Графік і результати опитувань
Графік проведення опитувань внутрішніх і зовнішніх стейхолдерів на 2025/2026 н.р.
| 
 № з/п  | 
 Тема дослідження  | 
 Назва  | 
 Дати проведення  | 
 Аудиторія  | 
 Посилання на анкету  | 
 Результати  | 
| 
 1  | 
 Оцінювання якості освітньої програми  | 
 Освітня/освітньо-наукова програма очима здобувачів вищої освіти  | 
 Січень – лютий 2026  | 
 студенти аспіранти  | 
Таблиця | |
| 
 2  | 
 Освітня програма очима здобувачів освіти з інвалідністю  | 
 студенти з інвалідністю  | 
Таблиця | |||
| 
 3  | 
 Освітня/ освітньо-наукова програма очима випускників  | 
 студенти аспіранти  | 
Таблиця | |||
| 
 4  | 
 Освітня програма очима випускників з інвалідністю  | 
 випускники з інвалідністю  | 
Таблиця | |||
| 
 5  | 
 Освітня/ освітньо-наукова програма очима роботодавців  | 
 роботодавці  | 
Таблиця | |||
| 
 6  | 
 Освітня/ освітньо-наукова програма очима науково-педагогічного персоналу  | 
 викладачі  | 
Таблиця | |||
| 
 7  | 
 Оцінка наукової складової освітньо-наукової програми  | 
 Підсумки навчання в аспірантурі  | 
 Січень 2026  | 
 аспіранти  | 
Таблиця | |
| 
 8  | 
 Визначення професійної орієнтованості і конкурентоздатності випускників університету на ринку праці, залежності успішності працевлаштування від якості освіти  | 
 Працевлаштування очима випускників  | 
 Листопад 2025  | 
 випускники  | 
Таблиця | |
| 
 9  | 
 Працевлаштування очима випускників з інвалідністю  | 
 Січень - лютий 2026  | 
 випускники з інвалідністю  | 
 https://forms.gle/Yafd9Ek48Z5oGtzu5 
  | 
Таблиця | |
| 
 10  | 
 Визначення конкурентоздатності випускників університету на ринку праці  | 
 Працевлаштування очима роботодавців  | 
 Листопад 2025  | 
 роботодавці  | 
Таблиця | |
| 
 11  | 
 Оцінювання професіоналізму науково-педагогічних працівників і якості курсу  | 
 Курс дисципліни очима здобувачів освіти  | 
 Грудень 2025 Червень 2026  | 
 студенти аспіранти  | 
Таблиця | |
| 
 12  | 
 Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти з інвалідністю  | 
 Грудень 2025 Червень 2026  | 
 студенти з інвалідністю аспіранти з інвалідністю  | 
Таблиця | ||
| 
 13  | 
 З’ясування рівня поінформованості та ставлення до системи запобігання плагіату  | 
 Опитування стосовно системи запобігання плагіату  | 
 Січень, травень 2026  | 
 студенти аспіранти  | 
Таблиця | |
| 
 викладачі  | 
Таблиця | |||||
| 
 14 15  | 
 Оцінювання рівня задоволеності якістю освітніх послуг і середовища  | 
 Університет очима здобувачів освіти  | 
 Березень – квітень 2026  | 
 студенти  | 
Таблиця | |
| 
 Якість освіти в Університеті – особиста потреба аспіранта  | 
 Січень, червень 2026  | 
 аспіранти  | 
Таблиця | |||
| 
 16  | 
 Маркетингове дослідження поведінки споживачів освітніх послуг університету  | 
 Опитування споживачів освітніх послуг  | 
 Листопад – грудень 2025  | 
 студенти аспіранти  | 
Таблиця | |
| 
 17 18  | 
 Оцінювання обізнаності учасників освітнього процесу щодо принципів та особливостей організації дуальної форми навчання  | 
 Дуальна форма здобуття освіти  | 
 Березень 2026  | 
 студенти аспіранти  | 
Таблиця | |
| 
 викладачі, співробітники  | 
Таблиця | |||||
| 
 19  | 
 Оцінювання учасниками освітнього процесу елементів супроводу виховання та навчання здобувачів освіти з особливими освітніми потребами і рівня розвиненості інклюзивного середовища  | 
 Інклюзивна освіта  | 
 Квітень – травень 2026  | 
 студенти аспіранти  | 
Таблиця | |
| 
 20  | 
 Опитування старост груп у рамках конкурсу на звання «кращого старости академічної групи»  | 
 Кращий староста академічної групи  | 
 Березень 2026  | 
 старости груп  | 
Таблиця | |
| 
 21  | 
 Оцінювання рівня адаптації студентів першого курсу до умов навчання в університеті  | 
 Адаптація першокурсників  | 
 Грудень 2025  | 
 студенти-першокурсники  | 
Таблиця | |
| 
 22  | 
 Моніторинг якості навчання англійської мови  | 
 Моніторинг якості навчання англійської мови  | 
 Грудень 2025 Червень 2026  | 
 студенти перших курсів (І-ІІ) студенти старших курсів аспіранти  | 
Таблиця | |
| 
 23  | 
 Визначення задоволеності здобувачів освіти-іноземців послугами Університету  | 
 Анкетування здобувачів освіти-іноземців  | 
 Грудень 2025 Червень 2026  | 
 студенти-іноземці  | 
Таблиця | |
| 
 24  | 
 Оцінювання діяльності викладача за поточний н.р.  | 
 Рейтингове оцінювання ПВС  | 
 Травень 2026  | 
 завідувач кафедри/голова циклової комісії, на якій у штаті, завідувач кафедри/голова циклової комісії, яку обслуговує або працює за внутрішнім сумісництвом  | 
 https://forms.gle/hLSAsJd6y86Gob8z5 
  | 
Таблиця | 
| 
 25  | 
 колеги  | 
Таблиця | ||||
| 
 26  | 
 студенти аспіранти  | 
Таблиця | ||||
| 
 27  | 
 Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання  | 
 Дистанційна форма навчання  | 
 Грудень 2025 Червень 2026  | 
 студенти аспіранти викладачі адміністрація  | 
Таблиця | |
| 
 28  | 
 Опитування із проблем насильства та цькування (булінгу) в освітньому середовищі  | 
 Що ми знаємо про булінг і як розуміємо цю проблему  | 
 Листопад - грудень 2025  | 
 науково-педагогічні та педагогічні працівники  | 
Таблиця | |
| 
 29  | 
 здобувачі освіти  | 
Таблиця | 
Графік проведення опитувань внутрішніх і зовнішніх стейхолдерів на 2024/2025 н.р.
| 
 № з/п  | 
 Тема дослідження  | 
 Назва  | 
 Дати проведення  | 
 Аудиторія  | 
 Посилання на анкету  | 
 Результати  | 
| 
 1  | 
 Оцінювання якості освітньої програми  | 
 Освітня/освітньо-наукова програма очима здобувачів вищої освіти  | 
 Січень – лютий 2025  | 
 студенти аспіранти  | 
||
| 
 2  | 
 Освітня програма очима здобувачів освіти з інвалідністю  | 
 студенти з інвалідністю  | 
||||
| 
 3  | 
 Освітня/ освітньо-наукова програма очима випускників  | 
випускники | ||||
| 
 4  | 
 Освітня програма очима випускників з інвалідністю  | 
 випускники з інвалідністю  | 
||||
| 
 5  | 
 Освітня/ освітньо-наукова програма очима роботодавців  | 
 роботодавці  | 
||||
| 
 6  | 
 Освітня/ освітньо-наукова програма очима науково-педагогічного персоналу  | 
 викладачі  | 
||||
| 
 7  | 
 Оцінка наукової складової освітньо-наукової програми  | 
 Підсумки навчання в аспірантурі  | 
 Січень 2025  | 
 аспіранти  | 
||
| 
 8  | 
 Визначення професійної орієнтованості і конкурентоздатності випускників університету на ринку праці, залежності успішності працевлаштування від якості освіти  | 
 Працевлаштування очима випускників  | 
 Листопад 2024  | 
 випускники  | 
||
| 
 9  | 
 Працевлаштування очима випускників з інвалідністю  | 
 Січень - лютий 2025  | 
 випускники з інвалідністю  | 
|||
| 
 10  | 
 Визначення конкурентоздатності випускників університету на ринку праці  | 
 Працевлаштування очима роботодавців  | 
 Листопад 2024  | 
 роботодавці  | 
||
| 
 11  | 
 Оцінювання професіоналізму науково-педагогічних працівників і якості курсу  | 
 Курс дисципліни очима здобувачів освіти  | 
 Грудень 2024 Червень 2025  | 
 студенти аспіранти  | 
||
| 
 12  | 
 Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти з інвалідністю  | 
 Грудень 2024 Червень 2025  | 
 студенти з інвалідністю аспіранти з інвалідністю  | 
|||
| 
 13  | 
 З’ясування рівня поінформованості та ставлення до системи запобігання плагіату  | 
 Опитування стосовно системи запобігання плагіату  | 
 Січень, травень 2025  | 
 студенти аспіранти  | 
||
| 
 викладачі  | 
||||||
| 
 14 15  | 
 Оцінювання рівня задоволеності якістю освітніх послуг і середовища  | 
 Університет очима здобувачів освіти  | 
 Березень – квітень 2025  | 
 студенти  | 
||
| 
 Якість освіти в Університеті – особиста потреба аспіранта  | 
 Січень, червень 2025  | 
 аспіранти  | 
||||
| 
 16  | 
 Маркетингове дослідження поведінки споживачів освітніх послуг університету  | 
 Опитування споживачів освітніх послуг  | 
 Листопад – грудень 2024  | 
 студенти аспіранти  | 
||
| 
 17 18  | 
 Оцінювання обізнаності учасників освітнього процесу щодо принципів та особливостей організації дуальної форми навчання  | 
 Дуальна форма здобуття освіти  | 
 Березень 2025  | 
 студенти аспіранти  | 
||
| 
 викладачі, співробітники  | 
||||||
| 
 19  | 
 Оцінювання учасниками освітнього процесу елементів супроводу виховання та навчання здобувачів освіти з особливими освітніми потребами і рівня розвиненості інклюзивного середовища  | 
 Інклюзивна освіта  | 
 Квітень – травень 2025  | 
 студенти аспіранти  | 
||
| 
 20  | 
 Опитування старост груп у рамках конкурсу на звання «кращого старости академічної групи»  | 
 Кращий староста академічної групи  | 
 Березень 2025  | 
 старости груп  | 
||
| 
 21  | 
 Оцінювання рівня адаптації студентів першого курсу до умов навчання в університеті  | 
 Адаптація першокурсників  | 
 Грудень 2024  | 
 студенти-першокурсники  | 
||
| 
 22  | 
 Моніторинг якості навчання англійської мови  | 
 Моніторинг якості навчання англійської мови  | 
 Грудень 2024 Червень 2025  | 
 студенти перших курсів (І-ІІ) студенти старших курсів аспіранти  | 
||
| 
 23  | 
 Визначення задоволеності здобувачів освіти-іноземців послугами Університету  | 
 Анкетування здобувачів освіти-іноземців  | 
 Грудень 2024 Червень 2025  | 
 студенти-іноземці  | 
 Таблиця Таблиця  | 
|
| 
 24  | 
 Оцінювання діяльності викладача за поточний н.р.  | 
 Рейтингове оцінювання ПВС  | 
 Травень 2025  | 
 завідувач кафедри/голова циклової комісії, на якій у штаті, завідувач кафедри/голова циклової комісії, яку обслуговує або працює за внутрішнім сумісництвом  | 
||
| 
 25  | 
 колеги  | 
|||||
| 
 26  | 
 студенти аспіранти  | 
|||||
| 
 27  | 
 Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання  | 
 Дистанційна форма навчання  | 
 Грудень 2024 Червень 2025  | 
 студенти аспіранти викладачі адміністрація  | 
||
| 
 28  | 
 Опитування із проблем насильства та цькування (булінгу) в освітньому середовищі  | 
 Що ми знаємо про булінг і як розуміємо цю проблему  | 
 Листопад - грудень 2024  | 
 науково-педагогічні та педагогічні працівники  | 
||
| 
 29  | 
 здобувачі освіти  | 
Графік проведення опитувань внутрішніх і зовнішніх стейхолдерів на 2023/2024 н.р.
| 
 № з/п  | 
 Тема дослідження  | 
 Назва  | 
 Дати проведення  | 
 Аудиторія  | 
 Посилання на анкету  | 
 Рез-ти  | 
| 
 1  | 
 Оцінювання якості освітньої програми  | 
 Освітня/освітньо-наукова програма очима здобувачів вищої освіти  | 
 Січень – лютий 2024  | 
 студенти аспіранти  | 
||
| 
 2  | 
 Освітня програма очима здобувачів освіти з інвалідністю  | 
 студенти з інвалідністю  | 
||||
| 
 3  | 
 Освітня/ освітньо-наукова програма очима випускників  | 
 студенти аспіранти  | 
||||
| 
 4  | 
 Освітня програма очима випускників з інвалідністю  | 
 випускники з інвалідністю  | 
||||
| 
 5  | 
 Освітня/ освітньо-наукова програма очима роботодавців  | 
 роботодавці  | 
||||
| 
 6  | 
 Освітня/ освітньо-наукова програма очима науково-педагогічного персоналу  | 
 викладачі  | 
||||
| 
 7  | 
 Оцінка наукової складової освітньо-наукової програми  | 
 Підсумки навчання в аспірантурі  | 
 Січень 2024  | 
 аспіранти  | 
||
| 
 8  | 
 Визначення професійної орієнтованості і конкурентоздатності випускників університету на ринку праці, залежності успішності працевлаштування від якості освіти  | 
 Працевлаштування очима випускників  | 
 Листопад 2023  | 
 випускники  | 
||
| 
 9  | 
 Працевлаштування очима випускників з інвалідністю  | 
 Січень - лютий 2024  | 
 випускники з інвалідністю  | 
|||
| 
 11  | 
 Визначення конкурентоздатності випускників університету на ринку праці  | 
 Працевлаштування очима роботодавців  | 
 Листопад 2023  | 
 роботодавці  | 
||
| 
 12  | 
 Оцінювання професіоналізму науково-педагогічних працівників і якості курсу  | 
 Курс дисципліни очима здобувачів освіти  | 
 Грудень 2023 Червень 2024  | 
 студенти аспіранти  | 
||
| 
 13  | 
 Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти з інвалідністю  | 
 Грудень 2023 Червень 2024  | 
 студенти з інвалідністю аспіранти з інвалідністю  | 
|||
| 
 14  | 
 З’ясування рівня поінформованості та ставлення до системи запобігання плагіату  | 
 Опитування стосовно системи запобігання плагіату  | 
 Січень, травень 2024  | 
 студенти аспіранти  | 
||
| 
 15  | 
 викладачі  | 
|||||
| 
 16  | 
 Оцінювання рівня задоволеності якістю освітніх послуг і середовища  | 
 Університет очима здобувачів освіти  | 
 Березень – квітень 2024  | 
 студенти  | 
||
| 
 Якість освіти в Університеті – особиста потреба аспіранта  | 
 Січень, червень 2024  | 
 аспіранти  | 
||||
| 
 17  | 
 Маркетингове дослідження поведінки споживачів освітніх послуг університету  | 
 Опитування споживачів освітніх послуг  | 
 Листопад – грудень 2023  | 
 студенти аспіранти  | 
||
| 
 18  | 
 Оцінювання обізнаності учасників освітнього процесу щодо принципів та особливостей організації дуальної форми навчання  | 
 Дуальна форма здобуття освіти  | 
 Березень 2024  | 
 студенти аспіранти  | 
||
| 
 викладачі, співробітники  | 
||||||
| 
 19  | 
 Оцінювання учасниками освітнього процесу елементів супроводу виховання та навчання здобувачів освіти з особливими освітніми потребами і рівня розвиненості інклюзивного середовища  | 
 Інклюзивна освіта  | 
 Квітень – травень 2024  | 
 студенти аспіранти  | 
||
| 
 20  | 
 Опитування старост груп у рамках конкурсу на звання «кращого старости академічної групи»  | 
 Кращий староста академічної групи  | 
 Березень 2024  | 
 старости груп  | 
||
| 
 21  | 
 Оцінювання рівня адаптації студентів першого курсу до умов навчання в університеті  | 
 Адаптація першокурсників  | 
 Грудень 2023  | 
 студенти-першокурсники  | 
||
| 
 22  | 
 Моніторинг якості навчання англійської мови  | 
 Моніторинг якості навчання англійської мови  | 
 Грудень 2023 Червень 2024  | 
 студенти перших курсів (І-ІІ) студенти старших курсів аспіранти  | 
||
| 
 23  | 
 Визначення задоволеності здобувачів освіти-іноземців послугами Університету  | 
 Анкетування здобувачів освіти-іноземців  | 
 Грудень 2023 Червень 2024  | 
 студенти-іноземці  | 
 Таблиця  | 
|
| 
 24  | 
 Оцінювання діяльності викладача за поточний н.р.  | 
 Рейтингове оцінювання ПВС  | 
 Травень 2024  | 
 завідувач кафедри/голова циклової комісії, на якій у штаті, завідувач кафедри/голова циклової комісії, яку обслуговує або працює за внутрішнім сумісництвом  | 
||
| 
 25  | 
 колеги  | 
|||||
| 
 26  | 
 студенти аспіранти  | 
|||||
| 
 27  | 
||||||
| 
 28  | 
 Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання  | 
 Дистанційна форма навчання  | 
 Грудень 2023 Червень 2024  | 
 студенти аспіранти викладачі адміністрація  | 
||
| 
 29  | 
 Опитування із проблем насильства та цькування (булінгу) в освітньому середовищі  | 
 Що ми знаємо про булінг і як розуміємо цю проблему  | 
 Листопад - грудень 2023  | 
 науково-педагогічні та педагогічні працівники  | 
||
| 
 30  | 
 здобувачі освіти  | 
Графік проведення опитувань внутрішніх і зовнішніх стейхолдерів на 2022/2023 н.р.
Результати опитувань:
Університет очима студентів 2022-2023 (Відповіді)
Дуальна форма здобуття освіти 2022-2023 (Відповіді)
| 
 № з/п  | 
 Тема дослідження  | 
 Назва  | 
 Дати  | 
 Ауд-я  | 
 Анкета  | 
 Рез-ти  | 
| 
 1  | 
 Оцінювання якості освітньої програми  | 
 Освітня програма очима здобувачів вищої освіти  | 
 Січень - лютий 2023  | 
 студенти  | 
||
| 
 2  | 
 Освітня програма очима випускників  | 
 випускники  | 
||||
| 
 3  | 
 Освітня програма очима роботодавців  | 
 роботодавці  | 
||||
| 
 4  | 
 Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу  | 
 викладачі  | 
||||
| 
 5  | 
 Визначення професійної орієнтованості і конкурентоздатності випускників університету на ринку праці, залежності успішності працевлаштування від якості освіти  | 
 Працевлаштування очима випускників  | 
 Листопад 2022  | 
 випускники  | 
||
| 
 6  | 
 Визначення конкурентоздатності випускників університету на ринку праці  | 
 Працевлаштування очима роботодавців  | 
 Листопад 2022  | 
 роботодавці  | 
||
| 
 7  | 
 Оцінювання професіоналізму науково-педагогічних працівників і якості курсу  | 
 Курс дисципліни очима студентів  | 
 Грудень 2022 Квітень 2023  | 
 студенти  | 
||
| 
 8  | 
 З’ясування рівня поінформованості та ставлення до системи запобігання плагіату  | 
 Опитування стосовно системи запобігання плагіату  | 
 Травень 2023  | 
 студенти  | 
||
| 
 9  | 
 викладачі  | 
|||||
| 
 10  | 
 Оцінювання рівня задоволеності якістю освітніх послуг і середовища  | 
 Університет очима студентів  | 
 Березень – квітень 2023  | 
 студенти  | 
||
| 
 11  | 
 Маркетингове дослідження поведінки споживачів освітніх послуг університету  | 
 Опитування споживачів освітніх послуг  | 
 Листопад – грудень 2022  | 
 студенти  | 
||
| 
 12  | 
 Оцінювання обізнаності учасників освітнього процесу щодо принципів та особливостей організації дуальної форми навчання  | 
 Дуальна форма здобуття освіти  | 
 Лютий 2023  | 
 студенти, викладачі, співробітники  | 
||
| 
 13  | 
 Оцінювання учасниками освітнього процесу елементів супроводу виховання та навчання студентів із особливими освітніми потребами і рівня розвиненості інклюзивного середовища  | 
 Інклюзивна освіта  | 
 Квітень – травень 2023  | 
 студенти  | 
||
| 
 14  | 
 Опитування старост груп у рамках конкурсу на звання «кращого старости академічної групи»  | 
 Кращий староста академічної групи  | 
 Березень 2023  | 
 старости груп  | 
 
  | 
|
| 
 15  | 
 Оцінювання рівня адаптації студентів першого курсу до умов навчання в університеті  | 
 Адаптація першокурсників  | 
 Грудень 2022  | 
 студенти-першокурсники  | 
||
| 
 16  | 
 Моніторинг якості навчання англійської мови  | 
 Моніторинг якості навчання англійської мови  | 
 Березень – квітень 2023  | 
 студенти перших курсів (І-ІІ) студенти старших курсів  | 
||
| 
 17  | 
 Визначення задоволеності студентів-іноземців послугами Університету  | 
 Анкетування студентів-іноземців  | 
 Грудень 2022 Квітень 2023  | 
 студенти-іноземці  | 
 
  | 
|
| 
 18  | 
 Оцінювання діяльності викладача завідувачем кафедри за поточний н.р.  | 
 Рейтингове оцінювання ПВС  | 
 Травень 2023  | 
 завідувач кафедри/голова циклової комісії, на якій у штаті, завідувач кафедри/голова циклової комісії, яку обслуговує або працює за внутрішнім сумісництвом  | 
||
| 
 19  | 
 Оцінювання діяльності викладача колегами за поточний н.р.  | 
 Рейтингове оцінювання ПВС  | 
 Травень 2023  | 
 колеги  | 
||
| 
 20  | 
 Оцінювання діяльності викладача здобувачами вищої освіти за поточний н.р.  | 
 Рейтингове оцінювання ПВС  | 
 Травень 2023  | 
 здобувачі освіти  | 
||
| 
 21  | 
 Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання  | 
 Дистанційна форма навчання  | 
 Грудень 2022 Квітень 2023  | 
 студенти здобувачі адміністрація  | 
||
| 
 22  | 
 Опитування із проблем насильства та цькування (булінгу) в освітньому середовищі  | 
 Що ми знаємо про булінг і як розуміємо цю проблему  | 
 Листопад - грудень 2022  | 
 науково-педагогічні та педагогічні працівники  | 
||
| 
 23  | 
 здобувачі освіти  | 
|||||
| 
 24  | 
 Оцінювання професіоналізму науково-педагогічних працівників і якості курсу  | 
 Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти з інвалідністю  | 
 Листопад 2022 – червень 2023  | 
 здобувачі освіти з інвалідністю  | 
||
| 
 25  | 
 Оцінювання якості освітньої програми  | 
 Освітня програма очима випускників з інвалідністю  | 
 Січень - лютий 2023  | 
 випускників з інвалідністю  | 
||
| 
 26  | 
 Освітня програма очима здобувачів освіти з інвалідністю 
  | 
 здобувачі освіти з інвалідністю  | 
||||
| 
 27  | 
 Працевлаштування очима випускників з інвалідністю  | 
 випускників з інвалідністю  | 
Графік проведення опитувань внутрішніх і зовнішніх стейхолдерів на 2021/2022 н.р.
| 
 № з/п  | 
 Тема дослідження  | 
 Назва  | 
 Дати  | 
 Ауд-я  | 
 Анкета  | 
Рез-ти | 
| 
 1  | 
 Оцінювання якості освітньої програми  | 
 Освітня програма очима здобувачів вищої освіти  | 
 Січень - лютий 2022  | 
 студенти  | 
Таблиця | |
| 
 2  | 
 Освітня програма очима випускників  | 
 випускники  | 
Таблиця | |||
| 
 3  | 
 Освітня програма очима роботодавців  | 
 роботодавці  | 
Таблиця | |||
| 
 4  | 
 Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу  | 
 викладачі  | 
Таблиця | |||
| 
 5  | 
 Визначення професійної орієнтованості і конкурентоздатності випускників університету на ринку праці, залежності успішності працевлаштування від якості освіти  | 
 Працевлаштування очима випускників  | 
 Листопад 2021  | 
 випускники  | 
Таблиця | |
| 
 6  | 
 Визначення конкурентоздатності випускників університету на ринку праці  | 
 Працевлаштування очима роботодавців  | 
 Листопад 2021  | 
 роботодавці  | 
Таблиця | |
| 
 7  | 
 Оцінювання професіоналізму науково-педагогічних працівників і якості курсу  | 
 Курс дисципліни очима студентів  | 
 Грудень 2021 
 Квітень 2022  | 
 студенти  | 
||
| 
 8  | 
 З’ясування рівня поінформованості та ставлення до системи запобігання плагіату  | 
 Опитування стосовно системи запобігання плагіату  | 
 Травень 2022  | 
 студенти  | 
Таблиця | |
| 
 9  | 
 викладачі  | 
Таблиця | ||||
| 
 10  | 
 Оцінювання рівня задоволеності якістю освітніх послуг і середовища  | 
 Університет очима студентів  | 
 Березень – квітень 2022  | 
 студенти  | 
Таблиця | |
| 
 11  | 
 Маркетингове дослідження поведінки споживачів освітніх послуг університету  | 
 Опитування споживачів освітніх послуг  | 
 Листопад – грудень 2021  | 
 студенти  | 
Таблиця | |
| 
 12  | 
 Оцінювання обізнаності учасників освітнього процесу щодо принципів та особливостей організації дуальної форми навчання  | 
 Дуальна форма здобуття освіти  | 
 Лютий 2022  | 
 студенти, викладачі, співробітники  | 
Таблиця | |
| 
 13  | 
 Оцінювання учасниками освітнього процесу елементів супроводу виховання та навчання студентів з особливими освітніми потребами і рівня розвиненості інклюзивного середовища  | 
 Інклюзивна освіта  | 
 Квітень – травень 2022  | 
 студенти  | 
Таблиця | |
| 
 14  | 
 Опитування старост груп у рамках конкурсу на звання «кращого старости академічної групи»  | 
 Кращий староста академічної групи  | 
 Березень 2022  | 
 старости груп  | 
Таблиця | |
| 
 15  | 
 Оцінювання рівня адаптації студентів першого курсу до умов навчання в університеті  | 
 Адаптація першокурсників  | 
 Грудень 2021  | 
 студенти-першокурсники  | 
Таблиця | |
| 
 16  | 
 Моніторинг якості навчання англійської мови  | 
 Моніторинг якості навчання англійської мови  | 
 Березень – квітень 2022  | 
 студенти перших курсів (І-ІІ) студенти старших курсів  | 
Таблиця | |
| 
 17  | 
 Визначення задоволеності студентів-іноземців послугами Університету  | 
 Анкетування студентів-іноземців  | 
 Грудень 2021 
 Квітень 2022  | 
 студенти-іноземці  | 
 Таблиця 2 семестр  | 
|
| 
 18  | 
 Оцінювання діяльності викладача завідувачем кафедри за 2020-2021 н.р.  | 
 Рейтингове оцінювання ПВС  | 
 Травень 2022  | 
 завідувач кафедри/голова циклової комісії, на якій у штаті, завідувач кафедри/голова циклової комісії, яку обслуговує або працює за внутрішнім сумісництвом  | 
Таблиця | |
| 
 19  | 
 Оцінювання діяльності викладача колегами за 2020-2021 н.р.  | 
 Рейтингове оцінювання ПВС  | 
 Травень 2022  | 
 колеги  | 
Таблиця | |
| 
 20  | 
 Оцінювання діяльності викладача здобувачами вищої освіти за 2020-2021 н.р.  | 
 Рейтингове оцінювання ПВС  | 
 Травень 2022  | 
 здобувачі освіти  | 
Таблиця | |
| 
 21  | 
 Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання (на основі екстренного експерименту через карантин 12.03-3.04.20 р.)  | 
 Дистанційна форма навчання  | 
 Грудень 2021 
 Квітень 2022  | 
 студенти здобувачі адміністрація  | 
||
| 
 22  | 
 Опитування із проблем насильства та цькування (булінгу) в студентському середовищі  | 
 Що ми знаємо про булінг і як розуміємо цю проблему  | 
 Жовтень - листопад 2021  | 
 науково-педагогічні та педагогічні працівники  | 
Таблиця | |
| 
 23  | 
 здобувачі освіти  | 
Таблиця | 
Графік проведення опитувань внутрішніх і зовнішніх стейхолдерів на 2020/2021 н.р.
| № з/п | Тема дослідження | Назва | Дати | Ауд-рія | Анкета | Рез-ти | 
| 1 | Оцінювання якості освітньої програми | Освітня програма очима здобувачів вищої освіти | Лютий – Березень 2021 | студенти | відкрити | Таблиця | 
| 2 | Освітня програма очима випускників | Лютий – Березень 2021 | випускники | відкрити | Таблиця | |
| 3 | Освітня програма очима роботодавців | Лютий – Березень 2021 | роботодавці | відкрити | Таблиця | |
| 4 | Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу | Лютий – Березень 2021 | викладачі | відкрити | Таблиця | |
| 5 | Визначення професійної орієнтованості і конкурентоздатності випускників університету на ринку праці, залежності успішності працевлаштування від якості освіти | Працевлаштування очима випускників | Листопад 2020 | випускники | відкрити | Таблиця | 
| 6 | Визначення конкурентоздатності випускників університету на ринку праці | Працевлаштування очима роботодавців | Листопад 2020 | роботодавці | відкрити | Таблиця | 
| 7 | Оцінювання професіоналізму науково-педагогічних працівників і якості курсу | Курс дисципліни очима студентів | Жовтень 2020 Березень 2021 | студенти | відкрити | Таблиця | 
| 8 | З’ясування рівня поінформованості та ставлення до системи запобігання плагіату | Опитування стосовно системи запобігання плагіату | Травень 2021 | студенти | відкрити | |
| 9 | викладачі | |||||
| 10 | Оцінювання рівня задоволеності якістю освітніх послуг і середовища | Університет очима студентів | Березень - Квітень 2021 | студенти | відкрити | Таблиця | 
| 11 | Маркетингове дослідження поведінки споживачів освітніх послуг університету | Опитування споживачів освітніх послуг | Жовтень 2020 | студенти | відкрити | |
| 12 | Оцінювання обізнаності учасників освітнього процесу щодо принципів та особливостей організації дуальної форми навчання | Дуальна форма здобуття освіти | Жовтень 2020 | студенти, викладачі, співробітники | відкрити | |
| 13 | Оцінювання учасниками освітнього процесу елементів супроводу виховання та навчання студентів з особливими освітніми потребами і рівня розвиненості інклюзивного середовища | Інклюзивна освіта | Квітень – Травень 2021 | студенти | відкрити | |
| 14 | Опитування старост груп у рамках конкурсу на звання «кращого старости академічної групи» | Кращий староста академічної групи | Березень 2021 | старости груп | відкрити | Таблиця | 
| 15 | Оцінювання рівня адаптації студентів першого курсу до умов навчання в університеті | Адаптація першокурсників | Грудень 2020 | студенти- перш-ки | відкрити | Таблиця | 
| 16 | Моніторинг якості навчання англійської мови | Моніторинг якості навчання англійської мови | Березень – Квітень 2021 | студенти перших курсів (І-ІІ) студенти старших курсів | відкрити | Таблиця | 
| 17 | Визначення задоволеності студентів-іноземців послугами Університету | Анкетування студентів-іноземців | Квітень 2021 | студенти-іноземці | відкрити | Таблиця | 
| 18 | Оцінювання діяльності викладача завідувачем кафедри за 2020-2021 н.р. | Рейтингове оцінювання ПВС | Травень 2021 | завідувач кафедри/голова циклової комісії, на якій у штаті, завідувач кафедри/голова циклової комісії, яку обслуговує або працює за внутрішнім сумісництвом | відкрити | Таблиця | 
| 19 | Оцінювання діяльності викладача колегами за 2020-2021 н.р. | Рейтингове оцінювання ПВС | Травень 2021 | колеги | відкрити | Таблиця | 
| 20 | Оцінювання діяльності викладача здобувачами вищої освіти за 2020-2021 н.р. | Рейтингове оцінювання ПВС | Травень 2021 | здобувачі освіти | відкрити | Таблиця | 
| 21 | Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання (на основі екстренного експерименту через карантин 12.03-3.04.20 р.) | Дистанційна форма навчання | Жовтень 2020 Березень 2021 | студенти здобувачі адміністрація | відкрити | |
| 22 | Проведення SNW-аналізу навчально-виховних підрозділів | Стратегічний SNW-аналіз | Жовтень 2020 | керівники НВП, завідувачі кафедр/голови циклових комісій | відкрити | Таблиця | 
Графік проведення опитувань внутрішніх і зовнішніх стейхолдерів у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
| № з/п | Тема дослідження | Назва | Дати | Ауд-рія | Анкета | Рез-ти | 
| 1 | Оцінювання якості освітньої програми | Освітня програма очима здобувачів вищої освіти | 20.02.2020 - 30.03.2020 Продовжити до 16.04.2020 | студенти | відкрити | |
| 2 | Освітня програма очима випускників | 20.02.2020 - 30.03.2020 Продовжити до 16.04.2020 | випускники | відкрити | Таблиця | |
| 3 | Освітня програма очима роботодавців | 20.02.2020 - 30.03.2020 Продовжити до 16.04.2020 | роботодавці | відкрити | Таблиця | |
| 4 | Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу | 20.02.2020 - 30.03.2020 Продовжити до 16.04.2020 | викладачі | відкрити | Таблиця | |
| 5 | Визначення професійної орієнтованості і конкурентоздатності випускників університету на ринку праці, залежності успішності працевлаштування від якості освіти | Працевлаштування очима випускників | 01.02.2020 -20.03.2020 Продовжити до 16.04.2020 | випускники | відкрити | Таблиця | 
| 6 | Визначення конкурентоздатності випускників університету на ринку праці | Працевлаштування очима роботодавців | 01.02.2020 -20.03.2020 Продовжити до 16.04.2020 | роботодавці | відкрити | Таблиця | 
| 7 | Оцінювання професіоналізму науково-педагогічних працівників і якості курсу | Курс дисципліни очима студентів | 20.03.2020 р. - кінець ІІ семестру 2019-2020 н.р. | студенти | відкрити | Таблиця | 
| 8 | З’ясування рівня поінформованості та ставлення до системи запобігання плагіату | Опитування стосовно системи запобігання плагіату | 17.03.2020 - 15.05.2020 | студенти | відкрити | Таблиця | 
| 9 | 17.03.2020 - 15.05.2020 | викладачі | ||||
| 10 | Оцінювання рівня задоволеності якістю освітніх послуг і середовища | Університет очима студентів | 20.03.2020 - 12.05.2020 р. | студенти | відкрити | Таблиця | 
| 11 | Маркетингове дослідження поведінки споживачів освітніх послуг університету | Опитування споживачів освітніх послуг | 20.03.2020 - 30.05.2020 р. | студенти | відкрити | Таблиця | 
| 12 | Оцінювання обізнаності учасників освітнього процесу щодо принципів та особливостей організації дуальної форми навчання | Дуальна форма здобуття освіти | 01.01.2020 - 02.03.2020 Продовжити до 16.04.2020 | студенти, викладачі, співробітники | відкрити | Таблиця | 
| 13 | Оцінювання учасниками освітнього процесу елементів супроводу виховання та навчання студентів з особливими освітніми потребами і рівня розвиненості інклюзивного середовища | Інклюзивна освіта | 20.03.2020 - 30.05.2020 р. | студенти | відкрити | Таблиця | 
| 14 | Опитування старост груп у рамках конкурсу на звання «кращого старости академічної групи» | Кращий староста академічної групи | 06.03.2020 - 19.03.2020 продовжити | старости груп | відкрити | Таблиця | 
| 15 | Оцінювання рівня адаптації студентів першого курсу до умов навчання в університеті | Адаптація першокурсників | 20.03.2020 - 30.05.2020 р. | студенти-перш-ки | відкрити | Таблиця | 
| 16 | Моніторинг якості навчання англійської мови | Моніторинг якості навчання англійської мови | 20.03.2020 - 30.04.2020 р. | студенти перших курсів (І-ІІ) студенти старших курсів | відкрити | Таблиця | 
| 17 | Визначення задоволеності студентів-іноземців послугами Університету | Анкетування студентів-іноземців | 20.03.2020 - 15.05.2020 р. | студенти-іноземці | відкрити | Таблиця | 
| 18 | Оцінювання діяльності викладача завідувачем кафедри за 2019-2020 н.р. | Рейтингове оцінювання ПВС | Травень 2020 р. | завідувач кафедри/голова циклової комісії, на якій у штаті, завідувач кафедри/голова циклової комісії, яку обслуговує або працює за внутрішнім сумісництвом | відкрити | Таблиця | 
| 19 | Оцінювання діяльності викладача колегами за 2019-2020 н.р. | Рейтингове оцінювання ПВС | Травень 2020 р. | колеги | відкрити | Таблиця | 
| 20 | Оцінювання діяльності викладача здобувачами вищої освіти за 2019-2020 н.р. | Рейтингове оцінювання ПВС | Травень 2020 р. | здобувачі освіти | відкрити | Таблиця | 
