Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
+38-067-242-71-34
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Інститут філології та масових комунікацій розпочинає новий проект із підвищення кваліфікації фахівців новітніх медіа

Інститут філології та масових комунікацій розпочинає новий проект із підвищення кваліфікації фахівців новітніх медіа...

Талан-студіо Університету «Україна» запрошує до співпраці молодих, креативних і творчих людей!!!

Автори медійного курсу: Ганна Левченко (відома українська акторка, шоумен);

                                            Юлія Нестеренко;

                                            Валентина Дроботенко;

                                            Анна Данько-Слепцова;

                                            Наталія Барна.

Ми запрошуємо на 9-ти або 6-ти місячний інтенсив курсового навчання (тренінги, майстер-класи від відомих фахівців галузі, практикум у професійній аудіовідеостудії університету та на відомих теле- і радіоканалах країни).

Підтримка проекту: канал 112, НОВИЙ, «1+1», ТРК «Київ», українська продакшн-компанія«Star Media», радіо «Промінь», «Культура»...

Формуються групи по 12 осіб, навчання включає 576 годин за весь термін курсу: 64 год. на місяць, 8.12 годин на тиждень.

Початок занять – 10 вересня 2018 року.

Вартість навчання – 3200 грн. на місяць.

Телефони для довідок: (067) 224-23-99, (044) 422-50-19; (044) 409-24-16.

 

 

Програма до курсу «Ведучий радіо- та телепрограм»

 

Основи журналістcько-акторської майстерності в теле- та радіомовленні

№ з/п

Тема тренінгу

Кількість годин

 

1

Знайомство з роботою актора, радіо- та телеведучого

2

 

2

Початкові заняття з комплексними вправами

6

 

3

Екран внутрішнього зору. Дія в думці

4

 

4

Сценічна увага

6

 

5

Дотримання мовних норм теле- та радіоведучими (зокрема, акцентологічних, орфоепічних)

16

 

6

Ортологія для ведучих

16

 

7

Нереальні події. Артистична сміливість

14

 

 

М’язовий контроль

8

 

9

Володіння темпоритмами у процесі мовлення

8

 

10

Безпредметні дії

8

 

11

Спілкування, взаємодія партнерів та їх залежність один від одного

6

 

12

Міміка. Жест. Інтонація

14

 

13

Тренінг із техніки мовлення та постановки голосу

8

 

14

Психофізіологія роботи диктора

4

 

Техніка екранної мови: мистецтво аргументації

15

Оратор: риторичний ідеал. Класифікація красномовства

4

 

16

Методика підготовки промови: інвенція, диспозиція та меморія

4

 

17

Диспозиція промови. Акція: виголошення промови

2

 

18

Культура та образність публічного мовлення

2

 

19

Діалогічна та конфронтаційна риторика (еристика)

2

 

Робота телеведучого в кадрі

20

Екранна творчість ведучого програм інформаційного телемовлення

4

 

21

Вербальні аспекти творчості ведучого програм інформаційного телемовлення

14

 

22

Візуальні аспекти творчості ведучого програм інформаційного телемовлення. Імідж та грим у роботі на камеру

14

 

23

Особливості роботи ведучого в телепрограмі інформаційного типу та шоу-програмі

14

 

24

Особливості роботи ведучого в телепрограмі науково-пізнавального спрямування

14

 

25

Специфіка сприйняття камери. Окочутливі реакції телеведучого

16

 

26

Тематична характеристика інформації

6

 

27

Робота репортера у кадрі

8

 

28

Дебати в кадрі. Уроки імпровізації в псевдопрямому ефірі

14

 

29

Оперативність, подієвість та аналітика в телевізійному ефірі

8

 

30

Монотематичні та політематичні телевізійні програми

4

 

31

Особливості екранної творчості ведучого в інформаційно-розважальному типі програм:

1. Ранковий телеефір: інформуючи, розважаємо;

2. Вечірній інфотаймент: специфіка підготовки ефіру;

3. Ведучий-шоумен в інформаційно-розважальній телепрограмі;

4. Музичні та гумористичні шоу

16

 

32

Особливості роботи з телерекламою: окочутливі реакції та психологія сприйняття глядацької аудиторії

12

 

Диктор радіопрограм

33

Особливості бренд-войсу теле-, радіоканалу, циклу програм

8

 

34

Особливості та практика озвучування

14

 

35

Особливості та практика дикторської начитки

12

 

36

Особливості та практика дубляжу

12

 

37

Специфіка роботи радіоведучого з дітьми. Озвучування мультиплікаційних фільмів. Аніматорство

12

 

38

Особливості підготовки, створення та поширення інформації на радіо

4

 

39

Жанри інформаційного мовлення. Форми інформаційних повідомлень. Звукозаписи у випусках

4

 

40

Ознайомлення зі специфікою обладнання радіоведучого FM-станції

4

 

41

Dj-інг: створення та розвиток в Україні та світі

4

 

42

Оформлення мікрофонної папки інформаційної програми. Підготовка до ведення інформаційної програми

4

 

43

Аналіз програми щодо дотримання принципу збалансованості, неупередженості, об’єктивності

4

 

44

Специфіка радіореклами: особливості звуковисотного подання голосу та психології сприйняття

6

 

45

Тифлопереклад та тифлокоментар. Запис радіобуків, аудіопідручників

4

 

Підсумок курсу

Шоу-звіт

20, захист творчого проекту

 

 



до списку оголошень