Графік і результати опитувань
Графік проведення опитувань внутрішніх і зовнішніх стейхолдерів на 2022/2023 н.р.
№ з/п |
Тема дослідження |
Назва |
Дати |
Ауд-я |
Анкета |
Рез-ти |
1 |
Оцінювання якості освітньої програми |
Освітня програма очима здобувачів вищої освіти |
Січень - лютий 2023 |
студенти |
||
2 |
Освітня програма очима випускників |
випускники |
||||
3 |
Освітня програма очима роботодавців |
роботодавці |
||||
4 |
Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу |
викладачі |
||||
5 |
Визначення професійної орієнтованості і конкурентоздатності випускників університету на ринку праці, залежності успішності працевлаштування від якості освіти |
Працевлаштування очима випускників |
Листопад 2022 |
випускники |
||
6 |
Визначення конкурентоздатності випускників університету на ринку праці |
Працевлаштування очима роботодавців |
Листопад 2022 |
роботодавці |
||
7 |
Оцінювання професіоналізму науково-педагогічних працівників і якості курсу |
Курс дисципліни очима студентів |
Грудень 2022 Квітень 2023 |
студенти |
||
8 |
З’ясування рівня поінформованості та ставлення до системи запобігання плагіату |
Опитування стосовно системи запобігання плагіату |
Травень 2023 |
студенти |
|
|
9 |
викладачі |
|
||||
10 |
Оцінювання рівня задоволеності якістю освітніх послуг і середовища |
Університет очима студентів |
Березень – квітень 2023 |
студенти |
|
|
11 |
Маркетингове дослідження поведінки споживачів освітніх послуг університету |
Опитування споживачів освітніх послуг |
Листопад – грудень 2022 |
студенти |
||
12 |
Оцінювання обізнаності учасників освітнього процесу щодо принципів та особливостей організації дуальної форми навчання |
Дуальна форма здобуття освіти |
Лютий 2023 |
студенти, викладачі, співробітники |
|
|
13 |
Оцінювання учасниками освітнього процесу елементів супроводу виховання та навчання студентів із особливими освітніми потребами і рівня розвиненості інклюзивного середовища |
Інклюзивна освіта |
Квітень – травень 2023 |
студенти |
||
14 |
Опитування старост груп у рамках конкурсу на звання «кращого старости академічної групи» |
Кращий староста академічної групи |
Березень 2023 |
старости груп |
|
|
15 |
Оцінювання рівня адаптації студентів першого курсу до умов навчання в університеті |
Адаптація першокурсників |
Грудень 2022 |
студенти-першокурсники |
||
16 |
Моніторинг якості навчання англійської мови |
Моніторинг якості навчання англійської мови |
Березень – квітень 2023 |
студенти перших курсів (І-ІІ) студенти старших курсів |
|
|
17 |
Визначення задоволеності студентів-іноземців послугами Університету |
Анкетування студентів-іноземців |
Грудень 2022 Квітень 2023 |
студенти-іноземці |
|
|
18 |
Оцінювання діяльності викладача завідувачем кафедри за поточний н.р. |
Рейтингове оцінювання ПВС |
Травень 2023 |
завідувач кафедри/голова циклової комісії, на якій у штаті, завідувач кафедри/голова циклової комісії, яку обслуговує або працює за внутрішнім сумісництвом |
|
|
19 |
Оцінювання діяльності викладача колегами за поточний н.р. |
Рейтингове оцінювання ПВС |
Травень 2023 |
колеги |
|
|
20 |
Оцінювання діяльності викладача здобувачами вищої освіти за поточний н.р. |
Рейтингове оцінювання ПВС |
Травень 2023 |
здобувачі освіти |
|
|
21 |
Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання |
Дистанційна форма навчання |
Грудень 2022 Квітень 2023 |
студенти здобувачі адміністрація |
||
22 |
Опитування із проблем насильства та цькування (булінгу) в освітньому середовищі |
Що ми знаємо про булінг і як розуміємо цю проблему |
Листопад - грудень 2022 |
науково-педагогічні та педагогічні працівники |
||
23 |
здобувачі освіти |
|||||
24 |
Оцінювання професіоналізму науково-педагогічних працівників і якості курсу |
Курс навчальної дисципліни очима здобувачів освіти з інвалідністю |
Листопад 2022 – червень 2023 |
здобувачі освіти з інвалідністю |
||
25 |
Оцінювання якості освітньої програми |
Освітня програма очима випускників з інвалідністю |
Січень - лютий 2023 |
випускників з інвалідністю |
||
26 |
Освітня програма очима здобувачів освіти з інвалідністю
|
здобувачі освіти з інвалідністю |
||||
27 |
Працевлаштування очима випускників з інвалідністю |
випускників з інвалідністю |
Графік проведення опитувань внутрішніх і зовнішніх стейхолдерів на 2021/2022 н.р.
№ з/п |
Тема дослідження |
Назва |
Дати |
Ауд-я |
Анкета |
Рез-ти |
1 |
Оцінювання якості освітньої програми |
Освітня програма очима здобувачів вищої освіти |
Січень - лютий 2022 |
студенти |
Таблиця | |
2 |
Освітня програма очима випускників |
випускники |
Таблиця | |||
3 |
Освітня програма очима роботодавців |
роботодавці |
Таблиця | |||
4 |
Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу |
викладачі |
Таблиця | |||
5 |
Визначення професійної орієнтованості і конкурентоздатності випускників університету на ринку праці, залежності успішності працевлаштування від якості освіти |
Працевлаштування очима випускників |
Листопад 2021 |
випускники |
Таблиця | |
6 |
Визначення конкурентоздатності випускників університету на ринку праці |
Працевлаштування очима роботодавців |
Листопад 2021 |
роботодавці |
Таблиця | |
7 |
Оцінювання професіоналізму науково-педагогічних працівників і якості курсу |
Курс дисципліни очима студентів |
Грудень 2021
Квітень 2022 |
студенти |
||
8 |
З’ясування рівня поінформованості та ставлення до системи запобігання плагіату |
Опитування стосовно системи запобігання плагіату |
Травень 2022 |
студенти |
Таблиця | |
9 |
викладачі |
Таблиця | ||||
10 |
Оцінювання рівня задоволеності якістю освітніх послуг і середовища |
Університет очима студентів |
Березень – квітень 2022 |
студенти |
Таблиця | |
11 |
Маркетингове дослідження поведінки споживачів освітніх послуг університету |
Опитування споживачів освітніх послуг |
Листопад – грудень 2021 |
студенти |
Таблиця | |
12 |
Оцінювання обізнаності учасників освітнього процесу щодо принципів та особливостей організації дуальної форми навчання |
Дуальна форма здобуття освіти |
Лютий 2022 |
студенти, викладачі, співробітники |
Таблиця | |
13 |
Оцінювання учасниками освітнього процесу елементів супроводу виховання та навчання студентів з особливими освітніми потребами і рівня розвиненості інклюзивного середовища |
Інклюзивна освіта |
Квітень – травень 2022 |
студенти |
Таблиця | |
14 |
Опитування старост груп у рамках конкурсу на звання «кращого старости академічної групи» |
Кращий староста академічної групи |
Березень 2022 |
старости груп |
Таблиця | |
15 |
Оцінювання рівня адаптації студентів першого курсу до умов навчання в університеті |
Адаптація першокурсників |
Грудень 2021 |
студенти-першокурсники |
Таблиця | |
16 |
Моніторинг якості навчання англійської мови |
Моніторинг якості навчання англійської мови |
Березень – квітень 2022 |
студенти перших курсів (І-ІІ) студенти старших курсів |
Таблиця | |
17 |
Визначення задоволеності студентів-іноземців послугами Університету |
Анкетування студентів-іноземців |
Грудень 2021
Квітень 2022 |
студенти-іноземці |
Таблиця 2 семестр |
|
18 |
Оцінювання діяльності викладача завідувачем кафедри за 2020-2021 н.р. |
Рейтингове оцінювання ПВС |
Травень 2022 |
завідувач кафедри/голова циклової комісії, на якій у штаті, завідувач кафедри/голова циклової комісії, яку обслуговує або працює за внутрішнім сумісництвом |
Таблиця | |
19 |
Оцінювання діяльності викладача колегами за 2020-2021 н.р. |
Рейтингове оцінювання ПВС |
Травень 2022 |
колеги |
Таблиця | |
20 |
Оцінювання діяльності викладача здобувачами вищої освіти за 2020-2021 н.р. |
Рейтингове оцінювання ПВС |
Травень 2022 |
здобувачі освіти |
Таблиця | |
21 |
Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання (на основі екстренного експерименту через карантин 12.03-3.04.20 р.) |
Дистанційна форма навчання |
Грудень 2021
Квітень 2022 |
студенти здобувачі адміністрація |
||
22 |
Опитування із проблем насильства та цькування (булінгу) в студентському середовищі |
Що ми знаємо про булінг і як розуміємо цю проблему |
Жовтень - листопад 2021 |
науково-педагогічні та педагогічні працівники |
Таблиця | |
23 |
здобувачі освіти |
Таблиця |
Графік проведення опитувань внутрішніх і зовнішніх стейхолдерів на 2020/2021 н.р.
№ з/п | Тема дослідження | Назва | Дати | Ауд-рія | Анкета | Рез-ти |
1 | Оцінювання якості освітньої програми | Освітня програма очима здобувачів вищої освіти | Лютий – Березень 2021 | студенти | відкрити | Таблиця |
2 | Освітня програма очима випускників | Лютий – Березень 2021 | випускники | відкрити | Таблиця | |
3 | Освітня програма очима роботодавців | Лютий – Березень 2021 | роботодавці | відкрити | Таблиця | |
4 | Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу | Лютий – Березень 2021 | викладачі | відкрити | Таблиця | |
5 | Визначення професійної орієнтованості і конкурентоздатності випускників університету на ринку праці, залежності успішності працевлаштування від якості освіти | Працевлаштування очима випускників | Листопад 2020 | випускники | відкрити | Таблиця |
6 | Визначення конкурентоздатності випускників університету на ринку праці | Працевлаштування очима роботодавців | Листопад 2020 | роботодавці | відкрити | Таблиця |
7 | Оцінювання професіоналізму науково-педагогічних працівників і якості курсу | Курс дисципліни очима студентів | Жовтень 2020 Березень 2021 | студенти | відкрити | Таблиця |
8 | З’ясування рівня поінформованості та ставлення до системи запобігання плагіату | Опитування стосовно системи запобігання плагіату | Травень 2021 | студенти | відкрити | |
9 | викладачі | |||||
10 | Оцінювання рівня задоволеності якістю освітніх послуг і середовища | Університет очима студентів | Березень - Квітень 2021 | студенти | відкрити | Таблиця |
11 | Маркетингове дослідження поведінки споживачів освітніх послуг університету | Опитування споживачів освітніх послуг | Жовтень 2020 | студенти | відкрити | |
12 | Оцінювання обізнаності учасників освітнього процесу щодо принципів та особливостей організації дуальної форми навчання | Дуальна форма здобуття освіти | Жовтень 2020 | студенти, викладачі, співробітники | відкрити | |
13 | Оцінювання учасниками освітнього процесу елементів супроводу виховання та навчання студентів з особливими освітніми потребами і рівня розвиненості інклюзивного середовища | Інклюзивна освіта | Квітень – Травень 2021 | студенти | відкрити | |
14 | Опитування старост груп у рамках конкурсу на звання «кращого старости академічної групи» | Кращий староста академічної групи | Березень 2021 | старости груп | відкрити | Таблиця |
15 | Оцінювання рівня адаптації студентів першого курсу до умов навчання в університеті | Адаптація першокурсників | Грудень 2020 | студенти- перш-ки | відкрити | Таблиця |
16 | Моніторинг якості навчання англійської мови | Моніторинг якості навчання англійської мови | Березень – Квітень 2021 | студенти перших курсів (І-ІІ) студенти старших курсів | відкрити | Таблиця |
17 | Визначення задоволеності студентів-іноземців послугами Університету | Анкетування студентів-іноземців | Квітень 2021 | студенти-іноземці | відкрити | Таблиця |
18 | Оцінювання діяльності викладача завідувачем кафедри за 2020-2021 н.р. | Рейтингове оцінювання ПВС | Травень 2021 | завідувач кафедри/голова циклової комісії, на якій у штаті, завідувач кафедри/голова циклової комісії, яку обслуговує або працює за внутрішнім сумісництвом | відкрити | Таблиця |
19 | Оцінювання діяльності викладача колегами за 2020-2021 н.р. | Рейтингове оцінювання ПВС | Травень 2021 | колеги | відкрити | Таблиця |
20 | Оцінювання діяльності викладача здобувачами вищої освіти за 2020-2021 н.р. | Рейтингове оцінювання ПВС | Травень 2021 | здобувачі освіти | відкрити | Таблиця |
21 | Оцінювання ефективності дистанційної форми навчання (на основі екстренного експерименту через карантин 12.03-3.04.20 р.) | Дистанційна форма навчання | Жовтень 2020 Березень 2021 | студенти здобувачі адміністрація | відкрити | |
22 | Проведення SNW-аналізу навчально-виховних підрозділів | Стратегічний SNW-аналіз | Жовтень 2020 | керівники НВП, завідувачі кафедр/голови циклових комісій | відкрити | Таблиця |
Графік проведення опитувань внутрішніх і зовнішніх стейхолдерів у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
№ з/п | Тема дослідження | Назва | Дати | Ауд-рія | Анкета | Рез-ти |
1 | Оцінювання якості освітньої програми | Освітня програма очима здобувачів вищої освіти | 20.02.2020 - 30.03.2020 Продовжити до 16.04.2020 | студенти | відкрити | |
2 | Освітня програма очима випускників | 20.02.2020 - 30.03.2020 Продовжити до 16.04.2020 | випускники | відкрити | Таблиця | |
3 | Освітня програма очима роботодавців | 20.02.2020 - 30.03.2020 Продовжити до 16.04.2020 | роботодавці | відкрити | Таблиця | |
4 | Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу | 20.02.2020 - 30.03.2020 Продовжити до 16.04.2020 | викладачі | відкрити | Таблиця | |
5 | Визначення професійної орієнтованості і конкурентоздатності випускників університету на ринку праці, залежності успішності працевлаштування від якості освіти | Працевлаштування очима випускників | 01.02.2020 -20.03.2020 Продовжити до 16.04.2020 | випускники | відкрити | Таблиця |
6 | Визначення конкурентоздатності випускників університету на ринку праці | Працевлаштування очима роботодавців | 01.02.2020 -20.03.2020 Продовжити до 16.04.2020 | роботодавці | відкрити | Таблиця |
7 | Оцінювання професіоналізму науково-педагогічних працівників і якості курсу | Курс дисципліни очима студентів | 20.03.2020 р. - кінець ІІ семестру 2019-2020 н.р. | студенти | відкрити | Таблиця |
8 | З’ясування рівня поінформованості та ставлення до системи запобігання плагіату | Опитування стосовно системи запобігання плагіату | 17.03.2020 - 15.05.2020 | студенти | відкрити | Таблиця |
9 | 17.03.2020 - 15.05.2020 | викладачі | ||||
10 | Оцінювання рівня задоволеності якістю освітніх послуг і середовища | Університет очима студентів | 20.03.2020 - 12.05.2020 р. | студенти | відкрити | Таблиця |
11 | Маркетингове дослідження поведінки споживачів освітніх послуг університету | Опитування споживачів освітніх послуг | 20.03.2020 - 30.05.2020 р. | студенти | відкрити | Таблиця |
12 | Оцінювання обізнаності учасників освітнього процесу щодо принципів та особливостей організації дуальної форми навчання | Дуальна форма здобуття освіти | 01.01.2020 - 02.03.2020 Продовжити до 16.04.2020 | студенти, викладачі, співробітники | відкрити | Таблиця |
13 | Оцінювання учасниками освітнього процесу елементів супроводу виховання та навчання студентів з особливими освітніми потребами і рівня розвиненості інклюзивного середовища | Інклюзивна освіта | 20.03.2020 - 30.05.2020 р. | студенти | відкрити | Таблиця |
14 | Опитування старост груп у рамках конкурсу на звання «кращого старости академічної групи» | Кращий староста академічної групи | 06.03.2020 - 19.03.2020 продовжити | старости груп | відкрити | Таблиця |
15 | Оцінювання рівня адаптації студентів першого курсу до умов навчання в університеті | Адаптація першокурсників | 20.03.2020 - 30.05.2020 р. | студенти-перш-ки | відкрити | Таблиця |
16 | Моніторинг якості навчання англійської мови | Моніторинг якості навчання англійської мови | 20.03.2020 - 30.04.2020 р. | студенти перших курсів (І-ІІ) студенти старших курсів | відкрити | Таблиця |
17 | Визначення задоволеності студентів-іноземців послугами Університету | Анкетування студентів-іноземців | 20.03.2020 - 15.05.2020 р. | студенти-іноземці | відкрити | Таблиця |
18 | Оцінювання діяльності викладача завідувачем кафедри за 2019-2020 н.р. | Рейтингове оцінювання ПВС | Травень 2020 р. | завідувач кафедри/голова циклової комісії, на якій у штаті, завідувач кафедри/голова циклової комісії, яку обслуговує або працює за внутрішнім сумісництвом | відкрити | Таблиця |
19 | Оцінювання діяльності викладача колегами за 2019-2020 н.р. | Рейтингове оцінювання ПВС | Травень 2020 р. | колеги | відкрити | Таблиця |
20 | Оцінювання діяльності викладача здобувачами вищої освіти за 2019-2020 н.р. | Рейтингове оцінювання ПВС | Травень 2020 р. | здобувачі освіти | відкрити | Таблиця |