Інститут філології та масових комунікацій розпочинає новий проект із підвищення кваліфікації фахівців новітніх медіа
Інститут філології та масових комунікацій розпочинає новий проект із підвищення кваліфікації фахівців новітніх медіа...
Талан-студіо Університету «Україна» запрошує до співпраці молодих, креативних і творчих людей!!!
Автори медійного курсу: Ганна Левченко (відома українська акторка, шоумен);
Юлія Нестеренко;
Валентина Дроботенко;
Анна Данько-Слепцова;
Наталія Барна.
Ми запрошуємо на 9-ти або 6-ти місячний інтенсив курсового навчання (тренінги, майстер-класи від відомих фахівців галузі, практикум у професійній аудіовідеостудії університету та на відомих теле- і радіоканалах країни).
Підтримка проекту: канал 112, НОВИЙ, «1+1», ТРК «Київ», українська продакшн-компанія«Star Media», радіо «Промінь», «Культура»...
Формуються групи по 12 осіб, навчання включає 576 годин за весь термін курсу: 64 год. на місяць, 8.12 годин на тиждень.
Початок занять – 10 вересня 2018 року.
Вартість навчання – 3200 грн. на місяць.
Телефони для довідок: (067) 224-23-99, (044) 422-50-19; (044) 409-24-16.
Програма до курсу «Ведучий радіо- та телепрограм»
Основи журналістcько-акторської майстерності в теле- та радіомовленні |
|||||
№ з/п |
Тема тренінгу |
Кількість годин |
|
||
1 |
Знайомство з роботою актора, радіо- та телеведучого |
2 |
|
||
2 |
Початкові заняття з комплексними вправами |
6 |
|
||
3 |
Екран внутрішнього зору. Дія в думці |
4 |
|
||
4 |
Сценічна увага |
6 |
|
||
5 |
Дотримання мовних норм теле- та радіоведучими (зокрема, акцентологічних, орфоепічних) |
16 |
|
||
6 |
Ортологія для ведучих |
16 |
|
||
7 |
Нереальні події. Артистична сміливість |
14 |
|
||
|
М’язовий контроль |
8 |
|
||
9 |
Володіння темпоритмами у процесі мовлення |
8 |
|
||
10 |
Безпредметні дії |
8 |
|
||
11 |
Спілкування, взаємодія партнерів та їх залежність один від одного |
6 |
|
||
12 |
Міміка. Жест. Інтонація |
14 |
|
||
13 |
Тренінг із техніки мовлення та постановки голосу |
8 |
|
||
14 |
Психофізіологія роботи диктора |
4 |
|
||
Техніка екранної мови: мистецтво аргументації |
|||||
15 |
Оратор: риторичний ідеал. Класифікація красномовства |
4 |
|
||
16 |
Методика підготовки промови: інвенція, диспозиція та меморія |
4 |
|
||
17 |
Диспозиція промови. Акція: виголошення промови |
2 |
|
||
18 |
Культура та образність публічного мовлення |
2 |
|
||
19 |
Діалогічна та конфронтаційна риторика (еристика) |
2 |
|
||
Робота телеведучого в кадрі |
|||||
20 |
Екранна творчість ведучого програм інформаційного телемовлення |
4 |
|
||
21 |
Вербальні аспекти творчості ведучого програм інформаційного телемовлення |
14 |
|
||
22 |
Візуальні аспекти творчості ведучого програм інформаційного телемовлення. Імідж та грим у роботі на камеру |
14 |
|
||
23 |
Особливості роботи ведучого в телепрограмі інформаційного типу та шоу-програмі |
14 |
|
||
24 |
Особливості роботи ведучого в телепрограмі науково-пізнавального спрямування |
14 |
|
||
25 |
Специфіка сприйняття камери. Окочутливі реакції телеведучого |
16 |
|
||
26 |
Тематична характеристика інформації |
6 |
|
||
27 |
Робота репортера у кадрі |
8 |
|
||
28 |
Дебати в кадрі. Уроки імпровізації в псевдопрямому ефірі |
14 |
|
||
29 |
Оперативність, подієвість та аналітика в телевізійному ефірі |
8 |
|
||
30 |
Монотематичні та політематичні телевізійні програми |
4 |
|
||
31 |
Особливості екранної творчості ведучого в інформаційно-розважальному типі програм: 1. Ранковий телеефір: інформуючи, розважаємо; 2. Вечірній інфотаймент: специфіка підготовки ефіру; 3. Ведучий-шоумен в інформаційно-розважальній телепрограмі; 4. Музичні та гумористичні шоу |
16 |
|
||
32 |
Особливості роботи з телерекламою: окочутливі реакції та психологія сприйняття глядацької аудиторії |
12 |
|
||
Диктор радіопрограм |
|||||
33 |
Особливості бренд-войсу теле-, радіоканалу, циклу програм |
8 |
|
||
34 |
Особливості та практика озвучування |
14 |
|
||
35 |
Особливості та практика дикторської начитки |
12 |
|
||
36 |
Особливості та практика дубляжу |
12 |
|
||
37 |
Специфіка роботи радіоведучого з дітьми. Озвучування мультиплікаційних фільмів. Аніматорство |
12 |
|
||
38 |
Особливості підготовки, створення та поширення інформації на радіо |
4 |
|
||
39 |
Жанри інформаційного мовлення. Форми інформаційних повідомлень. Звукозаписи у випусках |
4 |
|
||
40 |
Ознайомлення зі специфікою обладнання радіоведучого FM-станції |
4 |
|
||
41 |
Dj-інг: створення та розвиток в Україні та світі |
4 |
|
||
42 |
Оформлення мікрофонної папки інформаційної програми. Підготовка до ведення інформаційної програми |
4 |
|
||
43 |
Аналіз програми щодо дотримання принципу збалансованості, неупередженості, об’єктивності |
4 |
|
||
44 |
Специфіка радіореклами: особливості звуковисотного подання голосу та психології сприйняття |
6 |
|
||
45 |
Тифлопереклад та тифлокоментар. Запис радіобуків, аудіопідручників |
4 |
|
||
Підсумок курсу |
Шоу-звіт |
20, захист творчого проекту |
|
до списку оголошень