Малхазов Олександр Ромуальдович
Малхазов Олександр Ромуальдович -
професор кафедри психології Інституту соціальних технологій Університету «Україна»
Малхазов Олександр Ромуальдович народився у 1948 році.
У 1971 році закінчив Вінницький державний педагогічний інститут ім. М. Островського за спеціальністю «Фізичне виховання» (диплом із відзнакою У №881600).
Кандидат педагогічних наук із 1981 р. Дисертацію захистив у 1980 році у спеціалізованій вченій раді К 046.02.01 Київського державного інституту фізичної культури (диплом ПД № 003878).
Вчене звання доцента присвоєно у 1991 році (атестат ДЦ № 036241).
Доктор психологічних наук з 2004 року. Дисертацію захистив у 2004 року в спеціалізованій вченій раді Д 26.453.01 Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України (диплом ДД № 003548).
Стаж педагогічної роботи у вищих закладах освіти ІІІ-ІУ рівня акредитації – 30 років 10 місяців, у т.ч. в Університеті «Україна» – 4 роки 10 місяців (за сумісництвом).
Основні етапи педагогічної та науково-педагогічної діяльності:
- 05.09.1972 – 27.10.1976 рр. – викладач кафедри спорту і спортивних ігор Вінницького державного педагогічного інституту (ВДПІ);
- 01.12.1979 – 24.03.1982 рр. – ст. викладач, доц. кафедри спорту та спортивних ігор ВДПІ;
- 01.09.1982 – 23.02.1983 рр. – доц. кафедри психології ВДПІ;
- 29.03.1984 – 02.10.1987 рр. – зав. кафедрою спортивних ігор ВДПІ;
- 30.06.1988 – 01.09.1994 рр. – доц. кафедри психології ВДПІ;
- 17.02.1997 – 16.04.1998 рр. – доц. кафедри психології Київського інституту внутрішніх справ МВС України (КІВС);
- 16.04.1998 – 29.08.2003 рр. – заступник начальника кафедри юридичної психології Київського юридичного інституту МВС України (КЮІ);
- 29.08.2003 – 01.09.2005 рр. – професор кафедри психологічних та педагогічних основ роботи з персоналом ОВС України КЮІ;
- 01.09.2005 – 06.07.2009 рр. – професор кафедри психології Гуманітарного інституту Національного авіаційного університету (ГМІ НАУ);
- 03.08.2009 – по теперішній час − головний науковий співробітник лабораторії вікової психофізіології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України (основне місце роботи).
Веде основні навчальні курси: «Диференціальна психологія», «Експериментальна психологія».
З метою навчально-методичного забезпечення навчального процесу опубліковано:
- Навчальний посібник: Психологія праці із грифом МОН;
- Навчальний посібник для проведення занять із загальної, експериментальної та диференціальної психології;
- Методичний посібник.
Всього 33 видання методичного і навчально-методичного характеру, зокрема, 2 навчальних посібника, один − методичний посібник, 10 методичних рекомендацій та розробок, 5 робочих навчальних програм та 14 навчальних програм.
Є головою державних екзаменаційних комісій.
Є членом спеціалізованої вченої ради Д 26.453.01 Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, членом спеціалізованої вченої ради Академії збройних сил України за спеціальністю 19.00.09 – психологія діяльності в особливих умовах.
Є членом редакційної колегії журналу «Вісник національної оборони України» Академії збройних сил України.
Має 127 публікацій, із них 67 − у фахових виданнях, у тому числі 2 − у зарубіжних, та одне авторське свідоцтво. Після захисту докторської дисертації опубліковано 56 праць наукового та навчально-методичного характеру, у тому числі 1 навчальний посібник із Грифом МОН, розділи у 2-х монографіях та 28 статей у фахових виданнях.
Основні праці:
1. Матрична, багаторівнева, двокільцева, циклічна система як основа формування інформаційної готовності управління поведінкою. – Актуальні проблеми психології. − Том. Y: Психофізіологія. Медична психологія. Генетична психологія. − Випуск 5 / За ред. Максименка С. Д. – К.: ІВЦ Держкомстату України, 2006. – С. 133-148. (фахове видання).
2. Теппінг-тест як показник психофізіологічної готовності індивіда до професійної діяльності. – Актуальні проблеми психології. − Том. Y: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. − Випуск 7 / За ред. Максименка С. Д. – К.: ДП ”Інформаційно-аналітичне агентство”, 2007. – С. 185-202. (фахове видання).
3. Порівняльний аналіз розвитку нейродинамічних, індивідуально-типологічних та особистісних характеристик школярів 11-х класів, студентів І-ІІ курсів та представників студентської молоді (1976 – 2000 рр.) // Актуальні проблеми психології. − Том. Y: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. − Випуск 6. / За ред. Максименка С. Д. – К.: ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2008. – С. 128-142. (фахове видання).
4. Сенсомоторне поле як метод діагностики міокінетичних здібностей індивіда //Актуальні проблеми психології. − Том. Y: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. − Випуск 9 / За ред. Максименка С. Д. – К.: ІВЦ Держкомстату України, 2009. – С. 226-240. (фахове видання).
5. До проблеми діагностики нейродинамічних, індивідуально-типологічних та особистісних характеристик учнів випускних класів та студентів І-ІІ курсів ВНЗ // Наука і освіта. Науково-практичний. Педагогіка і психологія. – Південноукраїнський національний педагогічний ун-тет ім. К.Д. Ушинського. - №8, 2009. – С.140-146. (фахове видання).
6. Складні зорово-моторні реакції: сучасні погляди. – Матеріали ІІ Всеукраїнського психологічного конгресу, присвяченого 110 річниці від дня народження Г.С. Костюка (19-20 квітня 2010 року). − Т.І. – К.: ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2010. – С. 178-183. (фахове видання).
7. Метод обрахування ступеню сформованості сенсомоторного поля як показника міокінетичного потенціалу індивіда // Актуальні проблеми психології. − Том. Y: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. − Випуск 10 / За ред. Максименка С. Д. − К.: ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2010. – С.159-168. (фахове видання).
8. Часові показники зорово-моторних реакцій як індикатори надійності людського чинника. Проблеми екстремальної та кризової психології : Збірник наукових праць. − Вип. 7. − Харків: УЦЗУ, 2010. − С. 350-361. (фахове видання).
9. Про можливість діагностування типологічних особливостей прояву властивостей нервової системи за допомогою теппінг-тесту // Актуальні проблеми психології. – Т.Y: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. – 2010. − Вип. 11. − С. 110-121. (фахове видання).
10. New solutions to the problem of the psychological support of an operator’s safety / Proceedings of the Second World Congress «Aviation in the XXI-st century» «Safety in aviation and space technology». Vol.2. – Kyiv, Ukrаinе, NAU. – 2008. − P. 6.28-6.32. (фахове видання).
Брав участь у вісімнадцяти конференціях, зокрема:
1. Актуальні питання запобігання і протидії торгівлі людьми: міжнарод. наук.-практ. конф. (30 квітня. Київ-Харків. 2010 р.);
2. Наука і освіта: міжнарод. наук-практ. конф. Педагогіка і психологія. – Південноукраїнський національний педагогічний ун-тет ім. К.Д. Ушинського. (22 вересня 2009 року, Одеса);
3. Proceedings of the Second World Congress “Aviation in the XXI-st century” “Safety in aviation and space technology”. Vol.2. – Kyiv, Ukrаinе, NAU. – 2008.
За результатами конференцій опубліковно 14 статей і 4 тези доповідей.
СПИСОК
наукових та навчально-методичних праць
№ |
Назва |
Хар-р праці |
Вихідні дані |
Обсяг, стор. |
Співавтори |
|
|||||||||||||
Розділ 1. Публікації до захисту кандидатської дисертації |
|
||||||||||||||||||
1 |
Исследование средств и методов развития ориентировки волейболиста |
Метод. разраб. |
Метод. разраб. молодых ученых КГИФК. – К., 1977. – С. 24-26. (фахове видання) |
3 |
|
|
|||||||||||||
2 |
О методе оценки качества реализации биомеханических характеристик сложных двигательних действий верхних конечностей |
Тези |
Сб. труд. Всесоюзн. симпоз. по биомеханическим проблемам управления спортивными движениями человека. – Тбилиси, 1978. – С. 106-108. (фахове видання) |
3 |
|
|
|||||||||||||
3 |
О некоторых особенностях взаимосвязи квалификации волейболистов со степенью развития их психофизиологических функций |
Тези |
Основы и методы спортивной организации и отбора в отдельных видах спорта. – Тез. докл. Всесоюзного симпоз. – Ч.1. – М., 1978. – С. 47-48. (фахове видання) |
2 |
|
|
|||||||||||||
4 |
Исследование ориентировки волейболистов различной квалификации |
Тези |
Тез. докл. и сообщений межвузовской научной конф. молод. учен. – Винница. – 1978. – С. 42. (фахове видання) |
1 |
|
|
|||||||||||||
5 |
Характеристика эффективности приемов, применяемых при организации атаки в игре в волейбол |
Тези |
Тез. докл. научн. конф. – К., 1978. – С. 86-88. (фахове видання) |
3 |
|
|
|||||||||||||
Розділ 2. Публікації до захисту докторської дисертації |
|
||||||||||||||||||
6 |
Программированное обучение волейболистов |
Тези |
Тез. докл. Винницкой обл. спортивно-метод. конф. – Винница, 1980. – С. 33-34. |
2/1 |
Горбачева И.А. |
|
|||||||||||||
7 |
К вопросу о диагностике уровня развития общественно-социальной активности студентов |
Тези |
Тез. докл. обл. научно-метод. конф. «Развитие общественно-социальной активности студентов в процессе общественно-политической практики». – Винница, 1983. – С. 46-47. |
2/1 |
Жадан И.В., Жадан А.М. |
|
|||||||||||||
8 |
Диагностика уровня развития социальной активности студентов на примере подготовки учителей физической культуры |
Тези |
Развитие общественно- социальной активности студентов в процессе общественно-политической практики. – Тез. докл. обл. научно-метод. конф. – Винница, 1983. – С. 66-67. |
2/1 |
Жадан И.В., Жадан А.М. и др. |
|
|||||||||||||
9 |
К вопросу об особенностях планирования и построения учебно-тренировочного процесса волейбольных команд в вузе |
Тези |
Формы и методы подготовки спортсменов к соревнованиям. – Винница, 1983. – С. 12-13. |
2/1 |
Горбачева И.А. |
|
|||||||||||||
10 |
Построение учебно- тренировочного процесса футболистов в вузе |
Тези |
Формы и методы подготовки спортсменов к соревнованиям. – Винница, 1983. – С. 14-15. |
2/1 |
Костюкевич В.М. |
|
|||||||||||||
11 |
Особенности применения моделирования в учебно-тренировочном процессе волейболистов различной квалификации |
Тези |
Формы и методы подготовки спортсменов к соревнованиям. – Винница,1983. – С. 16-17. |
2/1 |
Горбачева И.А., Скорич В.И. |
|
|||||||||||||
12 |
Обучение как интериоризация диалога |
Тези |
Формы и методы подготовки спортсменов к соревнованиям. – Винница, 1983. – С. 42-43. |
2/1 |
Грузман М.З. |
|
|||||||||||||
13 |
Оценка игровой деятельности футбольных команд различной квалификации |
Тези |
Формы и методы подготовки спортсменов к соревнованиям. – Винница, 1983. – С. 45-46. |
2/1 |
Костюкевич В.М., Шидловский А.Н. |
|
|||||||||||||
14 |
Методика регистрации игровой деятельности футболистов |
Тези |
Формы и методы подготовки спортсменов к соревнованиям. – Винница, 1983. – С. 46-47. |
2/1 |
Костюкевич В.М. Грузман З.М. и др.. |
|
|||||||||||||
15 |
Особенности формирования первичной пространственно-временной ориентировочной деятельности у копьеметателей |
Тези |
Формы и методы подготовки спортсменов к соревнованиям. – Винница, 1983. – С. 46-47. |
2/1 |
Скляров А.В., Орещук С.А. |
|
|||||||||||||
16 |
Методические рекомендации по психологической подготовке спортсменов техникума в игровых видах |
Метод. реком. |
Методические рекомендации по психологической подготовке спортсменов техникума в игровых видах: Мин.пищ. пром. УССР. – Одесса, 1984. – 20 с. |
20/18 |
Кучук П.Е. |
|
|||||||||||||
17 |
К вопросу о диагностике мотивов спортивной деятельности |
Тези |
Психологические проблемы мотивации учебной и трудовой деятельности. – Новосибирск, 1985. – С. 175-176. |
2/1 |
Жадан И.В. |
|
|||||||||||||
18 |
Формирование познавательной активности слушателей политучебы |
Метод. реком. |
Творческий подход к учебно-воспитательному процессу − основа перестройки системы политической учебы молодежи. Метод. рек. комсомольским пропагандистам. – Ч.1. – Винница, 1987. – С. 16-17. |
2/1 |
Жадан И.В. |
|
|||||||||||||
19 |
Некоторые методические рекомендации по формированию коммунистического мировоззрения в системе политической учебы молодежи |
Метод. реком. |
Творческий подход к учебно-воспитательному процессу − основа перестройки системы политической учебы молодежи. Метод. рек. комсомольским пропагандистам. – Ч.1. – Винница, 1987. – С. 25-27. |
3/1 |
Жадан И.В. |
|
|||||||||||||
20 |
Воспитание стремления к самообразованию слушателей подготовительного отделения |
Саття |
Учебний процесс и социологические исследования. – Киев, 1989. – С.159-165. (фахове видання) |
7/6 |
Мазыло И.В., Мельников Д.А. |
|
|||||||||||||
21 |
Рецензия на книгу Поспелова Н.Н., Поспелова И.Н. Формирование мыслительных операций у старшеклассников. – М.:Просвещение, 1989. –96 с. |
Стаття |
Советская педагогика. –1990. - №9. – С. 157-158. (фахове видання) |
2 |
|
|
|||||||||||||
22 |
Психологические факторы повышения эффективности управления коллективом |
Тези |
Новые формы организации и обеспечения науки. − Тез. докл. семинара. – Винница, 1990. – С. 10-12. |
3/2 |
Жадан И.В. |
|
|||||||||||||
23 |
Моделирование и программирование как средство гуманизации обучения действиям |
Тези |
Проблемы гуманизации и гуманитаризации учебно-воспитательного процесса в вузе. – Тез. докл. обл. межвузовской конф. – Винница: ВПИ, 1990. – С. 1-2. |
2/1 |
Скляров А.В. |
|
|||||||||||||
24 |
Про діагностику мотивів навчальної діяльності студентів педагогічного інституту |
Стаття |
Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів. – Ч.1. – Вінниця, 1992. – С. 126-127. (фахове видання) |
2/1 |
Жадан І.В. |
|
|||||||||||||
25 |
Врахування рівня сформованості сенсомоторних процесів у студентів |
Стаття |
Міжнар. нук. конф. «Фізична культура, спорт та здоров'я нації». – Ч.1 – Вінниця, 1994. – С. 157-158. (фахове видання) |
2 |
|
|
|||||||||||||
26 |
До питання про взаємозв'язок психофізіологічних показників і успішності навчальної діяльності |
Стаття |
Сучасні педагогічні технології у вищій школі. Наук. метод. збірн. – Вінниця – Київ, 1995. – С. 127-129. (фахове видання) |
3 |
|
|
|||||||||||||
27 |
До питання про психофізіологічні механізми формування чуттєвого образу в онтогенезі |
Тези |
Мат. сімпоз. «Особливості формування та становлення психофізіологічних функцій в онтогенезі». – Черкаси, 1995. – С. 56. |
1 |
|
|
|||||||||||||
28 |
Про взаємозв’язок психофізіологічних показників і успішності учбової діяльності |
Тези |
Тез. доп. звітної наук. конф. виклад. і студ. за 1994 р. – Вінниця, 1995. – С.43-44. |
2 |
|
|
|||||||||||||
29 |
Використання багатоканального хронометричного пристрою при дослідженні процесу навчання |
Стаття |
Радянська школа. – 1995. - №1. – С. 35-38. (фахове видання) |
4/2 |
Жадан І.В., Грищенко Е.В. |
|
|||||||||||||
30 |
Про взаємозв’язок рівнів управління руховою діяльністю та основних показників – норм психічного розвитку дітей |
Стаття |
Актуальні проблеми формування творчої особистості вчителя початкових класів. – Збірн. мат. регіон. наук.-практ. конф. – Вінниця, 1996. – С.72-78. (фахове видання) |
7/5 |
Жадан І.В. |
|
|||||||||||||
31 |
Порівняльний аналіз психофізіологічних особистісних показників студентів 1976-1978 р.р. і 1992-1994 р.р. |
Стаття |
Фізична культура, спорт та здоров'я нації. – II Міжнар. наук-практ. конф. – Ч. II. – Вінниця, 1966. – С.56-57. (фахове видання) |
2/1 |
Жадан І.В. |
|
|||||||||||||
32 |
Про врахування біомеханічних та психофізіологічних констант при побудові навчально-тренувального процесу |
Стаття |
Фізична культура, спорт та здоров'я нації. – II Міжнар. наук.-практ. конф. – Ч. 1. – Вінниця, 1966. – С.173-176. (фахове видання) |
4 |
|
|
|||||||||||||
33 |
Порівняльний аналіз рівня сформованості інтересів студентів закритих та відкритих ВУЗів |
Стаття |
Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянської Української держави. – Мат. II Всеукраїнської наук. конф. 13-14 листопада 1997 р. – Київ, 1997. – С. 175-180. (фахове видання) |
6/4 |
Шовкопляс Н.І. |
|
|||||||||||||
34 |
Координаційна структура як основа розуміння психологічних механізмів управління локомоторними актами |
Стаття |
Мат. II мижвуз. наук. конф. виклад. і студ. з проблем фіз. вих. – Укр. Акад. Наук. Нац. Прогресу. – Вінниця, 1996. – С. 140-145. (фахове видання) |
6 |
|
|
|||||||||||||
35 |
Психофізіологічні аспекти проблеми конфліктів |
Стаття |
Конфліктологічна експертиза: теорія і методика. – К., 1997. – С. 173-178. (фахове видання) |
6/5 |
Радов Г.О. |
|
|||||||||||||
36 |
Образ держави у свідомості пересічного громадянина |
Стаття |
Політична культура демократичного суспільства. – К., 1998. – С.147-151. (фахове видання) |
5 |
|
|
|||||||||||||
37 |
Деякі особливості прогнозування намірів громадян України щодо Парламентських виборів 1998 р. |
Стаття |
Партийное строительство в Украине. – Одесса, 1998. – С.21-24. (фахове видання) |
4 |
|
|
|||||||||||||
38 |
Деякі методологічні підходи до розв’язання проблеми політичної освіти молоді |
Стаття |
Психолого-педагогічна наука і суспільна ідеологія : Матеріали методологічного семінару Академії педагогічних наук України. – К.: Гнозіс, 1998. – С. 504-510. (фахове видання) |
7 |
|
|
|||||||||||||
39 |
Загальна схема функціонування психологічних механізмів управління руховою діяльністю |
Стаття |
Психологія на перетині тисячоліть : Зб. наук. пр. – К.: Гнозіс, 1998. – Т.II. – С. 408-416. (фахове видання) |
9 |
|
|
|||||||||||||
40 |
Навчальна програма з «Психологічного практикуму» |
Навч. прогр. |
МВС України. – КІВС, 1998. – 16 с. |
16 |
|
|
|||||||||||||
41 |
Методичні рекомендації з дисципліни “Психологічний практикум” |
Метод. реком. |
МВС України. – КІВС, 1998. – 16 с. |
16 |
|
|
|||||||||||||
42 |
Складові психічного образу рухової діяльності |
Стаття |
Вісник Харківського державного ун. – 1999. - № 439. – Ч. 1, 2. – С.77-80. (фахове видання) |
4 |
|
|
|||||||||||||
43 |
Емоції та їх роль в управлінні руховою діяльністю |
Стаття |
Наука і освіта. – Одеса, 1999, №№ 1,2. – С. 111 – 113. (фахове видання) |
3 |
|
|
|||||||||||||
44 |
Специфічний сенсорний комплекс як одиниця аналізу психічного стану |
Тези |
Актуальні проблеми юридичної психології : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. – К.: КІВС, 1999. – С. 80. |
1 |
|
|
|||||||||||||
45 |
Специфічний сенсорний комплекс як одиниця аналізу психічного стану |
Стаття |
Соціальна робота: теорія, досвід, перспективи : Матеріали доповідей та повідомлень міжнародної науково-практичної конференції. – Ужгород.: Ужгородський держ. ун-тет, 1999. – С. 42-45. |
4 |
|
|
|||||||||||||
46 |
Про моделювання та прогнозування електоральної поведінки громадян України напередодні президентських виборів 1999 р. |
Стаття |
Українські варіанти. – 1999. - № 3-4 (9-10). – С.82-84. (фахове видання) |
3/2 |
Жадан І.В. |
|
|||||||||||||
47 |
Психофізіологічні механізми регуляції дій і діяльності особистості |
Стаття |
Психологія суїцидальної поведінки: діагностика, корекція, профілактика : Зб. наук. праць. – К.: КІВС, 2000. – С. 88-95. (фахове видання) |
8 |
|
|
|||||||||||||
48 |
Навчальна програма з “Експериментальної психології” |
Навч. прогр. |
МВС України. – КІВС, 1999. – 16 с. |
16 |
|
|
|||||||||||||
49 |
Методичні рекомендації з дисципліни “Експериментальна психологія” |
Метод. реком. |
МВС України. – КІВС, 1999. – 16 с. |
16 |
|
|
|||||||||||||
50 |
Навчальна програма з “Диференціальної психології” |
Навч. прогр. |
МВС України. – КІВС, 1999. – 16 с. |
16 |
|
|
|||||||||||||
51 |
Методичні рекомендації з дисципліни “Диференціальна психологія” |
Метод. реком. |
МВС України. – КІВС, 1999. – 16 с. |
16 |
|
|
|||||||||||||
52 |
Навчальна програма з “Психології управління” |
Навч. прогр. |
МВС України. – КІВС, 2000. – 16 с. |
16 |
|
|
|||||||||||||
53 |
Методичні рекомендації з дисципліни “Психологія управління” |
Метод. реком. |
МВС України. – КІВС, 2000. – 16 с. |
16 |
|
|
|||||||||||||
54 |
Механізми становлення та проблема вимірювання рівня сформованості образу виконання рухової діяльності |
Стаття |
Проблеми пенітенціарної теорії і практики, 2000. – С.187-190. (фахове видання) |
4 |
|
|
|||||||||||||
55 |
Технологія і досвід статистичного прогнозування динаміки електоральної поведінки |
Стаття |
Наукові студії із соціальної та політичної психології. – Зб. статей. – К., 2000. – Вип. 3 (6). – С. 163-181. (фахове видання) |
19 |
|
|
|||||||||||||
56 |
Соціально-психологічні аспекти розв’язання проблеми політичної освіти та виховання молоді. |
Стаття |
Наукові студії із соціальної та політичної психології : Зб. наук. пр. – Вип. 2 (5). – К: Інформ.-видавн. центр Тов.”Знання”, 2000. – С. 149-156. (фахове видання) |
8 |
|
|
|||||||||||||
57 |
Психологічні основи реабілітації осіб, що перенесли інсульт |
Стаття |
Наукові студії із соціальної та політичної психології. – Зб. статей. – К., 2000. – Вип. 4 (7). – С. 232-239. (фахове видання) |
8 |
|
|
|||||||||||||
58 |
Навчальна програма з “Психології спорту” |
Навч. прогр. |
МВС України. – КІВС, 2000. – 16 с. |
16 |
|
|
|||||||||||||
59 |
Методичні рекомендації з дисципліни “Психологія спорту” |
Метод. реком. |
МВС України. – КІВС, 2000. – 16 с. |
16 |
|
|
|||||||||||||
60 |
Навчальна програма з “Психодіагностики” |
Навч. прогр. |
МВС України. – КІВС, 2001. – 16 с. |
16 |
|
|
|||||||||||||
61 |
Методичні рекомендації з “Психодіагностики” |
Метод. реком. |
МВС України. – КІВС, 2001. – 16 с. |
16 |
|
|
|||||||||||||
62 |
Психофізіологічні механізми регуляції дій і діяльності особистості |
Стаття |
Проблеми пенітенціарної теорії і практики. – К.: МП Леся, 2001. – С. 303-309. (фахове видання) |
7 |
|
|
|||||||||||||
63 |
Проблеми використання приладів для реєстрації емоційної напруги у профвідборі та профорієнтації |
Стаття |
Технічні аспекти профвідбору : Зб. наук. статей. – К.: Видавництво Європейського ун-тету, 2001. – С. 89-95. |
7 |
|
|
|||||||||||||
64 |
Психофізіологічні чинники психічного розвитку особистості |
Стаття |
Актуальні проблеми генези особистості в контексті навчання і виховання. - Зб. наук. пр. Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. – К.: Нора-Прінт, 2001. – С. 122-126. (фахове видання) |
5 |
|
|
|||||||||||||
65 |
До питання про одиницю аналізу психічного стану |
Стаття |
Психологічні перспективи. – Вип. 2. – Луцьк.: Вежа, 2002. – С. 37-45. (фахове видання) |
9 |
|
|
|||||||||||||
66 |
Навчальна програма з “Основ проведення поліграфічних досліджень при профвідборі в діяльності ОВС” |
Навч. прогр. |
МВС України. – КІВС, 2002. – 16 с. |
16 |
|
|
|||||||||||||
67 |
Психологічні аспекти рухової діяльності |
Стаття |
Теоретико-методологічні проблеми генетичної психології. – Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України. – Т. 3. – К.: Міленіум, 2002. – С. 287-290. (фахове видання) |
4 |
|
|
|||||||||||||
68 |
Біомеханічні та психофізіологічні константи в управлінні руховою діяльністю |
Стаття |
Проблеми пенітенціарної теорії і практики. – К.: МП Леся, 2002. – С. 314-321. (фахове видання) |
8 |
|
|
|||||||||||||
69 |
Динаміка індивідуально-типологічних та психофізіологічних характеристик студентської молоді (1976–2000 рр.) |
Стаття |
Актуальні проблеми сучасної української психології. – Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України. – К.: Нора-прінт, 2002. – Вип. 22. – С. 173-181. (фахове видання) |
9 |
|
|
|||||||||||||
70 |
Психофізіологічні та психологічні особливості формування образу виконання рухової діяльності (ОВРД) екстравертами та інтровертами |
Стаття |
Актуальні проблеми суїцидології. – Зб. наук. пр. спец. випуск Бюлетеня Київського інституту внутрішніх справ “Проблеми пенітенціарної теорії і практики” за мат. IІІ Міжнарод. наук-практ. конф. – К., 2002. – Ч. 2. – С.102-108. (фахове видання) |
7 |
|
|
|||||||||||||
71 |
Психологія та психофізіологія управління руховою діяльністю |
Моногр. |
К.: Євролінія, 2002. – 320 с. |
320 |
|
|
|||||||||||||
72 |
Концептуальні підходи до вирішення проблеми використання приладів реєстрації емоційної напруги при профвідборі працівників ОВС України |
Стаття |
Зб. наук. пр. – К.:КІВС, 2002. – С. 132-139. (фахове видання) |
8 |
|
|
|||||||||||||
73 |
Координаційна структура та її роль в управлінні руховою діяльністю |
Стаття |
Вісник «Військово-спеціальні науки» Київського ун-ту ім. Т. Шевченка. – К., 2002. – Вип. 5. – С. 54-59. (фахове видання) |
6 |
|
|
|||||||||||||
74 |
Загальні психолого-педагогічні принципи побудови навчального процесу удосконалення рухової діяльності |
|
Проблеми пенітенціарної теорії і практики. – К.: МП Леся, 2003. – C. 295-300. (фахове видання) |
6 |
|
|
|||||||||||||
Розділ 3. Публікації після захисту докторської дисертації |
|
||||||||||||||||||
75 |
Психологічні та психофізіологічні чинники успішності управління руховою діяльністю. |
Стаття |
Актуальні проблеми психології. – Том Y: Психофізіологія. Медична психологія. Генетична психологія. – Випуск 3 / За ред. Максименка С. Д. – К.: Міленіум, 2004. – С. 128-135. (фахове видання) |
8 |
|
|
|||||||||||||
76 |
Про взаємозв’язок індивідуально-типологічних та особистісних відмінностей особистості з рівнем сформованості мотивації до навчання у студентської молоді |
Стаття |
Актуальні проблеми психології. – Том Y: Психофізіологія. Медична психологія. Генетична психологія. – Випуск 3 / За ред. Максименка С. Д. – К.: Міленіум, 2004. – С. 135-143. (фахове видання) |
9/8 |
Жадан О.М. |
|
|||||||||||||
77 |
Про психофізіологічні механізми функціонування уваги. |
Стаття |
Актуальні проблеми психології. – Том Y.: Психофізіологія. Медична психологія. Генетична психологія. – Випуск 4 / За ред. Максименка С. Д. – К.: Міленіум, 2005. – С. 133-141. (фахове видання) |
9 |
|
|
|||||||||||||
78 |
Професійний відбір та впровадження новітніх технічних засобів у роботі з персоналом |
Стаття |
Соціальна психологія. – 2005. - №4 (12). – С. 84-90. (фахове видання) |
7/6 |
Кокун О.М. |
|
|||||||||||||
79 |
Фізичне виховання як засіб формування психофізіологічної готовності студентів до професійної діяльності |
Стаття |
Актуальні проблеми психології. – Том Y: Психофізіологія. Медична психологія. Генетична психологія. – Випуск 4 /За ред. Максименка С. Д. – К.: Міленіум, 2005. – С. 85-90. (фахове видання) |
6/5 |
Кокун О.М. |
|
|||||||||||||
80 |
Шляхи підвищення ефективності діяльності психологічної служби в системі МВС України |
Стаття |
Проблеми пенітенціарної теорії і практики. – К.: КЮІ КНУВС, 2005. – С. 592 – 598. (фахове видання) |
7/6 |
Шадрін Е.В. |
|
|||||||||||||
81 |
Порівняльний аналіз психологічних та психофізіологічних характеристик кікбоксерів різної кваліфікації з представниками інших видів спорту |
Стаття |
Актуальні проблеми психології. – Том Y.: Психофізіологія. Медична психологія. Генетична психологія. – Випуск 4 / За ред. Максименка С. Д. – К.: Міленіум, 2005. – С. 161-169. (фахове видання) |
9/8 |
Пісний О.В. |
|
|||||||||||||
82 |
Комп’ютерна програма “Блок вивчення психофізіологічних показників” (“БІФ”) |
Автор. свід. |
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 12656. – Україна, Міністерство освіти і науки України Державний департамент інтелектуальної власності, 06.04. 2005. (фахове видання) |
1/0,5 |
Прудников В.С., Голодний М.І. |
|
|||||||||||||
83 |
The realization specialties of computer technologies in psychophysiological researches in aviation |
Стаття |
Proceedings of the Second World Congress “Aviation in the XX-st century” “Safety in aviation”. – Kyiv, NAU. – 2005. – P. 6.43-6.47. (фахове видання) |
5/4 |
|
|
|||||||||||||
84 |
Навчальна програма з “Психології праці” |
Навч. прогр. |
Гуманітарний інститут НАУ, 2005. – 16 с. |
16/14 |
Помиткіна Л.В. |
|
|||||||||||||
85 |
Навчальна програма з дисципліни “Психофізіологічні механізми управління руховою активністю” |
Навч. прогр. |
Гуманітарний інститут НАУ, 2005. – 16 с. |
16 |
|
|
|||||||||||||
86 |
Навчальна програма з “Експериментальної психології” |
Навч. прогр. |
Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна”, 2005. – 6 с. |
6 |
|
|
|||||||||||||
87 |
Робоча навчальна програма з “Експериментальної психології” |
Роб. навч. нрогр. |
Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна”, 2005. – 19 с. |
19 |
|
|
|||||||||||||
87 |
Програма з навчальної дисципліни “Експериментальна психологія” |
Нвч. прогр. |
РВВ Київського юридичного інституту МВС України, 2005. – 26 с. |
26 |
|
|
|||||||||||||
88 |
Методичні рекомендації для підготовки курсантів психологічного факультету до семінарських та практичних занять з дисципліни “Експериментальна психологія” |
Метод. реком. |
РВВ Київського юридичного інституту МВС України, 2005. – 18 с. |
18 |
|
|
|||||||||||||
89 |
Робоча навчальна програма з “Психодіагностики” |
Роб. навч. прогр. |
Гуманітарний інститут НАУ, 2005. – 39с. |
39 |
|
|
|||||||||||||
90 |
Навчальна програма з “Психодіагностики” |
Навч. прогр. |
Гуманітарний інститут НАУ, 2005. – 12 с. |
12 |
|
|
|||||||||||||
91 |
Морфогенез рухової системи людини |
Розділ моногр. |
Психічний і фізіологічний розвиток учня та норми навантаження (Монографія) / За заг. ред. Клименка В.В. – К.: Главник, 2005. – 224 с., С. 193-209. |
17 |
|
|
|||||||||||||
92 |
Структурні відмінності факторної та кластерної моделі психологічних та психофізіологічних характеристик кікбоксерів різної кваліфікації |
Стаття |
Актуальні проблеми соціології, психології та педагогіки : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції “Тенденції розвитку психології в Україні: історія та сучасність”. – К.: Либідь, 2006. – С. 401-406. (фахове видання) |
6/5 |
Пісний О.В. |
|
|||||||||||||
93 |
До питання підвищення ефективності психологічного супроводу в авіації |
Стаття |
МОН України, НАН України, МПП України, НКА України, НАУ: Матеріали YII Міжнародної науково-технічної конференції “АВІА – 2006 р.: у 2 тт. – Т 2. – К.: НАУ, 2006. – С. 7.5-7.8. (фахове видання) |
4 |
|
|
|||||||||||||
94 |
Шляхи розвитку особистості, здатної ефективно виконувати службові обов’язки практичного психолога в системі Органів внутрішніх справ |
Стаття |
Вісник Національної академії оборони України. Зб. наук. пр. – К.: Міленіум, 1/2006. – С. 88- 91. (фахове видання) |
4/3 |
Бархаленко Є.В. |
|
|||||||||||||
95 |
Психофізіологічні складові латентного часу |
Тези |
Особливості формування та становлення психофізіологічних функцій в онтогенезі: Матеріали Всеукраїнського наукового симпозіуму / За ред. Макаренка М.В. – Київ; Черкаси: Вид. від. ЧНУ імені Богдана Хмельницького, 2006. – С. 70. |
1 |
|
|
|||||||||||||
96 |
Матрична багаторівнева двокільцева циклічна система як основа формування інформаційної готовності управління поведінкою |
Стаття |
Актуальні проблеми психології. – Том. Y: Психофізіологія. Медична психологія. Генетична психологія. – Випуск 5 / За ред. Максименка С.Д. – К.: ІВЦ Держкомстату України, 2006. – С. 133-148. (фахове видання) |
16 |
|
|
|||||||||||||
97 |
Навчальна програма з “Психології спорту” |
Навч. прогр. |
Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна”, 2006. – 7 с. |
7 |
|
|
|||||||||||||
98 |
Робоча навчальна програма з “Психології спорту” |
Роб. навч. прогр. |
Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна”, 2006. – 14 с. |
14 |
|
|
|||||||||||||
99 |
Навчальна програма з “Методики та організації наукових досліджень” |
Навч. прогр. |
Гуманітарний інститут НАУ, 2006. – 5 с. |
5 |
|
|
|||||||||||||
100 |
Робоча навчальна програма з “Методики та організації наукових досліджень” |
Роб. навч. прогр. |
Гуманітарний інститут НАУ, 2006. – 15 с. |
15 |
|
|
|||||||||||||
101 |
Багатоканальний нейродинамічний комп’ютерний комплекс (БКНКК) |
Метод. реком. |
РВВ Академії управління МВС України, 2006. – 28 с. |
28/24 |
Котляр В.Ю., Антонов О.В., Козлов І.Д. |
|
|||||||||||||
102 |
К вопросу организации медицинского обеспечения авиадиспетчеров в государственном предприятии обслуживания воздушного пространства Украины |
Тези |
Материалы 5-го Межд. научн.-практ. конгресса «Человек в экстремальных условиях: здоровье, надежность и реабилитация». – М., 2006. – С. 18-19. |
2/1 |
Канискин А.П., Харченко В.П. |
|
|||||||||||||
103 |
Хронорефлексометрія як метод діагностики надійності приймання та переробки інформації людиною |
Стаття |
Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : Зб. наукових праць. - № 3 (5). – К.: Університет “Україна”, 2007. – С. 26-36. (фахове видання) |
11 |
|
|
|||||||||||||
104 |
Впровадження спеціальних психофізіологічних технологій у систему профвідбору фахівців для авіаційної галузі України |
Стаття |
Наука та інновації. – 2007. – Т 3. - № 5. – С.36-52. (фахове видання) |
17/15 |
Бабак В.П., Харченко В.П. |
|
|||||||||||||
105 |
Багатоканальний комп’ютерний комплекс для проведення спеціальних психофізіологічних досліджень : навчальний посібник для проведення занять із загальної, експериментальної та диференціальної психології |
Навч. посібн. |
К.: Леся, НАУ, МОН України, Академія управління МВС України, 2007. – 172 с. |
172/ 142 |
Котляр В.Ю., Антонов О.В., Козлов І.Д. / За заг. ред. Малхазова О.Р. |
|
|||||||||||||
106 |
Теппінг-тест як показник психофізіологічної готовності індивіда до професійної діяльності |
Стаття |
Актуальні проблеми психології. Том. Y: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. – Випуск 7. / За ред. Максименка С. Д. – К.: ДП ”Інформаційно-аналітичне агентство”, 2007. – С. 185-202. (фахове видання) |
18 |
|
|
|||||||||||||
107 |
До проблеми використання новітніх психофізіологічних технологій у системі профвідбору |
Тези |
Актуальні проблеми психології діяльності в особливих умовах // Матеріали ІІІ Всеукраїнської конференції / За заг. ред. О.В. Петренка, О.М. Ічанської. – К.: НАУ, 2008. – С. 75-76. |
2 |
|
|
|||||||||||||
108 |
Професійний відбір кадрів у системі ОВС України: використання діагностичного дослідницького комплексу |
Стаття |
Актуальні проблеми управління та службово-оперативної діяльності органів внутрішніх справ у сучасний період розвитку державності України // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. – К.: ”МП Леся”, 2008. – С. 19-21. |
3 |
|
|
|||||||||||||
109 |
Реформуємо систему профвідбору |
Стаття |
Міліція України. – 2008. - № 03(129). – С. 18-19. |
2/1 |
Котляр В.Ю. |
|
|||||||||||||
110 |
Диагностический исследовательский комплекс для поведения профессионального отбора кадров ДИК 01.0. |
Стаття |
Винахідник і раціоналізатор. – 2008. - №5 (78). – С. 6-11. (фахове видання) |
6/5 |
Харченко В.П. |
|
|||||||||||||
111 |
Порівняльний аналіз розвитку нейродинамічних, індивідуально-типологічних та особистісних характеристик школярів 11-х класів, студентів І-ІІ курсів та представників студентської молоді (1976 – 2000 рр.) |
Стаття |
Актуальні проблеми психології. – Том. Y: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. – Випуск 6 / За ред. Максименка С.Д. – К.: ДП ”Інформаційно-аналітичне агентство”, 2008. – С. 128-142. (фахове видання) |
15 |
|
|
|||||||||||||
112 |
New solutions to the problem of the psychological support of an operator’s safety |
Стаття |
Proceedings of the Second World Congress “Aviation in the XXI-st century” “Safety in aviation and space technology”. – Vol.2. – Kyiv, Ukrаinе, NAU. – 2008. – P. 6.28-6.32. (фахове видання) |
5 |
|
|
|||||||||||||
113 |
Внутрішньоритмова структура як показник рівня сформованості сенсомоторного поля індивіда |
Стаття |
Психолого-педагогічні засади розвитку особистості в освітньому просторі : Мат. методологічного семінару АПН України 19 березня 2008 р. – К., 2008. – С. 352-359. (фахове видання) |
8 |
|
|
|||||||||||||
114 |
Робоча навчальна програма з дисципліни “Психофізіологічні механізми управління руховою активністю” |
Роб. навч. прогр. |
Гуманітарний інститут НАУ, 2008. – 18 с. |
18 |
|
|
|||||||||||||
115 |
Інформаційна готовність |
Розділ моногр. |
Психофізіологічне забезпечення готовності студентів до педагогічної діяльності : Монографія / За заг. ред. О.М. Кокуна. – К.: Педагогічна думка, 2008. – Розд. 1.5.9. – С. 59-75. |
17 |
|
|
|||||||||||||
116 |
Методологические и прикладные аспекты использования современных психофизиологических технологий в организации и проведении психологического обеспечения деятельности работников ОВД |
Стаття |
Управлінські, правові та психологічні аспекти запобігання масовим порушенням громадського порядку і проявам тероризму : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (26-28 червня 2008 р., м. Київ). – К.: УВПД ГШ МВС України, 2009. – С. 50-57). (фахове видання) |
8/6 |
Сладкий А.М., Котляр В.Ю., Антонов О.В. |
|
|||||||||||||
117 |
Сенсомоторне поле як показник надійності „людського фактора” |
Стаття |
Актуальні проблеми психології діяльності в особливих умовах : Матеріали ІY Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 14-15 квітня 2009 р.). – К.: Вид-во Нац. авіац. ун-ту „НАУ-друк”, 2009. – С. 58-61. (фахове видання) |
4 |
|
|
|||||||||||||
118 |
Психологія праці |
Навч. посібн. |
К.: Центр учбової літератури, 2010. – 208 с. (з грифом МОН, лист № 1/11-6049 від 24.07.2009). |
208 |
|
|
|||||||||||||
119 |
Нові підходи в психологічному забезпеченні службової діяльності працівників ОВС України |
Стаття |
Вісник Академії управління МВС – Науковий журнал. – 2010. - №1 (13). – С. 180-194. (фахове видання) |
15 |
|
|
|||||||||||||
120 |
До питання про застосування терміну „успішний-неуспішний” фахівець для оцінки результативності його професійної діяльності |
Тези |
Актуальні проблеми становлення особистості професіонала в ризиконебезпечних професіях // Матеріали міжрегіонального наукового семінару (Київ, 25 березня 2010 р.) / Мін-во оборони України / Національний університет оборони України. – К.: НУОУ, 2010. – С. 204-207. |
4 |
|
|
|||||||||||||
121 |
Складні зорово-моторні реакції: сучасні погляди |
Стаття |
Матеріали ІІ Всеукраїнського психологічного конгресу, присвяченого 110 річниці від дня народження Г.С. Костюка (19-20 квітня 2010 року). – Т.І. – К.: ДП ”Інформаційно-аналітичне агентство”, 2010. – С. 178-183. (фахове видання) |
6 |
|
|
|||||||||||||
122 |
Метод обрахування ступеню сформованості сенсомоторного поля як показника міокіне тичного потенціалу індивіда |
Стаття |
Актуальні проблеми психології. – Том. Y: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. – Випуск 10 / За ред. Максименка С. Д. − К.: ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2010. – С.159-168. (фахове видання) |
10 |
|
|
|||||||||||||
123 |
Часові показники зорово-моторних реакцій як індикатори надійності людського чинника |
Стаття |
Проблеми екстремальної та кризової психології : Збірник наукових праць. – Вип. 7. − Харків: УЦЗУ, 2010. – С. 350-361. (фахове видання) |
12 |
|
|
|||||||||||||
124 |
Новые подходы в психологическом обеспечении служебной деятельности сотрудников ОВД Украины с использованием психодиагностического комплекса |
Стаття |
Сучасна спеціальна техніка. − 2010. - № 1 (20). − С. 50-59. (фахове видання) |
10/8 |
Сладкий А.М., Антонов А.В., Котляр В.Ю. |
|
|||||||||||||
125 |
Збірник методик для діагностики психологічної готовності військовослужбовців військової служби за контрактом до діяльності у складі миротворчих підрозділів |
Метод. посібник |
К.:НДЦ ГП ЗСУ, 2011. − 281 с. |
281/88 |
Кокун О.М., Пішко І.О., Лозінська Р.С., Копаниця О.В. |
|
|||||||||||||
126 |
Про можливість діагностування типологічних особливостей прояву властивостей нервової системи за допомогою теппінг-тесту |
Стаття |
Актуальні проблеми психології. – Т.Y: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія, 2011. − Вип. 11. – С. 110-121. (фахове видання). |
12 |
|
|
|||||||||||||
127 |
Сучасні підходи до діагностики фахівців, які проходять службу в особливих умовах діяльності |
Стаття |
Проблема психологічної готовності військовослужбовців до миротворчої діяльності : Матер. міжвідомчого науково-практичного семінару // Мін-во оборони України. Науково-дослідницький центр гуманітарних проблем Збройних сил України. − К., 2011. − С. 35-40. |
6 |
|
||||||||||||||
Розділ 4. Навчально-методичні праці |
|||||||||||||||||||
1 |
Психологія праці |
Навч. посібн. |
К.: Центр учбової літератури, 2010. – 208 с. (ыз грифом МОН, лист № 1/11-6049 від 24.07.2009). |
208 |
|
||||||||||||||
2 |
Збірник методик для діагностики психологічної готовності військовослужбовців військової служби за контрактом до діяльності у складі миротворчих підрозділів |
Метод. посібник |
К.: НДЦ ГП ЗСУ, 2011. − 281 с. |
281/88 |
Кокун О.М., Пішко І.О., Лозінська Р.С., Копаниця О.В. |
||||||||||||||
3 |
Багатоканальний комп’ютерний комплекс для проведення спеціальних психофізіологічних досліджень : Навчальний посібник для проведення занять із загальної, експериментальної та диференціальної психології |
Навч. посібн. |
К.: Леся, НАУ, МОН України, Академія управління МВС України, 2007. – 172 с. |
172/ 142 |
Котляр В.Ю., Антонов О.В., Козлов І.Д. / За заг. ред. Малхазова О.Р. |
||||||||||||||
4 |
Багатоканальний нейродинамічний комп’ютерний комплекс (БКНКК) |
Метод. реком. |
РВВ Академії управління МВС України, 2006. – 28 с. |
28/24 |
Котляр В.Ю., Антонов О.В., Козлов І.Д. |
||||||||||||||
5 |
Методичні рекомендації для підготовки курсантів психологічного факультету до семінарських та практичних занять з дисципліни “Експериментальна психологія” |
Метод. реком. |
РВВ Київського юридичного інституту МВС України, 2005. – 18 с. |
18 |
|
||||||||||||||
6 |
Методичні рекомендації з “Психодіагностики” |
Метод. реком. |
МВС України. – КІВС, 2001. – 16 с. |
16 |
|
||||||||||||||
7 |
Методичні рекомендації з дисципліни “Психологія спорту” |
Метод. реком. |
МВС України. – КІВС, 2000. – 16 с. |
16 |
|
||||||||||||||
8 |
Методичні рекомендації з дисципліни “Психологія управління” |
Метод. реком. |
МВС України. – КІВС, 2000. – 16 с. |
16 |
|
||||||||||||||
9 |
Методичні рекомендації з дисципліни “Диференціальна психологія” |
Метод. реком. |
МВС України. – КІВС, 1999. – 16 с. |
16 |
|
||||||||||||||
10 |
Методичні рекомендації з дисципліни “Експериментальна психологія” |
Метод. реком. |
МВС України. – КІВС, 1999. – 16 с. |
16 |
|
||||||||||||||
11 |
Методичні рекомендації з дисципліни “Психологічний практикум” |
Метод. реком. |
МВС України. – КІВС, 1998. – 16 с. |
16 |
|
||||||||||||||
12 |
Некоторые методические рекомендации по формированию коммунистического мировоззрения в системе политической учебы молодежи |
Метод. реком. |
Творческий подход к учебно-воспитательному процессу − основа перестройки системы политической учебы молодежи. Метод. рек. комсомольским пропагандистам. – Ч. 1. – Винница, 1987. – С. 25-27. |
3/1 |
Жадан И.В. |
||||||||||||||
13 |
Формирование познавательной активности слушателей политучебы |
Метод. реком. |
Творческий подход к учебно-воспитательному процессу − основа перестройки системы политической учебы молодежи. Метод. рек. комсомольским пропагандистам. – Ч.1. – Винница, 1987. – С. 16-17. |
2/1 |
Жадан И.В. |
||||||||||||||
15 |
Робоча навчальна програма з дисципліни “Психофізіологічні механізми управління руховою активністю” |
Роб. навч. прогр. |
Гуманітарний інститут НАУ, 2008. – 18 с. |
18 |
|
||||||||||||||
16 |
Робоча навчальна програма з “Методики та організації наукових досліджень” |
Роб. навч. прогр. |
Гуманітарний інститут НАУ, 2006. – 15 с. |
15 |
|
||||||||||||||
17 |
Робоча навчальна програма з “Психології спорту” |
Роб. навч. прогр. |
Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна”, 2006. – 14 с. |
14 |
|
||||||||||||||
18 |
Робоча навчальна програма з “Психодіагностики” |
Роб. навч. прогр. |
Гуманітарний інститут НАУ, 2005. – 39 с. |
39 |
|
||||||||||||||
19 |
Робоча навчальна програма з “Експериментальної психології” |
Роб. навч. нрогр. |
Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна”, 2005. – 19 с. |
19 |
|
||||||||||||||
20 |
Навчальна програма з “Методики та організації наукових досліджень” |
Навч. прогр. |
Гуманітарний інститут НАУ, 2006. – 5 с. |
5 |
|
||||||||||||||
21 |
Навчальна програма з “Психології спорту” |
Навч. прогр. |
Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна”, 2006. – 7 с. |
7 |
|
||||||||||||||
22 |
Навчальна програма з “Психодіагностики” |
Навч. прогр. |
Гуманітарний інститут НАУ, 2005. – 12 с. |
12 |
|
||||||||||||||
23 |
Програма з навчальної дисципліни “Експериментальна психологія” |
Нвч. прогр. |
РВВ Київського юридичного інституту МВС України, 2005. – 26 с. |
26 |
|
||||||||||||||
24 |
Навчальна програма з “Експериментальної психології” |
Навч. прогр. |
Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна”, 2005. – 6 с. |
6 |
|
||||||||||||||
25 |
Навчальна програма з дисципліни “Психофізіологічні механізми управління руховою активністю” |
Навч. прогр. |
Гуманітарний інститут НАУ, 2005. – 16 с. |
16 |
|
||||||||||||||
26 |
Навчальна програма з “Психології праці” |
Навч. прогр. |
Гуманітарний інститут НАУ, 2005. – 16 с. |
16/14 |
Помиткіна Л.В. |
||||||||||||||
27 |
Навчальна програма з “Основ проведення поліграфічних досліджень при профвідборі в діяльності ОВС” |
Навч. прогр. |
МВС України. – КІВС, 2002. – 16 с. |
16 |
|
||||||||||||||
28 |
Навчальна програма з “Психодіагностики” |
Навч. прогр. |
МВС України. – КІВС, 2001. – 16 с. |
16 |
|
||||||||||||||
29 |
Навчальна програма з “Психології спорту” |
Навч. прогр. |
МВС України. – КІВС, 2000. – 16 с. |
16 |
|
||||||||||||||
30 |
Навчальна програма з “Психології управління” |
Навч. прогр. |
МВС України. – КІВС, 2000. – 16 с. |
16 |
|
||||||||||||||
31 |
Навчальна програма з “Диференціальної психології” |
Навч. прогр. |
МВС України. – КІВС, 1999. – 16 с. |
16 |
|
||||||||||||||
32 |
Навчальна програма з “Експериментальної психології” |
Навч. прогр. |
МВС України. – КІВС, 1999. – 16 с. |
16 |
|
||||||||||||||
33 |
Навчальна програма з «Психологічного практикуму» |
Навч. прогр. |
МВС України. – КІВС, 1998. – 16 с. |
16 |
|