічні проекти шляхом творчого застосування існуючих та генерування нових ідей. ФК 14. Здатність конструювати екосистеми різного масштабу з пермакультурною складовою. ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури  | 
| 
 8  | 
Гідна праця та економічне зростання | 
 ФК 8. Здатність до самоосвіти та підвищення кваліфікації на основі інноваційних підходів у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування. ФК 13. Здатність оптимізувати та/або відновлювати екосистеми пермакультурними методами. ФК 14. Здатність конструювати екосистеми різного масштабу з пермакультурною складовою. ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури.  | 
| 
 9  | 
Промисловість, інновації та інфраструктура | 
 Здатність розв'язувати складні задачі і проблеми у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування при здійсненні професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій, та характеризується комплексністю і невизначеністю умов та вимог ЗК 3. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ФК 1. Обізнаність на рівні новітніх досягнень, необхідних для дослідницької та/або інноваційної діяльності у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування. ФК 3. Здатність до використання принципів, методів та організаційних процедур дослідницької та/або інноваційної діяльності. ФК 8. Здатність до самоосвіти та підвищення кваліфікації на основі інноваційних підходів у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування. ФК 10. Здатність оцінювати рівень негативного впливу природних та антропогенних факторів екологічної небезпеки на довкілля та людину. ФК 14. Здатність конструювати екосистеми різного масштабу з пермакультурною складовою  | 
| 
 10  | 
Скорочення нерівності | 
 ЗК 1. Здатність вчитися й оволодівати сучасними знаннями. ЗК 7. Здатність мотивувати людей та рухатись до спільної мети. ФК 5. Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців. ФК 8. Здатність до самоосвіти та підвищення кваліфікації на основі інноваційних підходів у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування. ФК 12. Здатність ініціювати застосування правових механізмів охорони довкілля та збалансованого природокористування. ФК 13. Здатність оптимізувати та/або відновлювати екосистеми пермакультурними методами ФК 14. Здатність конструювати екосистеми різного масштабу з пермакультурною складовою ФК 15. Здатність конструювати та/або оптимізувати екосистеми з терапевтичною складовою пермакультурними методами. ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури  | 
| 
 11  | 
Сталий розвиток міст і громад | 
 ЗК 7. Здатність мотивувати людей та рухатись до спільної мети. ФК 2. Здатність застосовувати міждисциплінарні підходи при критичному осмисленні екологічних проблем. ФК 5. Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців ФК 7. Здатність до організації робіт, пов'язаних із оцінкою екологічного стану, захистом довкілля та оптимізацією природокористування, в умовах неповної інформації та суперечливих вимог ФК 9. Здатність самостійно розробляти екологічні проекти шляхом творчого застосування існуючих та генерування нових ідей. ФК 10. Здатність оцінювати рівень негативного впливу природних та антропогенних факторів екологічної небезпеки на довкілля та людину. ФК 11. Здатність оцінювати стан і ризики екосистем ФК 13. Здатність оптимізувати та/або відновлювати екосистеми пермакультурними методами ФК 14. Здатність конструювати екосистеми різного масштабу з пермакультурною складовою ФК 15. Здатність конструювати та/або оптимізувати екосистеми з терапевтичною складовою пермакультурними методами. ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури  | 
| 
 12  | 
Відповідальне споживання та виробництво | 
 ЗК 2. Здатність приймати обґрунтовані рішення. ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел ФК 2. Здатність застосовувати міждисциплінарні підходи при критичному осмисленні екологічних проблем ФК 8. Здатність до самоосвіти та підвищення кваліфікації на основі інноваційних підходів у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування. ФК 10. Здатність оцінювати рівень негативного впливу природних та антропогенних факторів екологічної небезпеки на довкілля та людину. ФК 14. Здатність конструювати екосистеми різного масштабу з пермакультурною складовою. ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури  | 
| 
 13  | 
Пом'якшення наслідків зміни клімату | 
 ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК 7. Здатність мотивувати людей та рухатись до спільної мети. ФК 1. Обізнаність на рівні новітніх досягнень, необхідних для дослідницької та/або інноваційної діяльності у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування. ФК 2. Здатність застосовувати міждисциплінарні підходи при критичному осмисленні екологічних проблем. ФК 4. Здатність застосовувати нові підходи до аналізу та прогнозування складних явищ, критичного осмислення проблем у професійній діяльності. ФК 5. Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців. ФК 7. Здатність до організації робіт, пов'язаних із оцінкою екологічного стану, захистом довкілля та оптимізацією природокористування, в умовах неповної інформації та суперечливих вимог. ФК 9. Здатність самостійно розробляти екологічні проекти шляхом творчого застосування існуючих та генерування нових ідей ФК 13. Здатність оптимізувати та/або відновлювати екосистеми пермакультурними методами. ФК 14. Здатність конструювати екосистеми різного масштабу з пермакультурною складовою. ФК 15. Здатність конструювати та/або оптимізувати екосистеми з терапевтичною складовою пермакультурними методами. ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури  | 
| 
 14  | 
Збереження морських ресурсів | 
 Здатність розв'язувати складні задачі і проблеми у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування при здійсненні професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій, та характеризується комплексністю і невизначеністю умов та вимог ФК 1. Обізнаність на рівні новітніх досягнень, необхідних для дослідницької та/або інноваційної діяльності у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування. ФК 2. Здатність застосовувати міждисциплінарні підходи при критичному осмисленні екологічних проблем. ФК 7. Здатність до організації робіт, пов'язаних із оцінкою екологічного стану, захистом довкілля та оптимізацією природокористування, в умовах неповної інформації та суперечливих вимог. ФК 10. Здатність оцінювати рівень негативного впливу природних та антропогенних факторів екологічної небезпеки на довкілля та людину. ФК 11. Здатність оцінювати стан і ризики екосистем ФК 12. Здатність ініціювати застосування правових механізмів охорони довкілля та збалансованого природокористування. ФК 13. Здатність оптимізувати та/або відновлювати екосистеми пермакультурними методами  | 
| 
 15  | 
Захист та відновлення екосистем суші | 
 Здатність розв'язувати складні задачі і проблеми у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування при здійсненні професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій, та характеризується комплексністю і невизначеністю умов та вимог ФК 1. Обізнаність на рівні новітніх досягнень, необхідних для дослідницької та/або інноваційної діяльності у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування. ФК 2. Здатність застосовувати міждисциплінарні підходи при критичному осмисленні екологічних проблем. ФК 7. Здатність до організації робіт, пов'язаних із оцінкою екологічного стану, захистом довкілля та оптимізацією природокористування, в умовах неповної інформації та суперечливих вимог. ФК 10. Здатність оцінювати рівень негативного впливу природних та антропогенних факторів екологічної небезпеки на довкілля та людину. ФК 11. Здатність оцінювати стан і ризики екосистем ФК 12. Здатність ініціювати застосування правових механізмів охорони довкілля та збалансованого природокористування. ФК 13. Здатність оптимізувати та/або відновлювати екосистеми пермакультурними методами  | 
| 
 16  | 
Мир, справедливість та сильні інститути | 
 ЗК 7. Здатність мотивувати людей та рухатись до спільної мети. ФК 12. Здатність ініціювати застосування правових механізмів охорони довкілля та збалансованого природокористування. ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури  | 
| 
 17  | 
Партнерство заради сталого розвитку | 
 ЗК 2. Здатність приймати обґрунтовані рішення. ЗК 5. Здатність спілкуватися іноземною мовою. ФК 5. Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців. Ціль 4. Якісна освіта ФК 6. Здатність управляти стратегічним розвитком команди в процесі здійснення професійної діяльності у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування. ФК 7. Здатність до організації робіт, пов'язаних із оцінкою екологічного стану, захистом довкілля та оптимізацією природокористування, в умовах неповної інформації та суперечливих вимог. ФК 16. Здатність проводити екопросвітницьку та екоосвітню діяльність на засадах глибинної екології та пермакультури  | 
15. Концепція освітньої діяльності за спеціальністю
Рішення Вченої ради про затвердження
Наказ президента університету про введення в дію
16. Опитування
Опитування із проблем насильства та цькування (булінгу) в освітньому середовищі (НПП) 2024-2025 н.р.
Університет очима здобувачів освіти 2024-2025 н.р.
Університет очима здобувачів освіти 2023-2024 н.р.

                                
                                
                            
                                
                                
                            
                        


