Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+ 380-67-406-53-92 тимчасово
+ 380-97-739-54-85 тимчасово
+ 380-44-409-27-62
+ 380-44-424-70-08
м. Київ, вул. Львівська, 23, корп. 1, каб. 104 Google map
univ.ukraine@gmail.com
пн-пт 9.00-19.00 сб-нд 9.00-15.00
Група: Новини інклюзії

Круглий стіл «Інклюзивний простір у контексті доступності до освітніх закладів Полтавщини»

На Полтавщині відбувся круглий стіл «Інклюзивний простір у контексті доступності до освітніх закладів Полтавщини». Його провели, аби привернути увагу суспільства до проблем дітей з інвалідністю (зокрема, з порушенням опорно-рухового апарату та ДЦП), проаналізувати навчальні заклади Полтавщини на предмет доступності та розробити ефективні шляхи впровадження інклюзивного простору.

– Основний принцип інклюзії – це рівні можливості для кожного. Він закріплений у міжнародних документах та покладений в основу організації навчання для дітей з особливий освітніми потребами. Це означає, що кожна дитина має право навчатися у звичайній школі за місцем проживання, – наголосила завідуюча Комунальним закладом «Обласна психолого-медико-педагогічна консультація» Світлана Кривенко.

Мати можливість навчатися у звичайній школі важливо і самим дітям з інвалідністю. Адже там можна здобути не лише загальну середню освіту, а й пізнати життя.

– У школі ми вперше закохуємося, знаходимо друзів та зустрічаємо багато однолітків. Там ми вчимося домовлятися та вирішувати конфлікти. Це дуже важливі гнучкі навички, які потрібні кожній людині. Сьогодні для багатьох роботодавців важливо не лише рівень IQ, а й EQ – емоційний інтелект, – наголосила директор Центру інклюзивних технологій навчання Університету «Україна» Юлія Ресенчук.

Сьогодні в області проживає 234,6 тис. дітей, з яких понад 35 тис. із порушенням психофізичного розвитку (15% від загальної кількості) та більше 4 тис. дітей з інвалідністю. Серед них 740 із порушеннями опорно-рухового апарату, для яких, за словами Світлани Кривенко, особливо гостро стоїть питання навчання. Їм позачергово необхідно створити безперешкодний доступ до закладів та, що дуже важливо на думку заступника голови Полтавської обласної державної адміністрації Олега Пругла, сприятливі психологічні умови:

– Ми проводили соцопитування. Відповідно до нього навіть не всі батьки готові до інклюзії, не зважаючи вже на вчителів. Інклюзія – дуже важливе питання, це доказ зрілості нашого суспільства.

За підсумками круглого столу учасники прийняли резолюцію. Нею передбачена низка заходів, спрямованих на покращення умов навчання дітей із особливими освітніми потребами та впровадження інклюзивного простору.


Підрозділ: Полтавський інститут економіки і права

до списку новин