Пузіков Дмитро Олегович
Пузіков Дмитро Олегович –
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної роботи та педагогіки Інституту соціальних технологій
Пузіков Дмитро Олегович народився у 1979 році.
У 2005 році закінчив Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», магістр соціальної роботи, диплом КВ 27561197.
Кандидат педагогічних наук з 25.01.2013 року.
Дисертацію захистив «12» вересня 2012 р. у спеціалізованій вченій раді К 26.452.03 Інституту педагогіки НАПН України (за спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (історія та суспільствознавчі дисципліни), диплом ДК 010699.
Стаж педагогічної роботи у вищих закладах освіти ІІІ–ІV рівня акредитації – 8 років та 10 місяців, у т.ч. у даному навчальному закладі – 8 років та 10 місяців.
Основні етапи педагогічної діяльності у вищих закладах освіти Ш–ІV рівня акредитації:
– 01.09.2005 р. – 31.08.2006 р. – асистент кафедри соціальної роботи Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна»;
– 01.09.2006 р. – 30.06.2011 р. – старший викладач кафедри соціальної роботи Університету «Україна»;
– 01.09.2011 р. – 29.06.2012 р. – старший викладач кафедри педагогіки Університету «Україна»;
– 03.09.2012 р. – 27.06.2013 р. – старший викладач кафедри соціальної роботи та педагогіки Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна»;
– 02.09.2013 р. по теперішній час – доцент кафедри соціальної роботи та педагогіки Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна».
Веде основні навчальні курси:
«Педагогіка», «Педагогіка у вищій школі».
З основних навчальних курсів, з метою забезпечення навчального процесу, опубліковано:
1. Педагогіка. Навчальний посібник для студентів / Д. О. Пузіков. – К. : Педагогічна думка, 2014. – 208 с.
2. Педагогіка. Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни / Д. О. Пузіков. – К. : Педагогічна думка, 2013. – 40 с.
3. Педагогіка вищої школи. Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни / Д. О. Пузіков. – К. : Педагогічна думка, 2015. – 32 с.
Має 116 публікацій, із них 107 наукового та 9 навчально-методичного характеру, у т.ч. у фахових виданнях 20. Співавтор 1 монографії, 2 методичних посібників з грифом МОН України.
Після захисту дисертації опубліковано 28 праць, з них 25 наукового та 3 навчального-методичного характеру в т. ч. у фахових виданнях 6.
Основні праці:
1. Дидактичні засади розроблення електронного посібника з оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу/ Д.О. Пузіков // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць. – К. : Пед. думка, 2014. – С. 588 – 596 (фахове видання).
2. Готовність загальноосвітнього навчального закладу до оцінювання інноваційного розвитку: критерії та рівні / Д.О. Пузіков // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : зб. наук. праць. – К. : Університет «Україна», 2014. – С. 102 – 112 (фахове видання).
- Кваліметрична факторно-критеріальна модель оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Д.О. Пузіков // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. – 2014. – №4 (25). – С. 226 – 234 (фахове видання).
- Модель оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу: структура та функції / Д.О. Пузіков // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. праць Уманського держ. пед. ун-ту ім. Павла Тичини. – 2013. – Вип. 46. – С. 281 – 286 (фахове видання).
- Принципи оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Д.О. Пузіков // Рідна школа. – 2014. – № 10 (1018). – С. 32 – 36 (фахове видання).
Під час роботи на посаді доцента опубліковано 23 друковані праці, з них у фахових видання – 6.
Брав участь у 8 конференціях, у тому числі:
- Міжнародній науково-практичній конференції «Інноваційний вимір розвитку сучасного загальноосвітнього навчального закладу», м. Чернігів, 2014 р.;
- ХIV Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі у світлі реалізації Конвенції ООН про права інвалідів», м. Київ, 2014 р.;
- Всеукраїнській науково-практичній конференції «Моделювання інноваційних систем навчання обдарованих дітей: теорія і практика», м. Харків, 2015 р.
За результатами конференцій опубліковані: 1 стаття та 6 тез доповідей.
СПИСОК
наукових та навчально-методичних праць
№ з/п |
Назва |
Характер роботи |
Вихідні дані |
Обсяг сторінок |
Співавтори |
І. До захисту кандидатської дисертації |
|||||
Життєва компетентність особистості як головне завдання соціальної роботи з інвалідами |
Тези |
Міжнародна наукова студентська конференція „Соціально-правові, економічні та духовні аспекти розбудови громадянського суспільства у країнах Співдружності Незалежних Держав” : збірник тез. – К. : АПСВ, 2003. – С. 62-63. |
2 |
|
|
Розвиток життєвої компетентності на всіх етапах розвитку особистості |
Тези |
Крок за кроком до життєвої компетентності та успіху : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16 – 17 травня 2003 року. – К., 2003. – С. 133 – 134. |
2/1 |
Єрмаков І.Г. |
|
Технології життєтворчості особистості в педагогічному процесі зі студентами з інвалідністю |
Тези |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : тези доповідей. – К. : Університет «Україна», 2003. – С. 24 – 25. |
2 |
|
|
Мій життєвий проект |
Стаття |
Метод проектів: традиції, перспективи, життєві результати : практико зорієнтований зб. / Кер. авт. колективу – С.М. Шевцова. Наук. кер. і ред. – к. істор. наук І.Г. Єрмаков. – К. : Департамент, 2003. – С. 285 – 298. |
14 |
|
|
Життєтворчій підхід до соціальної роботи |
Стаття |
Соціальна робота в Україні: теорія і практика. – № 3. – 2003. – С. 13 – 19. Фахове видання. |
6/3 |
Тюптя Л.Т. |
|
П’ята річниця підготовки університетом «Україна» фахівців з соціальної роботи: погляд студента-п’ятикурсника |
Стаття |
Вісник університету «Україна». – № 3. – 2003. – С. 175 – 176. |
2 |
|
|
Культурно-цивілізаційні проблеми людства: погляд у майбутнє |
Стаття |
Україна – країни Сходу в ХХІ ст.: діалог мов, культур, цивілізацій / Від. ред. Г.П. Балабанова. – К., 2004. – С. 6 – 12. |
6/4 |
Єрмаков І.Г. |
|
Групова робота як метод реалізації життєтворчої моделі соціальної роботи з молоддю // |
Тези |
Молодь: освіта, наука, духовність : тези доповідей. – К. : Університет «Україна», 2004. – С. 435-436. |
2 |
|
|
Групова соціальна робота як метод практичної діяльності |
Тези |
Молодь в умовах нової соціальної перспективи : матеріали VI міжнародної науково-практичної конференції. Житомир, 13 – 14 травня 2004 року / відп. Ред. А. В. Іваненко. – Ж., 2004. – С. 205 – 206. |
2 |
|
|
Вища освіта людей з особливими потребами: реалії та перспективи |
Стаття |
Соціальна робота в Україні: теорія і практика. – № 3. – 2004. – С. 165 – 173. Фахове видання. |
9/4 |
Тюптя Л.Т. |
|
Компетентність у технології життєздійснення |
Стаття |
Нива знань. – № 5. – 2003/2004 навч. рік. – С. 6 – 8. |
3/2 |
Єрмаков І.Г. |
|
Формування оптимальної моделі життя особистості в контексті навчання студентів з особливими потребами |
Тези |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : тези доповідей. – К.: Університет «Україна», 2004. – С. 254 – 255. |
2 |
|
|
Технологізація надання соціальних послуг в системі служб соціальної роботи |
Тези |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : тези доповідей. – К.: Університет «Україна», 2004. – С. 276 – 277. |
2/1 |
Тюптя Л.Т. |
|
Менеджмент соціальної служби на підприємстві |
Стаття |
Соціальна служба в Україні: соціально-психологічні засади формування й ефективного функціонування : матер. наук.-практ. конф. 12 травня 2005 р., м. Черкаси / Ред. кол.: В.В. Москаленко та ін. – К. : Фенікс, 2005. – С. 127 – 132. |
6 |
|
|
Проектне бачення компетентнісно спрямованої 12-річної середньої школи |
Практико зорієнтова-ний посібник. |
Запоріжжя : Центріон, 2005. – 112с. |
112/72 |
Єрмаков І.Г. |
|
Моделі життя особистості в контексті теорії життєтворчості |
Стаття |
Вертикаль (додаток до часопису „Обрій”). – 2005. – №1. – С. 33-47. Фахове видання. |
15/8 |
Єрмаков І.Г. |
|
Життєва компетентність особистості у контексті цивілізаційних ризиків |
Стаття |
Імідж сучасного педагога. – 2005. – № 9 – 10. – С. 3 – 6. Фахове видання. |
4/2 |
Єрмаков І.Г. |
|
Життєва компетентність особистості: від теорії до практики |
Науково-методичний посібник |
Запоріжжя: Центріон, 2005. – С. 61-77 (у співавторстві з І.Г. Єрмаковим); 322-335; 498-534 (у співавторстві з І.Г. Єрмаковим). |
68/41 |
Єрмаков І.Г. |
|
Проектування в соціальній роботі |
Стаття |
Наукові записки Національного університету «Києво-Могилянська академія». Випуск: Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. Том 47. – К. : Видавничий дім „КМ академія”, 2005. – С. 84-87. Фахове видання |
4/2 |
Тюптя Л.Т. |
|
Формування життєвої компетентності старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах |
Тези |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : тези доповідей. – К.: Університет «Україна», 2005. – С. 250 – 252. |
3 |
|
|
Проблемний підхід до процесу соціальної роботи |
Тези |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : тези доповідей. – К.: Видавництво Університет «Україна», 2005. – С. 266 – 268. |
3/2 |
Тюптя Л.Т. |
|
Проектні обриси становлення життєстійкої і життєздатної людини |
Практико зорієнтова-ний посібник. |
Запоріжжя : Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2006. – 152 с. |
152/97 |
Єрмаков І.Г. |
|
Життєтворчість особистості: концепція, досвід, проблеми |
Науково-методичний збірник |
Запоріжжя : Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2006. – С. 192 – 212; 376 – 384; 464 – 492 |
59/32 |
Єрмаков І.Г. |
|
Соціальна практика розвитку життєвої компетентності учня |
Стаття |
Соціальна і життєва практика учнів 12-річної школи : практико-зорієнтований збірник / За ред. І.Г. Єрмакова, Г.Г. Ковганич. – Запоріжжя : Хортицький навчальний багатопрофільний центр, 2006. – С. 11 – 33. |
23/10 |
Єрмаков І.Г. |
|
Життєва практика розвитку життєвої компетентності учня |
Стаття |
Соціальна і життєва практика учнів 12-річної школи : практико-зорієнтований збірник / За ред. І.Г Єрмакова, Г.Г. Ковганич. – Запоріжжя : Хортицький навчальний багатопрофільний центр, 2006. – С. 34 – 49. |
16/6 |
Єрмаков І.Г. |
|
Проектне бачення компетентнісно спрямованої 12-річної школи |
Стаття |
Проектне бачення компетентнісно спрямованої 12-річної школи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Компетентнісно орієнтована освіта в умовах сьогодення». – Полтава, 2006. – С. 118 – 204. |
87/35 |
Єрмаков І.Г. |
|
Особливості формування життєвої компетентності старшокласників у загальноосвітньому навчальному закладі |
Тези |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : тези доповідей. – К. : Видавництво Університет «Україна», 2006. – С. 81 – 83. |
3 |
|
|
Системний підхід до вивчення технологій соціальної роботи |
Тези |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : тези доповідей. – К. : Видавництво Університет «Україна», 2006. – С. 294 – 296. |
3/1 |
Тюптя Л.Т. |
|
Консультування студентів з особливими потребами |
Тези |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : тези доповідей. – К. : Видавництво Університет «Україна», 2006. – С. 337 – 338. |
2/1 |
Ковальчук О.П. |
|
Життєвий проект особистості: від теорії до практики |
Практико зорієнтова-ний посібник |
К. : Освіта України, 2007. – 212 с. |
212/104 |
Єрмаков І.Г. |
|
Життєтворче моделювання та моделі компетентного випускника 12-річної школи |
Тези |
Моделі компетентного випускника 12-річної школи: сутність, пріоритети, пошуки відповідей на виклики ХХІ століття : матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції. – Донецьк, 2007. – Т.1. – С. 11 – 29. |
19/12 |
Єрмаков І.Г. |
|
Життєтворчі компетенції особистості |
Стаття |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : зб. наукових праць. - № 3 (5). – К. : Університет «Україна», 2007. – С. 44 – 53. Фахове видання |
10/4 |
Єрмаков І.Г. |
|
Освітня технологія розвитку життєвого проекту учня |
Стаття |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : зб. наукових праць. – № 3 (5). – К. : Університет «Україна», 2007. – С. 235 – 246. Фахове видання |
12 |
|
|
Врегулювання проблемних питань працевлаштування та захисту прав інвалідів у сфері праці |
Практичний посібник |
К. : Університет «Україна», Всеукраїнський центр професійної реабілітації інвалідів, 2007. – С. 87 – 112. |
26/12 |
Лукашевич М.П. |
|
Освітня технологія супроводу життєвого проекту учня: структура, алгоритм, інструментарій |
Стаття |
Педагогічні науки та освіта : збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. – Вип. І. – Запоріжжя : ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2007. – С. 218 – 227. Фахове видання |
10 |
|
|
Модель життєтворчих компетенцій особистості |
Стаття |
Нива знань. – 2006/2007 н.р. – № 8. – С. 2 – 10. |
9/4 |
Єрмаков І.Г. |
|
Життєтворчі компетенції особистості |
Практико зорієнт-ваний посібник |
Донецьк: Каштан, 2007. – 242 с. |
242/136 |
Єрмаков І.Г. |
|
Супервізія волонтерської діяльності |
Тези |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : тези доповідей. – К.: Університет „Україна”, 2007. – С. 246 – 248. |
3/1 |
Самар О.М. |
|
Модель компетентного випускника 12 річної школи: структура та функції |
Тези |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : тези доповідей. – К. : Університет «Україна», 2007. – С. 291 – 294. |
4 |
|
|
Проектна діяльність у ліцеї: компетентнісний потенціал, теорія і практика |
Науково-методичний посібник |
К. : Департамент, 2008. – С. 119 – 187; 195 – 201; 210 – 221; 341 – 514. |
262/120 |
Єрмаков І.Г. |
|
Життєве проектування: психолого-педагогічний аспект |
Практико зорієн-тваний посібник |
Запоріжжя : Хортицький навчально-реабілітаційний багато профільний центр, 2008. – 220 с. |
220/132 |
Єрмаков І.Г. |
|
Концептуальні засади розробки прогностичної моделі школи життєтворчості особистості |
Стаття |
Компетентнісно орієнтована освіта: досвід, проблеми, перспективи : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції у м. Донецьку, 5-6 листопада 2008 року. – У 4-х томах. – Том 4. – Донецьк : Каштан, 2008. – С. 6 – 63. |
58/36 |
Єрмаков І.Г. |
|
Життєтворчі компетенції у системі компетентнісно спрямованої освіти |
Практико зорієн-тований посібник. |
Запоріжжя : Хортицький навчально-реабілітаційний багато профільний центр, 2008. – 272 с. |
272/147 |
Єрмаков І.Г., Нечипоренко В.В. |
|
Критерії ефективності працевлаштування інвалідів |
Стаття |
Ринок праці та зайнятість населення : науково-практичний журнал. – 2008. – № 1 (15). – С. 23 – 27. Фахове видання |
5/2 |
Лукашевич М.П. |
|
Життєвий проект учня і його професійне самовизначення та самоздійснення (кар’єра) |
Тези |
Науково-методичні засади формування ключових компетенцій учня гімназії : матеріали доповідей і повідомлень Всеукраїнської науково-практичної конференції (до 70-річчя навчального закладу та 10-річчя гімназії «Консул»). – К., 2008. – С. 43 – 49. |
7 |
|
|
Життєтворчий, компетентнісний підхід до моделювання випускника 12-річної загальноосвітньої школи |
Стаття |
Нива знань. – 2007/2008 н.р. – № 9. – С. 2 – 8. |
7/3 |
Єрмаков І.Г. |
|
Соціальна і життєва практика учнів 12-річної школи |
Стаття |
Соціальна і життєва практика учнів 12-річної школи / За ред. І.Г. Єрмакова, Г.Г. Ковганич. – Х. : Вид. група «Основи», 2008. – С. 4 – 38. |
35/21 |
Єрмаков І.Г. |
|
Теорія життєтворчості – концептуальна основа розробки прогностичної моделі школи майбутнього |
Стаття |
Компетентнісно орієнтована освіта: досвід, проблеми, перспективи : матеріали міжнародної науково-практичної конференції у м. Донецьку, 5-6 листопаду 2008 року. – у 3-х томах. – Том 1. – Донецьк : Каштан, 2008. – С. 29 – 53. |
25/18 |
Єрмаков І.Г. |
|
Компетентнісно спрямована освіта: пошук ефективних моделей 12-річної школи |
Стаття |
Теорія і практика розвитку ключових компетенцій учнів 12-річної школи : матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у гімназії № 178 м. Києва 27 березня 2008 року / За загальною науковою редакцією І.Г. Єрмакова. – Частина І. – К., - Запоріжжя : Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – С. 8 – 44. |
37/12 |
Єрмаков І.Г., Нечипоренко В.В. |
|
Моделювання школи життєтворчості: теоретичні основи |
Стаття |
Теорія і практика розвитку ключових компетенцій учнів 12-річної школи : матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у гімназії № 178 м. Києва 27 березня 2008 року / За загальною науковою редакцією І.Г. Єрмакова. – Частина І. – К., – Запоріжжя : Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – С. 44 – 61. |
18/6 |
Єрмаков І.Г., Нечипоренко В.В. |
|
Компетентність у технології життєздійснення |
Стаття |
Теорія і практика розвитку ключових компетенцій учнів 12-річної школи: Матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у гімназії № 178 м. Києва 27 березня 2008 року / За загальною науковою редакцією І.Г. Єрмакова. – Частина ІІ. – К., - Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – С. 373 – 380. |
8/3 |
Єрмаков І.Г., Москалик О.С. |
|
Самоорганізація особистості в процесі соціальної роботи |
Тези |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі : тези доповідей. – К. : Університет «Україна», 2008. – С. 234 – 236. |
3/1 |
Тюптя Л.Т. |
|
Модель формування життєвої компетентності старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу |
Тези |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі : тези доповідей. – К. : Університет «Україна», 2008. – С. 243 – 244. |
2 |
|
|
Професійне вигорання фахівців соціальної роботи: фактори, зміст, шляхи запобігання «вигорання» |
Тези |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі : тези доповідей. – К. : Університет «Україна», 2008. – С. 306 – 308. |
3/1 |
Ільєнко М.М. |
|
Життєстійкість у динамічній системі життєвої компетентності |
Стаття |
Теорія і практика розвитку ключових компетенцій учнів 12-річної школи : матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у гімназії № 178 м. Києва 27 березня 2008 року / За загальною науковою редакцією І.Г. Єрмакова. – Частина ІІ. – К., - Запоріжжя : Хортицький навч.-реабіліт. багатопрофільн. центр, 2008. – С. 438 – 452. |
15/8 |
Єрмаков І.Г. |
|
Життєздатність особистості |
Стаття |
Теорія і практика розвитку ключових компетенцій учнів 12-річної школи : матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у гімназії № 178 м. Києва 27 березня 2008 року / За загальною науковою редакцією І.Г. Єрмакова. – Частина ІІ. – К., - Запоріжжя : Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – С. 452 – 466. |
15/6 |
Єрмаков І.Г. |
|
Динаміка розвитку життєстійкості та життєздатності |
Стаття |
Теорія і практика розвитку ключових компетенцій учнів 12-річної школи : матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у гімназії № 178 м. Києва 27 березня 2008 року / За загальною науковою редакцією І.Г. Єрмакова. – Частина ІІ. – К., - Запоріжжя : Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – С. 467 – 474. |
8/3 |
Єрмаков І.Г. |
|
Розвиток життєстійкості та життєздатності у 12-річній школі |
Стаття |
Теорія і практика розвитку ключових компетенцій учнів 12-річної школи : матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у гімназії № 178 м. Києва 27 березня 2008 року / За загальною науковою редакцією І.Г. Єрмакова. – Частина ІІ. – К., - Запоріжжя : Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. С. 475 – 486. |
12/10 |
Єрмаков І.Г. |
|
Технологія життєтворчого супроводу розвитку життєстійкості та життєздатності учнів |
Стаття |
Теорія і практика розвитку ключових компетенцій учнів 12-річної школи : матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у гімназії № 178 м. Києва 27 березня 2008 року / За загальною науковою редакцією І.Г. Єрмакова. – Частина ІІ. – К., - Запоріжжя : Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – С. 486 – 493. |
8/3 |
Єрмаков І.Г. |
|
Теорія життєтворчості – модель школи майбутнього |
Стаття |
Директор школи Україна. – 2009. – № 7-8. – С. 33 – 45. |
13/7 |
Єрмаков І.Г. |
|
Моделювання школи життєтворчості особистості. Концептуальні засади |
Стаття |
Нива знань. – 2008/2009 н.р. – № 10. – С. 2 – 12. |
11/3 |
Єрмаков І.Г. |
|
Вивчення феноменів життєстійкості та життєздатності особистості в системі життєзнавства |
Стаття |
Розвиток інноваційного потенціалу сільської школи. Завдання, реалії, перспективи : матеріали міжнародної науково-практичної конференції. 3 листопада 2009 р. – Донецьк : Витоки, 2009. – С. 35-62. |
28/11 |
Єрмаков І.Г. |
|
Функції «школи майбутнього» |
Тези |
Молодь: освіта, наука, духовність : тези доповідей : в 2-х ч.; ч. 1. – К.: Університет «Україна», 2009. – С. 377 – 379. |
3 |
|
|
Соціальна служба школи майбутнього |
Тези |
Молодь: освіта, наука, духовність: тези доповідей: в 2-х ч.; ч. 1. – К.: Університет «Україна», 2009. – С. 379 – 381. |
3/2 |
Шарамко М.П. |
|
Структурно-функціональний підхід до моделювання школи майбутнього |
Тези |
Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2008 рік : інформаційне видання. – К. : Педагогічна думка, 2009. – С. 30 – 33. |
4 |
|
|
Формування життєвої компетентності старшокласників засобами навчально-методичного комплекту з історії |
Стаття |
Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць. – К. : Пед. думка, 2009. – Вип. 9. – С. 611 – 619. Фахове видання |
9 |
|
|
Електронний методичний посібник в контексті організаційно-методичного забезпечення інноваційного розвитку ЗНЗ |
Стаття |
Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць. – К. : Пед. думка, 2010. – С. 151 – 158. Фахове видання |
8 |
|
|
Модель готовності учителів історії та суспільствознавства до формування життєвої компетентності старшокласників «Школи майбутнього» |
Стаття |
Моделі інноваційного розвитку школи : матеріали міжнародної науково-практичної конференції. – К. : Арт Економі, 2010. – С. 226 – 230. |
5 |
|
|
Моделювання інноваційного розвитку школи майбутнього: структурний аспект |
Тези |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі : тези доповідей : в 2-х ч.; ч. І. – К. : Університет «Україна», 2010. – С. 161 – 163. |
3 |
|
|
Критерії інноваційного розвитку 12-річної школи |
Тези |
Анотовані результати НДР Інституту педагогіки за 2009 р. – К. : Педагогічна думка, 2010. – С. 21 – 22. |
2 |
|
|
Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів історії та суспільствознавства до формування життєвої компетентності учнів |
Тези |
Молодь: освіта, наука, духовність : тези доповідей: Ч. ІІ. – К. : Університет «Україна», 2010. – С. 48 – 49. |
2 |
|
|
Підготовка майбутніх учителів до формування життєвої компетентності старшокласників: дидактичні та методичні аспекти |
Тези |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі : тези доповідей: в 2-х ч.; ч. І. – К. : Університет «Україна», 2010. – С. 163 – 164. |
2 |
|
|
Концепція інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу. Проект |
Концепція |
Рідна школа. – 2011. – № 6. – С. 28 – 38. Фахове видання |
11/2 |
Щекату-нова А.Д., Цимбалару А.Д., Красота О.І., Гораш К.В. |
|
Життєва компетентність особистості: поняття, структура, функції |
Стаття |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : зб. наук. праць. – К. : Ун-т «Україна», 2011. – № 8(10). – С. 42 – 50. Фахове видання |
9 |
|
|
Потенціал курсів історії України старшої для формування життєвої компетентності старшокласників |
Стаття |
Наук. скарбниця освіти Донеччини. – 2011. – № 2(9). – С. 36 – 40. Фахове видання |
5 |
|
|
Структурна модель формування життєвої компетентності старшокласників у процесі навчання історії України |
Тези |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі: тези доп. – К. : Ун-т «Україна», 2011. – С. 218 – 219. |
2 |
|
|
Формування життєвої компетентності старшокласників у процесі навчання історії |
Тези |
Молодь: освіта, наука, духовність: тези доповідей : в 3-х ч. – К. : Ун-т «Україна», 2011. – Ч. 3. – С. 179 – 181. |
3 |
|
|
Вікові особливості формування життєвої компетентності старшокласників у загальноосвітньому навчальному закладі |
Стаття |
Компетентнісно спрямована освіта: перший досвід, порівняльні підходи, перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф., 28 квітня 2011 року / ІІТЗО МОНМС України. – К.: Ін-т сучасного підруч., 2011. – С. 543 – 547. |
5 |
|
|
Методика формування життєвої компетентності старшокласників у процесі навчання історії України |
Стаття |
Історія в шк. – 2012. – № 3. – С. 29 – 33. |
5 |
|
|
Критерії, показники та рівні сформованості життєвої компетентності старшокласників у процесі навчання історії України |
Стаття |
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. праць Уманського держ. пед. ун-ту ім. Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н. С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2012. – Вип. 40. – С. 129 – 135. Фахове видання |
7 |
|
|
Аналіз сучасного стану формування життєвої компетентності старшокласників у процесі навчання історії України |
Тези |
Анотовані результати наук.-досл. роботи Ін-ту педагогіки НАПН України за 2011 рік : інформ. вид. – К. : Ін-т педагогіки, 2012. – С. 220 – 221. |
2 |
|
|
Методичні основи формування життєвої компетентності старшокласників у процесі навчання історії України |
Тези |
Молодь: освіта, наука, духовність: тези доповідей : в 3-х ч. – К. : Ун-т «Україна», 2012. – Ч. 2. – С. 465 – 466. |
2 |
|
|
ІІ. Після захисту кандидатської дисертації |
|||||
Організаційно-методичне забезпечення інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу |
Тези |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі : тези доповідей. – К. : Університет «Україна», 2012. – С. 215 – 216. |
2 |
|
|
Критерії оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу |
Тези |
Молодь: освіта, наука, духовність : тези доп. – ч. 2. – К. : Університет «Україна», 2013. – С. 458 – 460. |
3 |
|
|
Електронні навчальні посібники з актуальних проблем соціального захисту як інноваційний засіб інформування та соціальної освіти громадян з особливими потребами |
Тези |
Молодь: освіта, наука, духовність : тези доп. – ч. 2. – К. : Університет «Україна», 2013. – С. 460 – 462. |
3 |
|
|
Оцінювання перспектив інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу |
Тези |
Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2012 рік :наук. видання. – К. : Ін-т педагогіки, 2013. – С. 25 – 26. |
2 |
|
|
Моніторинг інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу |
Тези |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі у світлі реалізації Конвенції ООН про права інвалідів : тези доп. – К. : Університет «Україна», 2013. – С. 55 – 56. |
2 |
|
|
Модель оцінювання інноваційного розвитку ЗНЗ: структура та функції |
Стаття |
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. праць Уманського держ. пед. ун-ту ім. Павла Тичини. – Умань, 2013. – Вип. 46. – С. 281 – 286. Фахове видання |
6 |
|
|
Критерії оцінювання інноваційного розвитку ЗНЗ |
Тези |
Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2013 рік. – К. : Інститут педагогіки, 2013. – С. 10 – 11. |
2 |
|
|
Організаційно-педагогічні засади інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу |
Монографія |
Київ : Педагогічна думка, 2013. – 264с. |
264/27 |
Щекату-нова Г.Д., Тесленко В.В., Цимбалару А.Д., Гораш К.В. та ін. |
|
Готовність загальноосвітнього навчального закладу до оцінювання інноваційного розвитку: критерії та рівні |
Стаття |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : зб. наук. праць. – К. : Університет «Україна», 2014. – С. 102 – 112. Фахове видання |
11 |
|
|
Оцінювання освітнього простору інноваційної школи життєтворчості особистості: якісні показники |
Стаття |
Українська наукова школа психології і педагогіки життєтворчості: досягнення і орієнтири для ХХІ століття; наук.-метод. збірник. – Запоріжжя: ХНРБЦ, 2013. – С. 110 – 116. |
7 |
|
|
Дидактичні засади розроблення електронного посібника з оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу. |
Стаття |
Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць / [ред. кол.; голов. ред. – О.М. Топузов]. – К. : Пед. думка, 2014. – С. 588 – 596. Фахове видання |
9 |
|
|
Оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу: якісні показники. |
Тези |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі у світлі Конвенції ООН про права інвалідів: тези доп. – К. : Університет «Україна», 2014. – С. 63 – 64. |
2 |
|
|
Електронні навчальні посібники для студентів з особливими потребами: структура і функції |
Тези |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі у світлі реалізації Конвенції ООН про права інвалідів : тези доп. – К. : Університет «Україна», 2014. – С. 61 – 62. |
2 |
|
|
Оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу: факторно-критеріальна модель. |
Тези |
Молодь: освіта, наука, духовність: тези доповідей ХІ Всеукр. наук. конф., м. Київ, 9-10 квітня 2014 р. у 3 ч., ч 3. – К.: Університет Україна», 2014. – С. 194 – 196. |
3 |
|
|
97 |
Факторно-критеріальна модель оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу. |
Тези |
Збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Управління інноваційним розвитком загальної середньої освіти в умовах соціально-економічної реформ» / За наук. ред. Л.М. Ващенко. – Чернівці : Наші книги, 2014. – С. 19 – 20. |
2 |
|
Тенденції та імперативи інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів |
Стаття |
Філософія інноваційної діяльності: практико орієнтований збірник. – Х., 2014. – С. 147 – 153. |
7 |
|
|
Принципи оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу. |
Стаття |
Рідна школа. – 2014. – № 10. – С. 32 – 36. Фахове видання |
5 |
|
|
Кваліметрична факторно-критеріальна модель оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу |
Стаття |
Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. – 2014. – №4 (25). – С. 226 – 234. Фахове видання |
9 |
|
|
Методичні засади комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу |
Тези |
Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2014 рік – К.: Інститут педагогіки, 2014. – С. 32 – 33. |
2 |
|
|
Організація навчально-дослідницької роботи учнів як показник інноваційного розвитку загальноосвітньої школи |
Стаття |
Наукові записки Малої академії наук України: зб. наук. праць. Серія: пед. науки. – вип. 6. К., 2014. – С. 202 – 209. |
8/2 |
К.В. Гораш |
|
Оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу: особливості та умови організації |
Стаття |
Рідна школа. – 2015. – № 1-2. – С. 7 – 12. Фахове видання |
6/4 |
К.В. Гораш |
|
Прогнозування інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу |
Тези |
Молодь: освіта, наука, духовність: тези доповідей ХІІ Всеукр. наук. конф., м. Київ, 21–22 квітня 2015 р. У ІІ част., ч. ІІ. – К. : Університет «Україна», 2015. – С. 157 – 159. |
3 |
|
|
Теоретико-методичні засади діяльності учнівської соціальної служби гімназії |
Тези |
Молодь: освіта, наука, духовність: тези доповідей ХІІ Всеукр. наук. конф., м. Київ, 21–22 квітня 2015 р. У ІІ част., ч. ІІ. – К. : Університет «Україна», 2015. – С. 161 – 162. |
2/1 |
Т.В. Русецька |
|
Технологізація соціальної роботи з дітьми з особливими потребами |
Тези |
Молодь: освіта, наука, духовність: тези доповідей ХІІ Всеукр. наук. конф., м. Київ, 21–22 квітня 2015 р. У ІІ част., ч. ІІ. – К. : Університет «Україна», 2015. – С. 173 – 175. |
3/1 |
Є.В. Фокіна |
|
Модель прогнозування інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу для обдарованих дітей |
Тези |
Моделювання інноваційних систем навчання й виховання обдарованих дітей : матер. Всеукр. наук.-практ. конференції. – Х. : Оперативна поліграфія, 2015. – С. 186 – 188. |
3 |
|
|
ІІІ. Навчально-методичні праці |
|||||
Технологія обслуговування в службах соціального захисту населення |
Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни |
К. : Університет «Україна», 2006. – 60 с. |
56 |
|
|
Педагогіка |
Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни |
К. : Університет «Україна», 2007. – 36 с. |
60/20 |
Тюптя Л.Т., Сатановська Л.А. |
|
Вступ до спеціальності (соціальна робота) |
Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни |
К. : Університет «Україна», 2007. – 40 с. |
40 |
|
|
Самоорганізація особистості |
Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни |
К. : Університет «Україна», 2008. – 52 с. |
52 |
|
|
Школа майбутнього як інноваційний заклад освіти |
Методичний посібник |
К., 2010. – 144 с. З грифом МОН (наказ № 1021 від 28.10.2010 р.) |
144/26 |
Мадзігон В.М., Даниленко Л.І. та ін. |
|
Теорія і практика життєвого проектування саморозвитку особистості |
Посібник |
Запоріжжя : Вид-во Хортицького реабілітаційного багатопрофільного центру, 2011. – 436 с. З грифом МОН (лист № 1/11-8776 від 21.09.2010 р.) |
486/181 |
Єрмаков І.Г., Нечипоренко В.В. |
|
Педагогіка |
Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни |
К. : Педагогічна думка, 2013. – 40 с. |
40 |
|
|
Педагогіка |
Навчальний посібник для студентів |
К. : Педагогічна думка, 2014. – 208 с. |
208 |
|
|
Педагогіка вищої школи |
Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни |
К. : Педагогічна думка, 2015. – 32 с. |
32 |
|