Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
+38-067-242-71-34
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Вакансії в Університеті

    Заступник директора бібліотеки

    Вимоги:
    Вища освіта за спеціальністю 029ІБАС, англійська мова на рівні В2

    Бажані якості :
    Доброзичливий, комунікабельний, вміє працювати в команді, має аналітичні здібності, вміє працювати зі здобувачами з інвалідністю, дотримується академічної доброчесності, досконало володіє англійською мовою

    Посадовий функціонал:
    - Організація роботи бібліотеки, організація просвітницьких проєктів.
    - Бере участь у масових заходах, що проводить університет.
    - Проводить організацію практики для студентів спеціальності 029 ІБАС.
    - Проводить семінари-тренінги з поширення інформаційно-бібліографічних знань для магістрантів, аспірантів та молодих науковців Університету.
    - Проводить бібліотечне обслуговування читачів.
    - Веде контроль розміщення фонду по УДК;
    - Підготовка звітів, застосовує сучасні цифрові технології.
    - Здійснює публічні виступи.
    - Працює з картотекою читацьких формулярів, проводить оформлення і облік обхідних листів.
    - Ознайомлює із «Правилами користування бібліотекою», структурою бібліотеки, із користуванням фондів.
    - Індивідуально консультує щодо використання інформаційних баз даних бібліотеки.
    - З метою аналізу обслуговування читачів веде статистичний облік основних показників бібліотечної роботи: кількість користувачів у бібліотеці, кількість відвідувань, кількість книговидач, кількість індивідуальних консультацій тощо (щоденно, за місяць, за рік).
    - Готує та видає комплекти навчальної літератури за спеціальностями для всіх курсів ;
    - Допомагає читачам у доборі додаткової фахової літератури за допомогою реклами й усної рекомендації навчальних і методичних видань.
    - Вивчає запити читачів і користувачів, вживає заходи до їх максимального задоволення;
    - Оформлює виставки нових надходжень за спеціальностями.
    - Для редагування картотек читацьких формулярів звіряє в ЄДЕБО наявних читачів і тих, що вибули. Звертається до відділу по роботі з персоналом для ідентифікації працюючих викладачів та співробітників Університету.
    - Замовляє та веде бронювання літератури за спеціальностями.
    - Бере участь в організації розлогих виставок-переглядів до університетських заходів, допомагає з виставкою літератури та оформленням, виступає з оглядом літератури.
    - Надає допомогу у визначенні індексів УДК за обраною темою здобувачам освіти, викладачам, співробітникам.
    - Здійснює опис до Акту «Списання загублених книг читачами та отриманих від читачів замість загублених».
    - Вилучає з бібліотечних фондів документи, що втратили актуальність, наукову та виробничу цінність, зношені, дефектні примірники.
    - Аналізує свою роботу за місяць, півріччя, рік.

    Умови роботи:
    Понеділок - п'ятниця з 9 до 18 , субота, неділя вихідні , випробувальний термін 3 місяці

    Керівник підрозділу та відповідальна особа:
    Веденєєва Ольга Анатоліївна 067-504-99-56


    Адміністратор ЄДЕБО відділу організації освітнього процесу

    Вимоги:

    повна вища освіта (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за професією фахівця I категорії: для магістра – не менше 1 року відповідальність, вміння працювати у базі та у Google документах, бажання навчатись, вміння аналізувати зміни у законодавстві з питань освіти, вміння працювати в команді, ініціативність

    Бажані якості:

    ініціативність, бажання навчатись, прагнення діяти в межах закону, відповідальність, вміння працювати в команді, вміння працювати з великими обсягами данних

    Посадовий фукціонал:

    - Перевіряє дотримання та виконання розкладу освітнього процесу - супроводжує розподіл аудиторій - відповідає на листи-запити про навчання здобувачів освіти в Університеті до різних інстанцій - готує документи для організації доступу працівників Уні

    Умови роботи:

    4 рази на тиждень з 9:00 до 18:00, п'ятниця з 9:00 до 17:00 окреме робоче місце у кабінеті на 4 особи з усіма необхідними технічними засобами випробувальний термін 3 місяці, базова заробітня плата 12 тис грн., з перспективою зростання у разі розширення функціоналу

    Керівник підрозділу:

    Базиленко Анастасія Костянтинівна

    Відповідальна особа:

    Базиленко Анастасія Костянтинівна (096-766-68-36)

     


    Викладач кафедри обліку та оподаткування (дисциплін банківської сфери)

    Вимоги:

    Кандидат наук, викладач дисциплін Банківський та кредитний менеджмент, Банківські операції, бюджетна система, інвестування, соціальне страхування, центральний банк і грошово- кредитна політика

    Бажані якості:

    Бажаний вік до 45 років

    Посадовий фукціонал:

    Підтвердження викладання даних дисциплін науковими статтями та/або підвищенням кваліфікації, курси

    Умови роботи:

    Графік умови праці

    Керівник підрозділу:

    Нестеренко Світлана Сергіївна

    Відповідальна особа:

    Нестеренко Світлана Сергіївна (097)-698-33-74

     


    Викладач кафедри управління та адміністрування (освітня програма "Маркетинг")

    Вимоги:

    Кандидат наук, освіта вища з маркетингу або кандидатська дисертації, пов'язана з маркетингу

    Бажані якості:

    Відповідати ліцензійним умовам, методичне забезпечення своїх дисциплін

    Посадовий фукціонал:

    Поведінка споживача, маркетинг інновацій, інформаційні технології в маркетингу, маркетинг послуг тощо

    Умови роботи:

    Розклад занять обов'язково узгоджується з викладачем

    Керівник підрозділу:

    Нестеренко Світлана Сергіївна

    Відповідальна особа:

    Дубас Ростислав Григорович (067-969-32-57)

     


    Викладач кафедри управління та адміністрування (освітня програма "Менеджмент")

    Вимоги:

    Освіта з менеджменту або ступінь економічних наук, дисертація пов'язана з управлінням

    Бажані якості:

    Відповідає ліцензійним умовам та методичне забезпечення своїх дисциплін

    Посадовий фукціонал:

    Теорія організації, менеджмент, адміністративний менеджмент, організаційна поведінка, управління персоналом, управління інноваціями, інформаційний менеджмент тощо

    Умови роботи:

    Розклад занять обов'язково узгоджується з викладачем

    Керівник підрозділу:

    Нестеренко Світлана Сергіївна

    Відповідальна особа:

    Дубас Ростислав Григорович (067-969-32-57)

     


    Директор Інституту соціальних технологій

    Вимоги:

    Вчене звання професора або доцента.
    Науковий ступінь кандидата або доктора наук.
    Стаж науково-педагогічної діяльності не менше ніж десять років.

    1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection;
    2) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора);
    3) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування;
    4) захист дисертації на здобуття наукового ступеня;
    5) наукове керівництво (консультування) здобувача, який одержав документ про присудження наукового ступеня;
    6) участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради, або члена не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад;
    7) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах;

    Бажані якості:

     

    Посадовий фукціонал:

    1 Виконання наказів президента, рішень вченої ради, ректорату університету, зборів (конференції) трудового колективу, інших нормативних документів університету.
    2. Формування кадрового складу інституту в порядку, визначеному Законом України «Про вищу освіту», Постановами Кабінету Міністрів України, нормативними актами Міністерства освіти і науки України та університету.
    3. Організацію навчально-виховного процесу науково-педагогічними працівниками інституту на рівні державних стандартів якості освіти, підготовку спеціалістів відповідного рівня кваліфікації.
    4. Встановлення педагогічного навантаження науково-педагогічним працівникам інституту в порядку, передбаченому нормативними актами університету.
    5. Виконання педагогічного навантаження та інших видів робіт науково-педагогічними працівниками інституту в порядку та строки, встановлені нормативними актами університету.
    6. Надання звітності стосовно виконання педагогічного навантаження науково-педагогічними працівниками інституту в порядку та строки, передбачені нормативними актами університету.
    7. Розробку та затвердження робочих навчальних планів науково-педагогічними працівниками інституту в порядку та строки, передбачені нормативними актами університету.
    8. Проведення профорієнтаційної роботи інституту та виконання ліцензованого обсягу прийому абітурієнтів до університету зі спеціальностей, закріплених за інститутом.
    9. Своєчасність і повноту сплати освітніх послуг та недопущення студентів, які мають фінансову та/або академічну заборгованість до семестрового контролю та державної атестації.
    10. Організацію високоефективної науково-дослідницької роботи інституту, в т. ч. на госпрозрахункових і комерційних засадах. Залучення до науково-дослідницької роботи студентів та їх участь у заходах наукового спрямування, які проводяться в інституті та університеті.
    11. Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників і фахівців інституту безпосередньо в університеті або за договорами в інших навчальних закладах, включаючи обов'язкове особисте підвищення кваліфікації або перепідготовку в порядку та строки, передбачені законодавством України про освіту.
    12. Захист інформації, що складає службову та комерційну таємницю університету.
    13. Дотримання чинного законодавства, трудової дисципліни; вжиття заходів до створення на кожному робочому місці умов праці відповідно до вимог нормативних актів; забезпечення прав працівників інституту, гарантованих законодавством про охорону праці.
    14. Ефективне використання та збереження майна університету, закріпленого за інститутом.
    15. Своєчасне подання встановленої в університеті звітності, а також за додатковою вимогою посадових осіб університету інших необхідних відомостей про роботу інституту.
    16 Термінове інформування президента університету стосовно подій техногенного характеру, нещасних випадків з тяжкими наслідками, випадків масових захворювань, скоєння співробітниками та студентами тяжких злочинів, масових невдоволень співробітників та студентів з різних причин, появи в засобах масової інформації негативних матеріалів щодо університету тощо.
    17. Участь у відповідності з встановленими квотами (нормами) науково-педагогічних працівників, студентів, співробітників у загальноуніверситетських заходах навчального, наукового, навчально-виховного, спортивно-оздоровчого, культурно-масового та іншого спрямування, визначених у щорічному Регламенті роботи університету та в інших нормативних документах університету.
    18. Виконання Показників діяльності директора інституту, визначених в розділі ІІІ цієї інструкції.

    Умови роботи:

    Робочі дні з понеділка по п♥9ятницю з 9:00-18:00 Випробувальний термін 2 місяці

    Керівник підрозділу:

    Холодова Олеся Сергіївна

    Відповідальна особа:

    Холодова Олеся Сергіївна (067-684-25-55)

     


    Доцент кафедри журналістики, видавничої справи, поліграфії та редагування

    Вимоги:

    Повна вища освіта, ступінь із соціальних комунікацій або філологічних наук. Комунікативні та ораторські здібності, наявність методичних розробок у ЗВО(НМКД та силабусів) в галузі журналістики та медіакомунікацій. Забезпечення курсів: Комунікаційна естетика, Медіаправо та медіабезпека, Соціологія масової комунікації та громадської думки, Копірайтинг, Проблематика ЗМІ, Інформаційні технології в журналістській галузі

    Бажані якості:

    Професійність та відповідальність в організації освітнього процесу, вміння працювати у дистанційному режимі, можливість залучення нових стейкхолдерів до проведення практик, в тому числі на міжнародному рівні

    Посадовий фукціонал:

    Досвід роботи у ЗВО не меньше 5 років, досвід практичної діяльності у медійній або видавничо-редакційній сфері

    Умови роботи:

    Графік роботи згідно з нормативами УУ, але є можливість гнучкого розподілення робочого часу. Оплата згідно укладеного контракту, обговорюється при співбесіді..є перспектива зростання. Випробувальний термін 3 місяці.

    Керівник підрозділу :

    Барна Наталія Віталіівна

    Відповідальна особа :

    Барна Наталія Віталіівна (067-406-53-91)

     


    Доцент кафедри інформаційних технологій та програмування

    Вимоги:

    Вчене звання доцента та/або науковий ступінь за профілем кафедри; досвід науково-педагогічної роботи у ЗВО не менше 5 років; наявність чотирьох і більше досягнень у професійній діяльності за останні п’ять років, визначені у п. 38 Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1187 (у чинній редакції); володіння українською та англійською мовами; навички впевненого користувача комп’ютером.

    Бажані якості:

    Перевагу буде наданом, які за останні 5 років мають публікації у виданнях, що індексуються у Scopus та Web of Science Core Collection.

    Посадовий фукціонал:

    Читати лекції й проводити лабораторні заняття з таких дисциплін: Хмарні обчислення, Сервіс-орієнтовані розподілені обчислення для другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 121 «Інженерія програмного забезпечення»; Основи програмування ( Python) для бакалаврського рівня вищої освіти за спеціальністю 121 «Інженерія програмного забезпечення». Працювати на онлайн платформі moodle.

    Умови роботи:

    0,8 ставки доцента

    Керівник підрозділу:

    Самарай Валерій Петрович

    Відповідальна особа:

    Одрібець Наталія Василівна (067-504-23-25)

     


     

    Доцент кафедри туризму, документних та міжкультурних комунікацій

    Вимоги:

    Повна вища освіта, ступінь наук( із соціальних комунікацій, державного управління, історичних наук, культурології). Комунікативні та ораторські здібності, власні розробки методичних матеріалів: НМКД та силабусів в галузі інформаційної та архівної справи, туризму, культури. Творчі здібності в рамках написання та реалізації проектів. Забезпечення курсів: Інформаційні технології в туризмі, Сучасні інформаційні технології управління персоналом, Спічрайтинг та референтна справа, Державна політика в сфері Інформаційної діяльності, Філософія державного управління,

    Бажані якості:

    Професійність, комунікабельність та толерантність, вміння працювати у дистанційному форматі, відповідальне ставлення до організації освітнього процесу.

    Посадовий фукціонал:

    Досвід роботи у ЗВО не меньше 5 років, досвід практичної діяльності у галузі документознавства та державного управління або туризмознавства

    Умови роботи:

    Графік роботи згідно з нормативами УУ, але є можливість гнучкого розподілення робочого часу. Оплата згідно укладеного контракту, обговорюється при співбесіді..є перспектива зростання. Випробувальний термін 3 місяці.

    Керівник підрозділу:

    Барна Наталія Віталіівна

    Відповідальна особа:

    Барна Наталія Віталіівна (067-406-53-91)

     


    Доцент кафедри фізичної терапії, ерготерапії та фізичного виховання

    Вимоги:

    КваліфікаційніВимоги: науковий ступінь та/або вчене звання за профілем кафедри і стаж науково-педагогічної роботи не менше 3 років у закладах вищої освіти. Доцент повинен бути компетентним у своїй справі, постійно підвищувати професійний рівень і кваліфікацію.

    Бажані якості:

    Основними критеріями оцінки роботи доцента є повнота, своєчасність і рівень якості виконуваних ним завдань та обов’язків, передбачених посадовою інструкцією.

    Посадовий фукціонал:

    1. Здійснює навчально-виховну роботу, читає лекції і проводить практичні та лабораторні заняття. Здійснює планування, організацію та контроль навчальної та навчально-методичної роботи з відповідних навчальних дисциплін.
    2. Організовує, керує і проводить науково-дослідну роботу за профілем кафедри Інституту. Залучає до виконання науково-дослідної роботи в установленому порядку викладачів, навчально-допоміжний персонал кафедри, аспірантів кафедри та студентів. Бере участь в організованих у рамках тематики напрямів досліджень кафедри семінарах, нарадах і конференціях, у тому числі і міжнародних. Керує науково-дослідною роботою здобувачів вищої освіти. Керує роботою по підготовці науково-педагогічних кадрів. Створює об’єкти інтелектуальної власності Університету. Розробляє і подає на грантове фінансування проєкти.
    3. Бере участь у роботі науково-методичного об’єднання відповідного спрямування. Бере участь у розробці освітніх програм і навчальних планів.
    4. Розробляє робочі програми і силабуси навчальних дисциплін. Розробляє методичне забезпечення дисциплін, що вивчаються.
    5. Бере участь у науково-методичній роботі кафедри Інституту у складі методичної комісії з відповідної спеціальності або науково-методичної ради Інституту (факультету) Університету. Вносить пропозиції щодо вдосконалення навчальної та науково-методичної роботи кафедри.
    6. Здійснює керівництво з підготовки підручників, навчальних і навчально-методичних посібників, конспектів лекцій та іншого методичного матеріалу з дисциплін, що вивчаються. Бере участь в їх розробці та підготовці до видання.
    7. Проводить всі види навчальних занять, керує курсовими і дипломними проєктами. Забезпечує виконання навчальних планів. Створює умови для формування основних складових компетентності фахівців, що забезпечує успішність їх майбутньої професійної діяльності.
    8. Керує практичною підготовкою здобувачів вищої освіти, складає програми практики і методичні вказівки до її проведення. Веде перемовини з роботодавцями стосовно проходження студентами практики, організації навчання студентів за дуальною формою, укладає договори.
    9. Надає методичну допомогу, організовує і планує самостійну роботу студентів, переважно здобувачів вищої освіти за освітнім ступенем «магістр».
    10. Бере участь в оцінюванні відкритих занять викладачів кафедри, взаємовідвідуванні занять. Здійснює контроль якості проведення викладачами кафедри всіх видів навчальних занять з дисциплін, що вивчаються.
    11. Здійснює профорієнтаційну діяльність, виступає перед потенційними абітурієнтами та їхніми батьками в закладах середньої освіти, ЗВО І-ІІ рівня акредитації. Веде перемовини з керівництвом закладів освіти, підприємств, установ та організацій, укладає договори. Розповсюджує рекламно-інформаційні матеріали.
    12. Бере участь у пропаганді науково-технічних, соціально-гуманітарних, економічних і правових знань, у розвитку матеріально-технічної бази кафедри.
    13. Забезпечує високий науково-теоретичний і методичний рівень викладання дисциплін у повному обсязі освітньої програми відповідної спеціальності.
    14. Постійно підвищує професійний рівень, педагогічну майстерність, наукову кваліфікацію. Бере активну участь у підвищенні кваліфікації викладачів кафедри, надає їм необхідну методичну допомогу в оволодінні педагогічною майстерністю і професійними знаннями.
    15. Організовує та підтримує роботу в MOODLE, а саме: своєчасне наповнення та підтримку у актуальному стані навчальних курсів, використання дистанційної форми навчання за допомогою сайту MOODLE згідно педагогічного навантаження викладачів, забезпечення оновлення та поповнення навчальних курсів.
    16. Дотримується норм педагогічної етики, моралі, поважає гідність осіб, які навчаються в Університеті.
    17. Виконує інші завдання та обов’язки, які передбачені укладеним контрактом чи трудовим договором.
    18. На вимогу завідувача кафедри надавати письмові звіти щодо стану виконання індивідуального плану та інших доручень.

    Умови роботи:

    Згідно педагогічного навантаження

    Керівник підрозділу:

    Холодова Олеся Сергіївна

    Відповідальна особа:

    Холодова Олеся Сергіївна (067-684-25-55)

     


    Завідувач кафедри української мови і літератури, іноземних мов та перекладу

    Вимоги:

    Повна вища освіта, ступінь кандидата або доктора філологічних/педагогічних наук. Комунікативні здібності, вміння працювати в команді, володіння специфікою розробки нормативних та методичних документів у ЗВО (ОП, ОНП, РНП, навчальних планів, РП, НМКД та силабусів) у галузі філології (іноземної або української) та лінгвістичних наук. Координація діяльності роботи зі студентами в рамках СННВП (бюро перекладу, громадська мовознавча приймальна, курси іноземних мов). Творчі здібності в рамках написання та реалізації проєктів.

    Бажані якості:

    Професійність, презентабельність, комунікативні навички та толерантність, здатність до прийняття управлінських рішень, мобільність та конструктивність.

    Досвід роботи у ЗВО не меньше 5 років, бажано мати досвід практичної діяльності у мовній сфері(переклади ділової та художньої літератури, синхронний та письмовий переклад, курсова підготовка) або адміністрування роботи бюро або агенції з перекладу, курсів іноземних мов тощо.

    Посадовий фукціонал:

     

    Умови роботи:

    Графік роботи згідно з нормативами УУ, але є можливість гнучкого розподілення робочого часу. Оплата згідно укладеного контракту, обговорюється при співбесіді..є перспектива зростання. Випробувальний термін 3 місяці.

    Керівник підрозділу:

    Барна Наталія Віталіівна

    Відповідальна особа:

    Барна Наталія Віталіівна (067-406-53-91)

     


    Завідувач кафедри фізичної терапії, ерготерапії та фізичного виховання

    Вимоги:

    Повна вища освіта (магістр, спеціаліст). Вчене звання доцента/професора та/або науковий ступінь кандидата/доктора наук і стаж науково-педагогічної роботи не менше 5 років у закладах вищої освіти.

    1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection;

    2) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), у тому числі виданого у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора);

    3) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування;

    4) наукове керівництво (консультування) здобувача освіти, який одержав документ про присудження наукового ступеня;

    5) участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради, або члена не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад;

    6) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проєкту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах;

     

    Посадовий функціонал:

    1. Здійснює планування, організацію і контроль навчальної, навчально-методичної, наукової і науково-дослідної, виховної роботи кафедри по всіх формах отримання освіти.
    2. Здійснює контроль якості проведення всіх видів занять науково-педагогічними працівниками кафедри.
    3. Здійснює розподіл навчального навантаження і функціональних обов'язків між викладачами кафедри, затверджує індивідуальні плани роботи викладачів, контролює своєчасність і якість їх виконання.
    4. Готує і проводить засідання кафедри, виробничі і методичні наради.
    5. Читає лекції з однієї або кількох провідних дисциплін.
    6. Контролює розробку та оновлення робочих програм з дисциплін, закріплених за кафедрою, проводить контроль кількості та якості методичного забезпечення кафедри.
    7. Здійснює керівництво підготовкою до видання підручників, навчальних посібників, методичних вказівок та іншого методичного матеріалу з дисциплін, закріплених за кафедрою.
    8. Проводить аналіз і обговорення на засіданнях кафедри підсумків поточного контролю, екзаменаційної сесії, результатів захисту дипломних робіт та вживає заходів для покращення організації освітнього процесу і якості підготовки здобувачів вищої освіти.
    9. Планує, контролює і бере участь у підготовці і підвищенні кваліфікації науково-педагогічних працівників кафедри, надає методичну допомогу новим викладачам в оволодінні педагогічною майстерністю.
    10. Організовує і керує науково-дослідною роботою за профілем кафедри, залучає до наукових досліджень здобувачів освіти, організовує їх участь у конференціях, конкурсах, профільних олімпіадах.
    11. Постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну майстерність, забезпечує контроль за навчальним процесом.
    12. Забезпечує заміну викладачів кафедри на час їх хвороби, відпустки, відрядження.
    13. Своєчасно доводить до відома співробітників кафедри накази, розпорядження інституту, адміністрації університету, що стосуються навчальної, наукової та виховної діяльності кафедри, інституту, університету та контролює їх виконання.
    14. Складає графіки взаємовідвідування занять та організовує проведення відкритих занять викладачів кафедри.
    15. Контролює роботу аспірантів.
    16. Організовує роботу навчальних лабораторій.
    17. Формує пропозиції щодо зміни штатного розпису.
    18. Своєчасно представляє річні звіти про наукову, навчальну і виховну роботу.
    19. Представляє президенту університету матеріали для заохочення співробітників кафедри.
    20. Повинен додержуватись норм педагогічної етики, моралі, поважати гідність осіб, які навчаються у закладах вищої освіти.
    21. Керує та надає план роботи і звіт Науково-методичного об’єднання.
    22. Організовує та контролює роботу викладачів кафедри на сайті підтримки освітнього процесу MOODLE, а саме: своєчасне наповнення та підтримку в актуальному стані навчальних курсів, використання дистанційної форми навчання за допомогою сайту MOODLE згідно педагогічного навантаження викладачів, забезпечення контролю якості навчальних курсів.

     

    Умови роботи:

    З понеділка по п'ятницю з 9:00-18:00

    Керівник підрозділу:

    Холодова Олеся Сергіївна

    Відповідальна особа :

    Холодова Олеся Сергіївна (067-684-25-55)

     


    Провідний фахівець відділу ліцензування, акредитації та моніторингу якості освіти

    Вимоги:

    Вища освіта, спеціаліст, магістр

    Бажані якості :

    Дотримується академічної доброчесності, відповідально ставиться до виконання поставлених завдань, вміє виконувати декілька завдань одночасно, командний гравець, працює на результат, а не на процес. Проявляє ініціативу, генерує нові ідеї, може реалізувати проєкт. Дотримується етичних норм спілкування з іншими співробітниками,

    Посадовий фукціонал:

    Аналіз кадрового складу, який забезпечує ОПП, аналіз кадрового складу, який забезпечує освітній процес, робота з базою ЄДЕБО, супроводження підвищення кваліфікації викладачів та ведення обліку, підготовка звітності тощо. Участь у підготовці до ліцензування спеціальностей та акредитації освітніх програм.

    Умови роботи:

    Понеділок - п'ятниця з 9 до 18, субота, неділя - вихідні, випробувальний термін - 3 місяці

    Керівник підрозділу:

    Кисельова Марина Сергіївна

    Відповідальна особа:

    Кисельова Марина Сергіївна (067-299-76-83)

      


    Професор кафедри галузевого права та загальноправових дисциплін

    Вимоги:

    вища юридична освіта, наявність наукового ступеня доктора наук з державного управління, вчене звання доцент, професор, стаж педагогічної роботи не менше 5 років

    Бажані якості:

    науковий ступінь та вчене звання (наявність публікацій за останні 5 років, підвищення кваліфікації або стажування, наявність практичного досвіду в державних структурах не менше 5 років)

    Посадовий фукціонал:

    Проведення занять із застосуванням сучасних технологій, наукове керівництво здобувачами освіти, наявність наукових та методичних розробок за напрямом діяльності

    Умови роботи:

    повний робочий тиждень

    Керівник підрозділу:

    Федоренко Тетяна Вікторівна

    Відповідальна особа:

    Федоренко Тетяна Вікторівна (067-928-39-09)

     


    Професор кафедри інформаційних технологій та програмування

    Вимоги:

    вчене звання професора та/або науковий ступінь доктора наук за профілем кафедри;  досвід науково-педагогічної роботи у ЗВО не менше 10 років;  наявність чотирьох і більше досягнень у професійній діяльності за останні п’ять років, визначені у п. 38 Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1187 (у чинній редакції);  володіння українською та англійською мовами;  навички впевненого користувача комп’ютером.

    Бажані якості:

    Перевагу буде наданом, які за останні 5 років мають публікації у виданнях, що індексуються у Scopus та Web of Science Core Collection.

    Посадовий фукціонал:

    Читати лекції й проводити лабораторні заняття з таких дисциплін: Хмарні обчислення, Сервіс-орієнтовані розподілені обчислення для другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 121 «Інженерія програмного забезпечення». Працювати на онлайн платформі moodle.

    Умови роботи:

    0,65 ставки професора

    Керівник підрозділу:

    Самарай Валерій Петрович

    Відповідальна особа:

    Михайленко Лідія Миколаївна (068-314- 53-03)

     


    Старший викладач, доцент Інституту біомедичних технологій (освітня програма "Конструктивна екологія та пермакультура)

    Вимоги:

    к.геогр.н., відповідність ліц вимогам

    Бажані якості:

    відповідальність, ліц вимоги

    Посадовий фукціонал:

    лекції, практичні, робота на MOODL, Zoom

    Умови роботи:

    неповний робочий день, дистанційна робота

    Керівник підрозділу:

    Мовчан Валентина Олексіївна

    Відповідальна особа:

    +380675072601 Валентина Мовчан