Корпус 3
Корпус № 3
Корпус № 3 університетського містечка, що знаходится на вулиці Львівській, 23 (поблизу станції метро Житомирська), було відкрито 1 вересня 2006 року.
| 
 ПОПОВЕРХОВЕ РОЗМІЩЕННЯ ПРИМІЩЕНЬ ПРИБУДОВИ і КОРПУСУ №2  | 
|
| 
 Номер приміщення  | 
 Назва приміщення  | 
| 
 Цокольний поверх прибудови  | 
|
| 
 01  | 
 Лабораторія кіберсистем  | 
| 
 02  | 
 Науково-практичний медико-реабілітаційний центр  | 
| 
 03  | 
 Науково-практичний медико-реабілітаційний центр  | 
| 
 04  | 
 Науково-практичний медико-реабілітаційний центр  | 
| 
 05  | 
 Науково-практичний медико-реабілітаційний центр  | 
| 
 06  | 
 Науково-практичний медико-реабілітаційний центр  | 
| 
 07  | 
 Лабораторії Інституту біомедичних технологій  | 
| 
 І поверх прибудови  | 
|
| 101а | 
 Каса, Відділ обліку та розрахунків зі студентами | 
| 
 101б  | 
 Відділ документального супроводу вступу (приймальна комісія)  | 
| 
 101  | 
 Охорона  | 
| 
 3Л1  | 
 Потокова аудиторія  | 
| 
 3Л2  | 
 Потокова аудиторія  | 
| 
 3Л3  | 
 Потокова аудиторія  | 
| 
 Цокольний поверх корпусу  | 
|
| 
 
  | 
 Видавничо-друкарський комплекс  | 
| 
 І поверх  | 
|
| 
 103  | 
 Аудиторія  | 
| 
 104  | 
 Аудиторія Фахового коледжу "Освіта"  | 
| 
 105  | 
 Комп’ютерний клас  | 
| 
 106  | 
 Службове приміщення  | 
| 
 107  | 
 Відділ по роботі з персоналом  | 
| 
 108  | 
 Службове приміщення  | 
| 
 ІІ поверх  | 
|
| 
 201  | 
 Деканат Інституту комп’ютерних технологій  | 
| 
 202  | 
 Директор Інституту комп’ютерних технологій  | 
| 
 203  | 
 Комп’ютерний клас Інституту біомедичних технологій  | 
| 
 204  | 
 Аудиторія  | 
| 
 205  | 
 Кафедра комп’ютерної інженерії  | 
| 
 206  | 
 Комп’ютерний клас, Відділ технічного забезпечення освітнього процесу  | 
| 
 207  | 
 Кафедра інформаційних технологій і програмування  | 
| 
 208  | 
 Комп’ютерний клас  | 
| 
 209  | 
 Відділ технічного забезпечення освітнього процесу  | 
| 
 210  | 
 Проректор з господарсько-комерційної роботи  | 
| 
 ІІІ поверх  | 
|
| 
 301  | 
 Деканат Інституту біомедичних технологій  | 
| 
 302  | 
 Перший проректор  | 
| 
 303  | 
 Аудиторія Інституту біомедичних технологій  | 
| 
 304  | 
 Аудиторія Фахового коледжу "Освіта"  | 
| 
 305  | 
 Аудиторія Інституту біомедичних технологій  | 
| 
 306  | 
 Комп’ютерний клас  | 
| 
 307  | 
 Кафедра фармації, Кафедра мікробіології, сучасних біотехнологій, екології та імунології  | 
| 
 308  | 
Директор Інституту біомедичних технологій | 
| 
 309  | 
 Викладацька Фахового коледжу "Освіта"  | 
| 
 310  | 
 Заступник директора Фахового коледжу «Освіта»  | 
| 
 IV поверх  | 
|
| 
 401  | 
 Завідувач кафедри управління та адміністрування  | 
| 
 401а  | 
 Проректор з освітньої діяльності, Відділ маркетингу  | 
| 
 402  | 
 Директор Інституту економіки та менеджменту  | 
| 
 403  | 
 Аудиторія Інституту економіки та менеджменту  | 
| 
 404  | 
 Аудиторія Інституту економіки та менеджменту  | 
| 
 405  | 
 Кафедра фінансів та обліку  | 
| 
 406  | 
 Спеціалізована аудиторія маркетингу  | 
| 
 407  | 
 Деканат Інституту економіки та менеджменту  | 
| 
 408  | 
 Кафедра управління та адміністрування  | 
| 
 409  | 
 Службове приміщення  | 
| 
 410  | 
 Начальник юридичного відділу  | 
| 
 V поверх  | 
|
| 
 501  | 
 Начальник управління міжнародної освіти і документального супроводу вступу  | 
| 
 502  | 
 Начальник центру внутрішнього аудиту  | 
| 
 503  | 
 Бібліотека, директор Бібліотеки  | 
| 
 504  | 
 Аудиторія Фахового коледжу "Освіта"  | 
| 
 505  | 
|
| 
 506  | 
 Комп’ютерний клас Інституту економіки та менеджменту  | 
| 
 507  | 
 Аудиторія Інституту економіки та менеджменту  | 
| 
 508  | 
 Службове приміщення  | 
| 
 509  | 
 Службове приміщення  | 
| 
 510  | 
 
  | 
| 
 VІ поверх  | 
|
| 
 604  | 
|
| 606 | |
| 611 | |
| 614 | |
| 
 VІІ поверх  | 
|
| 
 701  | 
 Відділ організації виховної роботи, студентське самоврядування  | 
| 
 
  | 
| 
 
  | 

                                
                                
                            
                                
                                
                            
                        
