Кафедра психології, соціальної роботи та педагогіки
Кафедра психології, соціальної роботи та педагогіки пропонує спектр освітніх послуг відповідно до стандартів вищої освіти України в галузях знань: 016 "Спеціальна освіта", 053 "Психологія", 231 "Соціальна робота", відповідно до стандарту фахової передвищої освіти 231 "Соціальна робота".
Швидкий перехід:
- Спеціальність 053 «Психологія»
 - 231 Соціальна робота.
 - 016 Спеціальна освіта
 - Методики навчання
 - Організації-партнери кафедри
 - Умови вступу 2024
 - Склад науково-педагогічних працівників кафедри та контакти
 
Спеціальність 053 «Психологія»
Для отримання консультації стосовно вступу на спеціальність "Психологія" заповніть форму та ми з Вами зв'яжемось  https://forms.gle/32vTWJeVSmVYpKUC9. 
Україна перебуває зараз у дуже тяжких умовах: російська агресія проти нашого народу, соціально-економічні потрясіння, спричинені війною. Все це суттєво погіршує психоемоційний стан українців. Тож існує нагальна потреба у висококваліфікованих фахівцях, здатних вирішувати комплексні проблеми в галузі психології. Підготовка фахівців-психологів передбачає оволодіння фундаментальними знаннями із загальної, вікової, історії психології тощо, а також розуміння закономірностей функціонування психічних процесів і явищ, що дозволить вирішувати психологічні проблеми особистості і групи, проводити наукові та проєктні дослідження, запроваджувати інновації і, нарешті, здатність використовувати сучасні методи досліджень, групові та індивідуальні форми роботи, що ґрунтуються на етичних принципах діяльності психолога.

Бакалавр з психології
Завершивши навчання за освітнім ступенем «бакалавр», наші випускники можуть виконувати свої функціональні обов’язки практично в усіх організаціях, де є взаємодія на рівнях «керівник-підлеглий», «підлеглий-керівник» та «підлеглий-підлеглий»; у відповідних системах галузевих служб (служби наукової організації праці, ергономічна, психологічна, профорієнтації та профконсультування, розміщення і підготовки кадрів, профвідбору, профпідбору та профнавчання, різні служби правової соціалізації, реабілітації тощо); лабораторіях, кабінетах та центрах на виробництві, у навчальних і виховних закладах із працевлаштування населення, а також у сфері підвищення ефективності праці та управління, в тому числі соціальними, соціально-психологічними процесами; у закладах освіти; у позашкільних закладах; у соціальних установах.
| Дисципліни циклу загальної підготовки | Дисципліни циклу професійної підготовки | 
  | 
  | 
Також ми надаємо широкі можливості обрання індивідуальної освітньої траєкторії, так ви зможете обрати понад 25% дисциплін із загальноуніверситетського каталогу, за допомогою яких здобудете бажані та необхідні саме Вам додаткові компетенції.
Магістр з психології
Здобувши диплом за освітнім ступенем «магістр», можна обіймати посади відповідно до чинного Національного класифікатора професій ДК 003 : 2010:
– 1229.6 Завідувач центральної психолого-медико-педагогічної консультації;
– 1229.7 Завідувач психолого-медико-педагогічної консультації;
– 1229.7 Начальник центру (психологічного забезпечення, соціально-трудової реабілітації дорослих, з надання соціальних послуг тощо);
– 1232 Головний психолог;
– 1232 (24054) Начальник лабораторії соціології та психофізіології праці;
– 1483 Менеджер (управитель) у соціальній сфері;
– 2340 Консультант психолого-медико-педагогічної консультації;
– 2340 Консультант центральної психолого-медико-педагогічної консультації;
– 2429 Експерт-психолог судовий;
– 2445.1 Молодший науковий співробітник (психологія);
– 2445.1 Науковий співробітник-консультант (психологія);
– 2445.1 (23667) Науковий співробітник (психологія);
– 2445.2 Практичний психолог;
– 2445.2 (24459) Психолог;
– 1229.4 (22027) Завідувач практики (виробничої, навчальної);
– 2310.2 Викладач закладу вищої освіти.
| Дисципліни загального циклу | Дисципліни професійного циклу | 
  | 
  | 
А також ми надаємо широкі можливості обрання індивідуальної освітньої траєкторії, так ви зможете обрати понад 25% дисциплін із загальноуніверситетського каталогу, за допомогою яких здобудете бажані та необхідні саме Вам додаткові компетенції.
Середньомісячна заробітна плата «Психолога», за даними порталу Work.ua, в Україні становить 15 500 грн. Наступна діаграма показує ситуацію із середнім рівнем заробітних плат спеціальності «Психологія» як по всій Україні, так і по Києву та кількох обласних центрах, а також – середньою заробітною платою фахівців, що працюють дистанційно.
| 
 Середній розмір заробітної плати фахівців спеціальності «Психологія» за даними порталу Work.ua  | 
|
| 
 Місто  | 
 Середня заробітна плата у гривнях  | 
| 
 Вся Україна  | 
 15 500  | 
| 
 Київ  | 
 18 000  | 
| 
 Дніпро  | 
 20 000  | 
| 
 Запоріжжя  | 
 15 000  | 
| 
 Львів  | 
 12 500  | 
| 
 Одеса  | 
 13 000  | 
| 
 Харків  | 
 22 000  | 
| 
 дистанційно  | 
 15 000  | 
На даний момент є багато вакансій для фахівців-психологів від громадських організацій, а також від ЗСУ.
Практична підготовка
Освітньо-професійна програма «Психологія» передбачає ґрунтовну практичну підготовку, що базується на проходженні практики на базі психотерапевтичних, психологічних, консультативних служб, у соціальних організаціях (центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, соціальної, професійної та трудової реабілітації осіб з інвалідністю, дитячі центри творчості і дозвілля, дитячі будинки, притулки, будинки людей похилого віку); закладах охорони здоров’я (лікарні, поліклініки, спецшколи для дітей з інвалідністю, наркологічні та реабілітаційні центри); установах із підбору й добору персоналу (кадрові агентства, центри зайнятості, центри профорієнтації); компаніях, малих підприємствах та бізнес-структурах; правоохоронних органах (установи ювенальної юстиції, колонії, розподільники); службах довіри; закладах освіти (дитячі садочки, школи, ліцеї, коледжі, ЗВО).
На сьогодні Університет «Україна» стосовно практичної підготовки студентів співпрацює з такими установами:
| 
 База проходження практики  | 
 Адреси, телефони  | 
| 
 Київський міський Центр соціальної, професійної та трудової реабілітації осіб з інвалідністю  | 
 м. Київ, вул. І. Франка, 36-б  | 
| 
 Корекційний центр «Розвиток»  | 
 м. Київ, вул. І. Кудрі, 38  | 
| 
 Реабілітаційний центр «Новий шлях»  | 
 м. Київ, вул. Крутогірна, 63. Тел.: +38(096) 3757380  | 
| 
 Державна установа «Всеукраїнський молодіжний центр»  | 
 м. Київ, вул. Еспланадна, 17  | 
| 
 Громадська організація «ЦЕНТР РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ «ПОЗИТУМ»  | 
 Київська обл., м. Боярка, вул. Білогородка, 21, кв. 37  | 
| 
 ГО «Асоціація психологічних та правничих експертиз»  | 
 м. Київ, вул. Симиренка, 1в, кв. 3. Тел.: +38(073) 420-44-50  | 
| 
 ТОВ «Київський міський центр лікування залежності»  | 
 м. Київ, пр-т Героїв Сталінграду, 25 кв. 17. Тел.: +38(063) 211-20-28  | 
| 
 Комунальний заклад Фастівської міської ради «Фастівський навчально-реабілітаційний центр»  | 
 Київська обл., м. Фастів, вул. Мічуріна, 22. Тел.: +38(097) 625-90-70  | 
| 
 Громадська організація «Центр психологічної підтримки «ОбійМи»  | 
 м. Київ, вул. Каштанова. Тел.: +38 (098) 852-30-86  | 
| 
 Центр практичної психології «Happy life»  | 
 
  | 
| 
 Українське товариство системної та короткотермінової психотерапії  | 
 Львівська обл., місто Львів, вул. Любінська. Тел.: +38(099) 228-62-63  | 
| 
 Громадська організація «Чернігово-Сіверська Січ»  | 
 Чернігівська обл., місто Чернігів, вул. Льотна. Тел.: +38(067) 239-14-80  | 
| 
 Благодійна організація «Фонд профілактики хімічних залежностей та СНІДу»  | 
 Тел.: 044-543-13-43,  | 
| 
 Державна реабілітаційна установа «Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю»  | 
 с. Лютіж, Вишгородський район, Київська область  | 
| Асоціація наставництва для дітей та молоді | 
 Київ, Україна  | 
| Центр інтерактивного розвитку Нейро-Тайм | 
 Київ, пр-т Перемоги 125  | 
Студенти-старшокурсники, зокрема, в межах виробничої практики, вже мають не просто можливість спробувати себе у ролі фахівця, який надає психологічну допомогу, а і шанс на запрошення від баз практики щодо працевлаштування. Окрім того, оволодіння під час навчання на магістерському рівні одним із психотерапевтичних напрямів дає можливість вже після завершення навчання в університеті проводити індивідуальні та групові консультації.
Можливості
Під час вивчення психології студенти близько познайомляться з наукою, що вивчає закономірності виникнення, розвитку і функціонування психіки та психічної діяльності людини і груп людей. Ця спеціальність призначена для комплексного вивчення людини та її поведінки. Кожен студент зможе розібратися в індивідуальних відмінностях людей і їх поведінці – від роботи мозку і до складних соціальних процесів. Студенти-психологи навчаться краще розуміти свою поведінку і поведінку інших людей, отримають досвід аналізування складних соціальних ситуацій, пройдуть безліч тренінгів – від адаптивного, комунікативного до тренінгів соціальної взаємодії, отримають навички роботи в команді. Студенти дізнаються про роботу людського мозку, мотивації, здібності, емоції, комунікації, взаємодії, соціальні групи, міжгрупові стосунки, фінансову поведінку та багато іншого.
Університет «Україна» вибудовує нову модель освіти, поступово впроваджуючи в інститутах систему формування студентами індивідуальних освітніх траєкторій. У структурі нового навчального плану, крім базової та обов’язкової варіативної частини, з’являться дисципліни за вибором, які вирішують завдання, пов’язані з формуванням додаткових компетенцій. Це допоможе точно сформувати індивідуальну освітню траєкторію для студентів університету та стане гармонійним продовженням стратегічного курсу на підвищення якості освіти, посилення практичної складової навчання.
Окрім основних загальноуніверситетських та професійних дисциплін освітня програма 053 «Психологія» рекомендує своїм студентам мейджори, тобто комплекси дисциплін, що формують професійні компетенції та дає можливість отримання додаткової спеціалізації.
Освітній рівень бакалавра пропонує такі Мейджори, в рамках яких вивчаються по 6 дисциплін:
 «Практична психологія»;
 «Соціальна та організаційна психологія»;
 «Психологія розвитку»;
 «Психологічне забезпечення психічного та фізичного здоров’я».
Мейджори магістерського рівня:
 «Кризова психологія»;
 «Іміджева Психологія»;
 «Клінічна психологія»;
 «Психологічне консультування та психотерапія»;
 «Психологія стосунків».
Матеріально-технічна база
Навчально-наукова лабораторія кафедри психології та тренінговий клас обладнана інтерактивною дошкою SMART Board, проєктором, комп’ютером, операційною системою Microsoft Office, програмою архіватором WinRar, пісочницею для кінетичного піску Р-Т 0164; психологічним інструментарієм, до якого входять:
 опитувальники;
 бланки для тестів;
 проєктивні карти;
 розвиваючі ігри;
 соціально-психологічні ігри;
 мольберт;
 матеріали для творчості – олівці, фарби, кольоровий папір, журнали, необхідні канцтовари (маркери, папір, ножниці, блокноти для фліпчарту, бейджі).
Маємо також спеціальні прилади, що дозволяють вимірювати та діагностувати фізіологічні та психофізіологічні показники, досліджувати функціональні та психічні стани у рамках вивчення курсів психофізіології, анатомії нервової системи, біології людини, загальної психології, психопрофілактики. Дані результати використовуються при виконанні наукових досліджень із екстремальної та кризової психології, психогігієни, експериментальної психології.
Тренінговий центр кафедри психології обладнано робочим столом, стільцями, шафами для книжок. Наявні необхідні канцтовари та дидактичні матеріали. Є необхідне обладнання, що дозволяє проводити різні тренінги з використанням кольорового впливу, музикотерапії, психоаромодіагностики, психоаромотерапії. Тренінговий клас повністю пристосований до проведення тренінгів та практичних занять. Матеріально-технічне обладнання дозволяє максимально наблизити до реальних умов відпрацювання питань, які виносяться на заняття.
Науково-педагогічний колектив кафедри
Всі науково-педагогічні працівники, що забезпечують освітній процес, за кваліфікацією відповідають профілю і напряму дисциплін, що викладаються, мають необхідний стаж педагогічної роботи та досвід практичної роботи. До освітнього процесу залучаються професіонали з досвідом дослідницької, управлінської, інноваційної, творчої роботи та (або) роботи за фахом. Реалізацію освітньої програми «Психологія» забезпечують науково-педагогічні, педагогічні та наукові працівники – доктори філософії та доктори наук. Науково-педагогічний склад кафедри має професійне зростання, серед працівників є наші випускники, які обіймають посади асистента, старшого викладача і доцента. Захищені дисертації докторів філософії, готуються до захисту дисертації докторів філософії та докторська дисертація.
Умови вступу на навчання
Вартість навчання на спеціальність 053 Психологія на 2024-2025 н.р. становить:
 Денна форма навчання – Бакалавр: 27 тис. грн на рік
 Заочна форма навчання – Бакалавр: 24 тис. грн на рік
 Денна форма навчання – Магістр: 33 тис. грн на рік
 Заочна форма навчання – Магістр: 33 тис. грн на рік.
Для всіх бажаючих поспілкуватися із представниками Університету «Україна» і, зокрема, кафедри психології стосовно навчання і вступу – наші контактні дані:
Телефон: +38(096) 766-68-36
Електронна адреса: bazilenko_anastasiia@uu.ua
Адреса: Київ, вул. Житомирська 23, корпус 2, каб. 304
Наші соціальні мережі: Університет «Україна» у Фейсбук:
https://www.facebook.com/UUkraine/
Група кафедри психології у Фейсбук:
https://www.facebook.com/groups/428836364587499
Університет «Україна» в Інстаграм: @uu_university
Університет «Україна» в Телеграм: https://t.me/YYstar
Для отримання консультації стосовно вступу на спеціальність Психологія, заповніть форму та ми з Вами зв'яжемось https://forms.gle/32vTWJeVSmVYpKUC9
Запрошуємо на навчання!
Спеціальність 231 «СОЦІАЛЬНА РОБОТА»
Соціальна робота – дуже важлива сфера діяльності у нашій державі. В Україні мешкають десятки, а то і сотні тисяч осіб, котрі потребують допомоги з боку державних структур. Це – діти, а серед них – діти-сироти чи діти, позбавлені батьківського піклування, діти з інвалідністю (фізичною чи ментальною) та з особливими освітніми потребами, молоді та дорослі люди з інвалідністю (фізичною чи ментальною), особи з особливими освітніми потребами, люди пенсійного віку. До цих категорій також можна додати родини та окремих осіб, що мають складні життєві обставини. І всі вони потребують уваги та турботи з боку фахівців, що здобувають або вже здобули освіту за спеціальністю «Соціальна робота». З 2014, а надто – з 2022 року соціальна робота стала ще більш важливою, адже до категорій клієнтів доєдналися ветерани та ветеранки, родини, що втратили батька (або матір чи обох батьків) унаслідок війни внутрішньо-переміщені особи (і дорослі, і діти).

«Соціальна робота» – одна із перших спеціальностей, яку здобували студенти Університету «Україна» від самого початку діяльності нашого вищого навчального закладу. Фахівці спеціальності за рівнем фахової передвищої освіти «фаховий молодший бакалавр» та двома освітніми рівнями: «бакалавр» та «магістр», здатні розв’язувати складні професійні завдання у сфері соціальної роботи на основі особистісно орієнтованого підходу в засвоєнні основних знань, процесів, цінностей та формуванні навичок професії, що застосовуються в контексті конкретних реалій.
Соціальна робота.
ФАХОВИЙ МОЛОДШИЙ БАКАЛАВР
Мета освітньої програми освітньо-професійного ступеня «фаховий молодший бакалавр» із соціальної роботи – підготовка фахівців, здатних до практичної соціальної роботи з різними категоріями населення, а також – формування професійної готовності майбутніх фахівців соціальної роботи до здійснення менеджерської, соціально-психологічної діяльності в соціальній сфері. Майбутні фахові молодші бакалаври вивчають такі дисципліни:
| Дисципліни циклу загальної підготовки | 
Дисципліни циклу професійної підготовки  | 
  | 
  | 
Також у нас є широкі можливості обрання індивідуальної освітньої траєкторії. Ви зможете обрати понад 25% дисциплін із загальноуніверситетського каталогу, за допомогою яких здобудете бажані та необхідні саме Вам додаткові компетенції. Ці дисципліни зібрано у Мейджори.
| 
 Мейджор «Соціальна педагогіка у сфері інклюзії»:  | 
 Мейджор «Управління міжнародними програмами і проєктами:  | 
  | 
  | 
| Мейджор "Соціальна робота у кризових, психотравмуючих та конфліктних ситуаціях" | 
  | 
Соціальна робота.
БАКАЛАВРАТ
Основний фокус освітньої програми рівня «бакалаврат» – загальна освіта в галузі соціальної роботи з різними категоріями клієнтів, серед яких – люди з інвалідністю, люди з особливими освітніми потребами в інклюзивному суспільстві, інклюзивному освітньому середовищі. Наші майбутні бакалаври вивчають особи, родини, соціальні групи та громади, які потребують підтримки для покращення здоров’я, соціального функціонування та загального благополуччя. Також майбутні фахівці вивчають поняття, концепції та методи підтримання і надання кваліфікованої допомоги особам, групам людей, громадам з метою розширення або відновлення їхньої здатності до соціального функціонування, реалізації громадянських прав, запобігання соціальної ексклюзії, тобто – виключення певних осіб чи груп із суспільства.
Викладання та навчання в нашому університеті є студентоцентрованим. Широко використовуються засоби лекційних, практичних та семінарських занять, а також тренінгів, круглих столів, наукових конференцій. Студенти залучаються до участі в проєктних роботах, конкурсах та науково-дослідних заходах, а також до проведення занять кваліфікованих практикуючих фахівців. Ознайомтеся, будь ласка, з дисциплінами, які вивчають майбутні бакалаври.
| 
 Дисципліни циклу загальної підготовки  | 
 Дисципліни циклу професійної підготовки  | 
  | 
  | 
Наші студенти мають широкі можливості обрання індивідуальної освітньої траєкторії, таким чином, вони можуть обрати понад 25% дисциплін із загальноуніверситетського каталогу, за допомогою яких здобудуть бажані та необхідні саме тому чи іншому студенту додаткові компетенції. Отже, майбутнім бакалаврам доступні такі Мейджори:
| Мейджор "Соціальна педагогіка у сфері інклюзії" | Мейджор "Управління міжнародними програмами і проєктами" | 
  | 
  | 
| Мейджор "Тренінгові технології в соціальній роботі" | Мейджор "Практична психологія у соціальній роботі" | 
  | 
  | 
Після завершення навчання на освітньому рівні «бакалаврат» випускник може або продовжити опановувати обрану професію на освітньому рівні «магістратура», або набувати додаткові кваліфікації у системі післядипломної освіти.
Соціальна робота.
МАГІСТРАТУРА
Основний фокус освітньої програми рівня «магістратура» – професійна підготовка магістрів для соціальної роботи з людьми з інвалідністю і людьми похилого віку. Майбутні магістри соціальної роботи вивчають соціальний добробут населення, детермінанти, що на нього впливають, а також організаційну, управлінську, експертну, контрольно-аналітичну, проєктну, науково-дослідну діяльність у соціальній сфері.
Наші випускники можуть працювати за фахом у закладах (установах чи організаціях) державного управління, соціального захисту та надання соціальних послуг, освіти, охорони здоров’я, культури, правоохоронній сфері, сфері національної безпеки тощо. Випускники магістратури зі спеціальності «Соціальна робота» у своїй професійній діяльності можуть надавати різноманітні послуги із забезпеченням проживання для людей з інвалідністю та осіб похилого віку, а також надавати всю необхідну соціальну допомогу без забезпечення проживання людям похилого віку та особам із інвалідністю. Після здобуття диплому магістра із соціальної роботи випускник може продовжити навчання на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти або набути додаткових кваліфікацій у системі післядипломної освіти.
До процесу викладання майбутнім магістрам із соціальної роботи залучаються викладачі Вільнюського університету Шяуляйської академії (Литва) – очно і за допомогою Zoom.
| 
 Дисципліни циклу загальної підготовки    | 
 Дисципліни циклу професійної підготовки   | 
  | 
  | 
Наші магістри мають можливість обрати індивідуальну освітню траєкторію і таким чином обрати понад 25% дисциплін із загальноуніверситетського каталогу, за допомогою яких студент здобуде бажані та необхідні саме йому додаткові компетенції.
Детальніше про навчання
Науково-педагогічний колектив, що працює на кафедрі соціальної роботи та педагогіки, відповідає кадровим вимогам щодо забезпечення провадження освітньої діяльності для рівня вищої освіти «бакалавр», а також відповідає профілю дисциплін, що викладаються, має необхідний стаж педагогічної та досвід практичної роботи. До освітнього процесу залучаються професіонали з досвідом дослідницької, управлінської, інноваційної, творчої роботи та (або) роботи за фахом. Не менше 60% науково-педагогічних працівників мають науковий ступінь та (або) вчене звання. Наші викладачі постійно підвищують свою кваліфікацію.
Матеріально-технічне забезпечення освітніх послуг за спеціальністю «Соціальна робота» складається з комп’ютерних класів, проєкційної техніки, наочних посібників, сучасних прикладних програм, навчальних приміщень, бібліотеки, центру інформаційного доступу. Широко використовуються інтернет-технології, зокрема, освітня платформа Moodle.
Викладачі використовують такі види навчальних занять:
- лекції;
 - семінарські заняття;
 - практичні заняття;
 - консультації.
 
Консультації мають форму індивідуальної та групової навчальної діяльності. Типова форма проведення навчальних консультацій – за допомогою Інтернет-технологій:
- група Facebook – кафедри, академічної групи тощо;
 - електронні пошти викладачів, студентів, академічної групи;
 - Zoom та інші засоби відеозв’язку;
 - Viber та інші месенджери на вибір викладачів та студентів – як для індивідуального спілкування, так і для роботи в чатах і групах.
 
Для проведення самостійної роботи у розпорядженні майбутніх фахівців з соціальної роботи є медіатека кафедри, інформаційні технології навчання, онлайн-платформа супроводу дистанційного навчання Moodle.
Серед активних методів навчання студентів найбільше застосовуються:
- метод програмованого навчання – метод проєктів;
 - метод проблемного навчання – проблемні ситуації, типи проблемних ситуацій, евристичні програми;
 - метод інтерактивного (комунікативного) навчання – колективні дискусії, навчально-рольові ігри, тренінги.
 
На спеціальності «Соціальна робота» створено всі умови для організації інклюзивного навчання студентів з особливими освітніми потребами: педагогічний супровід, індивідуальний підхід до кожного. Студенти з інвалідністю можуть навчатися за рахунок Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю.
Студенти спеціальності «Соціальна робота» ведуть активне соціальне життя. Також студенти беруть активну участь у волонтерській та проєктній діяльності, у всеукраїнських олімпіадах, конкурсах студентських наукових робіт.
Організації - партнери кафедри
Про практику і професійну діяльність
На базі наших партнерів студенти спеціальності «Соціальна робота» можуть пройти всі види практики. Серед організацій-партнерів кафедри соціальної роботи та педагогіки такі:
- Київський центр соціальних служб;
 - Новобілицький психоневрологічний інтернат для чоловіків;
 - Святошинська дитяча школа-інтернат (для хлопців);
 - центри соціально-психологічної реабілітаціі дітей та молоді з функціональними обмеженнями Солом’янського та Дарницького районів м. Києва;
 - БФ «Незалежна країна»;
 - БО «Світ без залежностей»;
 - БО «Фонд профілактики хімічних залежностей та СНІДу»;
 - Територіальний центр надання соціальних послуг Печерського району м. Києва;
 - Інклюзивно-ресурсний центр №5 Оболонського району м. Києва;
 - ВБО «Даун-синдром»;
 - Національна асамблея людей з інвалідністю України;
 - Спілка громадських організацій людей з інвалідністю м. Києва;
 - ВМГОСІ «Гаудеамус».
 
Отримавши диплом, наші випускники можуть виконувати такі професійні завдання: надання різноманітних послуг із забезпечення проживання всім, хто цього потребує, зокрема – людям з інвалідністю та особам похилого віку та надання всієї необхідної соціальної допомоги без забезпечення проживання всім, хто цього потребує, зокрема – людям з інвалідністю та особам похилого віку.
Випускники можуть здобути такі професії
- Інспектор із соціальної допомоги;
 - Соціальний працівник;
 - Працівник, що надає індивідуальні послуги на дому, в організаціях соціального обслуговування;
 - Соціальний педагог;
 - Інспектор із охорони дитинства;
 - Фахівець з питань зайнятості (хедхантер);
 - Державний соціальний інспектор;
 - Фахівець із допомоги неблагополучним родинам, грошової допомоги дітям тощо;
 - Фахівець із соціальної допомоги;
 - Фахівець із соціальної роботи;
 - Фахівець-організатор соціально-побутового обслуговування;
 - Інспектор із соціальної допомоги;
 - Асистент вихователя виправно-трудового закладу;
 - Соціальний працівник (допоміжний персонал);
 - Фахівець із вирішення конфліктів (побутова сфера).
 
Ще під час навчання, а також після випуску, ми працевлаштовуємо за фахом у:
- центри соціальних служб;
 - територіальні центри;
 - реабілітаційні центри;
 - інклюзивно-ресурсні центри;
 - центри зайнятості;
 - служби у справах дітей;
 - управління соціального захисту населення.
 

Наші випускники керують власними соціальними проєктами, працюють в установах державного сектору та у громадських організаціях, благодійних фондах.
За даними порталу Work.ua, середня заробітня плата соціального працівника в Україні становить 20 тис. грн. Це медіана заробітних плат із 47 вакансій, розміщених на цьому порталі із заголовком «Соціальний працівник» і за схожими запитами-синонімами за останні 3 місяці. Середня заробітна платня соціального педагога в Україні за даними порталу Work.ua становить 16 тис. грн. по Україні. Це медіана заробітних плат за даними із 339 вакансій, розміщених на цьому порталі із заголовком «Соціальний педагог» і за схожими запитами-синонімами «Психолог», «Psychologist», «Психоаналітик» та ін. за останні 3 місяці.
| 
 Середня заробітна плата за посадою «Соціальний педагог» за містами  | 
|
| 
 Вся Україна  | 
 16 000  | 
| 
 Київ  | 
 18 000  | 
| 
 Дніпро  | 
 20 000  | 
| 
 Запоріжжя  | 
 15 000  | 
| 
 Львів  | 
 12 500  | 
| 
 Одеса  | 
 13 000  | 
| 
 Харків  | 
 22 000  | 
| 
 Дистанційно (з будь-якої точки України)  | 
 15 000  | 
Умови вступу на навчання
Вартість навчання на спеціальність 231 Соціальна робота на 2024-2025 н.р. становить:
- Денна форма навчання – Фаховий молодший бакалавр: 18 тис. грн на рік
 - Заочна форма навчання – Фаховий молодший бакалавр: 17 тис. грн на рік
 - Денна форма навчання – Бакалавр: 21 тис. грн на рік
 - Заочна форма навчання – Бакалавр: 21 тис. грн на рік
 - Денна форма навчання – Магістр: 28 тис. грн на рік
 - Заочна форма навчання – Магістр: 28 тис. грн на рік.
 - Заочна форма навчання – Магістр (програма подвійних дипломів): 33 тис. грн на рік.
 
Соціальна робота.
Програма паралельних дипломів із соціальної роботи
Студенти Університету «Україна», що здобувають спеціальність «Соціальна робота», мають прекрасну нагоду здобути паралельний диплом із соціальної роботи, взявши участь у магістерській програмі, котру Університет «Україна» проводить спільно з Шяуляйською академією Вільнюського університету (Литва), який входить у ТОП-100 кращих університетів світу. Програма дає можливість випускнику отримати одночасно два дипломи – український та закордонний.
Термін навчання - 3 семестри (1,5 року) на основі базової освіти рівнів «бакалавр», «спеціаліст» чи «магістр» (будь-якої спеціальності). Навчання на освітній програмі «Соціальна робота» за спеціалізацією «Соціальна педагогіка в сфері інклюзії». Студенти з Литви та України навчаються у своїх країнах. В освітньому процесі використовуються дистанційні технології, можливі індивідуальні графіки навчання. Є денна і заочна форми навчання. У третьому семестрі українські студенти проходять практику у Литві (м. Шяуляй) упродовж 1 тижня, а литовські студенти – в Україні. Навчальна програма повністю відповідає Європейським стандартам освіти і пройшла акредитацію комісією ЄС. Програма діє з 2013 року, вже близько 180 випускників отримали 2 (український і ЄС) дипломи із соціальної роботи. Диплом магістра із соціальної роботи є престижним і визнається в усіх країнах ЄС. Фахівці соціальної роботи широко затребувані в Європі, у них відсутні проблеми працевлаштування.
Отримання гранту дозволило забезпечити безкоштовне навчання у Литві для студентів, які мають унікальну можливість отримати український та європейський дипломи по ціні навчання в Україні, тобто 30 тис. грн. на рік. Діє гнучка система оплати та пільг. Останні кілька років – унаслідок пандемії Covid-19 та повномасштабного вторгнення російських військ в Україну – навчання за програмою подвійних дипломів відбувається онлайн. У процесі навчання студенти отримають можливість удосконалити англійську мову, освоїти сучасні соціальні технології і методи роботи в міжнародних проєктах, стануть затребуваними як фахівці в Україні і в ЄС. Студентам Університету «Україна» надається переважне право зарахування на програму. Вступ на базі диплому бакалавра будь-якої спеціальності із сертифікатом Єдиного вступного іспиту з іноземної мови (ЄВІ) від 100 балів. Вступ на базі диплому спеціаліста чи магістра будь-якої спеціальності (без ЗНО) по внутрішньому фаховому іспиту.
016 «СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА»
Спеціальність «Спеціальна освіта» є дуже актуальною для України, адже наша держава розвиває інклюзивну форму навчання в усіх закладах освіти – від дитячих садочків до закладів вищої освіти всіх рівнів акредитації. Отже, заклади дошкільної, загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання, а також спеціальні заклади освіти, державні і приватні реабілітаційні центри, інклюзивно-ресурсні центри, центри розвитку дитини чекають своїх майбутніх вчителів із корекційної освіти, вчителів-дефектологів, вчителів-реабілітологів, асистентів вчителя, асистентів вихователя.
Університет «Україна» запрошує всіх, хто бажає здобути освіту за спеціальністю 016 «Спеціальна освіта», в Інститут соціальних технологій, на кафедру соціальної роботи та педагогіки.

Спеціальність 016 «Спеціальна освіта». Деталі
Випускник спеціальності отримує освітню кваліфікацію "бакалавр/магістр зі спеціальної освіти". Форми навчання – денна та заочна. З урахуванням нинішніх обставин, спричинених вторгненням російських окупантів на територію України, широко використовуються дистанційні методи здобуття освіти, зокрема використання програми Zoom та інших подібних програм.
Всі науково-педагогічні працівники, що забезпечують навчання за спеціальністю «Спеціальна освіта», відповідають профілю дисциплін, що викладаються, мають необхідний стаж педагогічної та досвід практичної роботи. Також до освітнього процесу залучаються професіонали з досвідом дослідницької /управлінської /інноваційної /творчої роботи та/або роботи за фахом. Матеріально-технічну базу складає:
- аудиторний фонд;
 - бібліотека;
 - комп`ютерні класи;
 - точки бездротового доступу до мережі Інтернет;
 - мультимедійне обладнання;
 - лабораторії;
 - спеціалізовані кабінети;
 - спортивний зал, спортивні майданчики;
 - медичний кабінет;
 - пункт харчування.
 
Університет «Україна» у питанні практичної підготовки студентів спеціальності 016 «Спеціальна освіта» співпрацює з такими установами:
- Київський міський Центр соціальної, професійної та трудової реабілітації людей з інвалідністю;
 - Реабілітаційний цент «Новий путь» («Новий шлях»);
 - ТОВ «Корекційний центр «Розвиток»
 
та інші установи, серед яких соціальні служби для сім’ї, дітей та молоді, центри ранньої соціальної реабілітації дітей із інвалідністю, громадські організації і благодійні фонди, будинки-інтернати для дітей із інвалідністю, середні загальноосвітні школи, психоневрологічні інтернати для дітей, позашкільні заклади освіти, центри професійної та соціальної реабілітації людей із інвалідністю, загальноосвітні школи-інтернати для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, загальноосвітні школи-інтернати для дітей із вадами психофізичного розвитку, центри психосоціальної реабілітації дітей з інвалідністю, інклюзивно-ресурсні центри.
СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА. 
БАКАЛАВРАТ
Диплом бакалавра випускник отримує за 3 роки і 10 місяців. Вступити на навчання можна після здобутя повної загальної середньої освіти або освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст», освітньо-професійного ступеня «фаховий молодший бакалавр», освітнього рівня «молодший бакалавр». Метою освітньої програми спеціальності «Спеціальна освіта» є підготовка фахівців, які здатні розв’язувати складні задачі та практичні проблеми спеціальної освіти з метою корекції і компенсації порушень психофізичного розвитку людей з особливими освітніми потребами різних вікових груп. Під час навчання майбутні бакалаври вивчають корекційно-розвивальний та реабілітаційний процеси; теоретико-методичні диференційовані системи попередження і подолання порушень психічного та (або) фізичного розвитку та корекційного навчання і виховання осіб із особливими освітніми потребами різних вікових категорій, способи організації ефективної взаємодії учасників освітнього процесу, зумовлені закономірностями та особливостями змісту корекційно-педагогічної діяльності.
Широко використовуються загальнонаукові та психолого-педагогічні методи, сучасні методи корекційного навчання (теоретико-інформаційні, практико-операційні, пошуково-творчі, методи організації самостійної роботи, контрольно-оцінювальні), пояснювально-ілюстративні, репродуктивні, частково-пошукові, евристичні, дослідницькі, індуктивні, дедуктивні, технічні, способи організації корекційного освітнього процесу, технології урочної й позаурочної діяльності у спеціальних та інклюзивних закладах освіти. Матеріально-технічна база дозволяє якісно здобувати знання в обраній професії, адже наші викладачі та студенти використовують сучасні універсальні та спеціалізовані інформаційні системи та програмні продукти; бібліотечні ресурси та технології, зокрема електронні; спеціальна апаратура та інструменти, необхідні у процесі надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг особам із особливими освітніми потребами.
Майбутні бакалаври зі спеціальної освіти в процесі навчання набувають здатності до розв’язування складних спеціалізованх задач у галузі майбутньої професійної діяльності, наприклад, при підготовці у сфері спеціальної (корекційної) освіти. Наші студенти формують навички планування, проведення навчальної, виховної, корекційно-розвиткової, реабілітаційної роботи з дітьми та молоддю, що мають інвалідність як фізичну, так і ментальну або розумову, а також здатність обирати ефективні форми, методи, засоби освітнього, корекційно-реабілітаційного процесу. Акцент зроблено на знаннях, уміннях, практичних навичках у сфері навчання, виховання та розвитку дітей із інтелектуальними порушеннями й розладами мовлення в різних закладах.
Наші студенти проходять практичну підготовку в спеціальних дошкільних освітніх закладах, спеціальних загальноосвітніх закладах, закладах дошкільної та середньої освіти з інклюзивною формою навчання, інклюзивно-ресурсних центрах, логопедичних пунктах системи освіти, державних і приватних реабілітаційних, навчально-реабілітаційних цнетрах і центрах розвитку дитини. У цих закладах, а також у медичних установах та інших закладах системи Міністерства освіти і науки, Міністерства охорони здоров’я, Міністерства соціальної політики тощо випускники-бакалаври спеціальності 016 «Спеціальна освіта» можуть бути працевлаштовані на такі посади:
- Вчитель-дефектолог;
 - Консультант-дефектолог;
 - Вихователь закладу дошкільної освіти;
 - Вихователь дітей з порушеннями психофізичного розвитку;
 - Вихователь спеціальної групи ЗДО;
 - Асистент вчителя ЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням;
 - Вчитель-реабілітолог.
 
Спеціальність 016 «Спеціальна освіта» відкриває двері у такі професії:
- Вчитель з корекційної освіти;
 - Вчитель-дефектолог;
 - Вчитель-логопед;
 - Вчитель-рабілітолог;
 - Асистент вчителя;
 - Асистент вчителя з корекційної освіти;
 - Асистент вчителя-дефектолога;
 - Асистент вчителя-логопеда;
 - Асистент вчителя-реабілітолога;
 - Асистент вихователя дошкільного закладу освіти;
 - Асистент вихователя соціального по роботі з дітьми з інваліднітсю.
 
Після отримання диплому баклавра випускник спеціальності «Спеціальна освіта» отримує можливість продовжити здобуття освіти за рівнем вищої освіти «магістр» або набути додаткових кваліфікацій у системі освіти дорослих.
Дисципліни, що викладаються для майбутніх бакалаврів зі спеціальної освіти, дозволяють отримати необхідні знання для здобуття омріяної професії. Вони поділяються на дисципліни загальної підготовки та дисципліни професійної підготовки і складаються з таких предметів:
| 
 Дисципліни циклу загальної підготовки  | 
 Дисципліни циклу професійної підготовки  | 
| 
 Україна в контексті світового розвитку  | 
 Анатомія людини  | 
| 
 Українська мова (за професійним спрямуванням)  | 
 Педагогіка  | 
| 
 Фізична культура (Фізичне виховання. Основи здорового способу життя. Психологія стресу і стресостійкості особистості)  | 
 Психологія  | 
| 
 Інформаційні технології  | 
 Педіатрія з основами медичних знань  | 
| 
 Основи наукових досліджень та академічного письма  | 
 Загальна, вікова та педагогічна логопсихологія  | 
| 
 Інклюзивне суспільство  | 
 Мовленнєві і сенсорні системи та їх порушення  | 
| 
 Основи навчання студентів (самоуправління навчанням)  | 
 Теорія і методика виховання дітей із порушеннями мовлення  | 
| 
 Іноземна мова  | 
 Спецметодика розвитку мовлення  | 
| 
 Іноземна мова (за професійним спрямуванням)  | 
 Спеціальна (корекційна) психологія  | 
| 
 Іноземна мова поглибленого вивчення  | 
 Клініка інтелектуальних порушень  | 
| 
 Філософія  | 
 Неврологічні основи логопедії  | 
| 
 Права людини та верховенство права в сучасних реаліях  | 
 Спецметодика дошкільного виховання  | 
| 
 Екологія та екологічна етика  | 
 Спецметодика навчання дисциплін у закладах середньої освіти  | 
| 
 Охорона праці, безпека життєдіяльності та цивільний захист  | 
 Логопедія  | 
| 
 
  | 
 Психоневропатологія  | 
| 
 
  | 
 Інформаційні технології в галузі  | 
| 
 
  | 
 Риторика, культура мовлення корекційного педагога  | 
 СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА. 
МАГІСТРАТУРА
Термін навчання – 1 рік і 6 місяців. Для здобуття освітнього рівня «магістр» потрібно мати освітній ступінь «бакалавр», «магістр» (освітньо-кваліфікаційний рівень «спеціаліст»). Мета підготовки майбутніх магістрів – отримання здатності розв’язувати найактуальніші проблеми сучасної корекційної педагогіки та спеціальної психології та проводити наукові дослідження, що вимагають глибоких фундаментальних знань, творчого мислення, навичок роботи із сучасним програмно-апаратним корекційним обладнанням. Студенти вивчають корекційно-розвивальний та реабілітаційний процеси; способи організації ефективної взаємодії учасників освітнього процесу, зумовлені закономірностями та особливостями змісту корекційно-педагогічної діяльності; організацію спеціальної та інклюзивної освіти; організацію і забезпечення освітнього процесу в закладах вищої освіти з підготовки фахівців для системи спеціальної та інклюзивної освіти. Також вивчаються наукові теорії та концепції щодо спеціальної та інклюзивної освіти, функціонування, обмеження життєдіяльності, розвитку, навчання, виховання і соціалізації осіб із особливими освітніми потребами; технології розвитку осіб із особливими освітніми потребами. Широко використовуються такі методи, методики та технології: загальнонаукові (теоретичні, емпіричні, математичні, статистичні), психологічні та педагогічні методи аналізу проблем спеціальної та інклюзивної освіти; інформаційно-комунікаційні технології; методики і технології корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Під час освітнього процесу використовується сучасне інформаційно-комунікаційне обладнання; спеціалізоване програмне забезпечення; інструменти, необхідні у процесі надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг особам із особливими освітніми потребами.
Після завершення навчання випускники-магістри далі можуть навчатися за програмою третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти і стати доктором філософії, а також набути додаткових кваліфікацій у системі післядипломної освіти. Майбутніх фахівців із нетерпінням чекають у закладах освіти, науково-дослідних установах; закладах, які надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги особам із особливими освітніми потребами, у тому числі з обмеженнями життєдіяльності, інвалідністю тощо. Можлива робота за фахом у загальноосвітніх і спеціальних закладах освіти, позашкільних закладах освіти, реабілітаційних центрах, інклюзивно-реабілітаційних центрах, коледжах, ЗВО, науково-дослідних установах, закладах системи Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства соціальної політики України тощо.
Дисципліни, що вивчаються майбутніми магістрами спеціальності «Спеціальна освіта» дозволяють у повному обсязі опанувати знання і навички, необхідні для успішної роботи за обраною професією.
| 
 Дисципліни циклу загальної підготовки  | 
 Дисципліни циклу професійної підготовки  | 
| 
 Академічна українська та іноземна мова  | 
 Актуальні проблеми корекційної логопсихології  | 
| 
 Корекційна педагогіка та методика корекційної роботи  | 
 Комплексний супровід осіб із загальним психічним недорозвиненням  | 
| 
 Методологія та організація наукових досліджень  | 
 Основи психосоматики і психогенетики  | 
| 
 Охорона праці, безпека життєдіяльності та цивільний захист  | 
 Актуальні проблеми корекційної психопедагогіки  | 
| 
 
  | 
 Методика викладання корекційної педагогіки та спеціальної психології у ЗВО  | 
Спеціальність 016 «Спеціальна освіта». Деталі вступу та інша інформація
Вступникам на освітні ступені «бакалавр» та «магістр» надаються широкі можливості обрання індивідуальної освітньої траєкторії, таким чином можна обрати понад 25% дисциплін із загальноуніверситетського каталогу, за допомогою яких здобудете бажані та необхідні додаткові компетенції. Вартість навчання на спеціальність 016 «Спеціальна освіта на 2024-2025 н.р.:
Спеціальна освіта (бакалавр):
 Денна форма навчання – 21 тис. грн. на рік
Заочна форма навчання – 20 тис. грн. на рік
Спеціальна освіта (магістр):
 Денна форма навчання – 28 тис. грн. на рік
 Заочна форма навчання – 28 тис. грн на рік
ПОГЛИБЛЕНЕ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПРОТЯГОМ УСІХ РОКІВ НАВЧАННЯ!
з послідовним поглибленням по рокам - Іноземна мова - Іноземна мова (за професійним спрямуванням) - Іноземна мова поглибленого вивчення
УМОВИ ВСТУПУ 2024
Правила прийому до Університету "Україна" у 2024 році розроблені Приймальною комісією відповідно до Умов прийому до закладів вищої освіти України в 2024 році, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України, офіційно оприлюднені на нашому сайті
ТЕРМІНИ НАВЧАННЯ (денна і заочна форма)
- фаховий молодший бакалавр на базі 9 класів - 2 р. 10 міс.
 - фаховий молодший бакалавр на базі 11 класів - 1 р. 10 міс.
 - бакалавр - 3 р. 10 міс.
 - магістр - 1 р. 6 міс.
 
ВСТУП НА ОСВІТНІЙ СТУПІНЬ «ФАХОВИЙ МОЛОДШИЙ БАКАЛАВР»
Вступ на рівень фаховий молодший бакалавр на основі атестату та вступних іспитів (диктант з української мови та тест з Історії України,Біології чи Іноземної мови)
ВСТУП НА ОСВІТНІЙ СТУПІНЬ «БАКАЛАВР»
на 1 курс здійснюється на основі атестату та сертифікатів ЗНО.
на 2 курс здійснюється на основі диплому молодшого спеціаліста та фахового іспиту з соціальної роботи чи педагогіки (залежно від спеціальності).
ВСТУП НА ОСВІТНІЙ СТУПІНЬ «МАГІСТР»
ВСТУП на освітній рівень «МАГІСТР» передбачає наявність диплому бакалавра та здійснюється на основі сертифікатів ЗНО з англійської мови і фахового іспиту з соціальної роботи чи педагогіки (залежно від спеціальності).
Вступ до магістратури на базі диплому спеціаліста чи магістра іншої спеціальності (без ЗНО), на основі фахового іспиту з соціальної роботи чи педагогіки (залежно від спеціальності).
ОСОБЛИВОСТІ ВСТУПНОЇ КАМПАНІЇ 2024 р.
Подача заявок тільки в електронній формі.
У 2024 році, вступники на основі повної загальної середньої освіти за денною та заочною формами навчання, подаватимуть заяви тільки в електронній формі.
Загальна кількість заяв - 5.
Згідно з затвердженими Умовами прийому, абітурієнти матимуть можливість подати до 5-ти заяв на місця державного та регіонального замовлення.
Подання заяв на контракт не більше 30.
Приймаються сертифікати ЗНО 2018, 2019, 2020 та 2021 років, окрім оцінок з англійської, французької, німецької та іспанської мов.
Мінімальна кількість балів для допуску до участі в конкурсі повинна складати не менше 100 балів з кожного предмету.
ПЕРЕЛІК ЗНО/НМТ ДЛЯ ВСТУПУ НА бакалаврат СПЕЦІАЛЬНОСТІ 231 «СОЦІАЛЬНА РОБОТА» у 2024 р.
| 
 Українська мова і література  | 
 Перший предмет  | 
| 
 Історія України  | 
 Другий предмет  | 
| 
 Математика  | 
 Третій предмет  | 
| На вибір - Іноземна мова або Біологія або Географія або Фізика або Хімія | 
 Четвертий предмет  | 
ПЕРЕЛІК ЗНО/НМТ ДЛЯ ВСТУПУ НА бакалаврат СПЕЦІАЛЬНОСТІ 016 «СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА» у 2024 р.
| 
 Українська мова і література  | 
 Перший предмет  | 
| 
 Біологія  | 
 Другий предмет  | 
| 
 Математика  | 
 Третій предмет  | 
| На вибір - Іноземна мова або Біологія або Географія або Фізика або Хімія | 
 Четвертий предмет  | 
СКЛАД НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ КАФЕДРИ
![]()  | 
Маслянікова Ірина ВікторівнаЗавідуюча кафедрою соціальної роботи та педагогіки Освіта: магістр психології (2001 р.) Науковий ступінь: кандидат психологічних наук (2007 р.). Тема дисертаційного дослідження: "Психологічні особливості засвоєння техніко-технологічних знань учнями початкових класів допоміжної школи" за спеціальністю 19.00.08 – спеціальна психологія Вчене звання: доцент (2012 р.)  | 
![]()  | 
Базиленко Анастасія КостянтинівнаДоцент кафедри соціальної роботи та педагогіки Освіта: магістр соціальної роботи 2010 р. Науковий ступінь: кандидат психологічних наук (2018 р.), дисертація «Психологічні чинники соціальної активності студентської молоді (на прикладі студентського самоврядування)" за спеціальністю 19.00.07 – вікова та педагогічна психологія. Вчене звання: доцент (2021 р.) отримано по кафедрі соціальної роботи та педагогіки.  | 
![]()  | 
Іванова Ірина БорисівнаДоцентка кафедри соціальної роботи та педагогіки Освіта: спеціаліст з фізичної реабілітації 2016 р. Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук (1998 р.) за спеціальністю – соціальна педагогіка. Більше 70 публікацій, є автором навчальних посібників із соціальної роботи та методики її викладання, з яких 3 – із грифом МОН. Вчене звання: доцент (2007 р.) отримано по кафедрі соціальної роботи.  | 
![]()  | 
Кириленко Валентина ГраціянівнаДоцентка кафедри соціальної роботи та педагогіки Освіта: соціальний педагог 1998 р., магістр психології 2002 р. 15 років науково-педагогічного стажу Науковий ступінь: кандидат психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія (2012), дисертація "Особливості розумового розвитку молодших школярів залежно від мотивації учіння". Вчене звання: доцент кафедри соціальної роботи (2012)  | 
![]()  | 
Литовченко Олена ВіталіївнаДоцентка кафедри соціальної роботи та педагогіки Кваліфікація – вчитель початкових класів і російської мови і літератури шкіл глухих і слабочуючих (1996 р.) Науковий ступінь: доктор педагогічних наук за спеціальністю 13.00.05 - соціальна педагогіка (2021), дисертація "Теоретико-методичні основи соціального становлення учнів 8-11 класів у комплексних позашкільних навчальних закладах". Стаж наукової роботи понад 20 років. Вчене звання: старший науковий співробітник зі спеціальності "Соціальна педагогіка" (2010)  | 
![]()  | 
Кофанова Олена ВікторівнаПрофесорка кафедри соціальної роботи та педагогіки Інституту соціальних технологій Університету «Україна», докторка педагогічних наук, професорка  | 
![]()  | 
Дика Вікторія АндріївнаСтарша викладачка кафедри соціальної роботи та педагогіки Інституту соціальних технологій Університету «Україна» Освіта: магістр з соціальної педагогіки, викладач вищої школи (1998), магістр психології (2007 р.)   | 
![]()  | 
Бертучіо Тетяна РудольфівнаСтарша викладачка кафедри соціальної роботи та педагогіки Інституту соціальних технологій Університету «Україна» | 
![]()  | 
Мацюк Ольга ЛеонідівнаСтарша викладачка кафедри соціальної роботи та педагогіки Інституту соціальних технологій Університету «Україна» | 
![]()  | 
Нагорна Юлія ОлегівнаПровідний фахівець кафедри соціальної роботи та педагогіки Інституту соціальних технологій Університету «Україна», магістр зі спеціальної освіти Університету «Україна»  | 
СКЛАД НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ КАФЕДРИ
![]()  | 
 Базиленко Анастасія Костянтинівна Доцент кафедри психології Галузь наукових інтересів: 
  | 
![]()  | 
 Мілютіна Катерина Леонідівна Доктор психологічних наук, 19.00.01 – загальна психологія, історія психології; Тема дисертації: «Психологія зміни життєвої стратегії особистості» (2013 р.)  | 
 ![]()  | 
 Островська Катерина Олексіївна Доктор психологічних наук, спеціальна психологія (2014 р.) Академік Вищої освіти України (2023 р.) Професор кафедри психології (2015 р.) Членкиня Експертно-консультативної ради з проблем аутизму при Міністерстві освіти і науки України (2013 р.)  Голова громадської організації «Українське товариство системної та короткотермінової психотерапії»   | 
![]()  | 
 Маслянікова Ірина Вікторівна Кандидат психологічних наук (2007 р.). Тема дисертації: «Психологічні особливості засвоєння техніко-технологічних знань учнями початкових класів допоміжної школи» за спеціальністю 19.00.08 – спеціальна психологія. Галузь наукових інтересів:  | 
![]()  | 
 Поджинська Ольга Олегівна Кандидат психологічних наук  | 
![]()  | 
 Питлюк-Смеричинська Олександра Дмитрівна Кандидат психологічних наук (2005 р.). Дисертація на тему “Особистісні зміни в умовах позбавлення волі”.  | 
![]()  | 
 Отенко Світлана Анатоліївна Доктор філософії з психології. Тема дисертації: “Психологічні особливості розвитку салютогенестичної спрямоваваності особистості” (2022) 23 роки директор Центру розвитку особистості «ПОЗИТУМ».  | 
![]()  | 
 Гудир-Наумова Дар’я Василівна Асистент кафедри, здобувачка аспірантури з психології, членкиня Національної психологічної асоціації України  | 
![]()  | 
 Острянко Тетяна Сергіївна Кандидат педагогічних наук, 13.00.05 Соціальна педагогіка. Тема дисертації: «Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі» (2014). Психолог Центру для дітей та батьків «Дотик» (м. Чернігів) ГО «Чернігово-Сіверська Січ» Галузь наукових інтересів:  | 
![]()  | 
 Хорунженко Галина Володимирівна Старший викладач, випускниця кафедри психології Університету «Україна» (2007 р.), з 2006 року працює в Університеті. Галузь наукових інтересів:  | 
![]()  | 
 Овчаренко Олена Юріївна, Асистент кафедри, здобувачка аспірантури з психології Галузь наукових інтересів:  | 
![]()  | 
 Мацюк Ольга Леонідівна Старший викладач кафедри Галузь наукових інтересів:  | 
Додаткова інформація, уточнення та будь-які запитання за цими контактами
Для отримання консультації стосовно вступу на спеціальність Соціальна робота, заповніть форму та ми з Вами зв'яжемось: https://forms.gle/Nuy8XDYmmetXWVYh6
Для всіх бажаючих поспілкуватися з представниками Університету «Україна» і, зокрема, кафедри соціальної роботи і педагогіки стосовно навчання і вступу – наші контактні дані:
Телефон: +38 095-837-02-77
Електронна адреса: sotstex@ukr.net, imasljanikova@ukr.net
Адреса: Київ, вул. Житомирська 23, корпус 2, каб. 309, 310
Наші соціальні мережі: Університет «Україна» у Фейсбук: https://www.facebook.com/UUkraine/
Група кафедри соціальної роботи та педагогіки у Фейсбук:
https://www.facebook.com/groups/153844501631641
Університет «Україна» в Інстаграм: @uu_university
Університет «Україна» в Телеграм: https://t.me/YYstar
Запрошуємо на навчання!

                                
                                
                            
                                
                                
                            
                        



















