Підвищення кваліфікації викладачів
Тематичний план навчальних курсів для розроблення програм підвищення кваліфікації науково-педагогічних і педагогічних працівників на 2025-2030 н.р.
| 
 № з/п  | 
 Назва курсу  | 
 Викладач  | 
 Посада, науковий ступінь, вчене звання  | 
 Кафедра  | 
 Форма навчання  | 
 Обсяг, год  | 
 Документ за результатами курсу  | 
 Посилання на програму курсу  | 
 Посилання на форму для запису  | 
 Час проведення  | 
 
  | 
| 
 І. Педагогічна майстерність  | 
|||||||||||
| 
 
  | 
 Педагогічна майстерність викладача вищої школи  | 
 
  | 
 
  | 
 Кафедра соціальної роботи і педагогіки  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Самооцінка професіоналізму педагога: сучасні вимоги  | 
 
  | 
 
  | 
 Кафедра соціальної роботи і педагогіки  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Розвиток і саморозвиток професійної креативності викладача  | 
 
  | 
 
  | 
 Кафедра соціальної роботи і педагогіки  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Коучингові технології в освіті  | 
 
  | 
 
  | 
 Кафедра психології  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 ІІ. Інноваційні технології викладання  | 
|||||||||||
| 
 
  | 
 Структурування мислення: розробка карт знань  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Проєктні технології навчання  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Особливості застосування методу кейс-технологій при викладанні дисциплін професійного циклу для студентів спеціальностей «Менеджмент» і «Маркетинг»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Сторітелінг – технологія неформального навчання  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Використання інтерактивних схем для формування навичок мислення  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 18  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Використання цифрових карт в освітньому процесі  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Вивчення економічної термінології за методом асоціацій  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Створення та застосування інтерактивних робочих аркушів  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 18  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Особливості використання флеш карток для вивчення економічної термінології  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 12  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 ІІІ. ІТ-технології в освітньому процесі  | 
|||||||||||
| 
 
  | 
 Путівник по цифрових інструментах для проведення освітнього процесу  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Застосування можливостей інтерактивної дошки в навчальному процесі  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 12  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Використання Google Classroom для організації високотехнологічного навчання  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Впровадження веб-квестів в освітній процес  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 12  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Створення інфографіки для викладання дисциплін професійного циклу студентам  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Інфографіка як засіб активізації пізнавальної активності студентів  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Інтернет-ресурси для опитування і тестування  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Google-сервіси в роботі викладача  | 
 
  | 
 
  | 
 Кафедра інформаційних технологій і програмування  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Excel на допомогу викладачу  | 
 
  | 
 
  | 
 Кафедра інформаційних технологій і програмування  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Використання електронних презентацій для проведення лекційних занять  | 
 
  | 
 
  | 
 Кафедра інформаційних технологій і програмування  | 
 Очно-дистанційна  | 
 18  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Використання мобільних застосунків на заняттях  | 
 
  | 
 
  | 
 Кафедра інформаційних технологій і програмування  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 IV. Дистанційне навчання  | 
|||||||||||
| 
 
  | 
 Застосування технологій дистанційного навчання з використанням платформи Moodle при викладанні майбутнім маркетологам  | 
 Щербина О.А.  | 
 Адміністратор сайту Інтернет-підтримки навчального процесу  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Роль викладача-тьютора дистанційного навчання  | 
 Майборода О.В.  | 
 к.пед.н., доцент  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 18  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Технологія розроблення електронного навчального курсу  | 
 Майборода О.В.  | 
 к.пед.н., доцент  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Технологія розроблення тестових завдань  | 
 Майборода О.В.  | 
 к.пед.н., доцент  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 18  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Створення освітнього відеопроекту  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 V. Методична компетентність викладача  | 
|||||||||||
| 
 
  | 
 Розроблення робочих програм навчальних дисциплін на 2020-2021 н.р.  | 
 
  | 
 Баула В.М.  | 
 начальник відділу методичної роботи  | 
 Очно-дистанційна  | 
 12  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Як створити відеоролик у техніці скрайбінгу  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 18  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Технологія проведення бінарних занять  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 VІ. Інклюзивні технології навчання  | 
|||||||||||
| 
 
  | 
 Особливі студенти: характеристика нозологій, педагогічні підходи  | 
 
  | 
 
  | 
 Кафедра соціальної роботи і педагогіки  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу студента з особливими освітніми потребами  | 
 
  | 
 
  | 
 Кафедра соціальної роботи і педагогіки  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Плакат думок як педагогічна технологія для роботи в інклюзивних групах, де є студенти з ураженням слуху  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 12  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 VІI. Комунікативна і мовна компетенція викладача  | 
|||||||||||
| 
 
  | 
 Ефективні комунікації (soft skills) у системі викладач-студент  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Мовленнєва майстерність викладача. Вербальний і невербальний імідж  | 
 
  | 
 
  | 
 Кафедра української мови та літератури, іноземних мов і перекладу  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Технологія побудови навчальних занять для українських студентів англійською мовою  | 
 
  | 
 
  | 
 Кафедра української мови та літератури, іноземних мов і перекладу  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Англійська мова для економістів  | 
 
  | 
 
  | 
 Кафедра української мови та літератури, іноземних мов і перекладу  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Суржик і русизми в українській мові: методи боротьби  | 
 
  | 
 
  | 
 Кафедра української мови та літератури, іноземних мов і перекладу  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 VІІI. Академічна доброчесність  | 
|||||||||||
| 
 
  | 
 Мистецтво академічного письма українською мовою  | 
 
  | 
 
  | 
 Кафедра української мови та літератури, іноземних мов і перекладу  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Мистецтво академічного письма англійською мовою  | 
 
  | 
 
  | 
 Кафедра української мови та літератури, іноземних мов і перекладу  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Методи створення індивідуальних навчальних завдань, що унеможливлюють плагіат  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Як ненав’язливо виховувати у студентів непримиримість до плагіату  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 ІХ. Розвиток особистості  | 
|||||||||||
| 
 
  | 
 Емоційний інтелект  | 
 
  | 
 
  | 
 Кафедра психології  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Лідерство у викладацькій діяльності  | 
 
  | 
 
  | 
 Кафедра психології  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Тайм-менеджмент  | 
 
  | 
 
  | 
 Кафедра менеджменту  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Селф-коучинг як технологія професійного розвитку викладача  | 
 
  | 
 
  | 
 Кафедра психології  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Технологія самонавчання  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Управління освітніми проектами  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 Новітні методи проведення наукових досліджень у галузі  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 Очно-дистанційна  | 
 30  | 
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Україна»  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
План підвищення кваліфікації на 2018-2021 рр. і звіт за 2014-2017 рр.
